abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 08:11:44 #51
86072 thatsme
and That's you!
pi_44528868
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:02 schreef Wadloper het volgende:
Tjonge jonge, wat kunnen die GTW"s optrekken zeg!
Ik reed naast een ICM, normaal haalt de ICM makkelijk de wadloper in, nu gingen wij de ICM voorbij

Hoorde ik ineens de mcn MOI!! roepen naar de zwaaiers van de ICM

Ook heb ik vandaag gemerkt, dat de GTW aardig snel stilstaat tijdens een snelremming
Komt ook door het verschil in ATB generatie, in groningen altijd een leuke wedstrijd om .58 destijds.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  maandag 18 december 2006 @ 08:44:57 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44529120
quote:
Op maandag 18 december 2006 08:11 schreef thatsme het volgende:

[..]

Komt ook door het verschil in ATB generatie, in groningen altijd een leuke wedstrijd om .58 destijds.
Zit bij Groningen niet op alle sporen ATB-EG of was het op dat stuk waar de diesellijn parallel loopt met het elektrische spoor?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 18 december 2006 @ 10:24:27 #53
86072 thatsme
and That's you!
pi_44530632
quote:
Op maandag 18 december 2006 08:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zit bij Groningen niet op alle sporen ATB-EG of was het op dat stuk waar de diesellijn parallel loopt met het elektrische spoor?
ja waar beide parallel lopen, richting haren, leer.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  maandag 18 december 2006 @ 10:34:36 #54
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44530809
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef thatsme het volgende:

[..]

ja waar beide parallel lopen, richting haren, leer.
Dan maakt 't toch geen verschil? Als ze allebei met hoog groen Groningen uit rijden mogen ze toch even hard?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_44530882
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:34 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dan maakt 't toch geen verschil? Als ze allebei met hoog groen Groningen uit rijden mogen ze toch even hard?
niet als er 1 veel meer vermogen naar de aandrijf assen kan zetten, en welk gewicht je moet verplaatsen


een LOS 1600 elocje zonder wagens trekt ook harder dan als je er een sliert wagens achterhangt
  maandag 18 december 2006 @ 10:47:50 #56
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44531030
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:38 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

niet als er 1 veel meer vermogen naar de aandrijf assen kan zetten, en welk gewicht je moet verplaatsen

een LOS 1600 elocje zonder wagens trekt ook harder dan als je er een sliert wagens achterhangt
Maar dat is dus totaal niet afhankelijk van de ATB. Gewoon een vermogenskwestie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_44532198
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Maar dat is dus totaal niet afhankelijk van de ATB. Gewoon een vermogenskwestie.
stimmt

en een GTW 2/6 trekt goed hard op ja
  maandag 18 december 2006 @ 14:11:21 #58
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44536311
whaha, je moet die NS jas van Tellen i/d Trein weer inleveren
Niet dat ik hem uberhaupt wou dragen nog..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 18 december 2006 @ 14:14:51 #59
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_44536417
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
whaha, je moet die NS jas van Tellen i/d Trein weer inleveren
Niet dat ik hem uberhaupt wou dragen nog..
Jaja, voor januari / februari natuurlijk, maar ach je zal er toch niet mee kunnen lopen. Dan zal je constant worden aangepsproken in de trein en op het station, vanwege het NS logo... Ik heb wel het tasje nog
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
  maandag 18 december 2006 @ 14:17:12 #60
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44536495
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef SkaterSam het volgende:

[..]

Jaja, voor januari / februari natuurlijk, maar ach je zal er toch niet mee kunnen lopen. Dan zal je constant worden aangepsproken in de trein en op het station, vanwege het NS logo... Ik heb wel het tasje nog
Oh well. Ik zal m morgen ff inleveren met m'n declaratieformulier. Gelijk vragen wanneer ze meer weten over januari
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 16:18:13 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44540733
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:39 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

stimmt

en een GTW 2/6 trekt goed hard op ja
Ik heb vrijdag de 10232 om 15.59 het station van Leeuwarden uit zien rijden. Stond op het busstation. Dat ding zat halverwege het perron al op 40. Pff wat trok dat ding snel op.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 18 december 2006 @ 16:28:27 #62
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44541100
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik heb vrijdag de 10232 om 15.59 het station van Leeuwarden uit zien rijden. Stond op het busstation. Dat ding zat halverwege het perron al op 40. Pff wat trok dat ding snel op.
Ik ga er bijna met mee willen Oh wacht, nog een jaartje en dan komen ze hier langs. Al zullen ze vast niet vol gas rijden tussen Nijmegen en Nijmegen Heyendaal. Tenzij Veolia een jaar overal te vroeg wil aankomen, ter compensatie.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 16:30:49 #63
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44541201
Het in en uitstappen moet even wennen. omdat er minder deuren beschikbaar zijn, dus iets te vroeg rijden, zou best eens handig kunnen zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44541318
Hoppa! bijna 16 bakken gehad vanmiddag

ICM4 + 3x ICM3 vanaf leeuwarden, en 5 min er na nog een ICM3
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 16:37:17 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44541456
DAt is een behoorllijke hoeveelheid.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 18 december 2006 @ 16:39:27 #66
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44541525
Nadat jarenlang voor veel reizigers 'de machinist is kwijt' een van de meest vreemde vertragingsoorzaken is geweest, werd het nu blijkbaar tijd voor een nieuwe: 'de machinist spreekt geen Nederlands.' En voordat iedereen denkt dat een kwestie is waar Wilders werk van zal gaan maken: het gaat om de machinist van de Belgische IC naar Maastricht, die blijkbaar onvoldoende Nederlands zou spreken om de trein veilig naar binnen te rijden - al zeggen de Belgen dat hij pas in de problemen kwam toen hij over zijn vakantie moest praten. Zie http://www.nu.nl/news/920(...)7_van_machinist.html
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_44541591
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
DAt is een behoorllijke hoeveelheid.
ICM overschot int noorden
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 17:20:18 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44543242
De machinisten zijn de nieuwe GTW spuugzat. Kinderziektes, problemen met de software en een gebrekkige opleiding. Het gaat hun erom dat de trein veel te snel geïntroduceerd is, zonder de problemen eerst op te lossen.

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article1273322.ece
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44543881
In Hengelo staat het helemaal vol met mat '64. Ik vraag me af waar ze die vandaan getoverd hebben vroeger waren die daar nooit. Zijn dat de treinen van de stoptreinlijn Apeldoorn - Almelo ofzo?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 17:41:50 #70
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44543948
Volgens mij wel. Iets anders kan ik voor het mat'64 niet bedenken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44545261
Jep die rijden sinds de nieuwe diensregeling op Almelo - Apeldoor i.pv. de koplopers(die eerst natuurlijk maar tot Deventer reden)
pi_44546176
Hadden ze op de maaslijn (ondanks dat hij uit de dienstregeling is). geen Plan U's kunnen inzetten. Zullen toch wel harder gaan dan de braklopers. En her en der zullen er toch nog wel wat staan.
Net efkes anges
  maandag 18 december 2006 @ 18:55:15 #73
86072 thatsme
and That's you!
pi_44546232
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hadden ze op de maaslijn (ondanks dat hij uit de dienstregeling is). geen Plan U's kunnen inzetten. Zullen toch wel harder gaan dan de braklopers. En her en der zullen er toch nog wel wat staan.
de plan U's zijn verkocht aan Slowakije
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_44546458
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hadden ze op de maaslijn (ondanks dat hij uit de dienstregeling is). geen Plan U's kunnen inzetten. Zullen toch wel harder gaan dan de braklopers. En her en der zullen er toch nog wel wat staan.
Yep, zwolle staat er vol mee. En idd, ze zijn verkocht.
pi_44546743
en de rest is kapot?
pi_44546827
Maar nu staan ze nog steeds te verroesten in Zwolle
pi_44546851
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Wadloper het volgende:
Maar nu staan ze nog steeds te verroesten in Zwolle
Zullen we een nickchange voor je aanvragen?

Maas-wadloper?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 19:13:28 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44546931
Een deel wordt toch momenteel opgeknapt in de werkplaats aldaar? De rest staat idd te verroesten. Waarom ze die dingen niet daar bij de ijssel neerzetten is me een raadsel. Daar was vroeger namelijk een treinenkerkhof. De laatste keer dat ik daar langskwam met de trein, stonden er wagons van railpro met spoorgrind.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 19:14:02 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44546958
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Zullen we een nickchange voor je aanvragen?

Maas-wadloper?
Gaan we doen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44546987
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Zullen we een nickchange voor je aanvragen?

Maas-wadloper?
Nee, ik koester de lieve wadlopers tot hun sloop
Gisteren mijn eerste 'nacht'opnames gemaakt op het station in Groningen, puur om te oefenen.
1 is echt super mooi geworden!
pi_44547109
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:14 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Gaan we doen
pi_44547121
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:17 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Neeeeeee!!!
pi_44547201
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Neeeeeee!!!


pi_44547233

Doe het dan totdat ze allémaal weg zijn, als het zo nodig moet, of verander dan mijn naam in ICM 4444 ofzo
pi_44547291
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:21 schreef Wadloper het volgende:

Doe het dan totdat ze allémaal weg zijn, als het zo nodig moet, of verander dan mijn naam in ICM 4444 ofzo
de ICM4444 gaat ook weg

die krijgt zn 4231 nr terug
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 19:23:43 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44547328
quote:
Geachte FA

Graag zouden wij even aandacht willen vragen voor het volgende. Op dit moment is er een user op Fok die post onder de naam Wadloper. Nu aan de inzet van de wadloper in het noorden des lands, waar deze user vandaan komt, een einde komt medio 2007, is deze naam niet meer te handhaven op fok.nl. Deze naam is niet meer correct met de werkelijkheid. Omdat de wadlopers nog wel in het zuiden des lands rijden, stellen wij voor om de usernaam te wijzigen in Maasloper.

Met vriendelijke groet,

De posters in het treintopic
Zoiets?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44547383

Dan gewoon maar ICM
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 19:35:04 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44547797
Het is uiteraard niet gemeend

Wat waren de 3446 en 3448 vandaag weer smerig zeg.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44548077
Weet ik

Ja, die zien er inderdaad niet uit!
De 3449 was gister nog gewassen in Groningen
pi_44548480
krimpen ze dan niet?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 19:54:32 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44548533
Machinale handwas he
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44550034
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Machinale handwas he
30 graden wasje dus? :]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 20:32:26 #93
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44550092
Ik denk nog kouder
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44550195
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk nog kouder
Diepvrieswas!
pi_44550499
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:41 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ICM overschot int noorden
Dat mag allemaal wel naar Gn toe, hebben ze in Lw niet allemaal nodig. 's ochtends is het echt een drama met het aantal bakken hier.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  maandag 18 december 2006 @ 21:03:43 #96
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44551336
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Dat mag allemaal wel naar Gn toe, hebben ze in Lw niet allemaal nodig. 's ochtends is het echt een drama met het aantal bakken hier.
Nee, gewoon in Lw laten die zooi. Mijn trein van Rtd naar Lw was vanmorgen elf bakken, en ik vind het heerlijk rustig.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 21:11:53 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44551638
Kijk. Dat moet genoeg zijn voor eens een keer de benen te strekken. Een paar bakken minder en je zit al opgepropt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44551721
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:35 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Diepvrieswas!
Ze stomen wel lekker nadat ze erdoor zijn geweest
  maandag 18 december 2006 @ 21:36:36 #99
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44552446
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
Kijk. Dat moet genoeg zijn voor eens een keer de benen te strekken. Een paar bakken minder en je zit al opgepropt.
Het waren er vroeger zes, en dat was ruiim te krap, zeker met die stop in Gouda heb je meer ruimte nodig.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_44554105
ZO

DAT waren 5 vette teldiensten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')