quote:If I give up the seat I've been saving
To some elderly lady or man
Am I being a good boy
Am I your pride and joy
FamFarmerFan +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:56 schreef FamFarmerFan het volgende:
Gilbert O'Sulivan - Nothing Rhymed
3 punten te veel en dat zeg jij? wat netjes van je! weet niet of ik een fout heb gemaakt. Heb je deel 501 en 502 ook mee geteld?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van mij moest nog gesorteerd worden, en een van ons heeft een telfout gemaakt denk ik. In Chopper's lijst heb ik 3 punten meer dan in m'n eigen lijst
De rest lijkt wel mooi overeen te komen
dan willen Hawaii_Tim en ik een punt voor de moeitequote:Op zaterdag 16 december 2006 16:10 schreef FamFarmerFan het volgende:De telling kost meer moeite dan de vragen, of was dit een verhulde vraag?
Heb het nagekeken, we moeten allebei 8 punten hebben. Ik denk dat je m'n punten voor 505 dubbel hebt gerekendquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:10 schreef ChopperMick het volgende:
pas mijn lijstje wel aan met 8 voor jou en een minder voor SaskiaR![]()
Je mag er een stellen volgens mijquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:10 schreef FamFarmerFan het volgende:De telling kost meer moeite dan de vragen, of was dit een verhulde vraag?
aangepastquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb het nagekeken, we moeten allebei 8 punten hebben. Ik denk dat je m'n punten voor 505 dubbel hebt gerekend
Neequote:Op zaterdag 16 december 2006 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pablo Picasso?
Nee maar je denkt in ieder geval al in de goede richting.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
Godfried Bomans
Nope... en nu de derde?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:27 schreef macondo het volgende:
Reve?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:33 schreef Homdeck het volgende:
wf hermans?
Homdeck +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:36 schreef Homdeck het volgende:
multatuli dan?
dat klopt. en hoe noemden ze zich?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:47 schreef Flitspaal het volgende:
Freek de Jonge en de Nits
Schorpioen +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:54 schreef Schorpioen het volgende:
Frits?
Dat is goed en nu zijn helper nog:quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Zim?
Je bedoelt vragen waar mensen het antwoord niet op weten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:32 schreef Etcetera het volgende:
niet om het een of ander.... maar door dit soort vragen gaat het zo traag volgens mij
nee, vragen waarbij de vraagsteller lang wegblijftquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt vragen waar mensen het antwoord niet op weten?
Ja dat blijf je houden
Ah zo..je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, vragen waarbij de vraagsteller lang wegblijft
Het spijt me verschrikkelijk dat er af en toe ook nog iets anders in mijn leven gebeurt behalve de AKQ.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, vragen waarbij de vraagsteller lang wegblijft
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:36 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Het spijt me verschrikkelijk dat er af en toe ook nog iets anders in mijn leven gebeurt behalve de AKQ.
En toch denk ik dat je het liedje wel kentquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
10 december
Hawaii_Tim +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan is het toch een pepersoort, gok ik de Madame Jeanette
En hoe komt het dat de X voor Christos staat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:31 schreef Nesle het volgende:
De X staat voor Christ
Omdat ze dat vroeger ook zo schreven?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En hoe komt het dat de X voor Christos staat?
Ja ehhquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie schreven het zo?
de griekenquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie schreven het zo?
mensen met papier en inktquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie schreven het zo?
In het heelal bestaat er geen noordenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het noorden?
onmogelijk, tenzij door toevalquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:19 schreef Nesle het volgende:
Naar de aarde toe?
Wijst de staart overal een bepaalde kant op of bijvoorbeeld alleen in ons zonnestelsel?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:24 schreef ChillyWilly het volgende:
hint: De staart bestaat voornamelijk uit geladen deeltjes (ionen)
De komeet heeft alleen binnen het zonnestelsel een staartquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wijst de staart overal een bepaalde kant op of bijvoorbeeld alleen in ons zonnestelsel?
De deeltjes worden meegevoerd met de zonnewindquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:27 schreef Supersheep het volgende:
Weg van de zon lijkt me logischer (in ons zonnestelsel iig)
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:30 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
De deeltjes worden meegevoerd met de zonnewind![]()
Supersheep +1
Ook bij andere sterren in de buurt lijkt me danquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:29 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
De komeet heeft alleen binnen het zonnestelsel een staart![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ook bij andere sterren in de buurt lijkt me dan
Is een antilope, maar niet diegene die ik zoekquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:33 schreef Flitspaal het volgende:
Impala?
Nesle +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:34 schreef Nesle het volgende:
Springbok?
JE VERDERFT ONS SPEL!quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef Solingjan het volgende:
Er lopen hier toch aardig wat slimme mensen rond die mij vast kunnen helpen.
Wat is een ONDERPLEZIER het heeft iets te maken met een dakgoot. Heeft iemand ooit van dit begrip gehoord?
Of waar zou je er achter kunnen komen wat het betekent. Wij zouden dat graag willen weten.
edit: Nou niet gelijk gaan schreeuwen dat ik jullie spelletje bederf. Maar aantwoord kan ook naar K&W. Dank dank![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:44 schreef Supersheep het volgende:
Sonneveld, Kan en Hermans?
Ik schrijf net of je niet wilde schreeuwen. Is een serieuze vraag. Had ook jouw vraag kunnen beantwoorden en dan de vraag kunnen stellen. Hoe weet ik dan of het antwoord goed is????quote:
dan reken in mancheten foutquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:50 schreef cafca het volgende:
ohnee, nu zie ik hem, en ik mag maar één antwoord tegelijk geven
dikke deur, lange lijsquote:
onmiddellijk met dubbel L is gewoon goed hoorquote:
juist!quote:
Dit meen je toch zeker niet, of welquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:50 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ik schrijf net of je niet wilde schreeuwen. Is een serieuze vraag. Had ook jouw vraag kunnen beantwoorden en dan de vraag kunnen stellen. Hoe weet ik dan of het antwoord goed is????
Jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dit meen je toch zeker niet, of wel![]()
Mijn godquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:57 schreef cafca het volgende:en daar lees ik dan gewoon overheen..
Ben toch benieuwd of hier dus mensen zitten met de nodige kennis, die het antwoord wetenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn god, ik had die edit allang gezien man. Ging voor de gein er gewoon op in.
![]()
heb ik al gedaan in K&Wquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:02 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd of hier dus mensen zitten met de nodige kennis, die het antwoord weten![]()
ja, ik wil zelfs wel verklappen dat je het in thailand kunt vindenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef Nesle het volgende:
Hmm een changwat, klinkt als iets dan uit azie komt
hè?quote:
gedaan!quote:lezen
uhh, een instrument?quote:antwoorden![]()
ooh, hekjes springen! altijd fijnquote:hup hup
De lampjes zijn nog niet aan, als de lampjes aan zijn zal ik onmiddellijk een foto neerzetten Yuri!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Nesle, Wanneer krijgen we een foto van je mooi versierde huis te zien?
Of heb ik die foto al gemist?
Stukje naar bovenquote:
braaf schaapjequote:gedaan!
nopequote:uhh, een instrument?
enjoyquote:ooh, hekjes springen! altijd fijn
bedoel je nou dat het de naam van een provincie is?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef dartfanaat het volgende:
een provincie in Thailand.
(thanx Etcetera, wist dat het een provincie was, maar niet meer waar)
nee, de thaise naam voor een provinciequote:Op zaterdag 16 december 2006 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bedoel je nou dat het de naam van een provincie is?
ah, dan snappen we elkaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
nee, de thaise naam voor een provincie
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:09 schreef cafca het volgende:
Steven Henry?
Jammerquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Een Aziaat volgens mij.
Ik wil iets zeggen, maar het is nog te vroeg voor een hint.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Steven Henry (of Hendry?) was de enige snookeraar die ik bij naam kon verzinnen
Een Brit!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:09 schreef dartfanaat het volgende:
Wie is de regerend Wereldkampioen Snooker?
Lend me a quid, and I'll pay you back tomorrow.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:17 schreef dartfanaat het volgende:
'Het is een Schot
Of aan het kijken.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:20 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij zijn alle snookerfans aan het snookeren..
supersheep +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:22 schreef Supersheep het volgende:
speelt ie nu? dan ga ik voor Dott
Neeh, lijkt me niet. Kwam ook maar op het idee door dat ik zelf met een half oog aan het kijken benquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]maar is valt dit nu niet onder opzoeken?
Ik ben juist gaan 'zoeken' op tv doordat je het over kijken had.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:26 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Neeh, lijkt me niet. Kwam ook maar op het idee door dat ik zelf met een half oog aan het kijken ben
Verre vanquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Pastors?
dartfanaat +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:35 schreef dartfanaat het volgende:
Frank du Mosch!
Hij lijkt er iniedergeval wel wat opquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Verre van
hint:
Werkte voor het Jeugdjournaal en het Journaal en is nu presentator van Netwerk
Zo snel mogelijk met dartpijltjes typen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
the embasy word chapionship en de naam is veranderd omdat ze een nieuwe sponsor hebben
Ik moet het goed rekenen. Weet je ook, en dat bedoelde ik eigenlijk (maar dat staat er niet) waarom ze een nieuwe sponsor hebben?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
the embasy word chapionship en de naam is veranderd omdat ze een nieuwe sponsor hebben
Jeejquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:44 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik moet het goed rekenen. Weet je ook, en dat bedoelde ik eigenlijk (maar dat staat er niet) waarom ze een nieuwe sponsor hebben?
Yurithemaster +1
Embassy is een sigaretten/sigaren-merk. Het anti-rook beleid in Engeland is zo streng dat evenementen niet de naam mogen dragen van zo'n merk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Of nee had het te maken met de plaats wara het gedouden werd
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:55 schreef dartfanaat het volgende:
Jelle Klaassen
IK denk ff een makkelijke vraag om wat mensen te 'lokken'quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik doe niet eens de moeite om te gokken, als dartfanaat () al een antwoord heeft gegeven
Hoi ChrisJXquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik doe niet eens de moeite om te gokken, als dartfanaat () al een antwoord heeft gegeven
1 van de drie is juist, helaas niet op de juiste plekquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:05 schreef ChrisJX het volgende:
Ik volg in het weekend het nieuws nooit...
Respectievelijk André Rouvoet, Maxime Verhagen en Mirjam Sterk dan maar.
Ook 1 goed. Helaas niet de juiste plekquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
rouvoet 2de, 3de is bos?, talent is de niuwe voorzitster
Jeejquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef dartfanaat het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
House of Lords en House of Commons
Dit is het antwoord dat ik zoek.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:45 schreef doeka het volgende:
Thom Hoffman
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
ub40
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef dartfanaat het volgende:
Alan Parsons Project
Hawaii_Tim +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Edsilia Rombley
quote:SOME ARE DESCENDED FROM ANGELS
OTHERS ARE DESCENDED FROM APES
SOME ARE THE RESULT OF ROMANTIC LOVE
OTHERS THE RESULT OF RAPE
WELL I WISH SHE'D DIE THAT BIRD
AND I WISH YOU'D DIE THAT BIRD TOO
Ik weet het. Moest zonodig weer aan mezelf twijfelen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou je niet gokken? Als je een vaag idee hebt kan het al goed zijn he
Eerst de gok posten, daarna gaan zoekenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:46 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik weet het. Moest zonodig weer aan mezelf twijfelen.
niet doen df.....niet doen
Dat zei ik ook al.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eerst de gok posten, daarna gaan zoeken
Wat isquote:In Irish mythology, a(Modern Irish:
) is a type of male faerie said to inhabit the island of Ireland.
[...]
They usually take the form of old men who enjoy partaking in mischief. Their trade is that of a cobbler or shoemaker. They are said to be very rich, having many treasure crocks buried during war-time. [1] According to legend, if anyone keeps an eye fixed upon one, he cannot escape, but the moment the eye is withdrawn he vanishes.
Tim +1quote:Op zondag 17 december 2006 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leprechaun
Nee.quote:Op zondag 17 december 2006 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ehm... Mervyn King?
Nee, ook niet.quote:Op zondag 17 december 2006 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja dat wist ik, maar ik weet niet wie daar allemaal spelen
Phil Taylor dan?
He, wat jammer.quote:
Zet 'm in je fotoboekquote:Op zondag 17 december 2006 00:51 schreef Jayhawk het volgende:
Hoe load ik snel zonder login een plaatje op, imagehost heeft nu een login.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |