Erg verstandige opmerking idd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me sowieso af of het hele verhaal wel in dit topic hoort... Hier gaat het toch om depressies tijdens en na de zwangerschap?
Volgens mij is Ingrid depressief over van alles en nog wat maar hoort dat iig niet hier maar gewoon in R&P. Kan het hier idd gewoon weer verder gaan over PND's etc.
Wat kosten die nu tegenwoordig?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:04 schreef Sugar het volgende:
Ja, gezellig!Keuvelen over postnatale depressies.
Ja, vergelijken, net als littekens!quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:04 schreef Sugar het volgende:
Ja, gezellig!Keuvelen over postnatale depressies.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef Sugar het volgende:
Nou, dat van mij zie je al bijna niet meer.
dat lijkt me een wijs besluitquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me sowieso af of het hele verhaal wel in dit topic hoort... Hier gaat het toch om depressies tijdens en na de zwangerschap?
Volgens mij is Ingrid depressief over van alles en nog wat maar hoort dat iig niet hier maar gewoon in R&P. Kan het hier idd gewoon weer verder gaan over PND's etc.
Dit dus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nú heeft Kim er mss nog niet zo'n last van/ erg in. Maar wil je zo'n patroon doorbreken dan ben je al gauw een aantal jaren verder. Dus is het ook (of wmb eigenlijk voorál...) in Kims belang dat er nú serieus actie wordt ondernomen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk nl. niet dat Kim nu al iets te kort komt en ik mag toch hopen dat CB's en huisartsen slim genoeg zijn om het te signaleren als het niet goed zou lopen voor Kim.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:26 schreef Ingrid19 het volgende:
Sugar hoe is het nu met jou?
dit zegt genoegquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:26 schreef Ingrid19 het volgende:
Sugar hoe is het nu met jou?
Dat was ook mijn reactie idd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sorry hoor! Trouwens géén sorry. Ik vind dit echt een bezopen reactie.
![]()
Waarom? Ik mag hier niet meer posten over mezelf begrijp ik. Ben gewoon benieuwd hoe het met Sugar gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sorry hoor! Trouwens géén sorry. Ik vind dit echt een bezopen reactie.
![]()
Ik ga geen topic in r&p openen. Dat heeft toch geen nut. Dan komt bv Vivi toch weer bashen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:33 schreef YPPY het volgende:
Ingrid, heb je bovenstaande reacties (over jou!) gelezen en wat ga je nu voor actie ondernemen? Heb je het riagg al gebeld voor een afspraak? Of de huisarts? Djeez of iemand anders opdracht gegeven dat te doen? Een topic in r&p geopend? Doe iets! Voor Kim. Ze leert nu dat wat je nu doet goed is en ze heeft er later echt veel meer aan als ze zelf haar problemen aan kan pakken in plaats van steeds af te wachten.
Meid, je hebt iig je portie aandacht weer binnen! Well done en succes verder met je (slachtoffer)leven!quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:35 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Waarom? Ik mag hier niet meer posten over mezelf begrijp ik. Ben gewoon benieuwd hoe het met Sugar gaat.
Ah! Weer iemand om de schuld te geven!quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:36 schreef Ingrid19 het volgende:
Dan komt bv Vivi toch weer bashen.
Ehm, ja... eh... ik zou dan op z'n minst verwachten dat je iets zou zeggen als 'Ok, begrepen, ik zal het er hier niet meer over hebben.' Nu negeer je echt alles wat er gezegd is en gaat verder met mooi weer spelen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:35 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Waarom? Ik mag hier niet meer posten over mezelf begrijp ik. Ben gewoon benieuwd hoe het met Sugar gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |