Hoe is de TS door de plee gespoeld????quote:Op zondag 17 december 2006 16:25 schreef Mirage het volgende:
dromenvanger, het doet er niet toe.. ik kan mij niet eens herineren wie de TS was...
ik weet wel dat de TS volledig door de plee is gespoeld
We zullen doorgaan, tot het puntje van de maan.quote:Op zondag 17 december 2006 16:26 schreef nokwanda het volgende:
yep. Het gaat gewoon door. Niet meer te stoppen
een hele serie users die hem volledig in de zeik zetten...quote:Op zondag 17 december 2006 16:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe is de TS door de plee gespoeld????
Een ban, een slotje op het topic of users die hem in de zeik zetten en over hem heen pissen en doorspoelen?
Hou jezelf in ere, dat moet je doen.quote:Op zondag 17 december 2006 16:27 schreef sararaats het volgende:
ik laat me niet gek maken
that's a promise
is Pluto niet koud?quote:Op zondag 17 december 2006 16:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
We zullen doorgaan, tot het puntje van de maan.
Maar we zijn al op mars, we gaan nu richting pluto![]()
Hey babequote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey schatjes van me
zo weinig?quote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef sararaats het volgende:
ik ben meer dan een stuiver waard. kan het zelfs bewijzen
ik ben ¤100.000 waard (zegt ons mama toch altijd)
bij wijze van sprekenquote:Op zondag 17 december 2006 16:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zo weinig?
dus als iemand jou ontvoerd en 110.000 euro eist dan mag ie je houden?
Hallo gangsterquote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey schatjes van me
In dat ene topic mag jij je uitleven, schrijf gewoon daar de users op die je geen stuiver waard vindt.quote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef sararaats het volgende:
ik ben meer dan een stuiver waard. kan het zelfs bewijzen
ik ben ¤100.000 waard (zegt ons mama toch altijd)
Niet allemaal DV. Er zijn mensen die ECHT zijn. Heel echt zijn wie ze zeggen te zijn.quote:Op zondag 17 december 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar vooral op internet waar anonieme watjes zijn die in het echt niet eens de mond durven open te trekken
Er lopen inderdaad pubertjes rond hier.quote:Op zondag 17 december 2006 16:49 schreef sararaats het volgende:
heb m'n zegje eventjes gedaan
volgens mij zijn dat kutpubertjes zonder leven
Zeker zijn er mensen op internet met een echte identiteit. Hoor jij ook bij. En ik en Mirga en Barra en Asha en veel meer.quote:Op zondag 17 december 2006 16:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet allemaal DV. Er zijn mensen die ECHT zijn. Heel echt zijn wie ze zeggen te zijn.
En ik weet inmiddels dat er daarvan in dit topic een aantal rondlopen, gelukkig.
Anders zou je alle vertrouwen in de mensheid nog kwijtraken.
ben ik ook bij denk je niet?quote:Op zondag 17 december 2006 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker zijn er mensen op internet met een echte identiteit. Hoor jij ook bij. En ik en Mirga en Barra en Asha en veel meer.
Maar je hebt neppers zitten op internet, die reageren hun frustratie af hier. Of ze gaan met opzet het online leven van anderen verzieken.
Maar wat jij zegt, die users moet je negeren zoveel mogelijk.
Maar af en toe een aanval kan geen kwaad, zet je ze mee op hun plek. Beschermen van je eigen domein ook.
Wat zijn de users op fok! die anderen niet in de waarde laten dan?quote:Op zondag 17 december 2006 16:53 schreef nokwanda het volgende:
Nou hey.... we gaan geen pubers bashen hier he. Niks mis met pubers hoor. Ook die komen in alle soorten enmaten
Jij hebt zeker een eigen identiteit, alleen kun je af en toe een beetje van de wereld zijnquote:Op zondag 17 december 2006 16:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben ik ook bij denk je niet?
vind dit nog steeds de plaats waar ik gelukkig ben
Binnen is het droog. Het kan regenen dat het giet, maar binnen is het lekker warm en droog.quote:Op zondag 17 december 2006 16:57 schreef sararaats het volgende:
wat een rotweer
dromertje is my middle namequote:Op zondag 17 december 2006 16:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een eigen identiteit, alleen kun je af en toe een beetje van de wereld zijn
Ik heb sight_key nog in de kast hangen hier. Dromenvanger hoeft niet meer. Hoewel ik in programmeertaal droom nu. Ik droom in programmeertaal dus. In mijn dromen ben ik aan het programmeren de hele tijdquote:
Aardigquote:Op zondag 17 december 2006 17:33 schreef senesta het volgende:
Hoe gaat het met iedereen?
Komen jullie alweer een beetje in kerststemming?
Wat gaan jullie allemaal doen?
Oh heb ik ook nog gedaan net, bowlen danquote:Op zondag 17 december 2006 17:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Aardig
mwa niet echt nog, ook niet zoveel zin in dit jaar
1e kerstdag eten bij mijn ouders en vanavond bowlen
1 zusje (2 jaar jonger) die komt ook met aanhangquote:Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh heb ik ook nog gedaan net, bowlen dan![]()
Op de wii, gaaf hoor![]()
Komen er ook broers/zusters, heb je die?
Door het weer ook denk ik.quote:Op zondag 17 december 2006 17:46 schreef sararaats het volgende:
ik ben toch niet zo in kerststemming hoor
ik weet niet hoe het komt
ja, slecht weerquote:
begint te komen. Liep allemaal wat anders dan gedacht.quote:Op zondag 17 december 2006 17:33 schreef senesta het volgende:
Ik ga vista en linux naast XP zetten met kerstquote:Op zondag 17 december 2006 17:33 schreef senesta het volgende:
Oh ja lekkerquote:Op zondag 17 december 2006 18:06 schreef Mirage het volgende:
hallooooooo zeg...... dat joch van mij eet als een bootwerker de laatste tijd...
bruine boterhammen, maar ook in z'n patatjes vanavond... hij werkt gewoon een bord patat en 2 kaassoufles in no time weg
Hij heeft nieuwe kleding nodig![]()
groeistuip !!!
ow, ik heb er inmiddels alle vertrouwen in. Ik heb er ooit mijn bedenkingen bij gehad maar die komt nu helemaal tevoorschijn als zichzelf.quote:Op zondag 17 december 2006 17:58 schreef senesta het volgende:
Eerste kerst zonder mensen waar je van houd is altijd k*t.
Fijn dat je moeder zelf de draad zelf weer oppakt, ik hoop dat mijn moeder dat ook uiteindelijk gaat doen.
Daar hoop ik dus ook opquote:Op zondag 17 december 2006 18:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, ik heb er inmiddels alle vertrouwen in. Ik heb er ooit mijn bedenkingen bij gehad maar die komt nu helemaal tevoorschijn als zichzelf.
Ach wel nee, zou wel erg saai worden hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 18:25 schreef sararaats het volgende:
als ik kon toveren
vlogen alle bashers in de shredder
ach jaquote:Op zondag 17 december 2006 18:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach wel nee, zou wel erg saai worden hoor.
Je moet ze alleen niet te serieus nemen.
Al gaan sommige wel erg ver soms, dat ben ik met je eens.
precies...quote:Op zondag 17 december 2006 18:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja lekker![]()
Kun je in de winter nog een nieuwe set kleding kopen!
En wat minder onder zijn kont schoppen?
Oh zoéén heb ik ook.quote:Op zondag 17 december 2006 18:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
precies...
hij was al klaar voor de winter...
het leek zo dat de kleding hem goed zou passen tot net iets groter zodat hij er echt mee kon doen tot het weer warm is.
Hij is gewoon 1,5 maat dal e lucht in geschoten en lijkt nog niet klaar te zijn ...
Hij had ook al weer regelmatig pijn in zijn been.
wat ook zo irritant is, is dat het een redelijk dun ventje is.
Heb je de lengtemaat goed zakt het van zijn billen, heb je z'n bilmaat goed kunnen de broeken door als bermuda
Dat gaat hier ook niet zomaar.quote:
Verdonk is anti buitelander terwijl ze er zelf als buitenlander uitzietquote:Op zondag 17 december 2006 19:10 schreef sararaats het volgende:
Rita Verdonk![]()
De Aliëns mogen haar gerust verslinden
[afbeelding]
maar goed
genoeg over dat monster
ben best![]()
maar ga nog niet slapen, moet nog vanalles doen
ben nu bij m'n ouders, ik ga straks in m'n eigen bed slapen
ik heb een groot 1 persoonsbed, kan je best met 2 in
dromen zijn zalig maar jammer genoeg bedrog
wil een bruid zijn
dat is Paint.NETquote:Op zondag 17 december 2006 19:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Verdonk is anti buitelander terwijl ze er zelf als buitenlander uitziet
Ik droom in programmeertaal. Ik ben bezig met codes in dromen. Voordat ik wakker word ben ik bezig met programmeren. Ben ik in mijn dromen bezig met codes opzeggen en invoeren.
Zo'n domme belg ben je helemaal nietquote:Op zondag 17 december 2006 19:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat is Paint.NET
ik heb dat plaatje zo gemaakt
toch goed gedaan van mij hé
Dank je wel voor je lieve tipsquote:Op zondag 17 december 2006 19:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat gaat hier ook niet zomaar.
Heeft ze iemand die haar ECHT kent?
Ie3mand die haar durft te confronteren met zichzelf. Met wie ze echt is en met hoe ze naarbuiten komt en met wat ze al die tijd heeft gedaan met zichzelf. En dat op een lieve manier en zonder te kraken?
Vertrouwd.
Gewoon zaken aanreiken om over te denken. En veel, heeeeel erg veel geduld.
quote:Op zondag 17 december 2006 19:39 schreef sararaats het volgende:
mag ik jullie even een zoentje geven?
bedankt voor de steun
ik weet dat ik soms flip maar hey, ik heb mezelf niet gemaakt
...was een foutjequote:Op zondag 17 december 2006 19:40 schreef senesta het volgende:
Goedeavond
Doen we allemaal wel eens hoorquote:Op zondag 17 december 2006 19:39 schreef sararaats het volgende:
mag ik jullie even een zoentje geven?
bedankt voor de steun
ik weet dat ik soms flip maar hey, ik heb mezelf niet gemaakt
quote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Harde schijf doet het weer
Ik ga ff mijn favourite foto's uploaden in mijn fotoboek. Waar ik in de zon zit met de instelling. Fuck you, kom maar op. Ik wacht af en sla later toe.
Foto's zijn van 2004.
Zal ze zometeen laten zien met een foto uit december 2006.
Ja hoor gaat primaquote:Op zondag 17 december 2006 19:44 schreef an_archist het volgende:
[..]
kan je wel mooi tegen jezelf lullen
Ik werk alleen via de index.quote:Op zondag 17 december 2006 19:53 schreef senesta het volgende:
Misschien dat jullie het weten, je kan je active topics toch ook verbergen?
Voor anderen dan..
Je weet wat ze zeggen: een schizofreen .......vul maar inquote:Op zondag 17 december 2006 19:46 schreef an_archist het volgende:
en tegelijk posten ?
Als een schizofreen met zelfmoord dreigt, is dat dan een gijzeling?quote:Op zondag 17 december 2006 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen: een schizofreen .......vul maar in![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 20:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een schizofreen met zelfmoord dreigt, is dat dan een gijzeling?![]()
En rellen met jezelfquote:Op zondag 17 december 2006 19:44 schreef an_archist het volgende:
[..]
kan je wel mooi tegen jezelf lullen
quote:Op zondag 17 december 2006 20:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een schizofreen met zelfmoord dreigt, is dat dan een gijzeling?![]()
Wil je er wat van mij?quote:Op zondag 17 december 2006 20:02 schreef nokwanda het volgende:
Je had het over goeie voornemens, Senesta.
Er zijn er zoveel en met een aantal ben ik al begonnen maar die liggen vooral in het niet materiele circuit.
De materieele die echt nodig zijn, of ik het me nu voorneem of niet, zijn stoppen met roken en een paar kilo aankomen.
Dan moet je gaan roken zeggen zequote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wil je er wat van mij?
Moet bij mij zeker 8 kilo af![]()
8 kilo lichter en dan vliegenquote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wil je er wat van mij?
Gewoon chloor spuiten op die beltquote:Op zondag 17 december 2006 20:20 schreef mazaru het volgende:
Ik ga weer eens op %^&$$#^$%%vliegenjacht
Mijn buurman heeft een vuilnisbelt in huis, en ik loop me mager met een vliegenmepper
Ik zou hem wel eens een nachtje in de chloor willen zettenquote:Op zondag 17 december 2006 20:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gewoon chloor spuiten op die belt
Of zijn vliegen bestendig tegen chloor?
Een kilo of 5 wil ik er wel bij. Voor die andere 3 moet je dan maar een ander vinden. Of het gewoon bij het grofvuil zettenquote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wil je er wat van mij?
agree. Maar liever een meet nog. En dan nu echt.quote:Op zondag 17 december 2006 20:47 schreef Mirage het volgende:
ik vind het tijd worden voor een L-W fotoboek.
Ik word geflipt van nieuwsgierigheid en mijn vent pest me ermee.
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 20:47 schreef Mirage het volgende:
ik vind het tijd worden voor een L-W fotoboek.
Ik word geflipt van nieuwsgierigheid en mijn vent pest me ermee.
![]()
Kijk, dat is nou het probleem DV.quote:Op zondag 17 december 2006 20:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
8 kilo lichter en dan vliegen
![]()
Vlieg je gewoon naar Mars toe
Volgens mij ga jij nog vliegen in 2006 of 2007![]()
Wordt je een straaljager
Ik ga even MTV opzetten op de pc nu
LW je moet gewoon meer power toevoegen aan je bezem.quote:Op zondag 17 december 2006 22:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou het probleem DV.
In de wintermaanden heeft mijn bezem zowieso startproblemen en met die extra kilo's van mij komt hij helemaal niet van de grond![]()
Nu praat je precies hetzelfde als Merlyn...quote:Op zondag 17 december 2006 22:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
LW je moet gewoon meer power toevoegen aan je bezem.
En meer power aan je lichaam
Dan ga jij vliegen als niemand anders.
Vlieg je uit je rolstoel zo het universum in.
Wordt je super LW woman![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog 1 halve liter Amstel.
Rene Froger - Just say hello
![]()
Morgen bier en whisky![]()
Just say hello
Zometeen Ciske De Rat - Ik voel me zo verdomd alleen.
En dan spoel ik alle eenzame fokkers door het riool
Nooit meer bashers hier op dit mooie forum.
Alle eenzame ratten weg. Gaan de eenzame ratten richting de rioolrat.
Good riddance![]()
Ciske de Rat van Danny de Munk komt hierna
Krijg toch allemaal de klere
Ik voel me zo fokking alleen ik maak andere fokkers het leven zuur.
Weg ermee![]()
![]()
Good riddance![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |