Bronquote:RIJSWIJK - De Nationale Postcode Loterij is aangeklaagd door een vrouw uit Heusden. De vrouw zegt psychische schade te ondervinden omdat ze geen loten had terwijl de hoofdprijs in haar straat viel, zo verklaarde ze zaterdag in NOVA.
Een woordvoerder van de loterij bevestigde zaterdag dat de vrouw de organisatie voor de rechter heeft gesleept. Vrijdag ontving de organisatie volgens hem de dagvaarding.
Begin dit jaar viel de straatprijs van de Postcode Kanjer in de Hoogstraat van het Brabantse Heusden. Acht deelnemers mochten 13,9 miljoen euro verdelen. De klaagster was daar niet bij omdat ze geen loten had gekocht.
Niet bewust
Volgens de Postcodeloterij staat in de dagvaarding dat de vrouw bewust niet deelnam aan de loterij. "Bewust niet deelnemen, betekent dat mevrouw de ins en outs van de Postcode Loterij kende," aldus de kansspelorganisatie.
"Als je dan bewust niet deelneemt, dan weet je ook dat als er een grote prijs op je postcode valt, je niet één van de prijswinnaars bent." De zaak dient op 10 januari.
Zit ook wat in. Een snelle manier om met dit soort klachten om te gaan dan. Hier hoeft een rechter geen dag aan te verspelen toch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:28 schreef IHVK het volgende:
Het is wel onzin, maar verbieden lijkt me erg raar en gaat tegen de beginselen van de rechtstaat in.
Leuk voor de rest van nederland?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
ja zag het als laatste item in eht 8 uur journaal
dat paste daar totaal niet, wel leuk als die vrouw zou winnen voor de rest van NL
maar dat ke gewoon niet niet betaald niet deelnemen
Ben geen deskundige op dat gebeid, maar klinkt goed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit ook wat in. Een snelle manier om met dit soort klachten om te gaan dan. Hier hoeft een rechter geen dag aan te verspelen toch?
als zij wintquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leuk voor de rest van nederland?
Dat moet je uitleggen hoor
Ja want iedereen woont wel in een stad of dorp waar de lotto weekprijs maandprijs miljonairprijs gevallen is!!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
als zij wintkan iedereen klagen en krijgt iedereen geld
![]()
in ieder geval iedereen die ooit verloren heeft bij die loterijquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
als zij wintkan iedereen klagen en krijgt iedereen geld
![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb ook jarenlang in Heusden gewoond, en ik zat in de klas met één van de winnaars, krijg ik nu ook geld?
Wat hij zegt ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Nederland is gek geworden. Dacht ik eerst dat het na die Legiolease jankzakken niet meer erger kon, moet ik dat toch weer bijstellen.
Ik heb een eindjaar lotquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
in ieder geval iedereen die ooit verloren heeft bij die loterij![]()
Vorig jaar viel een miljoenenprijs hier 1 postcode verderop én ik heb ook nog eens geen loten!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb ook jarenlang in Heusden gewoond, en ik zat in de klas met één van de winnaars, krijg ik nu ook geld?
Maar de postcodeloterij bepaalt dat iedereen min of meer mee speelt, of hij nou wil of niet..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Je maakt een keuze en als die niet bevalt klaag je maar aan?
Dubbele schadevergoeding!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vorig jaar viel een miljoenenprijs hier 1 postcode verderop én ik heb ook nog eens geen loten!
Alsof haar strot werd dichtgeknepenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou haar heel graag een keer in de bek pissen. Wat een dom wijf, ze stond helemaal te trillen voor de camera.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Nederland is gek geworden. Dacht ik eerst dat het na die Legiolease jankzakken niet meer erger kon, moet ik dat toch weer bijstellen.
Nee, dat bepaal je echt zelf. Of je koopt een lot en kan winnen of je koopt geen lot en wint zeker niets. Die keus maak je helemaal zelf.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:37 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Maar de postcodeloterij bepaalt dat iedereen min of meer mee speelt, of hij nou wil of niet..
Nee, ze willen gewoon dat je zo denkt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
Vind het helemaal niet zo raar en ik vind dat ze een punt heeft. Ik vind de Postcode Loterij een rare loterij, omdat iedereen automatisch al een lot heeft
Dat komt door die psychische schade...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou haar heel graag een keer in de bek pissen. Wat een dom wijf, ze stond helemaal te trillen voor de camera.
0,01% is ook een kansquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:39 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Niet dat ik loten heb, maar volgens mij is in mijn postcodegebied nog nooit een serieuze prijs gevallen terwijl ze in heel nederland met miljoenen strooien.
Zou ik ook een kans maken??
Daar is een advocatenkantoor ook druk mee overigensquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, hoe achterlijk kun je zijn.
Dit is nog kanslozer dan die sukkels die otto willen dwingen hen die goedkope tv te leveren
Net geslachte varkens trillen ook nog.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat komt door die psychische schade...
Helemaal niet. Je postcode is je lot. Iedereen heeft een postcode. Hij is alleen pas geldig als je dokt. De PCL speelt ongevraagd in op de angst om niet te winnen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, ze willen gewoon dat je zo denkt.
En dat vind ik dus smerige praktijken van ze.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, ze willen gewoon dat je zo denkt.
ja. dat ze die zaak al uberhaupt aannemen zeg. ze moeten wel weten dat het niet te winnen is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar is een advocatenkantoor ook druk mee overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |