Gewoon doen, het is JOU huis. toch?quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mee eens, ik hield als (ketting) roker ook rekening met niet rokers.
Na het schilderen van mijn huis zou ik het liefst willen dat er binnen niet meer wordt gerookt.
Best moeilijk om dat in te voeren maar ik ga het toch doen.
Volgens mij had Lesley een date.quote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef tipsch het volgende:
Komt Leslie vandaag?
Dat maakt het dan helemáál een slappe, wazige aktie.quote:Op zondag 17 december 2006 16:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar dat is achteraf...
Als de bewoners het niet zo opgeblazen zouden hebben, zou NL dit waarschijnlijk ook niet doen denk ik.
wat ik daarvan begrepen heb, gaat ze op bezoek bij bart zijn oudersquote:Op zondag 17 december 2006 16:10 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Volgens mij had Lesley een date.
Daar was Bart niet zo heel blij mee.
Politiek correct heet dat....quote:Op zondag 17 december 2006 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakt het dan helemáál een slappe, wazige aktie.
Precies.quote:Op zondag 17 december 2006 15:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is ook zo. alleen staan er bij jou geen 88 camera's op je gezicht...
toch?
Daarom is de reactie van Bart tegen Huub zo hypokriet. Bart zat daarvoor nog te vertellen hoe hij in coffeeshops heeft gewerkt en zelf in een pand met een wietplantage heeft gewoond.
Maar een ondergekotste wasbak wil hij weer niet mee geassocieerd worden.
Rare manier van denken heeft Bart.
Wat schuift NL dan op Huub af?quote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef Missy_1974 het volgende:
ik vind het wel erg ranzig dat NL nu probeert alle schuld op huub te schuiven, terwijl die alleen maar lollig dronken was (oke dat kotsen was erg goor) maar ik hoop echt dat bart zich niet laat inpakken door NL
Het punt is vrees ik dat iedereen die er gisteren niet bij was, nu aan het klagen is. Ze hebben geen controle gehad of zo.. Bart neemt het Brian niet kwalijk dat hij destijds in een wasbak heeft gekotst, Huub daarintegen - ho ho! wat een looser die Bartquote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Precies.
De gesprekken met Lesley gaat ook voornamelijk over de drinkpartijen van hem en zijn vrienden.
Zitten ze nou nog steeds te zeiken over dat drinken?
Hij heeft dat al zo 10 keer gezegd? We weten het nu wel.quote:Op zondag 17 december 2006 16:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar het NL om gaat is dat Huub het kotsen op NL probeerde af te schuiven door te ontkennen dat hij dat had gedaan.
En dat is niet afschuiven, maar gewoon zoals het is.
Precies mijn punt.quote:Op zondag 17 december 2006 16:19 schreef avonne het volgende:
Nathanael.
Ik snap werkelijk niet dat een man van 35 jaar in zijn eentje dronken gaat zitten worden.
10 jaar jonger en in een jolige groep, ja, dat snap ik, maar Nel ....
Het was een leuk feestje Day! 37!!quote:Op zondag 17 december 2006 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft dat al zo 10 keer gezegd? We weten het nu wel.
Het kotsen is goor, ok, maar .NL's gedrag was echt wel een stuk baldadiger.
Overigens vond/vind ik het niet erg dat hij dronken was, heb me kapotgelachen.![]()
Brian en Nena zaten er gewoon bij met Huub. Maar niet dat ze tegen hem zieden te stoppen ofzo.quote:Op zondag 17 december 2006 16:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het punt is vrees ik dat iedereen die er gisteren niet bij was, nu aan het klagen is. Ze hebben geen controle gehad of zo.. Bart neemt het Brian niet kwalijk dat hij destijds in een wasbak heeft gekotst, Huub daarintegen - ho ho! wat een looser die Bart
Eens!quote:Op zondag 17 december 2006 16:21 schreef Missy_1974 het volgende:
nou nl doet nu voorkomen dat hij niet zo erg dronken was en dat die glazen een geintje was en totaal niet agressief, maar als toen ik vanacht zat te kijken, was het toch echt een ander verhaal.
Huub was voor de gezelligheid aan het drinken, beetje opgehitst door nena maar dat neemt niet weg dat hij op het kotsen na , wat ik niet goedpraat zich normaal heeft gedragen.
NL heeft lopen schreeuwen buiten, de glazen stuk gegooid, en later bij zijn bed nog een die hij ook liet liggen, en zo nog wel een paar dingen.
nu probeert NL zich weer goed te lullen tegenover bart, en eigenlijk alle aandacht naar huub te schuiven, nou sorry dat vind ik wel erg achterbaks.
Het enige wat NL zegt over Huub is dat hij het kotsen op NL af probeerde te schuiven. En dat was ook zo (bewust of onbewust van Huub)quote:Op zondag 17 december 2006 16:21 schreef Missy_1974 het volgende:
nou nl doet nu voorkomen dat hij niet zo erg dronken was en dat die glazen een geintje was en totaal niet agressief, maar als toen ik vanacht zat te kijken, was het toch echt een ander verhaal.
Huub was voor de gezelligheid aan het drinken, beetje opgehitst door nena maar dat neemt niet weg dat hij op het kotsen na , wat ik niet goedpraat zich normaal heeft gedragen.
NL heeft lopen schreeuwen buiten, de glazen stuk gegooid, en later bij zijn bed nog een die hij ook liet liggen, en zo nog wel een paar dingen.
nu probeert NL zich weer goed te lullen tegenover bart, en eigenlijk alle aandacht naar huub te schuiven, nou sorry dat vind ik wel erg achterbaks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |