En ik heb de eerste stam nog niet eens gezien. Weet je de tijden van dit afwijkende spul? En hoeveel bakken erin zitten.quote:Op zondag 17 december 2006 16:42 schreef MREn het volgende:
[..]
In dan staat het bonte geel-wit/blauw-wit/rood-blauw/gele gezelschap er nog niet eens tusssen (vanaf maandag 2e stam).
ma t/m vr in treinen 71520, 1520, 1529, 1528, 83528, 83571, 1571 en 811517.quote:Op zondag 17 december 2006 19:03 schreef Willy84 het volgende:
[..]
En ik heb de eerste stam nog niet eens gezien. Weet je de tijden van dit afwijkende spul? En hoeveel bakken erin zitten.
Amersfoort-Amsterdam C is me vaste traject![]()
Je hebt een retour gekocht neem ik aan. Goede reis!quote:
anders doen we die kadoquote:Op zondag 17 december 2006 21:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt een retour gekocht neem ik aan. Goede reis!
Aantal posts: 100000 (gemiddeld 62 per dag)quote:Op zondag 17 december 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan. Er zijn aankomsttijden, en vertrektijden. En vertrektijd, dat is nu. Binnenkort plaats ik mijn 100.000ste en laatste post op Fok! Hoop gebeurd in al die jaren, vooral veel plezier gehad, lekker lopen sjanzen met een modje van PTA hier![]()
Was fijn
Daarna heb ik het Treinentopic een behoorlijke slinger de goeie kant op gegeven, dan natuurlijk Rondje Nederland, wat niet minder dan een Doorslaand Succes was
Ja, het was leuk. Maar het is over. Tijd voor een Leven.
FWIIIIIIIEET! Instappen en wegwezen!
Nee? Ik dacht altijd... nee, laat maar, dat doe ik de mensen hier niet aanquote:Op zondag 17 december 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
En voor de onwetenden, die PTA mod was MutZ natuurlijk, hij heeft niet in mijn broekje gegraaid
aldiquote:Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Stelletje afzetters in de kiosken... 2,10 voor een flesje drinken... 15 cent duurder geworden.
Voortaan maar bij de Aldi inslaan....
hoiquote:Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Stelletje afzetters in de kiosken... 2,10 voor een flesje drinken... 15 cent duurder geworden.
Voortaan maar bij de Aldi inslaan....
P.s. hoi MutZ
Voor de oude en vernieuwde Sprinters was er wel eerst een andere omloop gemaakt, daarom hadden ze zelfs een ander nummer gekregen (oud = 2800-serie, nieuw = 2900-serie) maar later zijn ze die toch ook door elkaar gaan gebruiken.quote:Op zondag 17 december 2006 17:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, anders moet je twee omlopen maken, en voor de Koplopers wordt dat erg lastig volgens mij. Zeker als je bedenkt dat het bestand nieuwe steeds groter wordt, waardoor je blijft wijzigen.
Van Fok wel jaquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
En voor de onwetenden, die PTA mod was MutZ natuurlijk, hij heeft niet in mijn broekje gegraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |