lol dan zit je waarschijnlijk op het onbeveiligde netwerk van de buren en dat is inderdaad illegaal.quote:Op zondag 17 december 2006 15:01 schreef Sokpop het volgende:
Nou, nee. Ik heb mn wii gewoon aangesloten en in het wifi menu een groen open slot-verbinding aangeklikt. Thats it. En ik vergis me niet want ik heb zelda en sonic al downgeload!
Dat ding zou je idd ook moeten gebruiken voor de Wii.quote:Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef Jesse- het volgende:
Maar werkt dit ding ook voor de wii? link
Er staat namelijk dat dit alleen voor de DS werkt?
En wat voor apparaatje heb je nodig als je het wat cheaper wil?
Iemand misschien een linkje naar iets ofzo? Ik snap dr niks meer van
Gewoon zo laten, merken ze niets vanquote:Op zondag 17 december 2006 15:13 schreef Sokpop het volgende:
Merken ze dat niet? Ik wil niet hun bandbreedte verminderen natuurlijk. Ik ben ook alleen online als ik een game download. Maarja, het slotje was geopend en groen!
je kunt wel bekijken wie er allemaal met je router verbinding maakt, maar als ze al geen beveiliging hebben ingesteld dan zullen ze daar ook wel niet naar kijken.quote:Op zondag 17 december 2006 17:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gewoon zo laten, merken ze niets van![]()
Nee, daar moet je een adapter voor kopen die begin Januari uitkomt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef toma het volgende:Kun je gewoon een UTP kabel in je Wii stoppen?
Dat kan je instellen in de Wii menu.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef toma het volgende:Als je draadloos internet hebt en je koopt een WiFi usb connector dan kun je op internet. Maar hoe werkt dit als je internet beveiligd is?
Hoe kan ik er achter komen welk IP adres mn router heeft ? En wat m'n subnet mask ip is (255.255.255.0 ??) en mn normale IP ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef staygold het volgende:
de config van je router bekijken als je deze in je netwerk hebt staan.
gewoon ip adres is voor je wii, moet je een beschikbaar ip-adres kiezen uit je thuisnetwerk dat je met je router hebt opgemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |