huillie, als je niet tegen je verlies kan moet je maar geen supporter worden, of moet je met je cluppie maar met de league van Texel mee gaan doen. Niet zo kinderachtig lopen janken als een klein kind.quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef BiMeWet het volgende:
Leuk, zo'n turkse club in Nederland..
Ja wat mij betreft ook, en alsje dat als excuus gaat gebruiken voor de slechte prestaties van je club, is er niet alleen wat mis met spelers, maar ook met je supportersquote:Op maandag 18 december 2006 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat mij betreft fluiten & joelen we de tegenstander elke wedstrijd 90 minuten lang uit.
Welkom in de hel enzo…
komen we dr nog genadig vanaf zeg ik!quote:Op maandag 18 december 2006 12:16 schreef dndiek het volgende:
Ik zeg 4 wedstrijden zonder publiek voor Utrecht
Mijn motivatie om de volgende keer nog harder te vluiten. Looser.quote:Op zondag 17 december 2006 19:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gore kut supporters. Triest de hele tweede helft lopen fluiten wanneer de tegenstander aan de bal was. Mijn waardering voor de FC Utrecht supporters is in een klap weg.
We zullen in het vervolg ook alleen maar kerkliedjes zingenquote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef BiMeWet het volgende:
Het is gewoon triest. Echt. Triest. "Oh kijk de tegenpartij is aan de bal, FLUITEN JONGENS!!!"
Ik bedoel, heb je dan geen leven of heb je dan geen leven?
quote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef BiMeWet het volgende:
Het is gewoon triest. Echt. Triest. "Oh kijk de tegenpartij is aan de bal, FLUITEN JONGENS!!!"
Ik bedoel, heb je dan geen leven of heb je dan geen leven?
Idd.quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Ik had toch wel wat anders van Feyenoord supporters verwacht, dit is echt lachwekkend.
Sorry hoor, maar zoals gezegd: het is gewoon zielig turkengedrag. Fluiten om een trieste actie zoals een schwalbe etc. is leuk en terecht, maar 45 minuten snerpende geluiden uit een stel mongolen horen omdat ze zelf te incompetent zijn om in het linkerrijtje te komen is gewoon triest.quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Ik had toch wel wat anders van Feyenoord supporters verwacht, dit is echt lachwekkend.
Joh ga lekker bij een koorknapen-vereniging kijken ofzo, in het korfbal misschien ?quote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef BiMeWet het volgende:
Sorry hoor, maar zoals gezegd: het is gewoon zielig turkengedrag. Fluiten om een trieste actie zoals een schwalbe etc. is leuk en terecht, maar 45 minuten snerpende geluiden uit een stel mongolen horen omdat ze zelf te incompetent zijn om in het linkerrijtje te komen is gewoon triest.
Play-offsquote:Op maandag 18 december 2006 17:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Joh ga lekker bij een koorknapen-vereniging kijken ofzo, in het korfbal misschien ?
En wat betreft de ranglijst, ik zou me als ik jou was eerder druk maken om mijn eigen club.![]()
Tot nu toe wel, maar daar zal je nog hard aan moeten trekken...quote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Play-offsNiemand geeft er een reet om, PSV wordt toch wel kampioen
Wij richten ons vol op de UEFA en dat gaat tot noch toe goed
Sparta pakken we, PSV heeft in de afgelopen 5 jaar geloof ik 1 keer gewonnen in de Kuip dus die pakken we ook wel, en dan staan we huptediedoo vast alweer 3e of 4e. Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 18 december 2006 17:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar daar zal je nog hard aan moeten trekken...
En ze zijn er nog trots op ook.quote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef BiMeWet het volgende:
het is gewoon zielig turkengedrag. Fluiten om een trieste actie zoals een schwalbe etc. is leuk en terecht, maar 45 minuten snerpende geluiden uit een stel mongolen horen
Weet je waar wij trots op zijn. Op de 2-1 overwinning op die middenmotor.quote:Op maandag 18 december 2006 17:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En ze zijn er nog trots op ook.![]()
Al kan ik die emotionele reacties hier wel voorstellen, ik zou het ook niet pikken wanneer ze ons gore kutsupporters zouden noemen. Maar gisteren hadden ze het verdiend.
Wij treurden om het verlies van die degradatiekandidaat.quote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Druppel het volgende:
[..]
Weet je waar wij trots op zijn. Op de 2-1 overwinning op die middenmotor.
Niks mis mee, Utrecht ook verdiend gewonnen.quote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Druppel het volgende:
Weet je waar wij trots op zijn. Op de 2-1 overwinning op die middenmotor.
Nog geen 10 minutenquote:Op maandag 18 december 2006 17:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niks mis mee, Utrecht ook verdiend gewonnen.
Staat allemaal los van het feit dat de fluitconcerten gedurende de gehele tweede helft kansloos waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |