Lief dat je het vraagt Lishequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef Lishe het volgende:
Ladybos, hoe is het met je? Ik zie of spreek je hier zo weinig.![]()
Misschien klinkt het kut. Maar het gaat me totaal niet om te vergelijken. Ik stoor me alleen aan het feit (nou ja dutch, je kunt net zo goed gelijk je hoofd op de rails leggen nu met deze opmerkingquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:32 schreef jessie het volgende:
[..]
Dit komt toch kut over of niet. En Sugar geen aanval naar jou hoor. Zo bedoel ik het niet. Maar gaan we nou vergelijken hoe de ene depressieve het aanpakt tegenover de andere? Ow wauw neem daar eens voorbeeld aan, bla bla bla.
En dan weer over Djeez. Zou die jongen het misschien niet net zo moeilijk hebben. Het is zomaar iets wat in me opkomt hoor![]()
Phileine meid, jij zegt het dan allemaal weer zoals ik het in me hoofd hebt. Ik mis je heldere kijk hier op dingen meid(zei ik ooit dat wij elkaar nooit zo begrepen
)
Professioneel als in psych? Want daar heb ik bericht van. 20 maart mag ik (pas) heen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef dutchie het volgende:
Phileine, je hebt gelijk. Alleen zie ik niet in dat ik ergens aan het afzeiken ben geweest. En als dat zo overgekomen is dan spijt me dat wel. Misschien is het meer dat ik vaak methun posts heb gelezen en zó vaak heb ik juist niet gereageerd. Nu dus wel. Noem het maar die bekende druppel. En eerlijk is eerlijk ik heb me wel een beetje laten meeslepen. Maar ik meende alles wat ik zei. Ik sta daar nog steeds achter. Hoop van harte dat ze allebei die goedbedoelde 'schop onder de kont' krijgen en iets doen aan hun problemen. Dat ze hulp krijgen, via hun omgeving en professioneel en snel. Maar ik hou mijn hart vast, net als zovelen hier.
nou kijk eens aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:18 schreef Ingrid19 het volgende:
Idd ik heb nu ten minste een afspraak bij de psych.
Gisteren lag onze telefoon er blijkbaar uit. Want kreeg mail van de mw. Ze kon ons niet bereiken omdat de foon telkens in gesprek was. Maar as dinsdagmiddag afspraak.
Ik moet zo naar de arbo, heb ook het idee dat die mensen je altijd zo snel mogelijk weer aan het werk willen ofzo.quote:Op maandag 8 januari 2007 07:40 schreef Sugar het volgende:
Morgen dat gesprek met de arbo. Mijn huisarts raadde me aan om duidelijk aan te geven dat het eetprobleem de zaak vertroebelt en dat dat een teken is dat het nog niet goed gaat. Ze vindt het onverstandig als ik in dit stadium alweer zou gaan werken.
Ik vind het echt heel eng, dat gesprek morgen.
Hoop het ook voor je!quote:De haptotherapie start vrijdag, hopelijk helpt dat.
Ja maar dat is toch uiteindelijk ook de bedoeling? En dan met de nadruk op mogelijk natuurlijk. Ik heb een aantal jaar terug ook een tijdje thuis gezeten en moest van de Arbo-arts ook gaan koffiedrinken op het werk. Gewoon om de feeling met het werk en de sfeer niet teveel te verliezen. Van alleen maar thuiszitten wordt niemand beter.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:48 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de arbo, heb ook het idee dat die mensen je altijd zo snel mogelijk weer aan het werk willen ofzo.
[..]
Hoop het ook voor je!
Ik bedoelde het niet rot ofzo. Je ziet alleen vaak dat mensen die zich rot voelen de neiging hebben om thuis te blijven en hun wereldje heel erg te verkleinen.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:52 schreef Sugar het volgende:
Ik denk dat je soms wel beter wordt van "alleen maar thuiszitten". In elk geval dat het soms nog niet oké is om te gaan werken.
Jessie, ik hoop echt dat ik een fijnere man/vrouw tref.Wat rot lijkt me dat.
Ik vond het ook niet rot staan, hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet rot ofzo. Je ziet alleen vaak dat mensen die zich rot voelen de neiging hebben om thuis te blijven en hun wereldje heel erg te verkleinen.noemt het altijd zwelgen maar dat klinkt gelijk weer zo negatief. Mijn ervaring is dat het vaak goed is om er wel uit te gaan en iets te gaan doen. Of dat nou werk is of een stuk wandelen. Gewoon even de spinnenwebben eruit blazen als het ware.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |