Ik hoop ook dat kameraad Jan Marijnissen hem hard aanpakt. Die bonus is gvd meer dan een hele bruto jaarsalaris man!quote:Op zondag 17 december 2006 17:40 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
![]()
*Balkenende weet wel raad met de afroming van je bonus![]()
Jij vind 52% belasting niet genoeg?? kijk wat ik netto over houd man... de rest gaat allemaal naar mensen die niet hun sociale leven opgeven en gewoon lekker jan-modaal-achtig te werk gaan.quote:Op zondag 17 december 2006 17:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat kameraad Jan Marijnissen hem hard aanpakt. Die bonus is gvd meer dan een hele bruto jaarsalaris man!
Nee, vroeger betaalde je zelfs 70% en de gewone man slechts 32%. Maar nee, toen JP aan de macht kwam, gingen hoge pieten een schijntje betalen en de gewone man veel meer, zelfs 42%! Als het aan de VVD ligt, betaalt iedereen evenveel belasting.quote:
70% is toch niet normaal man, alleen omdat iemand veel verdient moet hij meer dan 2/3 inleveren om andere mensen geld te gevenquote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, vroeger betaalde je zelfs 70% en de gewone man slechts 32%. Maar nee, toen JP aan de macht kwam, gingen hoge pieten een schijntje betalen en de gewone man veel meer, zelfs 42%! Als het aan de VVD ligt, betaalt iedereen evenveel belasting.
quote:Op zondag 17 december 2006 18:37 schreef Northside het volgende:
Targets niet goed vastgesteld, meevallers of gewoon keihard gewerkt?
Van mij mag je trouwens iedere cent ervan voor jezelf houden en iedereen die zegt dat je dan een asociale kapitalist bent zonder gevoel voor de minderbedeelden moet zelf maar een opleiding volgen/baan zoeken/50 uur in de week gaan werken.
Ja.quote:Op zondag 17 december 2006 18:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
En voor de mensen die iets minder bedeeld zijn en die opleiding daardoor niet kunnen halen? Maar wel hard werken met een goede instelling. Gewoon pech?
Pff jij bent gek! Dat jij zo weinig verdient zal wel aan het niveau van je baan liggen. TS heeft dat geld toch gewoon eerlijk gekregen, waarom zou hij dat weg moeten geven.quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
Ik werk keihard met een positieve instelling, ondanks alle ellende in het leven. Ik werk zo 'n 45 ur in de week, en verdien net iets meer dan het minimum. Geld voor een opleiding is er niet. Zie min net geplaatste topic in WGR, de bonus van TS is bijna net zoveel als onze hele problematische schuld! Dus idd, TS is een egoļstische diknek. Schenk een deel aan een goed doel man, zeker zo rond de feestdagen moet het je toch een warm gevoel geven iets voor je medemens te doen ?
quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
Ik werk keihard met een positieve instelling, ondanks alle ellende in het leven. Ik werk zo 'n 45 ur in de week, en verdien net iets meer dan het minimum. Geld voor een opleiding is er niet. Zie min net geplaatste topic in WGR, de bonus van TS is bijna net zoveel als onze hele problematische schuld! Dus idd, TS is een egoļstische diknek. Schenk een deel aan een goed doel man, zeker zo rond de feestdagen moet het je toch een warm gevoel geven iets voor je medemens te doen ?
Nogal laag van je om iemand die het beter heeft uit te schelden hč.quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
Het zou je meer sieren als je het hem gunt.quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
Hij heeft al 52% afgedragen, lijkt me wel meer dan genoeg zo.quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
52 jaar en dan pimpen met je bonus op een kinderforumquote:Op zondag 17 december 2006 17:28 schreef IllI het volgende:
40% van EUR 94.394 overscore van het target ;-)
EUR 37757 bruto![]()
EUR 18123 netto op bankrekening![]()
En dat pas in maart... nog zo lang wachten![]()
Volgens mij lieg je en woon je nog bij je ouders...quote:Op zondag 17 december 2006 18:50 schreef JediMindTricks het volgende:
40% van EUR 193.394
EUR 87757 bruto
EUR 48123 netto op bankrekening
En dat pas in maart... nog zo lang wachten
!!! Inderdaadquote:Op zondag 17 december 2006 19:11 schreef Skorpija het volgende:
[..]
52 jaar en dan pimpen met je bonus op een kinderforum![]()
genoeg. denk ik.quote:
Combinatie eigenlijk. Je kan bij ons kiezen uit een lager basis salaris en kans op hogere bonus (door lager target) of een hoger salaris en hoger target (dus lagere bonus). Kheb voor het eerste gekozen dus mijn basis salaris is ook maar 3450 eur/maandquote:Op zondag 17 december 2006 18:37 schreef Northside het volgende:
Targets niet goed vastgesteld, meevallers of gewoon keihard gewerkt?
ruim boven modaalquote:
Je hebt me door, Sherlockquote:Op zondag 17 december 2006 19:15 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Volgens mij lieg je en woon je nog bij je ouders...![]()
(Even je andere topics doorgenomen)
Ik doneer maandelijks 80 euro aan de Bart Foundation en ben lid van de postcode loterijquote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
Schenk een deel aan een goed doel man, zeker zo rond de feestdagen moet het je toch een warm gevoel geven iets voor je medemens te doen ?
Zo, 80 Euro per maand is niet mis, respect! Kom ik aan met mijn maandelijkse 5 Euro aan het KWF.quote:Op zondag 17 december 2006 19:22 schreef IllI het volgende:
[..]
Ik doneer maandelijks 80 euro aan de Bart Foundation en ben lid van de postcode loterij
Hmm, ik krijg ineens een stuk minder zin om met jullie mee te denken over hoe je uit de schulden kunt komenquote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
Ik heb geen bonus. Wel een 13de maand en een winstuitkering.quote:Op zondag 17 december 2006 19:19 schreef dop het volgende:
[..]
ruim boven modaal
ik hoef het toch niet op de cent te melden hoop ik
nu is u aan de bal
Vertel eens, hoeveel schonk jij aan je medemens toen het financieel nog goed met je ging?quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 17 december 2006 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik niks.
Jezus, Djeez, wat een ongelooflijk misselijke opmerking.quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
Wij allebei? Ik krijg hem in de zomer, geen idee waarom...quote:Op zondag 17 december 2006 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan doe je toch iets goed verkeerd
De rest zal lekker naar zijn baas gaan?quote:Op zondag 17 december 2006 20:40 schreef JetFreggel het volgende:
ik vraag me af als jij 40% krijgt hoe is de rest dan verdeeld krijgt een ander 60% of 3 mensen 30% ??
OMGquote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
Met het risico dat ie minder hard gaat werken; zn bonus is dan immers niet meer afhankelijk van wat ie uitvoert.quote:Op zondag 17 december 2006 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De baas kan je beter een hoger basissalaris geven en een vaste bonus. Dat lever je minder in wsl
Kijk, dat zijn tenminste bonussenquote:Op zondag 17 december 2006 17:28 schreef IllI het volgende:
40% van EUR 94.394 overscore van het target ;-)
EUR 37757 bruto![]()
EUR 18123 netto op bankrekening![]()
En dat pas in maart... nog zo lang wachten![]()
Goldman Sachs keert 16 miljard dollar uit in bonussen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef horney_dorney het volgende:
Riant TS, lekker hoor!
Ikzelf kom er wat beroerder van af; een lousy 2,5% over brutoloon.
Overigens is een bonus van 50 mille echt PEANUTS in vergelijking met wat er in de City zo wordt weggegeven, althans als ik het artikeltje uit de VK mag geloven van vorige week: het schijnt dat de onroerend goed markt daar aantrekt puur als gevolg van bonussen!
O god, wat heb ik een hekel aan mensen die dit roepen. NIEMAND in Nederland hoeft hard te werken voor zijn centen. De gevangen in concentratiekampen in WO2 (en vandaag de dag ook trouwens), DIE werken keihard!quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Djeez het volgende:
Ik werk keihard
quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
O god, wat heb ik een hekel aan mensen die dit roepen. NIEMAND in Nederland hoeft hard te werken voor zijn centen. De gevangen in concentratiekampen in WO2 (en vandaag de dag ook trouwens), DIE werken keihard!
Tuurlijk jongen.quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
O god, wat heb ik een hekel aan mensen die dit roepen. NIEMAND in Nederland hoeft hard te werken voor zijn centen. De gevangen in concentratiekampen in WO2 (en vandaag de dag ook trouwens), DIE werken keihard!
Inderdaad, honger is gewoon honger. Omdat ik toevallig voedsel kan kopen betekent niet dat mijn maaginhoud minder snel verteerd wordt.quote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n simpele flikker die altijd zegt: "OMG WTF jij hebt geen honger, jij hebt TREK. Kinderen in Afrika hebben honger
"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist. Bijna niemand in NL heeft HONGER!! Ik vind het woord honger ook ongepast.. Dat kennen wij niet!!quote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n simpele flikker die altijd zegt: "OMG WTF jij hebt geen honger, jij hebt TREK. Kinderen in Afrika hebben honger
"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
euh, dat zal wel niet. Mn loonstrookje van januari maar even afwachten.quote:Op maandag 18 december 2006 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Netto ook 10%?
Alle respect naar die mensen, mijn vriendin werkt zelf in de zorg.quote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef Djeez het volgende:
ik wou me nog ff verontschuldigen hier. Ik heb niets tegen TP in persoon, ik ken hem helemaal niet, ook niet van Fok! Wat me wel stoort is dat iemand zegt dat hij zo 'n absurd hoge bonus verdiend heeft omdat hij zo hard heeft gewerkt. Nou, vertel dat maar eens aan iemand die in de verpleging werkt. Die mensen werken echt keihard en het is echt niet het fijnste werk! Ze gaan wel ff konten wassen van ouwe mensen en ze klagen nooit! En ipv dat zij een riante bonus krijgen, mogen ze al blij zijn met een schamel kerstpakket. Dus, geen respect voor gladde mannetjes in pak met functies met hele dure, Engelstalige titels, maar mijn respect gaat uit naar mensen in de verpleging!
dat is de grootste onzinquote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef Djeez het volgende:
ik wou me nog ff verontschuldigen hier. Ik heb niets tegen TP in persoon, ik ken hem helemaal niet, ook niet van Fok! Wat me wel stoort is dat iemand zegt dat hij zo 'n absurd hoge bonus verdiend heeft omdat hij zo hard heeft gewerkt. Nou, vertel dat maar eens aan iemand die in de verpleging werkt. Die mensen werken echt keihard en het is echt niet het fijnste werk! Ze gaan wel ff konten wassen van ouwe mensen en ze klagen nooit! En ipv dat zij een riante bonus krijgen, mogen ze al blij zijn met een schamel kerstpakket. Dus, geen respect voor gladde mannetjes in pak met functies met hele dure, Engelstalige titels, maar mijn respect gaat uit naar mensen in de verpleging!
Daarom kun je bij het vergelijken van banen beter naar het jaarsalaris inclusief extras kijken.quote:
om een voorbeeld te geven, bij ons krijg je een vaste 13e maand, en daarbij afhankelijk v/h resultaat van het bedrijf nog een half of een heel maand salaris als winst bonus uitkering, tevens kennen wij de prestatie bonus welke op 1500 of 2000 euri ligt, vaak krijg je een half maandsalaris bonus + je prestatiebonus.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:23 schreef Ozziecar het volgende:
Mag ik jullie nog even lastig vallen?
Ik heb hier eergisteren al even wat gepost, maar wil toch nog even iets vragen.
In bovenstaande posts lees ik dat een aantal van jullie op provisiebasis werken of met een vast salaris + bonus.
De werknemers die bij mijn bedrijf in dienst zijn, hebben allemaal een vast salaris (dat is overigens ook gebruikelijk in deze branche en de functies die er binnen het bedrijf zijn).
Ik ben benieuwd of er hier werknemers zijn die weten of er binnen hun bedrijf een variabele bonus is of dat iedereen hetzelfde krijgt.
Ik ben er erg benieuwd naar omdat ik het zelf nog steeds erg moeilijk vind om "het prijskaartje" te bepalen en weinig vergelijkingsmateriaal heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |