Ik kan op zich best begrijpen dat mensen het vervelend vinden als ze diep in de nacht wakker worden gehouden door andere bewoners, al dan niet onder invloed van drank. En een wasbak met kots is ook vies. Dus daar kun je best wat van zeggen tegen de dader(s).quote:Op zondag 17 december 2006 14:53 schreef avonne het volgende:
hmm.... na de lange nacht ben ik wakker, en ik ben niet blij met wat er vanmorgen gebeurd is.
Huub heeft een paar hele gezellige uurtjes gecreëerd in de de game room, en dat vergeten ze maar even.
Ze zijn allemaal van het padje af daar !
Dat trek ik niet, hoor. Zulke onlogica
vreselijk geluidquote:Op zondag 17 december 2006 15:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik kan stream 1 en 2 dus echt niet horen, wat een vreeeeeselijk geluid zeg!
Vind ik wel. Dat geluid van dat tattoeren trek ik echt niet.quote:Op zondag 17 december 2006 15:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreselijk geluid
Het is geen snerpende tandartsboor
preciesquote:Op zondag 17 december 2006 15:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tattoo is voor watjes. Een brandmerk is voor échte kerels.
brandmerken doe je op vee...quote:Op zondag 17 december 2006 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het geluid is irritant. Duurt veel te lang.
Een ijzerdraadje op het vuur en die in je huid branden is veel sneller en mooier.
En op internet ook beter, want je hebt geen geur-streamswant stinken doet het om een brandmerk te laten zetten.
Ze kunnen maar het beste op sandalen gaan lopen en een baard laten staan.quote:
Conclussiequote:Op zondag 17 december 2006 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn brandmerk is dan ook door een dierenarts gedaan.
Ik ben niet zoiemand die het dan zegt, maar:quote:Op zondag 17 december 2006 15:30 schreef happyme28 het volgende:
Bart zegt tegen NL dat hij Huub veel kwalijker vindt dan NL. Ik hoopte echt dat dit voor Bart de druppel was, maar het is nog erger. En nu zegt hij tegen NL (die eigenlijk zelf vindt dat het al te ver is gegaan voor zichzelf) wel nee joh, zo erg was het niet .
Nee, Bart heeft nu echt afgedaan. Ik vind het spijtig om het toe te geven
Nee, jij zegt hele andere foute dingen over NL die nog wel in je eigen gezicht terug komen. Hij is niet 4 stappen vooruit zoals jij eerder zei. Hij heeft zichzelf nu ook gewoon niet in de hand gehad.quote:Op zondag 17 december 2006 15:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ben niet zoiemand die het dan zegt, maar:
I Told You So...![]()
![]()
Ach... we zullen zien...quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, jij zegt hele andere foute dingen over NL die nog wel in je eigen gezicht terug komen. Hij is niet 4 stappen vooruit zoals jij eerder zei. Hij heeft zichzelf nu ook gewoon niet in de hand gehad.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef tipsch het volgende:
Komt Leslie vandaag?
Ok, ik heb er meerdere. Conclusie is dat je het door een proffesioneel moet laten doen.quote:
Die is bij opnames van GTSTquote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef tipsch het volgende:
Komt Leslie vandaag?
Het zal best. Maar is niet boeiend vind ikquote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef tipsch het volgende:
Komt Leslie vandaag?
Ik vind het foeilelijk, zowiezo tattoos. ewwwwwquote:Op zondag 17 december 2006 15:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, ik heb er meerdere. Conclusie is dat je het door een proffesioneel moet laten doen.
Een tattoo kan iedereen zetten. Mits hygienisch. Die tattoo van Brian is wel mooi. En op een gedurfde plek.
Dat die twee samen niet boeiend zijn, ben ik het mee eens. Maar ik ben benieuwd of ze Bart een peppilletje kan geven, waarbij de werking ervan niet onopegemerkt blijft bij de anderen, wat hen weer aan het denken zet!quote:Op zondag 17 december 2006 15:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het zal best. Maar is niet boeiend vind ik
We kunnen Bart/Leslie, als het aan Bart ligt, nog jaren volgen. als he t aan Bart ligt staat hij over twee jaar nog steeds te ginnegappen bij de stallen met z'n handen in z'n zakken.
Alleen bijwerken. Weer zwart maken.quote:Op zondag 17 december 2006 15:38 schreef RTM1988 het volgende:
laat brian zijn tattoo alleen bij werken of krijgt tie ook een nieuwe?
NL heeft een paar stappen áchteruit gemaakt vannacht.quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, jij zegt hele andere foute dingen over NL die nog wel in je eigen gezicht terug komen. Hij is niet 4 stappen vooruit zoals jij eerder zei. Hij heeft zichzelf nu ook gewoon niet in de hand gehad.
Ik vind tattoos ook niet leuk. Sommigen om te zien. Maar niet om zelf te hebben. Daarom heb ik ook gekozen voor brandmerken. Dat is ook een manier, waarop je iets met je meedraagt op je huid, maar niet zo opzichtig is.quote:Op zondag 17 december 2006 15:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het foeilelijk, zowiezo tattoos. ewwwww
Er komt ook nog een extra tattoo bij heb ik begrepen.quote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen bijwerken. Weer zwart maken.
Nee hoor, hij heeft er een doel bijgecreeerd.quote:Op zondag 17 december 2006 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
NL heeft een paar stappen áchteruit gemaakt vannacht.
Bespottelijk.quote:Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft er een doel bijgecreeerd.
Jongenren en alchohol misbruik.
www.dekaterkomtlater.nl
Maar wel geheel in de stijl zoals de rest van de bewoners het doen, verschil is dat het bij de andere bewoners allen bij woorden blijft, en NL het ook uitzet in daden....quote:Op zondag 17 december 2006 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Bespottelijk.
Wie denken ze wel niet dat ze zijn?![]()
Gewoon iets minder lazarus worden als je er zulke gekke dingen van gaat doen.
Of gewoon blijven zuipen, kan jou het schelen.
Maar niet meteen the day after al de bekeerde ex-junk gaan uithangen en contact zoeken met allerlei organisaties. Dat vind ik echt pathetic.![]()
Zo was mijn broer ook. Die stopte van de ene dag op de andere met roken. En meteen zo'n anti-roker.quote:Op zondag 17 december 2006 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Bespottelijk.
Wie denken ze wel niet dat ze zijn?![]()
Gewoon iets minder lazarus worden als je er zulke gekke dingen van gaat doen.
Of gewoon blijven zuipen, kan jou het schelen.
Maar niet meteen the day after al de bekeerde ex-junk gaan uithangen en contact zoeken met allerlei organisaties. Dat vind ik echt pathetic.![]()
Dat is ook zo. alleen staan er bij jou geen 88 camera's op je gezicht...quote:Op zondag 17 december 2006 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo was mijn broer ook. Die stopte van de ene dag op de andere met roken. En meteen zo'n anti-roker.
Ik ben ook gestopt, maar ga me écht niet zo gedragen.
Hier worden ex-rokers vaker van beschuldigd maar de volgorde klopt niet.quote:Op zondag 17 december 2006 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo was mijn broer ook. Die stopte van de ene dag op de andere met roken. En meteen zo'n anti-roker.
Ik ben ook gestopt, maar ga me écht niet zo gedragen.
Ik heb van m'n 15 af gerookt tot m'n 30ste, ik ben nu 34 en rook niet meer. Cold turkey.quote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hier worden ex-rokers vaker van beschuldigd maar de volgorde klopt niet.
De meeste rokers moeten eerst anti-roker worden om van hun verslaving af te kunnen komen.
Misschien, maar dat is gissen.quote:Op zondag 17 december 2006 16:03 schreef Leandra het volgende:
Ik heb toch echt het idee dat Nathanael een doel als "jongeren en alcoholmisbruik" voornamelijk op Huub betrekt, Nathanael heeft immers een probleem met Huub z'n alcoholgebruik omdat Huub vannacht met z'n bezopen kop in de wasbak heeft staan kotsen.
Zijn eigen alcoholgebruik (wat m.i. vele malen erger is) ziet hij helemaal niet als een probleem en zeker niet als misbruik.
Als Nathanael zich dus gaat inzetten voor www.dekaterkomtlater.nl dan doet hij dat waarschijnlijk met een flink glas whisky onder handbereik.
Als iémand het opblaast, is hij het zélf, met zijn ad hoc besluit om zich te gaan inzetten voor matiging van alcoholgebruik bij kids.quote:Op zondag 17 december 2006 15:50..
schreef Sonique het volgende:
Het was ook trouwens niet NL die er over begon te zeiken en op te blazen, maar de andere bewoners...
MAar dat is achteraf...quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als iémand het opblaast, is hij het zélf, met zijn ad hoc besluit om zich te gaan inzetten voor matiging van alcoholgebruik bij kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |