quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Laat maar,quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef Frasier het volgende:
Nu nog ff afluiten bij Utrecht - Feyenoord...
Jij begreep um wel.quote:Op zondag 17 december 2006 14:20 schreef BigFire het volgende:
Vlaar = Ajax fan
Errr, whatever dudequote:
3-4-3quote:Ronald Waterreus, Kew Jaliens, Gijs Luirink, Barry Opdam, Stijn Schaars, Simon Cziommer, Maarten Martens, Moussa Dembélé, Danny Koevermans, David Mendes da Silva, Julian Jenner.
Heel Drenthe?quote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Drenthe ook geschorst
Wat je zegtquote:Op zondag 17 december 2006 14:23 schreef Adidah het volgende:
Zo, de snaveltjes in Rotterdam kunnen weer een toontje lager gaan zingen. Ze begonnen al weer een beetje teveel praatjes te krijgen, stelletje luckers![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 14:23 schreef Adidah het volgende:
Zo, de snaveltjes in Rotterdam kunnen weer een toontje lager gaan zingen. Ze begonnen al weer een beetje teveel praatjes te krijgen, stelletje luckers![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
HtC is zwaar ontevreden, en terecht.
Slechtste wedstrijd van Ajax dit seizoenquote:
Met een "echte" Ajax-nr.10?quote:
En maar janken over die corner die geen corner wasquote:Op zondag 17 december 2006 14:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Van Nieuwstadt: "Iedereen heeft kunnen zien dat het wel meeviel, alleen degene met Specsavers op zijn shirt zag het anders"
Wel leuk en apart. Je zal in ieder geval bij die supporters geen kwade figuren zien die menen dat het helemaal geen buitenspel was.quote:ALKMAAR- Na een test tijdens de wedstrijd tegen Excelsior op 3 december is er tegen FC Groningen opnieuw een aantal plekken in het DSB Stadion ingeruimd voor blinde AZ-supporters. Deze fans luisteren tijdens de wedstrijd mee met het commentaar van de aanwezige Talpa-commentator, om zo toch de wedstrijd op een bijzondere manier te kunnen volgen.
Ik begin nu ook te twijfelen. De Cler speelt niet mee, dus wie speelt er linksback dan? Cziommer en Martens spelen allebei mee, Jenner ook, ik snap er niks van.quote:
We gaan stunten..quote:Op zondag 17 december 2006 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy gooit een kopje azijn naar Venomsnake
Blinde homo tegen de scheids roepen maakt dan ook wat minder indruk.quote:Op zondag 17 december 2006 14:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel leuk en apart. Je zal in ieder geval bij die supporters geen kwade figuren zien die menen dat het helemaal geen buitenspel was.
quote:Op zondag 17 december 2006 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, hoogste verlies in het DSB stadion ooit, bedoel je?
Hmm, ben erg benieuwd..quote:Op zondag 17 december 2006 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik begin nu ook te twijfelen. De Cler speelt niet mee, dus wie speelt er linksback dan? Cziommer en Martens spelen allebei mee, Jenner ook, ik snap er niks van.![]()
Ja, maar die werd verloren. En dan heeft Henk vaak minder kritiekquote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slechtste wedstrijd van Ajax dit seizoen.
Nou.... die tegen sparta was ook niet best Henk.
sopcast kanaal 6816quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
Uh oh, paniek, is AZ-Groningen nog ergens op een gratis streamding te zien?
Dank, ik stream nu ook mee en deel mijn bandbreedtequote:Op zondag 17 december 2006 14:31 schreef azaroth het volgende:
[..]
sopcast kanaal 6816
uitstekende stream
He stinkjood, houd jij je muil nou zelf maar dicht en ga naar je eigen kutclubje kijken. Speelde weer bagger vandaag.quote:Op zondag 17 december 2006 14:23 schreef Adidah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |