Als ik het goed begrepen heb luisteren zelfs haar eigen kinderen al een tijdje niet meer!quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:03 schreef RTM1988 het volgende:
natasia denkt egt dat er kinderen speciaal om 7 uur naar haar gaan luisteren
Versier jij haar vriend toch? Dan troost ik Ilona welquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:50 schreef bunnyma het volgende:
Ilona heeft wel een lekkere vriend.
Leuke knul, is wel lief voor haar.
Blijf het idioot vinden dat sommige daar al weten dat ze weggaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef avonne het volgende:
Conclusie... Michel weet heel goed wat er speelt en geeft goede adviezen.
Het is Ilona die er over denkt om er uit te stappen.
Dat is precies de opzet van het spel denk ik. Ilona liet ook duidelijk weten dat ze het niet tot het einde volhoudt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijf het idioot vinden dat sommige daar al weten dat ze weggaan.
Wat geeft hun dan het recht om iemand die er wel voor wil gaan weg te stemmen.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een feestje ofzo? De zaterdagavonden gaan een beetje saai voorbij op deze manier. En een feestje kan wel weer het een en ander op gang brengen. Toch jammer dat ze zo heel weinig van dat soort avonden hebben.
omdatquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:02 schreef Sonique het volgende:
NL heeft het meeste recht erop lijkt me
Brian?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
bart al 4 uur
Ilona vandaag al Michel
Natasia al met Wilgo
Etc etc.
NL blijft over...
duh... Natasia en Ilona hebben met contactpunten betaald. Laat hij maar gaan sparen, hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
bart al 4 uur
Ilona vandaag al Michel
Natasia al met Wilgo
Etc etc.
NL blijft over...
NL en punten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Brian?
en Michel en Wilgo hebben toch punten gekost?
tis maar net wie er eerst op de 'invoer' knop heeft gedruktquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zoals je aan mijn post ziet was je dus net te laat
Pfff... redenatie? NL heeft iedereen 3 weken geleden nog gezien, de rest zit daar al 10 of 11 weken....quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:02 schreef Sonique het volgende:
NL heeft het meeste recht erop lijkt me
Pfff, de rest heeft punten, NL niet...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Pfff... redenatie? NL heeft iedereen 3 weken geleden nog gezien, de rest zit daar al 10 of 11 weken....
En Nena dan? En Sylvia? En Brian?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
bart al 4 uur
Ilona vandaag al Michel
Natasia al met Wilgo
Etc etc.
NL blijft over...
Die mag toch gewoon al komen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Pfff, de rest heeft punten, NL niet...
Als je een beetje sociaal aangelegt bent geeft je NL de keuze of hij z'n jongen over wil laten komen.
iedereen mag een gast laten komen, dus hij ziet z'n zoontje toch welquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Pfff, de rest heeft punten, NL niet...
Als je een beetje sociaal aangelegt bent geeft je NL de keuze of hij z'n jongen over wil laten komen.
Brian wil zijn mamaquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:11 schreef avonne het volgende:
Nena wil haar zus,
Brian zijn broer
Ilona wil Michel
Nathanael wil zijn zoon
Sylvia... ?
verder ...?
Iedereen mag 1 iemand laten komen.. er mag alleen 1 iemand blijven slapen..quote:
Bah bah. NL z'n zoontje is natuurlijk geen spelletje die je kan gebuiken om NL z'n acties af te keuren. Dat is gewoon laag!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iedereen mag een gast laten komen, dus hij ziet z'n zoontje toch wel
En sociaal doen, tegen NL? Waarom 'in godesnaam'?
kinderen gaan voor volwassenenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bah bah. NL z'n zoontje is natuurlijk geen spelletje die je kan gebuiken om NL z'n acties af te keuren. Dat is gewoon laag!
Iedereen heeft de mogelijkheid om mensen over te laten komen, dan geld voor mij dat je mensen met kinderen de keuze moet geven. Natasia wijst het af, dus NL moet die keuze krijgen vind ik...
Ik zeg niet dat NL z'n zoon moet over laten komen, hij (en ook natasia) moeten op z'n minst de eerste keuze krijgen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Iedereen mag 1 iemand laten komen.. er mag alleen 1 iemand blijven slapen..
Ik vind het niet logisch dat een kind daar gaat slapen.. dat ten eerste
En ik vind het ook helemaal niet logisch dat hij iemand mag laten komen dan..
Ik vind dat Nena of Brian eerder de keuze mogen hebben
Maar zn zoontje komt óók.. alleen vind ik niet dat hij moet blijven slapenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat NL z'n zoon moet over laten komen, hij (en ook natasia) moeten op z'n minst de eerste keuze krijgen...
Tja, die keuze moet NL dus maken, niet jij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar zn zoontje komt óók.. alleen vind ik niet dat hij moet blijven slapen
Haha, NL is het zelf niet eens met je eens. Zijn kind is voor hem net zo belangrijk als Brian zijn broer of moeder.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bah bah. NL z'n zoontje is natuurlijk geen spelletje die je kan gebuiken om NL z'n acties af te keuren. Dat is gewoon laag!
Iedereen heeft de mogelijkheid om mensen over te laten komen, dan geld voor mij dat je mensen met kinderen de keuze moet geven. Natasia wijst het af, dus NL moet die keuze krijgen vind ik...
Tja ik vind het echt logisch.. maar we zitten blijkbaar niet op 1 lijnquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja, die keuze moet NL dus maken, niet jij.
NL moet die keuze ook krijgen, maar dat krijgt hij niet...
Inderdaad!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef avonne het volgende:
Nena heeft het goed door
"Sommigen vinden het zonde om weg te gooien en zullen meestemmen. Enkele vinden het niet erg om het weg te gooien en zullen tegenstemmen. Dus de enige die het dan kan krijgen is diegene die tegenstemt."
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben voor Evelyne
Uiteraard nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
natuurlijk!
Vind jij van niet dan?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:20 schreef Fikkert het volgende:
[..]
![]()
,.. maakt me niet zoveel uit, als ilona het maar niet krijgt want die is toch nooit tevreden
Call me old fasioned. De mensen met kinderen moeten eerste keus krijgen, als Natasia het afwijst moet NL de keuze krijgen of hij z'n zoontje wil laten komen logeren. DAn pas komt de rest.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Haha, NL is het zelf niet eens met je eens. Zijn kind is voor hem net zo belangrijk als Brian zijn broer of moeder.
De kinderen kunnen niet als argument gebruikt worden vind ik. Die keuze hebben ze vooraf gemaakt. NL is het kortst zonder zijn geliefden geweest, dus voor mij geld dat anderen net zo veel recht hebben.
Ik begrijp hier niks van...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef avonne het volgende:
Nena heeft het goed door
"Sommigen vinden het zonde om weg te gooien en zullen meestemmen. Enkele vinden het niet erg om het weg te gooien en zullen tegenstemmen. Dus de enige die het dan kan krijgen is diegene die tegenstemt."
Nee, ik vind dat kinderen niet in een real life soap horen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
natuurlijk!
Vind jij van niet dan?
Ze kiezen er toch voor om hun kinderen achter te laten? Waarom moeten ze dan de eerste keuze krijgen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Call me old fasioned. De mensen met kinderen moeten eerste keus krijgen, als Natasia het afwijst moet NL de keuze krijgen of hij z'n zoontje wil laten komen logeren. DAn pas komt de rest.
Kinderen kunnen niet als argument gebruikt worden, dat heb je goed. kinderen gaan gewoon voor volwassenen. Een kind staat altijd dichter bij als een volwassenen, zeker als het je eigen kind is.
Maar vanuit welk oogpunt is dit bekeken ? Ik denk niet vanuit het oogpunt van de kinderen. Dat lijkt me namelijk helemaal niet goed. Papa afscheid, pap weer even zien en daarna papa weer afscheid. Kan heel verwarrend zijn voor kinderen. Zeker in de jonge leeftijd van die kleine van .NLquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Call me old fasioned. De mensen met kinderen moeten eerste keus krijgen, als Natasia het afwijst moet NL de keuze krijgen of hij z'n zoontje wil laten komen logeren. DAn pas komt de rest.
Kinderen kunnen niet als argument gebruikt worden, dat heb je goed. kinderen gaan gewoon voor volwassenen. Een kind staat altijd dichter bij als een volwassenen, zeker als het je eigen kind is.
de rest kiest er toch ook voor om hun geliefden achter te laten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze kiezen er toch voor om hun kinderen achter te laten? Waarom moeten ze dan de eerste keuze krijgen?
Dat snap ik niet hoor..
old fashioned??? ... wat doen mensen met kinder in dat huis ???.. niet janken over je kinderen als je zo dapper bent om ze te verlaten voor een spel/tv programmaquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kinderen, geliefden, de rest...
Dat is gewon een regel
Het gaat er niet om of een kind wel of niet over moet komen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar vanuit welk oogpunt is dit bekeken ? Ik denk niet vanuit het oogpunt van de kinderen. Dat lijkt me namelijk helemaal niet goed. Papa afscheid, pap weer even zien en daarna papa weer afscheid. Kan heel verwarrend zijn voor kinderen. Zeker in de jonge leeftijd van die kleine van .NL
Zei die dat echt ???quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Als ik Bart en Nathanael zie dan denk ik 'ga mekaar even lekker pijpen ofzo' "
Huub kan leuk uit de hoek komen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Als ik Bart en Nathanael zie dan denk ik 'ga mekaar even lekker pijpen ofzo' "
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef avonne het volgende:
Huub "ik word er gewoon onpasselijk van als ik die 2 zie. Ga elkaar lekker pijpen of zo"
(over Bartenel)
juist wel... geen verschil dus ?!?.. dan ook geen voorrangquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
de rest kiest er toch ook voor om hun geliefden achter te laten.
Als jij er dan geen verschil in wil maken, snap ik dat argument niet.
Wat ik zeg, niet janken over geliefden als je aan een TV/spel mee doet...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:26 schreef Fikkert het volgende:
[..]
old fashioned??? ... wat doen mensen met kinder in dat huis ???.. niet janken over je kinderen als je zo dapper bent om ze te verlaten voor een spel/tv programma![]()
Dat bedoel ik dus.. ik vind je kinderen achterlaten het ergste wat je kunt doen..en dan ook nog zeggen dat je het meeste recht zou hebbenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe haal je het is je hoofd om je kinderen achter te laten en dan te janken met kerst ???
Niemand jankt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe haal je het is je hoofd om je kinderen achter te laten en dan te janken met kerst ???
eens, stelletje truttenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.. ik vind je kinderen achterlaten het ergste wat je kunt doen..en dan ook nog zeggen dat je het meeste recht zou hebben
inderdaad, helemaal mee eens dus.... geen voorrang voor mensen met kiddiesquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat ik zeg, niet janken over geliefden als je aan een TV/spel mee doet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |