abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61259844
Are THE MASTERS OF THE FAR EAST metselaars??? Ok then we are still doing fine...

metselaars used to have a personal problem i believe...

THe earth has its own way...
pi_61259854
IF some people think they can live in lies then they are wrong...
Metselaars are living in there own lies...they can win nothing but there own failure...time after time how many rounds are they willing to go??? Forget about the money thats an illusion...

BRINGER OF THE REAL LIGHT---
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:26:07 #78
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_61260325
gewoon een gezellig clubbie die vrijmetzelaars. de echte geheime kennis zit alleen in de bovenste lagen.

zoals richard hoagland dat mooi verwoordde: the lie is differend at every level"

oftewel de doelstellingen zijn anders op ieder nivo. de onderste lagen hebben geen flauw benul waar de top mee bezig is.
pi_61261268
Okee, ff een samenvatting uit dit topic: [SC] Al het occulte komt van Satan of God deel 20

Er zijn mensen die het volgende geloven, op basis van profetieën in de Bijbel en van uitspraken van hoge functionarissen en boeken die door mensen zijn geschreven en stichtingen die ze hebben opgericht:

De VN is een luciferiaanse vrijmetselaarsgroepering die alle geloofsstromingen wil onderdrukken om zo vrede te krijgen en God buiten te sluiten, maar om dat doel goed te kunnen bereiken, moet de mensheid eerst teruggebracht worden naar 500.000.000. (Zie ook: Geogria Guidestones (USA) boodschap voor overlevenden )

De Vrijmetselaars aanbidden (vaak zonder het zelf te weten) Lucifer en zij hebben enorme invloeden op zeer veel spirituele stromingen, waaronder wicca. Ook veel symbolen die in ceel spirituele stromingen voorkomen, schijnen van de Vrijmetselaars af te komen.
(Ikzelf heb door bepaalde uitspraken en quotes de conclusie getrokken dat de Oerbron in de Bijbel afgeschilderd wordt als "Satan"; het Christendom demoniseert dus in feite een universele energie en legt de mensen allerlei regeltjes op over hoe ze moeten leven.)

De Katholieke kerk is een misleide instelling waarvan het hoofd (de paus) de Antichrist is. De Katholieke kerk maakt enorm veel gebruik van Vrijmetselaarssymboliek en het eten van hosti's en het drinken van de wijn zijn, ondanks dat Jezus er zelf om vroeg om het te blijven doen om Hem te gedenken, Luciferiaanse rituelen om Hem dood te houden. (Het draait met name om het druppeltje water dat aan de wijn wordt toegevoegd.)

Er zijn dus mensen die geloven dat de Vrijmetselaars vrijwel de hele spirituele en vrijwel de hele politieke wereld in hun macht hebben en dat zeer binnenkort 90% van de wereldbevolking uitgeroeid wordt door massale rellen uit te laten breken (o.a. door afschaffing van persoonlijke eigendommen), waarna er een valse messias zal opstaan (iemand met "Boeddha" in zijn naam) die wonderen zal verrichten, die eenheid in de wereld zal brengen door het onderdrukken van geloof, de populatie strak onder een bepaald limiet te laten houden, mensen in harmonie met de natuur te laten leven en bezittingen eerlijk onder de wereldbevolking te laten verdelen.
Dit zou het uiteindelijke doel van de Vrijmetselaars zijn.

Bovenstaande is, behalve die ene persoonlijke noot die tussen haakjes staat, absoluut niet mijn eigen overtuiging!

Ik moet wel toegeven dat het idee mooi klinkt; geen godsdienstoorlogen, verbroedering, eenheid, in harmonie met de natuur leven, eerlijk verdelen van spullen enz, maar uiteraard moet dat niet via massale moordpartijen en onderdrukking gebeuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 31-08-2008 11:19:14 ]
pi_61262010
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef _The_General_ het volgende:
Je hebt echt geen idee over wat de Vrijmetselaars zijn Ga eens bij een Loge kijken zou ik zeggen. Niets geheimzinnigs, slechts mensen die zichzelf en de wereld willen verbeteren.
Ik vind het wel geheimzinnig.
quote:
De vrijmetselaar zoekt op wat mensen verbindt en tracht weg te nemen wat hen verdeelt, opdat het ideaal van een allen verbindende broederschap gestalte kan krijgen. Daarbij aanvaardt hij een persoonlijke verantwoordelijkheid ten opzichte van de wereld, die hij ziet als een te voltooien bouwwerk waarvan iedere mens een levende bouwsteen is. Hij verricht die arbeid in het licht van een hoog beginsel, symbolisch aangeduid als 'Opperbouwmeester des Heelals'.
http://www.stichtingargus.nl/vrijmetselarij/ovogrond.html
Sekte ? Wie sekte zegt, zegt..

WACO MASSACRE – ALL THE ELEMENTS OF OCCULT SACRIFICE
http://www.mindcontrolforums.com/pro-freedom.co.uk/part_3.html

Indien de Masons, Cia/Fbi/Aivd, whatever binnen hun gelederen hebben is het per definitie geheimzinnig.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61263540
Voor meer bronnen van vrijmetselarij en andere occulte zaken zie dit topic:

Het Lectorium Rosicrucianum (Rozenkruis)

en zoek op Hidden Agendas op video.google.com
pi_61506539
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Voor meer bronnen van vrijmetselarij en andere occulte zaken zie dit topic:

Het Lectorium Rosicrucianum (Rozenkruis)

en zoek op Hidden Agendas op video.google.com
Ik had je trouwens in dat topic nog een vraag gesteld Ali....
pi_61507563
Ali is in Parijs, op zoek naar zijn meissie!
pi_61508526
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:04 schreef ToT het volgende:
Ali is in Parijs, op zoek naar zijn meissie!
Mona?
pi_61540089
jeetje wat een topic toch weer zeg. Ik zou willen zeggen tegen conspiracydenkers: Stel nou dat het waar is over de vrijmetselaars, wat dan nog?

Het feit dat jij niet kunt verkroppen is dat iemand anders machtig is en jij niet. En de enige manier voor jou om een machtig man met aanzien te worden is echt niet door 'vrijmetselaars' te 'ontmaskeren'. Je kunt beter een goed boek schrijven of aan een studie beginnen (als je nog jong bent) om aanzien en machht te krijgen. Of nog beter: gewoon erbij neerleggen dat je niet zo machtig bent als je had willen zijn en gelukkig worden in deze wereld, of ie nou gecontroleerd wordt door vrijmetselaars of niet.
pi_61540504
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:00 schreef bosgorilla het volgende:

[..]

niet om het een of ander hoor maarre DIT:
[ afbeelding ]

komt uit die link, als je het mij vraagt volkomen te gek voor woorden...
Vandaar dat de politiek chadors goedkeurt ze willen natuurlijk zelf ook wel eens ongestoord en veilig over straat lopen zonder herkend te worden.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61546960
mijn opa was en mijn oma is lid van een orde in de vrijmetselarij. Mijn ouders zijn er eens op uitnodiging geweest, maar vonden het allemaal bijzonder raar, sektepraktijken en zijn geen lid geworden
pi_61641182
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:57 schreef Prosac het volgende:
mijn opa was en mijn oma is lid van een orde in de vrijmetselarij. Mijn ouders zijn er eens op uitnodiging geweest, maar vonden het allemaal bijzonder raar, sektepraktijken en zijn geen lid geworden
Hm, je grootmoeder zou dan een Weefster (Vita Feminea Textura) moeten zijn, of bij Le Droit Humain (gemengde orde) moeten zitten. De Vrijmetselarij is alleen voor mannen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Silentium op 15-09-2008 11:54:07 ]
Slokkie bier
pi_61798187
Is het een religieuze Christelijke sekte... dat vrijmetselarij?

Ik zoek een fatsoenlijke samenvatting, normaal ben ik tevreden met Wikipedia... maar dit is een waardeloze samenvatting, kan iemand mij helpen een goede te vinden?
pi_62123275
* en_agua meldt zich...

Reeds 10 jaar vrijmetselaar én lid van de mystrerieuze "hogere graden"

btw:
quote:
Dit zijn de grote Vrijmetselaarlogen in Nederland

- Grootoosten der Nederlanden
- Groot Kapittel der Nederland (Royal Arch Chapter)
- Opperaad voor het Koninkrijk der Nederlanden (33°)
je zit er compleet naast dit zijn de administratieve organen. kijk voor de loges mét leden eens op: http://www.vrijmetselarij(...)bid/619/Default.aspx

Enne, als je de "geheimen" zelf wil lezen: http://www.stichtingargus.nl/vrijmetselarij/ritualen.html

Natuurlijk wil ik op serieuze vragen altijd antwoord geven, dus schiet maar
pi_62177573
en_agua: waarom ben je lid, wat wil je ermee bereiken?
pi_62186216
Hij wil Total Domination en de rechterhand worden als Lucifer weer op aarde wederkeert
pi_62926253
Hoi! Mag ik een Lijst van alle Christenen in Nederland! En dan maar wachten tot ze komen klagen. Ik trap af:
* J.P Balkenende....

Een machtige groep mensen, of denk je dat het toeval is dat veel wereldleiders (zoals Bush jr èn sr) Christen zijn!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62934616
Een samenvattende video met citaten uit boeken van Albert Pike, Eliphas Levi, Manly Palmer Hall, HP Blavatsky, etc.

http://video.google.com/videoplay?docid=-869614609770971945&ei=ekYQSamlCI-G2QL2irTxCw&q=total+onslaught+hidden+agendas
pi_62934649
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:30 schreef en_agua het volgende:
* en_agua meldt zich...

Reeds 10 jaar vrijmetselaar én lid van de mystrerieuze "hogere graden"

btw:
[..]

je zit er compleet naast dit zijn de administratieve organen. kijk voor de loges mét leden eens op: http://www.vrijmetselarij(...)bid/619/Default.aspx

Enne, als je de "geheimen" zelf wil lezen: http://www.stichtingargus.nl/vrijmetselarij/ritualen.html

Natuurlijk wil ik op serieuze vragen altijd antwoord geven, dus schiet maar
Het zegt me niet zoveel. Ook hogere graden kunnen niet ingelicht zijn over wat de organisatie werkelijk behelst. En als je vrijmetselaar bent ben je gebonden aan een eed van geheimhouding, dus wat wil je zelf kwijt?
pi_62934762
Michael Richards was een hele hoge, tot zijn tirade tegen negers. .
-
pi_62934910
*knip*

Laat maar, ik lag te pitten
pi_62934920
Hennie Huisman is er ook een.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_62934935
edit: oeps
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')