quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Laat maar,quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef Frasier het volgende:
Nu nog ff afluiten bij Utrecht - Feyenoord...
Jij begreep um wel.quote:Op zondag 17 december 2006 14:20 schreef BigFire het volgende:
Vlaar = Ajax fan
Errr, whatever dudequote:
3-4-3quote:Ronald Waterreus, Kew Jaliens, Gijs Luirink, Barry Opdam, Stijn Schaars, Simon Cziommer, Maarten Martens, Moussa Dembélé, Danny Koevermans, David Mendes da Silva, Julian Jenner.
Heel Drenthe?quote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Drenthe ook geschorst
Wat je zegtquote:Op zondag 17 december 2006 14:23 schreef Adidah het volgende:
Zo, de snaveltjes in Rotterdam kunnen weer een toontje lager gaan zingen. Ze begonnen al weer een beetje teveel praatjes te krijgen, stelletje luckers![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 14:23 schreef Adidah het volgende:
Zo, de snaveltjes in Rotterdam kunnen weer een toontje lager gaan zingen. Ze begonnen al weer een beetje teveel praatjes te krijgen, stelletje luckers![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
HtC is zwaar ontevreden, en terecht.
Slechtste wedstrijd van Ajax dit seizoenquote:
Met een "echte" Ajax-nr.10?quote:
En maar janken over die corner die geen corner wasquote:Op zondag 17 december 2006 14:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Van Nieuwstadt: "Iedereen heeft kunnen zien dat het wel meeviel, alleen degene met Specsavers op zijn shirt zag het anders"
Wel leuk en apart. Je zal in ieder geval bij die supporters geen kwade figuren zien die menen dat het helemaal geen buitenspel was.quote:ALKMAAR- Na een test tijdens de wedstrijd tegen Excelsior op 3 december is er tegen FC Groningen opnieuw een aantal plekken in het DSB Stadion ingeruimd voor blinde AZ-supporters. Deze fans luisteren tijdens de wedstrijd mee met het commentaar van de aanwezige Talpa-commentator, om zo toch de wedstrijd op een bijzondere manier te kunnen volgen.
Ik begin nu ook te twijfelen. De Cler speelt niet mee, dus wie speelt er linksback dan? Cziommer en Martens spelen allebei mee, Jenner ook, ik snap er niks van.quote:
We gaan stunten..quote:Op zondag 17 december 2006 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy gooit een kopje azijn naar Venomsnake
Blinde homo tegen de scheids roepen maakt dan ook wat minder indruk.quote:Op zondag 17 december 2006 14:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel leuk en apart. Je zal in ieder geval bij die supporters geen kwade figuren zien die menen dat het helemaal geen buitenspel was.
quote:Op zondag 17 december 2006 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, hoogste verlies in het DSB stadion ooit, bedoel je?
Hmm, ben erg benieuwd..quote:Op zondag 17 december 2006 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik begin nu ook te twijfelen. De Cler speelt niet mee, dus wie speelt er linksback dan? Cziommer en Martens spelen allebei mee, Jenner ook, ik snap er niks van.![]()
Ja, maar die werd verloren. En dan heeft Henk vaak minder kritiekquote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slechtste wedstrijd van Ajax dit seizoen.
Nou.... die tegen sparta was ook niet best Henk.
sopcast kanaal 6816quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
Uh oh, paniek, is AZ-Groningen nog ergens op een gratis streamding te zien?
Dank, ik stream nu ook mee en deel mijn bandbreedtequote:Op zondag 17 december 2006 14:31 schreef azaroth het volgende:
[..]
sopcast kanaal 6816
uitstekende stream
He stinkjood, houd jij je muil nou zelf maar dicht en ga naar je eigen kutclubje kijken. Speelde weer bagger vandaag.quote:Op zondag 17 december 2006 14:23 schreef Adidah het volgende:
Boehoe!quote:Op zondag 17 december 2006 14:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
He stinkjood, houd jij je muil nou zelf maar dicht en ga naar je eigen kutclubje kijken. Speelde weer bagger vandaag.![]()
Van Excelsior winnen, wowJullie winnen dit seizoen net zoveel prijzen als ons hoor
Ik zou zo graag 1 feyenoorder willen zien met een brein, echt, lijkt me ZO leukquote:Op zondag 17 december 2006 14:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
He stinkjood, houd jij je muil nou zelf maar dicht en ga naar je eigen kutclubje kijken. Speelde weer bagger vandaag.![]()
Van Excelsior winnen, wowJullie winnen dit seizoen net zoveel prijzen als ons hoor
quote:Op zondag 17 december 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zo graag 1 feyenoorder willen zien met een brein, echt, lijkt me ZO leuk.
die zou niet eens weten hoe die em moet gebruikenquote:Op zondag 17 december 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zo graag 1 feyenoorder willen zien met een brein, echt, lijkt me ZO leuk.
Buijs!quote:Op zondag 17 december 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorige week waren er pas jankerds te gast in de ArenA...quote:
Nee, die reactie van je mede-jood was intelligentquote:Op zondag 17 december 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 december 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
1-0 AZ
Dan zullen we nog niks verklappenquote:Op zondag 17 december 2006 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn steams lopen een minuut achter
bij mij is het nog 0-0quote:Op zondag 17 december 2006 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meer zelfs meestal, soms wel een minuut of 4quote:Op zondag 17 december 2006 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
6 puntenquote:Op zondag 17 december 2006 14:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, die reactie van je mede-jood was intelligent
Das altijd zo, moet ook een buffer gevuld worden enzo..quote:Op zondag 17 december 2006 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:FC Utrecht - Feyenoord..Wat een wedstrijd![]()
Spannend![]()
Ajax..best netjes.
Jammer dat Excelsior zonodig met 11 man achterin moest zitten
En nu..AZ!
Go AZ..PSV mag geen kampioen worden dit jaar
Jenner hoekschop, toen uit de kluts bij Luirink met een hakje :0quote:
Wij liepen vorig jaar het dubbele ofzo op jullie voor, daar heb je echt wat aan in de play-offsquote:
Het zit diep he?quote:Op zondag 17 december 2006 15:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wij liepen vorig jaar het dubbele ofzo op jullie voor, daar heb je echt wat aan in de play-offs
Als je die haalt hebben we er niets aan neequote:Op zondag 17 december 2006 15:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wij liepen vorig jaar het dubbele ofzo op jullie voor, daar heb je echt wat aan in de play-offs
Maak er een dvd-tje van!quote:Op zondag 17 december 2006 15:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
We nemen nog wel wraakquote:
Moet je wel de playoffs halenquote:Op zondag 17 december 2006 15:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Trouwens Ajax heeft dit jaar al een prijs gewonnen hoorquote:Op zondag 17 december 2006 15:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaat moeilijk aangezien Buijs dan al waarschijnlijk met een rode kaart van het veld is gestuurdquote:Op zondag 17 december 2006 15:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
We nemen nog wel wraakMet een 0-0 heenwedstrijd in de andere wedstrijd een lucky goal van Buijs ofzo ergens in de 80e minuut nadat Ajax de hele wedstrijd beter was
quote:Op zondag 17 december 2006 15:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaat moeilijk aangezien Buijs waarschijnlijk met een rode kaart van het veld is gestuurd
Dat is 5 minuten na z'n goalquote:Op zondag 17 december 2006 15:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaat moeilijk aangezien Buijs waarschijnlijk met een rode kaart van het veld is gestuurd
quote:Op zondag 17 december 2006 15:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
AZ introduceert 'blindentribune'quote:AZ introduceert 'blindentribune'
AZ introduceert zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen de 'blindentribune'. De Alkmaarders hebben op de lange zijde een aantal plaatsen in het DSB-stadion ingeruimd voor blinde AZ-supporters.
De supporters luisteren tijdens de wedstrijd mee met het commentaar van de televisieverslaggever, om zo het duel zo goed mogelijk te kunnen volgen. In Engeland hebben diverse clubs uit de Premier League reeds de beschikking over een aantal plekken voor slechtzienden en blinden, in Nederland heeft AZ de primeur. Na de winterstop wordt het aantal plaatsen op de blindentribune in het DSB-stadion verder uitgebreid.
Dan zullen er veel scheidsrechters op die tribune zitten!quote:Op zondag 17 december 2006 15:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
AZ introduceert 'blindentribune'!!
Inderdaad, geen geweldige..maar hij staat toch mooi in de overvolle kastquote:Op zondag 17 december 2006 15:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Trouwens Ajax heeft dit jaar al een prijs gewonnen hoor![]()
Zolang PSV geen kampioen word vind ik het primaquote:Op zondag 17 december 2006 15:11 schreef -Wolf- het volgende:
wat gaat dat scoren ze toch makkelijk af..
quote:Op zondag 17 december 2006 15:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zolang PSV geen kampioen word vind ik het prima
neuh, te lui voor.. ander keertje misschien..quote:
Je bent te lui om te cracken maar niet te lui om fucking filmpjes te posten...quote:Op zondag 17 december 2006 15:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
neuh, te lui voor.. ander keertje misschien..![]()
Filmpje is nog minder werk dan naar crackje zoeken enzo..quote:Op zondag 17 december 2006 15:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je bent te lui om te cracken maar niet te lui om fucking filmpjes te posten...
Welke proggie gebruik je..pm ik je wel ff een ftp linkjequote:Op zondag 17 december 2006 15:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Filmpje is nog minder werk dan naar crackje zoeken enzo..![]()
Zeur!!
http://www.screenvirtuoso.com/quote:Op zondag 17 december 2006 15:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Welke proggie gebruik je..pm ik je wel ff een ftp linkje
zeg.. zit een gegeven paard eens niet zo in zn bek te kijkenquote:Op zondag 17 december 2006 15:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je bent te lui om te cracken maar niet te lui om fucking filmpjes te posten...
Bijna 2-1 btw
Zondag: Vitesse Uitquote:Op zondag 17 december 2006 15:18 schreef leolinedance het volgende:
tegen wie speelt ajax de komende competitiewedstrijden?
zo 24/12 Vitesse - Ajaxquote:Op zondag 17 december 2006 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Vitesse, Roda en NEC zijn de komende 3 tegenstanders.quote:Op zondag 17 december 2006 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Hmm, moet wel te doen zijn voor jullie.quote:Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zondag: Vitesse Uit
Woensdag: Roda Thuis
ik hellup alleen maarquote:Op zondag 17 december 2006 15:17 schreef Ephemera het volgende:
[..]
zeg.. zit een gegeven paard eens niet zo in zn bek te kijken![]()
24-12-2006 Vitesse - AFC Ajaxquote:Op zondag 17 december 2006 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Dan zit ik in het buitenland. erg kut.quote:Op zondag 17 december 2006 15:20 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
24-12-2006 Vitesse - AFC Ajax
27-12-2006 AFC Ajax - Roda JC
30-12-2006 N.E.C. Nijmegen - AFC Ajax
Ik gebruik versie v1.61quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 15:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dan zit ik in het buitenland. erg kut.
Bakircioglu toch?quote:Op zondag 17 december 2006 15:22 schreef Arockalypse het volgende:
Wie gaf de assist nou bij het laatste doelpunt van Twente ?
pro nog wel..quote:Op zondag 17 december 2006 15:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb 2.5 pro voor je..ff wachten
Vitessequote:Op zondag 17 december 2006 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Kennedy maar werd nog wel even licht aangeraakt door Heerenveenert.quote:Op zondag 17 december 2006 15:22 schreef Arockalypse het volgende:
Wie gaf de assist nou bij het laatste doelpunt van Twente ?
hebbie MSN?quote:
Lekkere goal!quote:
Mooie frommelgoal iigquote:Op zondag 17 december 2006 15:25 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Kennedy maar werd nog wel even licht aangeraakt door Heerenveenert.
Oké thanksquote:Op zondag 17 december 2006 15:25 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Kennedy maar werd nog wel even licht aangeraakt door Heerenveenert.
Wat zingen ze?quote:Op zondag 17 december 2006 15:39 schreef twi het volgende:
"Wie is nou de club van ..... " watteh?
Kan 't laatste woord niet echt horen. Volgens mij dachten ze "He, dat is een leuk liedje, moeten wij ook eens doen". Maar toen het dan daadwerkelijk in werd gezet kwamen ze erachter dat AZ helemaal niet uit Rotterdam komtquote:
Stel josti's daar ookquote:Op zondag 17 december 2006 15:42 schreef twi het volgende:
[..]
Kan 't laatste woord niet echt horen. Volgens mij dachten ze "He, dat is een leuk liedje, moeten wij ook eens doen". Maar toen het dan daadwerkelijk in werd gezet kwamen ze erachter dat AZ helemaal niet uit Rotterdam komt
En de GA Eagles met 1-0 voor tegen AGOVV!quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 15:49 schreef Longmen het volgende:
Erwin Koeman: we hadden niks te vertellen vandaag.![]()
Longmen: dat heeft Feyenoord wel vaker niet!![]()
sjelskiquote:Op zondag 17 december 2006 15:56 schreef Incolumis het volgende:
1-1 Chelsea
quote:Op zondag 17 december 2006 15:56 schreef Incolumis het volgende:
1-1 Chelsea
Het lijkt me handig als je eens post wie wat doet, in plaats van enkel de naam...quote:
Ach, dat gekanker van jou op AZ is wel informatief zekerquote:Op zondag 17 december 2006 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het lijkt me handig als je eens post wie wat doet, in plaats van enkel de naam...
Het smijten met ziektes is informatief bedoel je?quote:Op zondag 17 december 2006 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, dat gekanker van jou op AZ is wel informatief zeker
quote:Op zondag 17 december 2006 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, dat gekanker van jou op AZ is wel informatief zeker
quote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het smijten met ziektes is informatief bedoel je?
volgens mij zit jij in het verkeerde topic te posten....quote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef Incolumis het volgende:
lucky chesea weer, ballack schiet op de paal, knalt daarna tegen de kont van de keeper zo de goal in
't Is az hoor, geen hoge verwachtingen van hebben. Schijtclub!quote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
Waar kanker ik nou weer op AZ? Ik vraag je gewoon wat hoor, doodnormaal... Maar nee....
Och natuurlijk vergeet je meteen wat je de keren ervoor aan het posten bent, klap van een molenwiek gehad zekerquote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Waar kanker ik nou weer op AZ? Ik vraag je gewoon wat hoor, doodnormaal... Maar nee....
ach ja, sommigen blijven hierin hangen en vergeten de rest, ik informeer ze effequote:Op zondag 17 december 2006 16:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
volgens mij zit jij in het verkeerde topic te posten....![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Publiek: Panne, Pannekoeeeek, Panne, Pannekoeeeek![]()
![]()
Kerel, ik vraag je omdat ik de wedstrijd niet kan zien of je toevallig erbij wilt zetten wie wat doet. Maar dat kan dus nietquote:Op zondag 17 december 2006 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Och natuurlijk vergeet je meteen wat je de keren ervoor aan het posten bent, klap van een molenwiek gehad zeker
Ik wil dat graag doen, maar dat kun je dan ook netter vragen, vind je niet?quote:Op zondag 17 december 2006 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kerel, ik vraag je omdat ik de wedstrijd niet kan zien of je toevallig erbij wilt zetten wie wat doet. Maar dat kan dus niet.
Acceptedquote:Op zondag 17 december 2006 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, mijn welgemeende excuses dan...
Het werkt perfectos!quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef venomsnake het volgende:
Roorda met een redding..![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 16:09 schreef Ephemera het volgende:
[..]
nou.. hmpf,vooruit; het ziet er best aardig uit zo. Vergeet mn gezeik van net maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |