Foutjequote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef TornadoDK het volgende:
waar was het 0-3
Maar KJHquote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef Messenga het volgende:
Ook geen nep tvp's als bier.
Slechte wedstrijd, snel vergeten..
done, thnx.quote:
bier en tietuhquote:Op zondag 17 december 2006 20:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwoah, dat heeft voor mij meer waarde dan 'bier!'.
Beregoede redding van Stekelenburg iets eerder in de 2e helft op dat schot van binnen de 16.quote:Op zondag 17 december 2006 20:53 schreef devv05 het volgende:
Erg slecht tegen een team van negen afgeserveerde kakkerlakken, met name de tegengoal. Wel lekker dat Klaas Jan ze er nu weer regelmatig inprikt.
zeker zeker. Zit altijd te hopen dat ie het goed doet, en geen foutjes maakt. Elke keer als het weer een paar weken goed gaat, dan is het weer zo'n "net niet" actie of gewoon een dikke blunder.quote:Op zondag 17 december 2006 21:32 schreef devv05 het volgende:
Toch maakt ie teveel foutjes.
aha, ik vroeg me al af waarom deze niet in m'n AT stond.quote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef Messenga het volgende:
Ook geen nep tvp's als bier.
Slechte wedstrijd, snel vergeten..
In De Telegraaf deden ze het zaterdag voorkomen alsof de wedstrijd van vamiddag te vroeg kwam. In de zin van: (grote) kans dat hij er volgende week weer bij is.quote:Op zondag 17 december 2006 22:45 schreef Loserkid het volgende:
Ik hoop dat Babel ook weer gaat scoren..
En weet iemand hoe t is met de blessure van Sneijder?
Is niet te hopen manquote:Op zondag 17 december 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
Treincombi naar Bremen in de maak, in de wandelgangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |