Komt ook door het verschil in ATB generatie, in groningen altijd een leuke wedstrijd om .58 destijds.quote:Op zondag 17 december 2006 21:02 schreef Wadloper het volgende:
Tjonge jonge, wat kunnen die GTW"s optrekken zeg!
Ik reed naast een ICM, normaal haalt de ICM makkelijk de wadloper in, nu gingen wij de ICM voorbij![]()
Hoorde ik ineens de mcn MOI!! roepen naar de zwaaiers van de ICM![]()
Ook heb ik vandaag gemerkt, dat de GTW aardig snel stilstaat tijdens een snelremming
Zit bij Groningen niet op alle sporen ATB-EG of was het op dat stuk waar de diesellijn parallel loopt met het elektrische spoor?quote:Op maandag 18 december 2006 08:11 schreef thatsme het volgende:
[..]
Komt ook door het verschil in ATB generatie, in groningen altijd een leuke wedstrijd om .58 destijds.
ja waar beide parallel lopen, richting haren, leer.quote:Op maandag 18 december 2006 08:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zit bij Groningen niet op alle sporen ATB-EG of was het op dat stuk waar de diesellijn parallel loopt met het elektrische spoor?
Dan maakt 't toch geen verschil? Als ze allebei met hoog groen Groningen uit rijden mogen ze toch even hard?quote:Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef thatsme het volgende:
[..]
ja waar beide parallel lopen, richting haren, leer.
niet als er 1 veel meer vermogen naar de aandrijf assen kan zetten, en welk gewicht je moet verplaatsenquote:Op maandag 18 december 2006 10:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan maakt 't toch geen verschil? Als ze allebei met hoog groen Groningen uit rijden mogen ze toch even hard?
Maar dat is dus totaal niet afhankelijk van de ATB. Gewoon een vermogenskwestie.quote:Op maandag 18 december 2006 10:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niet als er 1 veel meer vermogen naar de aandrijf assen kan zetten, en welk gewicht je moet verplaatsen
een LOS 1600 elocje zonder wagens trekt ook harder dan als je er een sliert wagens achterhangt
stimmtquote:Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar dat is dus totaal niet afhankelijk van de ATB. Gewoon een vermogenskwestie.
Jaja, voor januari / februari natuurlijk, maar ach je zal er toch niet mee kunnen lopen. Dan zal je constant worden aangepsproken in de trein en op het station, vanwege het NS logo... Ik heb wel het tasje nogquote:Op maandag 18 december 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
whaha, je moet die NS jas van Tellen i/d Trein weer inleveren
Niet dat ik hem uberhaupt wou dragen nog..
Oh well. Ik zal m morgen ff inleveren met m'n declaratieformulier. Gelijk vragen wanneer ze meer weten over januariquote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Jaja, voor januari / februari natuurlijk, maar ach je zal er toch niet mee kunnen lopen. Dan zal je constant worden aangepsproken in de trein en op het station, vanwege het NS logo... Ik heb wel het tasje nog![]()
Ik heb vrijdag de 10232 om 15.59 het station van Leeuwarden uit zien rijden. Stond op het busstation. Dat ding zat halverwege het perron al op 40. Pff wat trok dat ding snel op.quote:Op maandag 18 december 2006 11:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
stimmt
en een GTW 2/6 trekt goed hard op ja
Ik ga er bijna met mee willenquote:Op maandag 18 december 2006 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag de 10232 om 15.59 het station van Leeuwarden uit zien rijden. Stond op het busstation. Dat ding zat halverwege het perron al op 40. Pff wat trok dat ding snel op.
ICM overschot int noordenquote:Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
DAt is een behoorllijke hoeveelheid.
de plan U's zijn verkocht aan Slowakijequote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hadden ze op de maaslijn (ondanks dat hij uit de dienstregeling is). geen Plan U's kunnen inzetten. Zullen toch wel harder gaan dan de braklopers. En her en der zullen er toch nog wel wat staan.
Yep, zwolle staat er vol mee. En idd, ze zijn verkocht.quote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hadden ze op de maaslijn (ondanks dat hij uit de dienstregeling is). geen Plan U's kunnen inzetten. Zullen toch wel harder gaan dan de braklopers. En her en der zullen er toch nog wel wat staan.
Zullen we een nickchange voor je aanvragen?quote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Wadloper het volgende:
Maar nu staan ze nog steeds te verroesten in Zwolle
Gaan we doenquote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zullen we een nickchange voor je aanvragen?
Maas-wadloper?
Nee, ik koester de lieve wadlopers tot hun sloopquote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zullen we een nickchange voor je aanvragen?
Maas-wadloper?
de ICM4444 gaat ook wegquote:Op maandag 18 december 2006 19:21 schreef Wadloper het volgende:
Doe het dan totdat ze allémaal weg zijn, als het zo nodig moet, of verander dan mijn naam in ICM 4444 ofzo
Zoiets?quote:Geachte FA
Graag zouden wij even aandacht willen vragen voor het volgende. Op dit moment is er een user op Fok die post onder de naam Wadloper. Nu aan de inzet van de wadloper in het noorden des lands, waar deze user vandaan komt, een einde komt medio 2007, is deze naam niet meer te handhaven op fok.nl. Deze naam is niet meer correct met de werkelijkheid. Omdat de wadlopers nog wel in het zuiden des lands rijden, stellen wij voor om de usernaam te wijzigen in Maasloper.
Met vriendelijke groet,
De posters in het treintopic
Dat mag allemaal wel naar Gn toe, hebben ze in Lw niet allemaal nodig.quote:
Nee, gewoon in Lw laten die zooi. Mijn trein van Rtd naar Lw was vanmorgen elf bakken, en ik vind het heerlijk rustig.quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat mag allemaal wel naar Gn toe, hebben ze in Lw niet allemaal nodig.'s ochtends is het echt een drama met het aantal bakken hier.
Het waren er vroeger zes, en dat was ruiim te krap, zeker met die stop in Gouda heb je meer ruimte nodig.quote:Op maandag 18 december 2006 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
Kijk. Dat moet genoeg zijn voor eens een keer de benen te strekken. Een paar bakken minder en je zit al opgepropt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |