Zullen we een nickchange voor je aanvragen?quote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Wadloper het volgende:
Maar nu staan ze nog steeds te verroesten in Zwolle
Gaan we doenquote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zullen we een nickchange voor je aanvragen?
Maas-wadloper?
Nee, ik koester de lieve wadlopers tot hun sloopquote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zullen we een nickchange voor je aanvragen?
Maas-wadloper?
de ICM4444 gaat ook wegquote:Op maandag 18 december 2006 19:21 schreef Wadloper het volgende:
Doe het dan totdat ze allémaal weg zijn, als het zo nodig moet, of verander dan mijn naam in ICM 4444 ofzo
Zoiets?quote:Geachte FA
Graag zouden wij even aandacht willen vragen voor het volgende. Op dit moment is er een user op Fok die post onder de naam Wadloper. Nu aan de inzet van de wadloper in het noorden des lands, waar deze user vandaan komt, een einde komt medio 2007, is deze naam niet meer te handhaven op fok.nl. Deze naam is niet meer correct met de werkelijkheid. Omdat de wadlopers nog wel in het zuiden des lands rijden, stellen wij voor om de usernaam te wijzigen in Maasloper.
Met vriendelijke groet,
De posters in het treintopic
Dat mag allemaal wel naar Gn toe, hebben ze in Lw niet allemaal nodig.quote:
Nee, gewoon in Lw laten die zooi. Mijn trein van Rtd naar Lw was vanmorgen elf bakken, en ik vind het heerlijk rustig.quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat mag allemaal wel naar Gn toe, hebben ze in Lw niet allemaal nodig.'s ochtends is het echt een drama met het aantal bakken hier.
Het waren er vroeger zes, en dat was ruiim te krap, zeker met die stop in Gouda heb je meer ruimte nodig.quote:Op maandag 18 december 2006 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
Kijk. Dat moet genoeg zijn voor eens een keer de benen te strekken. Een paar bakken minder en je zit al opgepropt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |