Slap aftreksel van Stampuhquote:Op zondag 31 december 2006 19:51 schreef renz0r het volgende:
Hebben jullie ook zo zin???.........OM EFFE LEKKER TE RAMMELUHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 31 december 2006 19:51 schreef renz0r het volgende:
Hebben jullie ook zo zin???.........OM EFFE LEKKER TE RAMMELUHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Beetje heel triest woord,quote:Op zondag 31 december 2006 19:51 schreef renz0r het volgende:
Stouterd, je hebt de verkeerde link van zak gebruikt!!!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:10 schreef PteV het volgende:
Zaterdag Deepack en Heahunterz in Takens Balkbrug, denk dat ik maar eens in de auto klim dan
Ps. weet iemand welk nummer ze op de site van Zak gebruiken? Linksboven heb je zo'n musicplayer, scroll tot je bij Mega Nite/ZAK bent, dat nummer wat je op de achtergrond hoort...wel heul bekend volgens mij![]()
Headhunterz - Aiming 4 Ur Brainquote:Op maandag 1 januari 2007 17:19 schreef renz0r het volgende:
Headhunters aiming for your brain...ahahahaa...Die voel je meteen!!
Hoe heet dat nr precies?
Ik heb hem als Aiming 4 Ur Brainquote:Op maandag 1 januari 2007 17:19 schreef renz0r het volgende:
Headhunters aiming for your brain...ahahahaa...Die voel je meteen!!
Hoe heet dat nr precies?
Oepsquote:Op maandag 1 januari 2007 17:23 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Stouterd, je hebt de verkeerde link van zak gebruikt!!!!!
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:09 schreef renz0r het volgende:
Heeft iemand de nieuwe cd van the prophet - hard2?
Heb hem gedownload van soundbase.ru en zo bijzonder issie echt niet... Bovendien begint de cd pas een beetje te knallen als je halverwege de cd bent... Niet echt lekker dus!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:09 schreef renz0r het volgende:
Heeft iemand de nieuwe cd van the prophet - hard2?
Ik vind de eerste nummers juist WEL lekker!! Voor mij hoeft het niet alleen maar te knallen in de vorm van Hardstyle/Hardcore!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
... Bovendien begint de cd pas een beetje te knallen als je halverwege de cd bent... Niet echt lekker dus!
Zou het niet beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 1 januari 2007 19:04 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik vind de eerste nummers juist WEL lekker!! Voor mij hoeft het niet alleen maar te knallen in de vorm van Hardstyle/Hardcore!![]()
Der zijn meerdere muzieksoorten die mijn aandacht hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |