Gewoon doen, het is JOU huis. toch?quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mee eens, ik hield als (ketting) roker ook rekening met niet rokers.
Na het schilderen van mijn huis zou ik het liefst willen dat er binnen niet meer wordt gerookt.
Best moeilijk om dat in te voeren maar ik ga het toch doen.
Volgens mij had Lesley een date.quote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef tipsch het volgende:
Komt Leslie vandaag?
Dat maakt het dan helemáál een slappe, wazige aktie.quote:Op zondag 17 december 2006 16:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar dat is achteraf...
Als de bewoners het niet zo opgeblazen zouden hebben, zou NL dit waarschijnlijk ook niet doen denk ik.
wat ik daarvan begrepen heb, gaat ze op bezoek bij bart zijn oudersquote:Op zondag 17 december 2006 16:10 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Volgens mij had Lesley een date.
Daar was Bart niet zo heel blij mee.
Politiek correct heet dat....quote:Op zondag 17 december 2006 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakt het dan helemáál een slappe, wazige aktie.
Precies.quote:Op zondag 17 december 2006 15:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is ook zo. alleen staan er bij jou geen 88 camera's op je gezicht...
toch?
Daarom is de reactie van Bart tegen Huub zo hypokriet. Bart zat daarvoor nog te vertellen hoe hij in coffeeshops heeft gewerkt en zelf in een pand met een wietplantage heeft gewoond.
Maar een ondergekotste wasbak wil hij weer niet mee geassocieerd worden.
Rare manier van denken heeft Bart.
Wat schuift NL dan op Huub af?quote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef Missy_1974 het volgende:
ik vind het wel erg ranzig dat NL nu probeert alle schuld op huub te schuiven, terwijl die alleen maar lollig dronken was (oke dat kotsen was erg goor) maar ik hoop echt dat bart zich niet laat inpakken door NL
Het punt is vrees ik dat iedereen die er gisteren niet bij was, nu aan het klagen is. Ze hebben geen controle gehad of zo.. Bart neemt het Brian niet kwalijk dat hij destijds in een wasbak heeft gekotst, Huub daarintegen - ho ho! wat een looser die Bartquote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Precies.
De gesprekken met Lesley gaat ook voornamelijk over de drinkpartijen van hem en zijn vrienden.
Zitten ze nou nog steeds te zeiken over dat drinken?
Hij heeft dat al zo 10 keer gezegd? We weten het nu wel.quote:Op zondag 17 december 2006 16:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar het NL om gaat is dat Huub het kotsen op NL probeerde af te schuiven door te ontkennen dat hij dat had gedaan.
En dat is niet afschuiven, maar gewoon zoals het is.
Precies mijn punt.quote:Op zondag 17 december 2006 16:19 schreef avonne het volgende:
Nathanael.
Ik snap werkelijk niet dat een man van 35 jaar in zijn eentje dronken gaat zitten worden.
10 jaar jonger en in een jolige groep, ja, dat snap ik, maar Nel ....
Het was een leuk feestje Day! 37!!quote:Op zondag 17 december 2006 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft dat al zo 10 keer gezegd? We weten het nu wel.
Het kotsen is goor, ok, maar .NL's gedrag was echt wel een stuk baldadiger.
Overigens vond/vind ik het niet erg dat hij dronken was, heb me kapotgelachen.![]()
Brian en Nena zaten er gewoon bij met Huub. Maar niet dat ze tegen hem zieden te stoppen ofzo.quote:Op zondag 17 december 2006 16:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het punt is vrees ik dat iedereen die er gisteren niet bij was, nu aan het klagen is. Ze hebben geen controle gehad of zo.. Bart neemt het Brian niet kwalijk dat hij destijds in een wasbak heeft gekotst, Huub daarintegen - ho ho! wat een looser die Bart
Eens!quote:Op zondag 17 december 2006 16:21 schreef Missy_1974 het volgende:
nou nl doet nu voorkomen dat hij niet zo erg dronken was en dat die glazen een geintje was en totaal niet agressief, maar als toen ik vanacht zat te kijken, was het toch echt een ander verhaal.
Huub was voor de gezelligheid aan het drinken, beetje opgehitst door nena maar dat neemt niet weg dat hij op het kotsen na , wat ik niet goedpraat zich normaal heeft gedragen.
NL heeft lopen schreeuwen buiten, de glazen stuk gegooid, en later bij zijn bed nog een die hij ook liet liggen, en zo nog wel een paar dingen.
nu probeert NL zich weer goed te lullen tegenover bart, en eigenlijk alle aandacht naar huub te schuiven, nou sorry dat vind ik wel erg achterbaks.
Het enige wat NL zegt over Huub is dat hij het kotsen op NL af probeerde te schuiven. En dat was ook zo (bewust of onbewust van Huub)quote:Op zondag 17 december 2006 16:21 schreef Missy_1974 het volgende:
nou nl doet nu voorkomen dat hij niet zo erg dronken was en dat die glazen een geintje was en totaal niet agressief, maar als toen ik vanacht zat te kijken, was het toch echt een ander verhaal.
Huub was voor de gezelligheid aan het drinken, beetje opgehitst door nena maar dat neemt niet weg dat hij op het kotsen na , wat ik niet goedpraat zich normaal heeft gedragen.
NL heeft lopen schreeuwen buiten, de glazen stuk gegooid, en later bij zijn bed nog een die hij ook liet liggen, en zo nog wel een paar dingen.
nu probeert NL zich weer goed te lullen tegenover bart, en eigenlijk alle aandacht naar huub te schuiven, nou sorry dat vind ik wel erg achterbaks.
Maar dat is toch ook zo...quote:Op zondag 17 december 2006 16:28 schreef Missy_1974 het volgende:
nl maakt het nu wel erg bont: ik vind de dubbele agenda van nataswel walgelijk, ze was vanochtend bijna lief tegen huub over die wasbak
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ranzig
Sterker nog... Huub wilde al 3 keer naar bed.quote:Op zondag 17 december 2006 16:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brian en Nena zaten er gewoon bij met Huub. Maar niet dat ze tegen hem zieden te stoppen ofzo.
Hetzelfde geld voor NL. Brian wist dondergoed dat ze aan het uitlokken waren van NL. Hij zei immers nog tegen Nena dat ze uit moest kijken met wat ze aan het doen was buiten toen NL liep te lallen....
Dus die twee kunnen ook niet hun handen in onschuld wassen wat dat betreft.
Zwak dat je dat zegt, niemand had er last van....quote:Op zondag 17 december 2006 16:29 schreef riri het volgende:
Nee Nl...dat jij een paar keer per week ik weet niet hoeveel whiskey zuipt is ook geen probleem hoor jongen....gewoon lekker door het huis lopen strompelen om de paar dagen....niks mis mee
Dank jequote:Op zondag 17 december 2006 16:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Sterker nog... Huub wilde al 3 keer naar bed.
De eerste keer kwam hij terug om Nena en Brian uit te leggen waarom hij weg was gelopen.
De tweede keer vragen Brian en Nena hem nog even een drankje voor hen te maken en nog eentje voor zichzelf.
De derde keer dringt Brian er op aan dat Huub zijn glas (helemaal vol) leeg drinkt voor hij naar bed gaat. Huub wil niet, maar Brian en Nena dringen aan. Huub drinkt het dan half.
Mag ik er ook even op wijzen dat Brian destijds 3 keer heeft gekotst? (wc, wasbak en in de emmer op bed) en dat het Herma was die het opruimde?
Ik vind Brian hier een tamelijk kwalijke rol spelen.
Natasia is vooral pissed over het wakker maken, dat is NLs aandeel - daar was ze redelijk helder in dacht ikquote:Op zondag 17 december 2006 16:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo...
Ze rekend het NL zwaarder aan dan Huub, terwijl huub de boel had ondergekotst.
Ik vind het leuk dat je alles wat .NL goed probeert te praten, maar je kan zeggen wat je wil: hij heeft zich gisteravond gewoon misdragen onder invloed van alcohol. (en het was niet de 1e keer).quote:Op zondag 17 december 2006 16:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het enige wat NL zegt over Huub is dat hij het kotsen op NL af probeerde te schuiven. En dat was ook zo (bewust of onbewust van Huub)
Ik heb NL niets horen zeggen dat het glazen incident of het schreeuwen buiten Huub z'n fout is. Ik snap ook niet hoe sommige hieraan komen.
Nena en brian zij bij allbij aanwezig geweest, en indirect ook betrookken. Zowel als het dronken worden van Huub (niet ingrijpen) en de glazen (Nena lokte NL uit om alle glazen te slopen) en het geschreeuw buiten (wat eigenlijk meer een geintje was omdat Brian en Nena een plekje zochten om te neuken)
mooie opsomming, zo was het inderdaad!quote:Op zondag 17 december 2006 16:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Sterker nog... Huub wilde al 3 keer naar bed.
De eerste keer kwam hij terug om Nena en Brian uit te leggen waarom hij weg was gelopen.
De tweede keer vragen Brian en Nena hem nog even een drankje voor hen te maken en nog eentje voor zichzelf.
De derde keer dringt Brian er op aan dat Huub zijn glas (helemaal vol) leeg drinkt voor hij naar bed gaat. Huub wil niet, maar Brian en Nena dringen aan. Huub drinkt het dan half.
Mag ik er ook even op wijzen dat Brian destijds 3 keer heeft gekotst? (wc, wasbak en in de emmer op bed) en dat het Herma was die het opruimde?
Ik vind Brian hier een tamelijk kwalijke rol spelen.
Maar het is wel hoe hij zich neerzet. Het is niet een op zichzelf staande gebeurtenis. NL heeft al eerder van 'achter' te horen gekregen op zijn alcohol gebruik te moeten letten.quote:Op zondag 17 december 2006 16:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zwak dat je dat zegt, niemand had er last van....
Ben ik het niet mee eens nee.quote:Op zondag 17 december 2006 16:30 schreef Missy_1974 het volgende:
@sonique,
meningen verschillen, maar je bent het toch wel met me eens dat hij nu erg ranzig bezig is en dat hij probeert alle aandacht op huub te schuiven, terwijl huub degene was die zich redelijk gedroeg, en NL zich schandalig misdroeg.
Is het niet NL die zelf in zijn eentje heeft zitten zuipen? Is hij niet zelf de gene geweest die het eerste glas kapot gooide? Is hij niet zelf geweest die midden in de slaapkamer zijn tanden is gaan poetsen? Is hij niet zelf geweest die ruzie heeft staan maken met Huub?quote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens nee.
Wat ik al meerdere keren gezegt heb, NL rekend Huub alleen maar aan dat hij kotsen op NL probeerde te schuiven. Het is Bart die Huub zwart maakt, niet NL!
Het misdragen van NL is in mijn ogen niet alleen verschrikkelijk opgeblazen, maar ook uitgelokt door Brian en Nena.
Als je de contekst weglaat, dan ja, is NL erger geweest dan Huub. Maar daar heb je niets aan, want dan verdraai je de feiten.
dit klopt allemaal net niet sonique. en de laatste zin helemaal niet! maar i get your point evenwelquote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens nee.
Wat ik al meerdere keren gezegt heb, NL rekend Huub alleen maar aan dat hij kotsen op NL probeerde te schuiven. Het is Bart die Huub zwart maakt, niet NL!
Het misdragen van NL is in mijn ogen niet alleen verschrikkelijk opgeblazen, maar ook uitgelokt door Brian en Nena.
Als je de contekst weglaat, dan ja, is NL erger geweest dan Huub. Maar daar heb je niets aan, want dan verdraai je de feiten.
Drinken niet neequote:Op zondag 17 december 2006 16:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het is wel hoe hij zich neerzet. Het is niet een op zichzelf staande gebeurtenis. NL heeft al eerder van 'achter' te horen gekregen op zijn alcohol gebruik te moeten letten.
Precies!quote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef Missy_1974 het volgende:
@sonique
ik heb vanacht tot 5 uur zitten kijken, en NL was al bezig zonder dat brian en nena er bij waren want die waren nog aan het vozen in de gameroom.
het gaat mij nu om het gesprek tussen bart en nl, daar word wel degelijk de aandacht op huub te schuiven, idd bart neemt het voortouw, maar nl toch echt proberen een wit voetje te halen, en het meeste op te schuiven
Oh please, Soniquequote:Op zondag 17 december 2006 16:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Drinken niet nee
de rest wel...
Reken NL dan ook af op dat, en laat het drinkgedrag maar over aan de redactie.
Als de medebewoners er zó'n probleem met het drinken van NL hadden/hebben, hadden ze er meteen wat van moeten zeggen, en niet laten uitlopen op wat er gebeurt is. Sterker nog, het uitlokken ervan (door Nena en Brian)
????quote:Op zondag 17 december 2006 16:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zwak dat je dat zegt, niemand had er last van....
Ik vind met name Brian's rol gister en vandaag naar Huub toe wel erg triest. Ik heb Nena Huub nog niet zien afvallen.quote:Op zondag 17 december 2006 16:45 schreef Missy_1974 het volgende:
sonique,
wat lul je nou, brian en nena hebben niks te maken met het drankgebruik van nl en zijn daar zeker niet medeplichtig aan, aan het opnaaien van huub wel, maarja die deed het om leuk gevonden te worden.
NL heeft de hele avond alleen zitten zuipen in het kantoor, bart was het brallen al beu en ging naar bed, nl heeft bijna 2 uur nog zitten zuipen en gooide al een glas kapot in de keuken zonder brian en nena erbij, ook daarna hebben ze heb opgehitst, maar NL heeft het allemaal ZELF gedaan.
Ik was er ook bij hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef Missy_1974 het volgende:
@sonique
ik heb vanacht tot 5 uur zitten kijken, en NL was al bezig zonder dat brian en nena er bij waren want die waren nog aan het vozen in de gameroom.
het gaat mij nu om het gesprek tussen bart en nl, daar word wel degelijk de aandacht op huub te schuiven, idd bart neemt het voortouw, maar nl toch echt proberen een wit voetje te halen, en het meeste op te schuiven
Het was ook gewoon een leuke actie!!quote:Op zondag 17 december 2006 16:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik was er ook bij hoor.
Nl stand in de keuken en pakte een glas en liet die vallen (misschien wel bewust). NL moest iets pakken uit het office en zegt 'wacht, ik ben zo terug. Wij moeten eens even praten' en rent naar het office
Huub freakt en vlucht naar de gameroom waar Nena en brian liggen te kleffen en zegt "sorry sorry, sorry. NL wordt gek"
Nl komt teurg en treft geen Huub aan, en loopt naar de game room.
Brian confronteerd NL met het gebroken glas en dat Huub freakt
Geintje zegt NL, ze zijn toch lelijk
Nena zegt dat hij dan alle glazen moet breken
Allen met nena samen zegt NL
Ze gaan naar boven en pakken het dienblad, en Nl oppert om het buiten te doen ivm de troep.
Nena laat los en er vallen glazen.
NL laat de rest vallen.
ze liggen allemaal in een duik...
Dat is wat ik gezien heb...
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=190002quote:sonique,
wat lul je nou, brian en nena hebben niks te maken met het drankgebruik van nl en zijn daar zeker niet medeplichtig aan, aan het opnaaien van huub wel, maarja die deed het om leuk gevonden te worden.
NL heeft de hele avond alleen zitten zuipen in het kantoor, bart was het brallen al beu en ging naar bed, nl heeft bijna 2 uur nog zitten zuipen en gooide al een glas kapot in de keuken zonder brian en nena erbij, ook daarna hebben ze hem misschien wel opgehitst, maar NL heeft het allemaal ZELF gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |