abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 december 2006 @ 13:04:53 #1
4180 Hare
Come fly with me!
pi_44504018
ls ik de Wii ethernet adapter koop, kan ik de ethernet aansluiting dan rechtstreeks aansluiten op internet of moet dat via een router. Om geen router te hoeven gebruiken is het wel nodig dat ik ip-adres e.d. moet kunnen aanpassen, aangezien ik een vast ip-adres heb. Is dat een mogelijkheid in het menu van de wii?

Ten tweede:

Als ik toch voor de WiFi USB Connector ga: werkt dit een beetje naar behoren? Blijft de internetverbinding voor mijn computer nog zo snel als voorheen of tapt de USB connector veel snelheid ervan af? En is het verder echt zo simpel als het klinkt? Gewoon inpluggen, software installeren en done?

Laatste vraagje:

Welke van de twee zouden jullie aanraden?

Dank
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_44505790
ik zou voor de 2e optie gaan, klinkt makkelijker, gewoon usbtje in je pc en klaar.

ik ben wel benieuwd wat t bereik is van dat ding
NWC: 3445 7628 8614 7793
  zondag 17 december 2006 @ 14:32:14 #3
4180 Hare
Come fly with me!
pi_44507066
Ik dus ook. Ik zou dus graag even wat ervaringen willen horen
pi_44507203
Of gewoon een Wifi routertje aanschaffen voor 30 euro? Werkt de Wii via je Wifi en je PC via de UTP verbinding. Zo hoeft je PC niet aan te staan als je games speelt. Denk dat je de router binnen een jaar terugverdient als je veel gamet.
  zondag 17 december 2006 @ 14:39:31 #5
4180 Hare
Come fly with me!
pi_44507285
Laatste keer dat ik een wireless router had (WRT54GC van Linksys) ging mijn 100Mbit verbinding niet sneller meer dan 500Kb/s

En dat wil ik dus echt niet meer!
pi_44507340
Even een klein vraagje. Ik heb een gewone internet verbinding (niet draadloos ofzo). Maar nu kan ik wel gewoon de virtual Console gebruiken. Ik heb m ingesteld WiFi en toen een verbinding gekozen met een groen open slotje.
Ben ik nu heel illegaal bezig of kan dit gewoon zomaar? Heb eigenlijk geen idee wat dat WiFi is!
  zondag 17 december 2006 @ 14:51:33 #7
4180 Hare
Come fly with me!
pi_44507682
WiFi is draadloos internet.

Maar als ik het goed begrijp heb je gewoon een usb naar ethernet adapter gebruikt en verbinding gemaakt?
pi_44508041
Nou, nee. Ik heb mn wii gewoon aangesloten en in het wifi menu een groen open slot-verbinding aangeklikt. Thats it. En ik vergis me niet want ik heb zelda en sonic al downgeload!

[ Bericht 21% gewijzigd door Sokpop op 17-12-2006 15:02:17 (verduidelijking) ]
pi_44508149
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:01 schreef Sokpop het volgende:
Nou, nee. Ik heb mn wii gewoon aangesloten en in het wifi menu een groen open slot-verbinding aangeklikt. Thats it. En ik vergis me niet want ik heb zelda en sonic al downgeload!
lol dan zit je waarschijnlijk op het onbeveiligde netwerk van de buren en dat is inderdaad illegaal.
psst. merken ze niks van hoor
pi_44508450
Merken ze dat niet? Ik wil niet hun bandbreedte verminderen natuurlijk. Ik ben ook alleen online als ik een game download. Maarja, het slotje was geopend en groen!
pi_44508623
Maar werkt dit ding ook voor de wii? link

Er staat namelijk dat dit alleen voor de DS werkt?

En wat voor apparaatje heb je nodig als je het wat cheaper wil?
Iemand misschien een linkje naar iets ofzo? Ik snap dr niks meer van
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
  zondag 17 december 2006 @ 15:55:09 #12
4180 Hare
Come fly with me!
pi_44509643
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef Jesse- het volgende:
Maar werkt dit ding ook voor de wii? link

Er staat namelijk dat dit alleen voor de DS werkt?

En wat voor apparaatje heb je nodig als je het wat cheaper wil?
Iemand misschien een linkje naar iets ofzo? Ik snap dr niks meer van
Dat ding zou je idd ook moeten gebruiken voor de Wii.

En voor de rest van de vraag moet ik je doorverwijzen naar wijzere heren hier op fok!
  zondag 17 december 2006 @ 17:40:55 #13
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44512738
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:13 schreef Sokpop het volgende:
Merken ze dat niet? Ik wil niet hun bandbreedte verminderen natuurlijk. Ik ben ook alleen online als ik een game download. Maarja, het slotje was geopend en groen!
Gewoon zo laten, merken ze niets van
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 17 december 2006 @ 17:55:35 #14
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_44513186
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:40 schreef stefmans het volgende:

[..]

Gewoon zo laten, merken ze niets van
je kunt wel bekijken wie er allemaal met je router verbinding maakt, maar als ze al geen beveiliging hebben ingesteld dan zullen ze daar ook wel niet naar kijken.
pi_44581288
Ik moet mn Wii nog krijgen maar heb een aantal vragen

• Kun je gewoon een UTP kabel in je Wii stoppen?
  • Als je draadloos internet hebt en je koopt een WiFi usb connector dan kun je op internet. Maar hoe werkt dit als je internet beveiligd is?
  • In welke winkels kun je een WiFi usb connector kopen ?
  •   vrijdag 29 december 2006 @ 16:37:17 #16
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_44829634
    Vieze Vuile Schijt Fucking Kut Nintendo

Heb de WiFi USB Connector gekocht, maar heb Windows Vista. Zoals 95% van alle andere bedrijven is er nog geen officiele software voor Vista, maar door gewoon Windows de drivers te laten zoeken doet ie het gewoon wel.
    Ook de registratiesoftware kan ik installeren door windows vista zich als windows xp te laten gedragen.

Maar eenmaal zover, en het programma aan de praat, de connector brandend stopt het programma er meteen mee

Schiet dus totaal niet op

Iemand die dit ding van mij wil overkopen. Ze flikkeren maar lekker op bij Nintendo, ik ga hopen op een crack zodat ik al die Virtual Console games kan downloaden via de PC en kan spelen via een SD kaartje...
    pi_44833703
    Check je verkooptopic Ik heb misschien een oplossing
      zondag 31 december 2006 @ 17:38:55 #18
    150363 Wii-Style
    Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
    pi_44896700
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef toma het volgende:
  • Kun je gewoon een UTP kabel in je Wii stoppen?
  • Nee, daar moet je een adapter voor kopen die begin Januari uitkomt.
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef toma het volgende:
  • Als je draadloos internet hebt en je koopt een WiFi usb connector dan kun je op internet. Maar hoe werkt dit als je internet beveiligd is?
  • Dat kan je instellen in de Wii menu.
    Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
    pi_44919343
    ik heb nu een Wii en een draadloze WiFi router. Maar het werkt niet
    Als ik het internet geavanceerd wil instellen vraagt ie om t IP adres van mn router het subnet mask IP en een gewoon IP adres. Hoe kom ik daar achter?
    pi_44971176
    de config van je router bekijken als je deze in je netwerk hebt staan.
    gewoon ip adres is voor je wii, moet je een beschikbaar ip-adres kiezen uit je thuisnetwerk dat je met je router hebt opgemaakt
    I don't expect you to understand,
    but I hope you can pardon me if I seem to slip out of your world from time to time.
    But I am trying...
    pi_44972282
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef staygold het volgende:
    de config van je router bekijken als je deze in je netwerk hebt staan.
    gewoon ip adres is voor je wii, moet je een beschikbaar ip-adres kiezen uit je thuisnetwerk dat je met je router hebt opgemaakt
    Hoe kan ik er achter komen welk IP adres mn router heeft ? En wat m'n subnet mask ip is (255.255.255.0 ??) en mn normale IP ?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')