Ben je echt zeker van dat laatste?quote:Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Nah vind deze wel best.. Desnoods praat ik wel in mezelf.. Verlies ik iig nooit de discussie.
okquote:Op maandag 18 december 2006 00:25 schreef RemcoW85 het volgende:
Nouja, dan wint mijn 2e persoonlijkheid de discussie.. Das niet zo erg dan dat een totaal ander iemand het wint.. Alhoewel, mijn 2e persoonlijkheid is een totaal ander iemand..
Oh shit.. Dilemma.
ja, dat vond ik achteraf ookquote:Op maandag 18 december 2006 00:33 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja weet zelf niet eens meer wat ik typte.. Verstandig antwoord dus
Wees solidair met de werkenden... Oftewel, blijf wakker, pak een bak koffie of thee en ga zitten Fok!ken!quote:Op maandag 18 december 2006 06:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik twijfel. Zal ik wakker blijven of gaan slapen? Wat vind jij?
quote:Op maandag 18 december 2006 08:24 schreef Q. het volgende:
Ik heb echt zooo geen zin in vandaag.
Neem ontslag en ga je geld verdienen door liedjes te zingen op HC, maar ga niet lopen mekkeren!quote:Op maandag 18 december 2006 08:34 schreef Q. het volgende:
En het wordt nog licht ook zodat ik tegen die toren moet aankijken en elke keer als ik opkijk van mn scherm er aan wordt herinnerd waar ik zit..
Dan vraag ik me af of je voorstel een verbetering is.quote:Op maandag 18 december 2006 08:48 schreef AirwiN het volgende:
HC
Jah euhm sorryquote:Op maandag 18 december 2006 08:59 schreef Frezer het volgende:
Of je bent even hyper op demaandag
ochtend.
Helemaal legaal enzeau? Gefeli!quote:Op maandag 18 december 2006 09:00 schreef Sjowhan het volgende:
Zo goedemorgen, leuk weekend gehad, rond de 170km gereden met het autootje van me broertjes, en nu weer op 't werk
quote:Op maandag 18 december 2006 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jah euhm sorry
was vrijdag mijn treinabbo verloren in Utrecht, en heb t vanmorgen bij de Etos kunnen ophalen
en heb gewoon heel veel zin in de komende week NIET werken
quote:Op maandag 18 december 2006 09:05 schreef Frezer het volgende:
[..], das heul veul mazzel!
Je bedoelt tussen kerst en nieuw?
quote:Op maandag 18 december 2006 09:12 schreef Ynske het volgende:
[..]idd verloren bij etos daar gelukkig gevonden.
ja ff vrij tussen kerst en nieuwjaar en 2 jan
even stoomafblazen, en t huis van mijn ouders inpakken
nee ze hebben een tijd geleden een nieuw huis gekocht dat medio mei opgeleverd gaat worden. En nu is t oude huis lekker verkocht. dus hebben ze verzonnen dat ik mijn kamer daar moet inpakkenquote:Op maandag 18 december 2006 09:22 schreef Frezer het volgende:
[..], af en toe vrij is goed. Ik dacht dat ze al een tijd geleden verhuist waren. Ik zou overigens het huis zelf laten staan. De inhoud alleen is waarschijnlijk meer dan genoeg om te verhuizen,
.
, naar school.
dat heb ik nou ookquote:Op maandag 18 december 2006 00:25 schreef RemcoW85 het volgende:
Nouja, dan wint mijn 2e persoonlijkheid de discussie.. Das niet zo erg dan dat een totaal ander iemand het wint.. Alhoewel, mijn 2e persoonlijkheid is een totaal ander iemand..
Oh shit.. Dilemma.
quote:Op maandag 18 december 2006 08:53 schreef Ynske het volgende:
MOggehbijna vrij, bijna vrij, bijna vriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
kan je eens in een weekend wegquote:Op maandag 18 december 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
Owjah heb gister een brief gekregen dat ik een dagkaart voor NS gewonnen had omdat ik meegedaan had aan de enquete van de nieuwe dienstregeling
echt handig als je een abbo hebt en dat ook bij die enquete vermeld is
maar goed iets met een gegeven paard enzo
maandnetkaart + alle zones buskaartquote:Op maandag 18 december 2006 09:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
kan je eens in een weekend weg.. ik denk niet dat je een abbo voor heel nederland hebt of wel?
woei !quote:Op maandag 18 december 2006 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
maandnetkaart + alle zones buskaart
op kosten van de zaak
ik maak er dan ook gretig gebruik van.quote:Op maandag 18 december 2006 09:43 schreef Q. het volgende:
Dat wil ik ook! Ik heb alleen maar een trajectabbo..
huuuuuuuuuuuu lelystadquote:Op maandag 18 december 2006 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik maak er dan ook gretig gebruik van.
thuis-werk
thuis-ouders
thuis-vriendje
etc
hoezo lelystadquote:
weer even het oude grapje Ynskequote:
ow owkeey, wat jij wiltquote:Op maandag 18 december 2006 09:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
weer even het oude grapje Ynskewebspider uitmelken
eeeeuh..quote:Op maandag 18 december 2006 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow owkeey, wat jij wilt
zolang het dan wel wat te drinken oplevert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |