Henk van der Meyden ging erover heen.Waar zijn die mooie tijden gebleven.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom heeft Tjeerd geen liedje gemaakt voor z'n schele zusje dan was het nog wat opvallender geweest
check ik noitquote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
check de PI en mind the ironie
Nope, was aleen sprakeloos vanwege haar decollete aan het begin van de uitzending. Wauwquote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit hier echt in mijn eentje te kijken of niet
Ach welnee, heeft niks met vriendjes te maken, Nederland heeft gewoon in geen jaren meer een fatsoenlijke deelnemer gestuurd: eerst een stel Italiaanse neven, toen Glennis *sluikreclame voor Always met vleugeltjes* Grace en Treble was ook niet om aan te horen. En leuk dat Edsilia meedoet, maar dit liedje kan zich niet eens een klein beetje meten aan 'hemel en aarde' destijds. Het klopt dat sommige deelnemers ook met een mager lied hoger zullen eindigen dankzij de vriendjes (Turkije bijv.), maar andersom kun je niet zeggen dat Nederland laag eindigt dankzij gebrek aan vriendjes, dat is echt alleen te wijten aan gebrek aan goede acts.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:54 schreef Bernoire het volgende:
maar jammer genoeg voor
Belgie en Nederland hebben die
alleen elkaar als vriendjes,
Finale plaats en bij de bovenste 5
eindigen word heel heel moeilijk..![]()
![]()
Laatste jaren staan veel landen met veel leuke buurlandjes erg hoog op de scorelijsten,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach welnee, heeft niks met vriendjes te maken, Nederland heeft gewoon in geen jaren meer een fatsoenlijke deelnemer gestuurd: eerst een stel Italiaanse neven, toen Glennis *sluikreclame voor Always met vleugeltjes* Grace en Treble was ook niet om aan te horen. En leuk dat Edsilia meedoet, maar dit liedje kan zich niet eens een klein beetje meten aan 'hemel en aarde' destijds. Het klopt dat sommige deelnemers ook met een mager lied hoger zullen eindigen dankzij de vriendjes (Turkije bijv.), maar andersom kun je niet zeggen dat Nederland laag eindigt dankzij gebrek aan vriendjes, dat is echt alleen te wijten aan gebrek aan goede acts.
Dat zou ook nog een probleem kunnen zijn inderdaad... maar als het in het Westen al in de smaak valt komt ze al wel een eind...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef BVO het volgende:
Al heeft ze met al die Oost-Europese landen haar kleur ook niet mee, daar is dat toch wat extremer allemaal.
Maar het publiek had als ik me niet vergis massaal voor Anja Wessels gestemd... maar goed, tot op heden zijn die Italiano's de enige die de voorronde door zijn gekomen, dus achquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:45 schreef Bernoire het volgende:
(niet met de 'italiaanse neven' ik vond re-union heel erg leuk)
Nog zo'n Cornald Maas-smoesjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef BVO het volgende:
Met her en der wat Engels en een goede show zie ik het best kans hebben hoor. Al heeft ze met al die Oost-Europese landen haar kleur ook niet mee, daar is dat toch wat extremer allemaal.
Anja had dan ook heel hoog gescoord, zeker met dat nummer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het publiek had als ik me niet vergis massaal voor Anja Wessels gestemd...
Nouja, het helpt niet mee natuurlijkquote:Nog zo'n Cornald Maas-smoesje
Omdat een aantal omroepmensen het puur doen voor eigen eer en glorie. Ze blijven maar trekken aan een dood paard.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef warezguy05 het volgende:
snap niet dat nederland zich nog steeds verlaagt tot die poppenkast
...Of omdat een aantal omroepmensen niet willen afzien van hun jaarlijkse luxe vakantie in de tijd van de baas en op kosten van de belastingbetaler?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:26 schreef kriele het volgende:
Omdat een aantal omroepmensen het puur doen voor eigen eer en glorie. Ze blijven maar trekken aan een dood paard.
het wordt dit jaar weer televoten, die melkkoe gooit de EBU echt niet weg. alleen jury's werkt ook niet heeft het verleden al uitgewezen... Een 50/50-systeem tussen jury en televoten zou het beste zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
ik hoop in ieder geval echt dat we dit jaar niet meer aan televoting gaan doen, maar een jury laten stemmen. dan gaat dat ten minste ook eens eerlijk.
quote:
sorry, beetje onzorgvuldig.quote:
Het is gewoon geweldige tv om met Fok! te volgen... de commentaren hier zijn om te smullenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
sorry, beetje onzorgvuldig.
Voor sommige is het natuurlijk uitermate zinnig.
![]()
* Bruce117 moet bekennen dat hij er vorig jaar ook bij wasquote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon geweldige tv om met Fok! te volgen... de commentaren hier zijn om te smullen
homoquote:Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 moet bekennen dat hij er vorig jaar ook bij was
10 en 12 mei, al is het dus de vraag of NL er op 12 mei nog bij is... al gun ik het Edsilia erg, ze isquote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
wanneer begint het grote spektakel weer?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |