ah okeej, had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
jup. dat is denk ik gewoon je lichaam die schreeuwt om nicotine. Oftewel; je bent aan het afkicken.
Ik werd er zelfs 's nachts van wakker, lag ik helemaal strak in mijn nest. Ik kreeg opvliegers en wed erg nerveus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:40 schreef _Flame_ het volgende:
stomme vraag mischien maar hadden meer mensen last van "opvliegers" en hoofdpijn toen ze net waren gestopt met roken?
Water drinken, veel water!quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:16 schreef _Flame_ het volgende:
ja die opvliegers vindt ik nog zo erg niet, maar die hoofdpijn is echt irritant gewoon, t stomme is ook dat paracetamol oid niet lijkt te helpen![]()
iemand enig idee hoelang je daar last van blijft houden?
achja buiten dat valt t me tot nog toe wel mee, dus dat is in elk geval positief![]()
ja ik had na de eerste paar dagen dat ik gestopt was geen zin meer in een peuk maar ik zat wel de hele tijd shaggies voor me pa te draaien om wat te doen te hebbenquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:27 schreef Danny het volgende:
de nicotineverslaving is idd maar een paar dagen. de 'gewoonteverslaving' duurde bij mij wat langer. Week of twee ofzo. Die verslaving was dan qua lichamelijke klachten minder vervelend, maar het zenuwachtige gedoe omdat ik niets te doen had met m'n handen vond ik eigenlijk nog vervelender.
zou die gewoonte verslaving niet gewoon de rest van het leven de ondertoon voeren?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:27 schreef Danny het volgende:
de nicotineverslaving is idd maar een paar dagen. de 'gewoonteverslaving' duurde bij mij wat langer. Week of twee ofzo. Die verslaving was dan qua lichamelijke klachten minder vervelend, maar het zenuwachtige gedoe omdat ik niets te doen had met m'n handen vond ik eigenlijk nog vervelender.
dat advies kreeg ik net ook van een collega..dus dat gaan we dan maar doen vanaf nuquote:
Werkt lekker hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:41 schreef _Flame_ het volgende:
[..]
dat advies kreeg ik net ook van een collega..dus dat gaan we dan maar doen vanaf nu![]()
Er komen afvalstoffen vrij en met water spoel je die makkelijker uit je lichaam. Het werkt echt! Althans, bij de meesten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:41 schreef _Flame_ het volgende:
[..]
dat advies kreeg ik net ook van een collega..dus dat gaan we dan maar doen vanaf nu![]()
Het gekke is dat ik tegenwoordig af en toe snak naar een heerlijk glas water terwijl toen ik rookte er geen moer om gaf.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er komen afvalstoffen vrij en met water spoel je die makkelijker uit je lichaam. Het werkt echt! Althans, bij de meesten.
nou t valt me zowiezo in t algemeen op dat mensen die gestopt zijn met roken veel meer last lijken te hebben van rokers dan mensen die nooit gerookt hebben...quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
wat ik zo raar vind, is dat ik de laatste tijd serieus 'last' kan ondervinden van roken in de auto ofzo.
Als ik bij maten in de auto zit, roken die gewoon. Ik geef ze geen ongelijk, maar ik heb het slaat soms echt op m'n keel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |