dacht je dat dat een complimentje wasquote:
Of dat in deze slowchat een compliment is valt te bezien.quote:
KLOOTZAK!quote:Op zondag 17 december 2006 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
dacht je dat dat een complimentje wasow ik zie het al.. underscore vergeten
Ik vrees dat we in bepaalde opzichten meer op elkaar lijken dan we beiden willen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:30 schreef nixxx het volgende:
je lijkt wel een kloon plato ....
*check.. aanwezig!quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vrees dat we in bepaalde opzichten meer op elkaar lijken dan we beiden willen.![]()
We zijn beide ex-postbodes, hebben beiden lang gestudeerd, zijn beiden (zo goed als) eeuwig single, zijn beiden FOK- en alcoholverslaafd en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:
drink jij nu ook kippensoep?quote:Op zondag 17 december 2006 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We zijn beide ex-postbodes, hebben beiden lang gestudeerd, zijn beiden (zo goed als) eeuwig single, zijn beiden FOK- en alcoholverslaafd en zo kan ik nog wel even doorgaan.![]()
Nee, dat dan weer niet, ik heb vanavond tomatensoep gegeten.quote:
dat was mijn tweede keuzequote:Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, ik heb vanavond tomatensoep gegeten.![]()
Dat zou zo maar kunnen. Heb je lang getwijfeld tussen Leiden en Delft?quote:Op zondag 17 december 2006 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat was mijn tweede keuzemisschien ben ik/zijn wij wel iemand met MPS
neequote:Op zondag 17 december 2006 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen. Heb je lang getwijfeld tussen Leiden en Delft?![]()
quote:
Interessante opmerking, zo heeft nog nooit iemand me bekeken.quote:
ik heb sterke drank nodigquote:Op zondag 17 december 2006 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Interessante opmerking, zo heeft nog nooit iemand me bekeken.![]()
Ja, voor je het weet leidt het tot nachtmerries.quote:
huuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 17 december 2006 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet leidt het tot nachtmerries.![]()
En je moet morgen natuurlijk wel uitgerust op je werk arriveren.quote:
nee! morgen ga ik niet!quote:Op zondag 17 december 2006 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En je moet morgen natuurlijk wel uitgerust op je werk arriveren.![]()
Was het zo'n heftig bedrijfsweekend?quote:
voor sommigen wat meer dan anderen.. ik heb me redelijk rustig gehouden.. maar ik heb komende week dus vrijgenomenquote:Op zondag 17 december 2006 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was het zo'n heftig bedrijfsweekend?![]()
O, ik dacht dat je tussen kerst en oud een nieuw vrij had genomen.quote:Op zondag 17 december 2006 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor sommigen wat meer dan anderen.. ik heb me redelijk rustig gehouden.. maar ik heb komende week dus vrijgenomen
nopes.. dan ga ik lekker werken.. lekker rustigquote:Op zondag 17 december 2006 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je tussen kerst en oud een nieuw vrij had genomen.![]()
Je klinkt als een ambtenaar.quote:Op zondag 17 december 2006 21:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
nopes.. dan ga ik lekker werken.. lekker rustig
quote:
Gelukkig niet.quote:
voetbalquote:Op zondag 17 december 2006 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Goed, ik ga me voorbereiden op Studio Voetbal.![]()
hai C-Vquote:
ik ook nietquote:
Die heb ik maar 1x per jaar. En bij die van vorig jaar vond mijn baas dat ik er nog niet lang genoeg zat (quote:Op zondag 17 december 2006 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je er tijdens een functioneringsgesprek niet over beginnen?
Heb je gezien hoe druk het hier is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |