Je hebt er nog 4 over zegquote:Op zondag 17 december 2006 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo en goeiemorgen en zoIk ben trouwens zielig
Ik heb gister mijn foto-afdrukknop-indruk-vinger verbrand
Dat kloptquote:
Daar had ik in Ouwehands een pleister op omdat ik me ergnes aan gesneden had en toen moest jij lachenquote:Op zondag 17 december 2006 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo en goeiemorgen en zoIk ben trouwens zielig
Ik heb gister mijn foto-afdrukknop-indruk-vinger verbrand
quote:Op zondag 17 december 2006 11:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar had ik in Ouwehands een pleister op omdat ik me ergnes aan gesneden had en toen moest jij lachen![]()
-B-B-quote:Op zondag 17 december 2006 11:13 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morgen allen![]()
wat een heerlijk weertje vandaag.....zonnetje schijnt..
eens kijken waar ik mijn toestel op kan focussen vandaag
jaja ik broem broem sjoefffff en weer thuis zijnquote:Op zondag 17 december 2006 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
-B-B-Je hebt de autorit overleefd zo te zien
Ja joh...er zit een klein plekje op mijn vinger, maar echt irritant is het nietquote:Op zondag 17 december 2006 11:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
hoe is het trouwens met de patient??
valt de schade mee?
Ik geloof dat ik dat ook maar ga doenquote:Op zondag 17 december 2006 11:49 schreef Xilantof het volgende:
Straks even de stad in. Kerstcadeautjes zoeken.
waar ken ik dat vanquote:Op zondag 17 december 2006 10:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Iemand had me gevraagd of ze de 300d mocht lenen voor een reportage...moest toch ff slikken, ondanks dat ik die 400d nog heb. Tis en blijft wel je 'kind' heh.![]()
![]()
Puin ruimen? jij had toch geen dinertjequote:Op zondag 17 december 2006 12:39 schreef Yoni het volgende:
GoedemiddagIk ga zo ook maar even de stad in voor wat kerstkadootjes. En daarna eens puin ruimen en wat kerst in huis brengen
En de drank werkt nog even doorquote:Op zondag 17 december 2006 15:25 schreef An24 het volgende:
Wat een egzellige avond was het gister zeg...super genoten![]()
![]()
quote:
Ik zou bijna klein lijkenquote:
ik en teveel wijn en tia mariaquote:
Ik welquote:Op zondag 17 december 2006 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb nog niet eens de kerstboom opgezet
Wat schattigquote:
Ja pecies. geen gedoe met ballen erin hangen, gewoon neerzetten, inpluggen, klaarquote:
Iddquote:Op zondag 17 december 2006 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja pecies. geen gedoe met ballen erin hangen, gewoon neerzetten, inpluggen, klaar
Je bedoeld neem ik aan ipv 13 dan met 11 gasten zijn? Of dacht jij dat mijn vriendin mij alleen laat?quote:Op zondag 17 december 2006 10:03 schreef HMaster-II het volgende:
Wel zijn we natuurlijk net als in [OUD] zeer benieuwd of Nikky het nog red dit jaar, of dat we bij HM2 met 13 ipv 12 gasten Oud-en-nieuw vieren en vijfen.![]()
![]()
![]()
Nee.quote:
[sssst]quote:Op zondag 17 december 2006 20:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Je bedoeld neem ik aan ipv 13 dan met 11 gasten zijn? Of dacht jij dat mijn vriendin mij alleen laat?![]()
Exactemundoquote:Op zondag 17 december 2006 20:53 schreef freud het volgende:
[..]
[sssst]
Hij bedoelt dat jij nu als 1 telt, en met baby als 2...
[sssst]
Jammer Flash... Hoezo ineens de ommezwaai? (je was idd al een tijd afwezig hier...)quote:Op zondag 17 december 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm ik kwam hier al een tijdje niet meer he.... Nou ja, de mensen die me nog kennen wil ik nog even zeggen dat ik het hier altijd best gezellig vond. Maar goed, het is tijd om eens meer met mijn leven te gaan doen dan fok!ken en fotograferen alleen, dus ik stop er mee. De mensen die me lief zijn spreek ik nog wel via mail of MSN, hier ben ik niet meer te zien in ieder geval.
't was fijn, bedankt, tot ziens!
Hey flesquote:Op zondag 17 december 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm ik kwam hier al een tijdje niet meer he.... Nou ja, de mensen die me nog kennen wil ik nog even zeggen dat ik het hier altijd best gezellig vond. Maar goed, het is tijd om eens meer met mijn leven te gaan doen dan fok!ken en fotograferen alleen, dus ik stop er mee. De mensen die me lief zijn spreek ik nog wel via mail of MSN, hier ben ik niet meer te zien in ieder geval.
vraag is hier te stellen, succesquote:Op zondag 17 december 2006 21:36 schreef donald_dick het volgende:
ik ben in dubio, welke compacte camera (vergelijkbaar met de sony dsc t10 ) moet ik kopen
Ik gok al zo'n 8,5 maandenquote:Op zondag 17 december 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nikky zwanger ja?Oh dat wist ik niet
Idd al een tijdje stil. Maar ga je goed fles, veel plezier met wat je alemaal gaat ondernemenquote:Op zondag 17 december 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
*proest*quote:Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef freud het volgende:
Ennuh...
http://youtube.com/watch?v=_azDvJdRC2Y
Jaaaaah die is leuk!quote:Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef freud het volgende:
Ennuh...
http://youtube.com/watch?v=_azDvJdRC2Y
Thnx, maar niet nodig hoorquote:
Onder het motto: "hebbuh hebbuh hebbuh"quote:Op maandag 18 december 2006 13:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Thnx, maar niet nodig hoorIk ben wel ongeduldig, maar weet ook helemaal nog niet welke foto ik wil laten afdrukken
Hij blijft leukquote:Op maandag 18 december 2006 14:03 schreef Yoni het volgende:
Lange leve You TubeWe hadden het zaterdagavond over die clip van Paul McCartney en het kikkerkoor. Heb 'm net even opgezocht. Jeugdsentiment!
![]()
Niet saai! 30D komt overmorgen binnen!quote:Op maandag 18 december 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
Dit gaat een saaaai weekje worden vrees ik.... Zeker als vandaag de voorbode daarvan moet zijn...
Bij jou misschienquote:Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef pirke het volgende:
[..]
Niet saai! 30D komt overmorgen binnen!
Ja, vind je het gek?quote:Op maandag 18 december 2006 19:22 schreef freud het volgende:
Vrouwen reageren trouwens vreemd als ze kippen in je bed vinden...
Ik ben dan geen vrouw, maar een lekkere chick in bed is nooit weg, laat staan een meervoudquote:
Oh, die was er wel, maar er lagen nog verenquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef pirke het volgende:
[..]
Ik ben dan geen vrouw, maar een lekkere chick in bed is nooit weg, laat staan een meervoud![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, die was er wel, maar er lagen nog veren![]()
Niet waar johquote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef Auticia het volgende:
En nu heb ik het topic vermoord.
Ohh zullen we het om en om reanimeren?quote:Op maandag 18 december 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet waar johDat was al dood voor je kwam
Dealquote:Op maandag 18 december 2006 23:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohh zullen we het om en om reanimeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |