mee eens!! (het wonderquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:13 schreef BVO het volgende:
Groovin en E&F exit graag.
Die jongen zonder bril, maar niet de chinees of surinamer (of wat is het) heeft iig een erg lekkere stemquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Jujaro was wel leuk ja. Volgens moet is die Antonio nog wel het minste van het stel...
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Die groep die net 'You never walk alone' zong is tot dusver veruit de beste.
Welke andere optie had je in gedachte danquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:22 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Jujaro niet echt knappe jongens, en het oog wil ook wat!
Zolang je 16- bent is dat idd een belangrijk criteriumquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:22 schreef Michellee het volgende:
ik had eigenlijk gehoopt op een lekker boyband....quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:22 schreef Michellee het volgende:
dit zijn niet de meest boeiende afleveringen nee...quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
ligt het aan mij.... of is het tot nu toe ene hele saaie aflevering?
vorige week vond ik het wel ok en vlogen de minuten voorbijquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit zijn niet de meest boeiende afleveringen nee...
maar ja, hoort erbij he... vanaf volgende week mogen ze knallen
(en uiteraard ben ik er dan niet)
Er is geen andere optie....quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Welke andere optie had je in gedachte dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |