Je hebt er nog 4 over zegquote:Op zondag 17 december 2006 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo en goeiemorgen en zoIk ben trouwens zielig
Ik heb gister mijn foto-afdrukknop-indruk-vinger verbrand
Dat kloptquote:
Daar had ik in Ouwehands een pleister op omdat ik me ergnes aan gesneden had en toen moest jij lachenquote:Op zondag 17 december 2006 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo en goeiemorgen en zoIk ben trouwens zielig
Ik heb gister mijn foto-afdrukknop-indruk-vinger verbrand
quote:Op zondag 17 december 2006 11:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar had ik in Ouwehands een pleister op omdat ik me ergnes aan gesneden had en toen moest jij lachen![]()
-B-B-quote:Op zondag 17 december 2006 11:13 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morgen allen![]()
wat een heerlijk weertje vandaag.....zonnetje schijnt..
eens kijken waar ik mijn toestel op kan focussen vandaag
jaja ik broem broem sjoefffff en weer thuis zijnquote:Op zondag 17 december 2006 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
-B-B-Je hebt de autorit overleefd zo te zien
Ja joh...er zit een klein plekje op mijn vinger, maar echt irritant is het nietquote:Op zondag 17 december 2006 11:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
hoe is het trouwens met de patient??
valt de schade mee?
Ik geloof dat ik dat ook maar ga doenquote:Op zondag 17 december 2006 11:49 schreef Xilantof het volgende:
Straks even de stad in. Kerstcadeautjes zoeken.
waar ken ik dat vanquote:Op zondag 17 december 2006 10:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Iemand had me gevraagd of ze de 300d mocht lenen voor een reportage...moest toch ff slikken, ondanks dat ik die 400d nog heb. Tis en blijft wel je 'kind' heh.![]()
![]()
Puin ruimen? jij had toch geen dinertjequote:Op zondag 17 december 2006 12:39 schreef Yoni het volgende:
GoedemiddagIk ga zo ook maar even de stad in voor wat kerstkadootjes. En daarna eens puin ruimen en wat kerst in huis brengen
En de drank werkt nog even doorquote:Op zondag 17 december 2006 15:25 schreef An24 het volgende:
Wat een egzellige avond was het gister zeg...super genoten![]()
![]()
quote:
Ik zou bijna klein lijkenquote:
ik en teveel wijn en tia mariaquote:
Ik welquote:Op zondag 17 december 2006 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb nog niet eens de kerstboom opgezet
Wat schattigquote:
Ja pecies. geen gedoe met ballen erin hangen, gewoon neerzetten, inpluggen, klaarquote:
Iddquote:Op zondag 17 december 2006 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja pecies. geen gedoe met ballen erin hangen, gewoon neerzetten, inpluggen, klaar
Je bedoeld neem ik aan ipv 13 dan met 11 gasten zijn? Of dacht jij dat mijn vriendin mij alleen laat?quote:Op zondag 17 december 2006 10:03 schreef HMaster-II het volgende:
Wel zijn we natuurlijk net als in [OUD] zeer benieuwd of Nikky het nog red dit jaar, of dat we bij HM2 met 13 ipv 12 gasten Oud-en-nieuw vieren en vijfen.![]()
![]()
![]()
Nee.quote:
[sssst]quote:Op zondag 17 december 2006 20:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Je bedoeld neem ik aan ipv 13 dan met 11 gasten zijn? Of dacht jij dat mijn vriendin mij alleen laat?![]()
Exactemundoquote:Op zondag 17 december 2006 20:53 schreef freud het volgende:
[..]
[sssst]
Hij bedoelt dat jij nu als 1 telt, en met baby als 2...
[sssst]
Jammer Flash... Hoezo ineens de ommezwaai? (je was idd al een tijd afwezig hier...)quote:Op zondag 17 december 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm ik kwam hier al een tijdje niet meer he.... Nou ja, de mensen die me nog kennen wil ik nog even zeggen dat ik het hier altijd best gezellig vond. Maar goed, het is tijd om eens meer met mijn leven te gaan doen dan fok!ken en fotograferen alleen, dus ik stop er mee. De mensen die me lief zijn spreek ik nog wel via mail of MSN, hier ben ik niet meer te zien in ieder geval.
't was fijn, bedankt, tot ziens!
Hey flesquote:Op zondag 17 december 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm ik kwam hier al een tijdje niet meer he.... Nou ja, de mensen die me nog kennen wil ik nog even zeggen dat ik het hier altijd best gezellig vond. Maar goed, het is tijd om eens meer met mijn leven te gaan doen dan fok!ken en fotograferen alleen, dus ik stop er mee. De mensen die me lief zijn spreek ik nog wel via mail of MSN, hier ben ik niet meer te zien in ieder geval.
vraag is hier te stellen, succesquote:Op zondag 17 december 2006 21:36 schreef donald_dick het volgende:
ik ben in dubio, welke compacte camera (vergelijkbaar met de sony dsc t10 ) moet ik kopen
Ik gok al zo'n 8,5 maandenquote:Op zondag 17 december 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nikky zwanger ja?Oh dat wist ik niet
Idd al een tijdje stil. Maar ga je goed fles, veel plezier met wat je alemaal gaat ondernemenquote:Op zondag 17 december 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
*proest*quote:Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef freud het volgende:
Ennuh...
http://youtube.com/watch?v=_azDvJdRC2Y
Jaaaaah die is leuk!quote:Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef freud het volgende:
Ennuh...
http://youtube.com/watch?v=_azDvJdRC2Y
Thnx, maar niet nodig hoorquote:
Onder het motto: "hebbuh hebbuh hebbuh"quote:Op maandag 18 december 2006 13:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Thnx, maar niet nodig hoorIk ben wel ongeduldig, maar weet ook helemaal nog niet welke foto ik wil laten afdrukken
Hij blijft leukquote:Op maandag 18 december 2006 14:03 schreef Yoni het volgende:
Lange leve You TubeWe hadden het zaterdagavond over die clip van Paul McCartney en het kikkerkoor. Heb 'm net even opgezocht. Jeugdsentiment!
![]()
Niet saai! 30D komt overmorgen binnen!quote:Op maandag 18 december 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
Dit gaat een saaaai weekje worden vrees ik.... Zeker als vandaag de voorbode daarvan moet zijn...
Bij jou misschienquote:Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef pirke het volgende:
[..]
Niet saai! 30D komt overmorgen binnen!
Ja, vind je het gek?quote:Op maandag 18 december 2006 19:22 schreef freud het volgende:
Vrouwen reageren trouwens vreemd als ze kippen in je bed vinden...
Ik ben dan geen vrouw, maar een lekkere chick in bed is nooit weg, laat staan een meervoudquote:
Oh, die was er wel, maar er lagen nog verenquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef pirke het volgende:
[..]
Ik ben dan geen vrouw, maar een lekkere chick in bed is nooit weg, laat staan een meervoud![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, die was er wel, maar er lagen nog veren![]()
Niet waar johquote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef Auticia het volgende:
En nu heb ik het topic vermoord.
Ohh zullen we het om en om reanimeren?quote:Op maandag 18 december 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet waar johDat was al dood voor je kwam
Dealquote:Op maandag 18 december 2006 23:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohh zullen we het om en om reanimeren?
Fffffffffffff.quote:Op maandag 18 december 2006 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deal
* PdeHoog drukt even drie keer op het hart van het topic
blaas jij nu even wat lucht naar binnen![]()
Da's te laat manquote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Xilantof het volgende:
Bedtijd hier!
Ik kijk morgenochtend nog wel of 't topic nog leeft! Anders haal ik even mijn EHBO-kist erbij!
Slaap lekker Xilaquote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Xilantof het volgende:
Bedtijd hier!
Ik kijk morgenochtend nog wel of 't topic nog leeft! Anders haal ik even mijn EHBO-kist erbij!
Hmm....ik hoor ergens lucht uit komen. Kan nooit goed zijnquote:
Hmm.quote:Op maandag 18 december 2006 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm....ik hoor ergens lucht uit komen. Kan nooit goed zijn
*kuil graaft*quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef pirke het volgende:
*speelt dood*
*Auticia er in duwt*quote:
Onbeschoft heur! Maar hier is 'ie ->quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:27 schreef pirke het volgende:
*toch maar weer een keer ademhaalt en zich afvraagt waar die tong van Auticia blijft*
Ik ben heul niet zeer erotischquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
*foto's maakt van deze zeer erotische ontmoeting tussen Auticia en pirke* FLITS!!!!
quote:
Toch was er ergens in US een redelijk ero-foto te vinden...quote:
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Toch was er ergens in US een redelijk ero-foto te vinden...![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:29 schreef Yoni het volgende:
Hoi.
quote:Chagrijnig
Bijna klaarquote:Werk stom
Echt nietquote:Ik stom
quote:Gezanik
Niet waar johquote:Bah
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:29 schreef Yoni het volgende:
Hoi.
Chagrijnig
Werk stom
Ik stom
Gezanik
Bah
* HM2 hartverwarmende knuffel geeftquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:29 schreef Yoni het volgende:
Hoi.
Chagrijnig
Werk stom
Ik stom
Gezanik
Bah
Precies, ik ben wel al lid sinds zaterdag 15 september 2001 15:40!quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
Postaantallen zijn niet belangrijk geloof ik
Wellesquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
Postaantallen zijn niet belangrijk geloof ik
Ik zei vanochtend tegen Xila dat ik me had voorgenomen efficient te gaan werken, ik heb nog niks gedaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:08 schreef WurM het volgende:
mogguh
Wordt weer een non-productief dagje, voel ik... Terwijl er toch genoeg te doen is
Maar goed, het ging hier dood ofzo?
Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:08 schreef WurM het volgende:
mogguh
Wordt weer een non-productief dagje, voel ik... Terwijl er toch genoeg te doen is
Maar goed, het ging hier dood ofzo?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:09 schreef addie het volgende:
[..]
Ik zei vanochtend tegen Xila dat ik me had voorgenomen efficient te gaan werken, ik heb nog niks gedaan
Mja, maar ik heb de hele week weinig uitgevoerdquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Troost je. Heb hier op kantoor net een hele bespreking gehad. Het ging over alles behalve werk
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:25 schreef Yoni het volgende:
Ik heb sinds gisteren ineens zomaar een hele tas vol lenzen
* freud houdt zich enorm in...quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:25 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook zin om foto's te makenIk heb sinds gisteren ineens zomaar een hele tas vol lenzen
Jouw lenzen zijn ook spontaan verdwenen? Wie zou ze toch hebben? *points to Yoni*quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wilde dus gisteravond een foto maken van mijn ubergezellige woonkamer (na tafelopruiming, tafelkleedneerlegging en kaarsen-aansteek-actie) en toen kon ik dat dus niet meer
Stuur dan maar via MSNquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:28 schreef freud het volgende:
[..]
* freud houdt zich enorm in...![]()
...mag...niet...posten...
![]()
Proficiat!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:29 schreef freud het volgende:
Ennuh... IK HEB EEN NIEUW NEEFJE![]()
![]()
![]()
nee, ben nog geen oom...
Gefeliquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:29 schreef freud het volgende:
Ennuh... IK HEB EEN NIEUW NEEFJE![]()
![]()
![]()
nee, ben nog geen oom...
Je hebt toch nog een kitlensquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wilde dus gisteravond een foto maken van mijn ubergezellige woonkamer (na tafelopruiming, tafelkleedneerlegging en kaarsen-aansteek-actie) en toen kon ik dat dus niet meer
Niet dusquote:
Waar is jouw kitlens dan? Had je alleen een body?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet dusIk heb een 70-300 en een 100mm over
maar zo erg is het nou ook weer niet......
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waar is jouw kitlens dan? Had je alleen een body?
Kitlens lenen? Mag hoor
Omdat mannelijke kinderen van ooms en tantes ook neefjes heten...quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GefeliEn waarom ben je dan nog geen oom
Ahquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:38 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat mannelijke kinderen van ooms en tantes ook neefjes heten...
Nietus. Dat is weer als het kind van je oom en tante een kind krijgtquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AhVolgens mij zijn dat achterneefjes hoor
Ieder zijn hobby. Ik fotografeer gewoon met mijn kitlensquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef pirke het volgende:
Met kitlenzen kan je ook voetballen...
Ik vind het allemaal prachtigquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nietus. Dat is weer als het kind van je oom en tante een kind krijgt
Flauw zeg van ze!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:46 schreef freud het volgende:
Helaasch is de bank erachter dat mijn saldo niet klopte.
Nu al? hahaquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:46 schreef freud het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:46 schreef freud het volgende:
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:49 schreef freud het volgende:
Mja, ach, dus geen rondje 30D's met O&N...
Nu heb je mijn vrolijkheid voor vandaag de grond in geboord....quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:49 schreef freud het volgende:
Mja, ach, dus geen rondje 30D's met O&N...
* PdeHoog even langskomt met een groot mesquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nu heb je mijn vrolijkheid voor vandaag de grond in geboord....![]()
* HM2 polsen aanbied aan gemiddelde R&P-krasser![]()
doe maar niet, anderen krassen geeft te weinig aandacht, dieper snijden werkt dan beterquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
geeft een leuk effectquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog even langskomt met een groot mes
Net een nieuwe messenset, dus dat oude botte mes kan ik hier wel voor gebruiken
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:21 schreef Yoni het volgende:
Getsie, lekker gezellig hier weer. Botte messen, krassen! Tis geen R&P hoor
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik laat me toch niet krassen door een wannabee....
![]()
@PdeHoog, dat botte mes geeft rafelrandjes en dat staat niet stoer genoeg, omdat je dan de kras-jaar-ringen niet goed kan tellen"Kijk ik ben zo oud, tel de krassen maar."
![]()
Het geeft wel coole effecten voor op de fotoquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:45 schreef HMaster-II het volgende:
@PdeHoog, dat botte mes geeft rafelrandjes en dat staat niet stoer genoeg, omdat je dan de kras-jaar-ringen niet goed kan tellen"Kijk ik ben zo oud, tel de krassen maar."
![]()
Het gaat vast niet zo erg worden als je hoopt denkt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:34 schreef Yoni het volgende:
Ik denk dat ik geen O&N meer met jullie durf te vieren hoor. Krassen, rafels. messen....en dat in combinatie met het traditiegetrouwe modmoorden....
Oe....toch nog maar ff die messen uit de vuilnisbak reddenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:34 schreef Yoni het volgende:
Ik denk dat ik geen O&N meer met jullie durf te vieren hoor. Krassen, rafels. messen....en dat in combinatie met het traditiegetrouwe modmoorden....
KPN internetplusbellenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:16 schreef pirke het volgende:
Welke aanbieder heb je?
* WurM doet mee met HM2quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:44 schreef WurM het volgende:
[..]
* WurM doet mee met HM2
Ik heb dit al eens eerder gezegd, maar ik zal toch bijna weer gothic worden...
Winterdipje ofzo...
quote:
jij nep-gotherdquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
-Marjo-
![]()
Of ik ben even overdreven vrolijk![]()
Dipje is weer over?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
-Marjo-
![]()
Of ik ben even overdreven vrolijk![]()
Volgens mij door een studio te bouwen en een nieuwjaarsmeet te organiserenquote:
das veel te veel werkquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij door een studio te bouwen en een nieuwjaarsmeet te organiseren
mwaoh ja.. gaat wel weer....quote:
* freud stuitert meequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mwaoh ja.. gaat wel weer....
effe een mail gezonden naar de gasten en nu mag ik mij op gaan maken voor het opruimen en in richten![]()
Ik moet mijn set beugels en rollen nog zien te regelen... Alleen heb ik geen ruimte in de auto voor de rollenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:24 schreef freud het volgende:
[..]
* freud stuitert mee
Ik kan morgen mijn studio beugels ophalen
Opvouwenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik moet mijn set beugels en rollen nog zien te regelen... Alleen heb ik geen ruimte in de auto voor de rollen![]()
quote:
Je brengt me aan het twijfelen voor m'n kerstplanningquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: [MEET] 24-12: Blijdorp
http://www.murphys-laws.com/ welke??quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:19 schreef WurM het volgende:
* WurM mompelt iets over een wet en Murphy enzo...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.murphys-laws.com/ welke??![]()
ik wil er zelf nog aan toevoegen 'at once'quote:Anything that can go wrong will go wrong.
en gaan bezorgdiensten daarzo?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:25 schreef nikky het volgende:
Ik heb zin in shoarma maar heb geen zin om het op te halen
Nee hier niet.quote:
Jah?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:34 schreef Mauro het volgende:
Klusupdeet
Wat is een behangstomert toch een fantastisch apparaat
Einde update.
Welterusten
Ja, jouw huis is nagenoeg nieuw en het behang zat er nog geen week opquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Jah?
Ik heb behangverwijderaar gebruikt. Het viel er nog net niet zelf vanaf.
Het oude behang zat er al drie jaar opquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja, jouw huis is nagenoeg nieuw en het behang zat er nog geen week op
Bij mijn zus zit het er 7 of 8 lagen dik op. En dat al sinds de jaren 30 van de vorige eeuw
p.s. Nog steeds mooi dat behang bij je?
Verslaafdequote:Op woensdag 20 december 2006 00:26 schreef Mauro het volgende:
jeej!
fokken kan nu eindelijk vanaf mijn mobiel.
lol op 5 bij 5 pixels?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:26 schreef Mauro het volgende:
jeej!
fokken kan nu eindelijk vanaf mijn mobiel.
Kun je niet iemand anders sturen? Machtiging meegeven en je ID bewijs.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:48 schreef PdeHoog het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS....morgen kan ik mijn camera op het postkantoor gaan halenHelaas heb ik een kerstdiner tot morgenavond laat
![]()
Uhm...ik kwam om half 1 thuis. Om dan nog iemand lastig te gaan vallen, is niet een echt strak planquote:Op woensdag 20 december 2006 01:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Kun je niet iemand anders sturen? Machtiging meegeven en je ID bewijs..
Heb ik nu ook ruzie meequote:
Bofkontquote:Op woensdag 20 december 2006 07:35 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Zometeen kerstonbijt op het werk met champagne![]()
Echt welquote:Op woensdag 20 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
Gaaf P.! Wordt leuk spelen dan in Blijdorp zondag!
Fix'em danquote:Op woensdag 20 december 2006 08:56 schreef ableton het volgende:
Mijn PC is stuk!! Nu heb ik alleen keus uit de foto's die hier ergens op FOK rondslingeren
Beugels kan ik misschien nog wel regelen voor je, en die rollen pasten prima in mijn Leon, dus bij jou moet ook lukkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:27 schreef HMaster-II het volgende:
Ik moet mijn set beugels en rollen nog zien te regelen... Alleen heb ik geen ruimte in de auto voor de rollen![]()
Mij had je kunnen vragen, maar dan vermoed ik dat er toch een 20D in de verpakking had gezetenquote:Op woensdag 20 december 2006 01:53 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...ik kwam om half 1 thuis. Om dan nog iemand lastig te gaan vallen, is niet een echt strak planMaar maakt niet uit
Ga ik hem donderdag ophalen
Gewoon wat eerder van kantoor
Ik wilde naar de Konijn, maar die heeft de rollen niet op voorraadquote:Op woensdag 20 december 2006 09:30 schreef freud het volgende:
[..]
Beugels kan ik misschien nog wel regelen voor je, en die rollen pasten prima in mijn Leon, dus bij jou moet ook lukken.
quote:[..]
Mij had je kunnen vragen, maar dan vermoed ik dat er toch een 20D in de verpakking had gezeten.
En daarom vroeg ik je dus nietquote:Op woensdag 20 december 2006 09:30 schreef freud het volgende:
Mij had je kunnen vragen, maar dan vermoed ik dat er toch een 20D in de verpakking had gezeten.
Pakketjes zijn tofquote:Op woensdag 20 december 2006 10:36 schreef Yoni het volgende:
Hier ook pakketjes in de brievenbus. Zonder camera. Wel met boek. Ook leuk![]()
Nog drie nachtjes slapen en dan naar Parijsen me nog drie dagen vervelen op werk ook dus....-O-
Zijn dat de verhalen van de bekende site van de Bastard Operator from Hell??quote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pakketjes zijn tofIk kreeg ook net 4 irischeques uitgereikt als kerstcadeautje
Samen met een boekje "IT Service Management From Hell A Guide To Worst Practices"
![]()
Nopequote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zijn dat de verhalen van de bekende site van de Bastard Operator from Hell??
Jij ook smakelijkquote:Op woensdag 20 december 2006 12:42 schreef Mauro het volgende:
smakelijk eten allemaal.
met de groeten vanaf een mobiele telefoon.
Ik heb ook een lijn... maar dat is meer de stroomlijn van een vrachtwagenquote:
Klopt, maar na 5 oliebollen is het weer genoeg tot het einde van het jaarquote:
Ja en goed gereedschap hangt onder een afdak.... maar een complete schuur is een beetje overdreven he?quote:
En je begon zo leukquote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef freud het volgende:
Pff, kerstverhaaltje schiet niet op mensen...
Goed gereedschap roest niet dus ook geen afdakje nodig.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:57 schreef pirke het volgende:
[..]
Ja en goed gereedschap hangt onder een afdak.... maar een complete schuur is een beetje overdreven he?
en hoeveel foto's???quote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef freud het volgende:
Kreeg ineens toch stiekum inspiratie. Het is AF!!! 45 minuten het toetsenbord verslijten en presto.
41 minuten werk
13 paragrafen
62 regels
657 woorden
3210 karakters
Volgende SC post ik hem als het lukt in de OP.
Nou.....laten we dan maar even snel doorpostenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:47 schreef kwiebuske het volgende:
dat betekend dat deze snel volmoet dus ?
Echt welquote:Op woensdag 20 december 2006 14:50 schreef Yoni het volgende:
Moet lukken toch vandaag
Of PDJquote:Op woensdag 20 december 2006 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welMisschien moeten we -B-B- ff inseinen
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
Echt welMisschien moeten we -B-B- ff inseinen
nah, gaat rap genoegquote:Op woensdag 20 december 2006 15:01 schreef Yoni het volgende:
Ik kan er ook een slotje aan hangen natuurlijk
freud heeft het verhaal af, dus dan willen we het nú! We hebben geen geduld hoor hier in FOTquote:Op woensdag 20 december 2006 15:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nah, gaat rap genoeg
hoeft toch pas voor de kerst ??
dat duurt nog 4 dagen dus .. ...
vroegâh moesten we welquote:Op woensdag 20 december 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
freud heeft het verhaal af, dus dan willen we het nú! We hebben geen geduld hoor hier in FOT![]()
jajajajaaquote:
Daarom fotografeerde ik vroeger dus ook amper. Ik heb geen geduldquote:Op woensdag 20 december 2006 15:06 schreef kwiebuske het volgende:
het schiet toch aardig op
[..]
vroegâh moesten we wel
moesten alle fotorolletjes ontwikkeld worden
en NU inene nie meer
pffffffffff
Doe dat dan, tutholaquote:Op woensdag 20 december 2006 15:01 schreef Yoni het volgende:
Ik kan er ook een slotje aan hangen natuurlijk
wow jij durftquote:
quote:
hmm, credit opgebouwd door eten zekerquote:Op woensdag 20 december 2006 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
Maar volgens mij heb ik wel enige credit opgebouwd bij onze mod
goeie optiequote:Op woensdag 20 december 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Kunnen we trouwens niet een apart FOT-Kerstverhaal-topic openenIs veel cooler denk ik
Bijna elke vrouw is daar gevoelig voorquote:Op woensdag 20 december 2006 15:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm, credit opgebouwd door eten zeker
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna elke vrouw is daar gevoelig voorVooral voor grote hoeveelheden chocola
Er zijn een paar FOT dames in het westen erg omgekocht met EMO-chocoladequote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw is daar gevoelig voorVooral voor grote hoeveelheden chocola
Kloptquote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er zijn een paar FOT dames in het westen erg omgekocht met EMO-chocolade![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef HMaster-II het volgende:
Er zijn een paar FOT dames in het westen erg omgekocht met EMO-chocolade![]()
Het waren maar ene stuik of 7 choco-repenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar dat was ook wel belachelijk veel
![]()
Van 200 gram of zo jaquote:Op woensdag 20 december 2006 15:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het waren maar ene stuik of 7 choco-repen![]()
Cadbury'squote:Op woensdag 20 december 2006 15:47 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske vraagt zich af wat voor sjokola dat is dan
En dan daar nu al achter komenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:50 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zit je braaf onder werktijd aan je jaarlijkse plicht der kerstkaarten te voldoen, waaronder een voor De Heer P de Hoog. Word je ondertussen in de SC uitgemaakt voor tuthola!
![]()
![]()
![]()
gooi die kerstkaart dan maar wegquote:Op woensdag 20 december 2006 15:50 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zit je braaf onder werktijd aan je jaarlijkse plicht der kerstkaarten te voldoen, waaronder een voor De Heer P de Hoog. Word je ondertussen in de SC uitgemaakt voor tuthola!
fotokerstverhaaltopic beter idee ??quote:![]()
![]()
![]()
En nee, een apart kerstverhaaltopic vind ik niet zo'n goed idee. Wordt wel erg off topic enzo denk ik![]()
Ja! Omdat ik kerstkaarten zat te schrijven dus! Duh! Ik kan wel multitasken, maar schrijven en computeren tegelijk wordt wat lastigquote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan daar nu al achter komenBriljant
het was lief bedoeld hoor
Leek me ook wel tofquote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef kwiebuske het volgende:
fotokerstverhaaltopic beter idee ??
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja! Omdat ik kerstkaarten zat te schrijven dus! Duh! Ik kan wel multitasken, maar schrijven en computeren tegelijk wordt wat lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |