Als ik het goed begrepen heb luisteren zelfs haar eigen kinderen al een tijdje niet meer!quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:03 schreef RTM1988 het volgende:
natasia denkt egt dat er kinderen speciaal om 7 uur naar haar gaan luisteren
Versier jij haar vriend toch? Dan troost ik Ilona welquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:50 schreef bunnyma het volgende:
Ilona heeft wel een lekkere vriend.
Leuke knul, is wel lief voor haar.
Blijf het idioot vinden dat sommige daar al weten dat ze weggaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef avonne het volgende:
Conclusie... Michel weet heel goed wat er speelt en geeft goede adviezen.
Het is Ilona die er over denkt om er uit te stappen.
Dat is precies de opzet van het spel denk ik. Ilona liet ook duidelijk weten dat ze het niet tot het einde volhoudt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijf het idioot vinden dat sommige daar al weten dat ze weggaan.
Wat geeft hun dan het recht om iemand die er wel voor wil gaan weg te stemmen.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een feestje ofzo? De zaterdagavonden gaan een beetje saai voorbij op deze manier. En een feestje kan wel weer het een en ander op gang brengen. Toch jammer dat ze zo heel weinig van dat soort avonden hebben.
omdatquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:02 schreef Sonique het volgende:
NL heeft het meeste recht erop lijkt me
Brian?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
bart al 4 uur
Ilona vandaag al Michel
Natasia al met Wilgo
Etc etc.
NL blijft over...
duh... Natasia en Ilona hebben met contactpunten betaald. Laat hij maar gaan sparen, hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
bart al 4 uur
Ilona vandaag al Michel
Natasia al met Wilgo
Etc etc.
NL blijft over...
NL en punten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Brian?
en Michel en Wilgo hebben toch punten gekost?
tis maar net wie er eerst op de 'invoer' knop heeft gedruktquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zoals je aan mijn post ziet was je dus net te laat
Pfff... redenatie? NL heeft iedereen 3 weken geleden nog gezien, de rest zit daar al 10 of 11 weken....quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:02 schreef Sonique het volgende:
NL heeft het meeste recht erop lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |