whahahaha, jij bent echt niet serieus te nemen> Zelf wijs je constant met je vinger naar Utrecht. Er zijn 100 man van de 20.000 vaste supporters die aan het vechten waren, en voor jou is heel utrecht dan kutquote:Op zondag 14 januari 2007 14:54 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
tut tut tut niet maar altijd je vingertje heffen en naar anderen wijzen. het gebeurt nu in utrecht. bovendien was ik daar niet bij betrokken.
Ik snap je wel, het past niet in je straatje.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:54 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
tut tut tut niet maar altijd je vingertje heffen en naar anderen wijzen. het gebeurt nu in utrecht. bovendien was ik daar niet bij betrokken.
1-1 inmiddelsquote:Op zondag 14 januari 2007 14:58 schreef Wopper1 het volgende:
En voorlopig staat het wel 1-0 voor FC.
Nelisse
En waarom zit jij niet in het stadion?quote:

Ik vind het zelf ookquote:Op zondag 14 januari 2007 15:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En waarom zit jij niet in het stadion? [afbeelding]
Voor de wedstrijd nog bij het stadion geweest maar op een paar platte petten na was het er eik rustig.
, maar heb/had familie-verplichtingen die effetjes net belangrijker waren dan een vriendschappelijk potje van de FC
Neppertquote:Op zondag 14 januari 2007 16:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook [afbeelding], maar heb/had familie-verplichtingen die effetjes net belangrijker waren dan een vriendschappelijk potje van de FC
quote:FC Utrecht - Schalke 04 : 1-1 (1-1) 14 januari 2007
FC Utrecht heeft zondagmiddag in de eigen Galgenwaard met 1-1 gelijk gespeeld tegen Schalke 04. De Duitse ploeg staat op dit moment op de gedeelde eerste plaats van de Bundesliga.
Utrecht kwam al na 3 minuten op voorsprong dankzij een snelle treffer van Nelisse.
Na ongeveer 30 minuten spelen werd het 1-1. Douglas had 10 minuten voor tijd de kans op de overwinning maar de rechtervleugel speler gaf de bal niet af aan Rosinni en ging voor eigen succes.
bron: www.fcutrecht.nlquote:maandag, 15 januari 2007
Ajax - FC Utrecht niet live op scherm
Het live uitzenden van de wedstrijd Ajax - FC Utrecht op een groot scherm in Stadion Galgenwaard vindt komende zondag geen doorgang. Dit heeft de clubleiding van FC Utrecht vandaag in goed overleg met de supportersvereniging besloten. De animo voor dit initiatief bleek bij de supporters niet groot te zijn. Daarnaast zijn er ook logistieke redenen in het stadion en in partycentrum Het Rode Hart om van dit initiatief af te zien.
Nooit meer naar Amsterdam, of het moet een finale-achtige wedstrijd zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:54 schreef KansloosForEver het volgende:
nog mensen die gaan zondag? Ik ben nog bezig met kaarten te regelen. Hopelijk kan ik nog via via aan kaarten komen![]()
ach...het is eigen vervoer, dan heb je nergens last van. Alleen de utrecht shirtjes even uit de auto halenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nooit meer naar Amsterdam, of het moet een finale-achtige wedstrijd zijn.
* PBateman1978 denkt tenenkrommend terug aan zijn laatste Arena bezoek, Ajax 2 - FC Utrecht
Was toen ook eigen VV, en oh zo blij dat ik weg was na die nagelbijtende strafschoppen-serie, maar ik heb er gewoon geen zin meer in om naar dat stadion te gaan, stom eigenlijk, maar goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:21 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ach...het is eigen vervoer, dan heb je nergens last van. Alleen de utrecht shirtjes even uit de auto halen![]()
Met een combi ga ik er ook nooit meer heen. Ook niet voor finale en/of bekerwedstrijden. Er is altijd wel gezeik dan.
Hij krijgt makkelijk goals om de oren.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ik zou de volgende wedstrijden als ik jou was opvragen.
FCU- Feyenoord
RKC- FCU
FCU- Excelsior
sc Heerenveen- FCU
Als jij die allemaal goed heb bekeken wil ik nog weleens een antwoord van je zien.
ik heb geen verstand van voetbal, maar jij nog minderquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij krijgt makkelijk goals om de oren.
Als je die westrijden gezien had dan had je gezien dat ie er 2 heeft doorgelaten. En een veelhoud daarvan heeft tegengehouden. Met daarbij de vraag of deze door een ander ook gehouden waren. Maar goed das specualatie en zullen we dus nooit weten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij krijgt makkelijk goals om de oren.
Utrecht heeft Shew Atjon die niet minder is dan Braafheid, misschien zelfs beter op dit moment. Daarnaast heeft utrecht 2 goede talenten, Pieters en Valentijn. Op dit moment maak ik mij zeker geen zorgen om onze linksback positie.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:20 schreef mr.vulcano het volgende:
Afgelopen maanden presteerde Braafheid niet zo goed, maar ik neem aan dat Utrecht niet blij is met de overgang naar Twente. Een goede Nederlandse linksback is dun gezaaid.
lastigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat wordt het morgen jongens
Tegen PSV bijvoorbeeld kreeg hij die goals simpel langs zich heenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:46 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van voetbal, maar jij nog minder![]()
ok, wat jij wilquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen PSV bijvoorbeeld kreeg hij die goals simpel langs zich heen
Eerste was ook niet makkelijk hoor... maar goed, terecht verloren....quote:Op zondag 21 januari 2007 14:46 schreef thaduck het volgende:
Terecht verloren, vooral 2e doelpunt was onhoudbaar
Op naar RBC!
Tja kan er ook niet veel over zeggen; niet dat Utrecht nou zo goed stond, maar Ajax was gewoon beter; het feit dat het 2-0 is gebleven zegt eigenlijk best veel over Ajax.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:46 schreef thaduck het volgende:
Terecht verloren, vooral 2e doelpunt was onhoudbaar
Op naar RBC!
quote:FC Utrecht ziek van Braafheid
Door ROB HARTOG
AMSTERDAM - Over Ajax-FC Utrecht (2-0) viel weinig na te babbelen. Een echte wedstrijd werd het nooit. Daarvoor was het...
FC Utrechter Edson Braafheid (rechts) in duel met ADO-speler Elia. FOTO PICS UNITED
...kwaliteitsverschil te groot. Op de eerste vijf minuten na kwam FC Utrecht niet in het stuk voor. Ajax-trainer Henk ten Cate had gelijk toen hij constateerde dat zijn ploeg ruimer had moeten winnen.
Des te meer stof leverde de affaire Edson Braafheid op. Zoals trainer Foeke Booy al aankondigde, kreeg Etienne Shew-Atjon de voorkeur als linksback. Braafheid was zelfs geen plek op de bank gegund. Daar zat de jeugdige Jahri Valentijn om te illustreren dat Braafheid, die op Zoudenbalch meetrainde met de beloften, min of meer persona non grata is.
Het zit Booy dwars dat zijn voormalige oogappel ontkent dat hij per 1 juli een driejarige verbintenis heeft afgesloten met FC Twente. De Tukkers weigeren minimaal 250.000 euro op tafel te leggen om hem nu al naar Enschede te halen. In de zomer is Braafheid transfervrij. Booy: ,,De voorgeschiedenis is bekend. We proberen Braafheid al meer dan een jaar te behouden. Als club waren we bereid heel ver te gaan. De financiële voorwaarden waren prima. Vrijdag kregen we aanwijzingen dat hij met FC Twente bezig was. Piet Buter (technisch manager) heeft zaterdag met hem gesproken. Edson ontkende. Hij gaf toe dat er contact met FC Twente was, maar voegde er aan toe dat het allemaal nog niet rond was.’’
Daarop zocht voorzitter Jan Willem van Dop contact met Joop Munsterman, FC Twente-preses. Die bevestigde de overeenkomst. Op de Twente-website stond ook dat Edson vanaf volgend seizoen in Enschede voetbalt. Ik vertel nu de feiten, zeg maar wie de waarheid spreekt.’’
Alhoewel Booy die vraag niet zelf beantwoordt, is duidelijk dat hij geen vertrouwen meer heeft in Braafheid. ,,Hij staat in zijn recht, zo is het transfersysteem nu eenmaal. Maar er is ook een fatsoenskant. Niet alleen naar de club toe, maar ook naar de spelersgroep. Die jongens hebben er toch ook recht op te horen hoe het zit. Een kwestie van collegialiteit, of niet soms?’’
René Braafheid, belangenbehartiger van zoon Edson, is het oneens met die visie. ,,Een contract is pas rond als er handtekeningen onder staan. Wij ontkennen niet dat we onderhandeld hebben en dat we, op de keuring en een aantal details na die nog op papier moeten komen, een akkoord hebben bereikt met FC Twente. Dat weet FC Utrecht.’’
Booy is helemaal klaar met Braafheid. Ongeacht of FC Twente alsnog besluit de verdediger tussentijds in te lijven, zal hij weinig speelminuten meer krijgen bij FC Utrecht. De trainer: ,,Dat heb ik hem tijdens het trainingskamp in Knokke al verteld. Ik heb daar ook gesproken met Shew-Atjon en Pieters; die krijgen nu hun kans. Pas daarna beslissen we of we gaan zoeken naar een vervanger voor Braafheid.’’
Vader René heeft begrip voor dat standpunt. ,,Alhoewel dat jammer is voor Edson. Die wil spelen. Een paar maanden toekijken is niet wat hij wil. En daar ziet het naar uit nu hij derde keus is. Ik snap dat de club nog wat aan hem had willen verdienen. Dat gunnen we FC Utrecht, maar dat is niet aan ons. Als FC Twente Edson nu al wil halen is het aan de clubs om het eens te worden over een transfersom. Daar staan wij buiten.’’
Tegen Ajax speelde Pieters in het hart van de defensie. Hij deed dat tegen Huntelaar verdienstelijk, zoals hij tegen Heerenveen en Schalke 04 ook al een voldoende scoorde. ,,Maar we hebben hem opgeleid als linksback,’’ oordeelde Booy, die op die positie opnieuw Etienne Shew-Atjon posteerde. Een onverdeeld succes was dat niet. Opponent Tom de Mul draaide de routinier regelmatig dol. ,,Daarom heb ik Valentijn als invaller een kans gegeven. Dit was een prachtig leermoment voor hem. In een vol stadion spelen tegen Ajax is goed voor zijn ontwikkeling. Natuurlijk ging zijn optreden gepaard met vallen en opstaan, maar dat was ingecalculeerd.’’ Zoals ook de nederlaag van FC Utrecht min of meer was ingecalculeerd.
Strijd daar doen we al anderhalf seizoen niet meer aan, helaas…quote:Op maandag 22 januari 2007 10:26 schreef Suijk het volgende:
Ik miste eigenlijk ook strijd van Utrecht. Toch iets waar jullie het Ajax normaal gesproken o.a. erg lastig mee maken.
Ik heb er weinig vertrouwen in voor woensdag, RBC speelt goed, heeft niets te verliezen en barst van het zelfvertrouwen, terwijl dit bij Utrecht het andere uiterste is, speelt belabberd, heeft ALLES te verliezen (bij een verkeerde pass in het begin zal er al gejoeld worden vanaf de tribunes ben ik bang) en heeft 0,0 zelfvertrouwen.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:55 schreef Omnifacer het volgende:
Ben benieuwd woensdag. Kijk ernaar uit weer eens bij FCU te komen, ook al zit ik in het uitvak. Vanuit RBC is altijd erg veel sympathie voor FCU geweest, dus dat maakt het extra leuk om nog eens tegen elkaar te spelen nu wij in de Jupiler League spelen, en volgend jaar ook nog
Aan een voorspelling ga ik me niet wagen. Laatste keer dat ik bij jullie was staat nog steeds op mn netvlies, was die avondwedstrijd waarbij een lid van jullie harde kern werd herdacht. Fakkels all over the place, hoe indrukwekkend was dat. Gelukkig konden we toen nog een fakkel bemachtigen om af te steken in het uitvak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |