Weet ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:33 schreef Leonos het volgende:
Ik snap echt niet waarom ej zo vroeg gaat, ik was er half 9 en had ook gewoon kaarten
Da's natuurlijk onzin, want dan hadden de mensen die rond 09:15 - 09:30 in de rij aansloten (waaronder ik) nooit de laatste kaarten kunnen hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:31 schreef mindgames het volgende:
Rond 09.00 stond er 3000 man rond de Melkweg.
Leuke foto's!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:17 schreef Leonos het volgende:
En nog wat sfeerfoto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Knap als je in zo'n kort berichtje zoveel onzin en tegenstrijdigheden kan zetten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:31 schreef mindgames het volgende:
In de 'nieuwe' Melkweg kan 1500 man. 650 kaarten (!) gaan naar prijsvragen. Arctic Monkeys hebben er voor gezorgd dat 'de pers' niet aan perskaarten kan komen. Zelfs de 'grote' journalisten moesten in de rij staan, als ze een kaart wilden hebben. Dit optreden is dus écht alleen voor de échte fans bedoeld.. Rond 09.00 stond er 3000 man rond de Melkweg. Van de Melkweg tot aan het Leidseplein tot aan de schouwburg tot aan de fucking andere kant van de Melkweg (café-kant), helemaal rond. Er zijn vele foto's vanuit de lucht van gemaakt, die duiken vast snel op. Mensen die om 09.15 á 09.30 in de rij aansloten konden de laatste kaarten halen. Diegene na die tijd vielen nét buiten de boot..
[afbeelding]
![]()
Maar daar stond ik dan wel al om 22.00 voor bij de Melkweg.
Luister, dit is wat mij verteld is in het café na afloop van de kaartverkoop door medewekers van de Melkweg. Alsof ik ze zelf met de hand heb lopen tellen.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:28 schreef Enzo500 het volgende:
[..]
Knap als je in zo'n kort berichtje zoveel onzin en tegenstrijdigheden kan zetten.
Jawel, want vanaf 10.00 ontstond de échte grote rij en zelfs om 11.00 sloten er nog mensen aan...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:08 schreef Reticulin het volgende:
Da's natuurlijk onzin, want dan hadden de mensen die rond 09:15 - 09:30 in de rij aansloten (waaronder ik) nooit de laatste kaarten kunnen hebben
Tickets met CD zijn nog steeds te koop voor KC, maar zonder CD waren heel snel weg..quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef Goover het volgende:
Ik stond er dus rond 9.45, en ik heb mooi geen kaartje! Ik baal behoorlijk, want toen er werd gemeld dat het uitverkocht was stonden er denk ik max 100 man voor mij!!!![]()
![]()
KC was volgend de gene die voor ons kaartjes zou halen uitverkocht! Naarna dus niet meer? Nu baal ik dus echt enorm!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat zag ik ook, maar de cd heb ik al besteld...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef soul114 het volgende:
[..]
Tickets met CD zijn nog steeds te koop voor KC, maar zonder CD waren heel snel weg..
de '2' en de '0' staan in een menutje waar je tussen 0, 1 en 2 kan kiezen.quote:Aantal Prijs Soort
'2' ¤ 29 Selecteer 1 bij een bestelling van 1 ticket
'0' ¤ 29 Selecteer 2 bij een bestelling van 2 tickets
ah vandaarquote:Op zondag 18 februari 2007 10:49 schreef mindgames het volgende:
Ah, ik heb inderdaad een foutje gemaakt. Ik was in de war met de start van de voorverkoop.
'Rond 09:00 stond er...' moet dan 'Rond 11:00 stond er...' zijnOm 09:00 kon je nog 'makkelijk' kaarten bemachtigen. Om 11:00 stond het dubbele van het aantal mensen om 09:00.
Ik weet niet hoe het in de Melkweg zit, maar ik heb ook nog genoeg kaartjes waar het stripje er nog gewoon op zit nadat ik langs de deur kwam. Dan scannen ze de kaartjes gewoon.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:04 schreef Reticulin het volgende:
[..]
enige waar ik me een beetje zorgen over maak is dat van een vd kaartjes dat lipje erafgescheurd is en weer met plakband is vastgemaakt door het meisje achter de kassa...volgens dat meisje is 'ie nog steeds geldig, maar ja, weet inmiddels hoe het kan gaan met miscommunicatie binnen een organisatie dus maak me wel nog een beetje zorgen dat één of andere overijverige portier moeilijk gaat doen ofzo...![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef Goover het volgende:
.
De kaartjes staan nu trouwens voor 195 euro p/s op een bekende doorverkoop site...
Ik zag het ja, stelletje debielenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in de Melkweg zit, maar ik heb ook nog genoeg kaartjes waar het stripje er nog gewoon op zit nadat ik langs de deur kwam. Dan scannen ze de kaartjes gewoon.
De kaartjes staan nu trouwens voor 195 euro p/s op een bekende doorverkoop site...
http://www.pzc.nl/internationaal/binnenland/article1127795.ecequote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag het ja, stelletje debielen![]()
Ik hoop dat niemand zo gek is om die kaarten te kopen en dat ze ze niet kwijtraken en dan op de dag zelf voor de originele prijs moeten verkopen
![]()
Lijkt me wel, is zelfs in strijd met de voorwaarden die op de kaartjes zelf staan (kaartjes blijven eigendom vd organisatie en het is niet toegestaan ze aan derden door te verkopen of ze voor commerciële doeleinden te gebruiken)...Nou lijkt 't me niet dat ze particulieren aan kunnen pakken, maar bedrijven als budgetticket volgens mij wel..quote:Op maandag 19 februari 2007 08:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Maar er kunnen geen juridische stappen worden ondernomen? Je mag toch geen winst maken op andermans product oid?
Leek mij dus ook, maar er staat:quote:Op maandag 19 februari 2007 08:47 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Lijkt me wel, is zelfs in strijd met de voorwaarden die op de kaartjes zelf staan (kaartjes blijven eigendom vd organisatie en het is niet toegestaan ze aan derden door te verkopen of ze voor commerciële doeleinden te gebruiken)...Nou lijkt 't me niet dat ze particulieren aan kunnen pakken, maar bedrijven als budgetticket volgens mij wel..
Jees, als je daar ergens aan het eind staat weet je toch ook wel dat je kansloos bent?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef mindgames het volgende:
Om even terug te komen op dé rij:
check dit filmpje.
Ik vroeg me ook echt af waarom mensen om 11:15 nog aansloten in de rij...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef JeroenV het volgende:
Jees, als je daar ergens aan het eind staat weet je toch ook wel dat je kansloos bent?
Shit zegquote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef mindgames het volgende:
check dit filmpje.
Schouderklopje voor de gene die mij kan spotten in dit filmpje, ik sta er wel echt inquote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef mindgames het volgende:
check dit filmpje.
quote:
suc6! Ondertussen nog andere kandidaten voor het 'Spot Goover in een kansloos lange rij spel' ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:18 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek vanavond weer even, moet nu weg
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:16 schreef Reticulin het volgende:
Vet filmpjeZie mezelf alleen nergens terug, terwijl ik toch zo'n zes personen van het meisje dat het laatste kaartje had af zou moeten staan. Herken verder ook helemaal niemand die in de rij bij mij in de buurt stond.
Enne...hier live (wat mindere kwaliteit helaas) de nieuwe single Brianstorm! http://www.youtube.com/watch?v=cFKn1si6dPA
Klinkt errug vet!![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:16 schreef Reticulin het volgende:
Vet filmpjeZie mezelf alleen nergens terug, terwijl ik toch zo'n zes personen van het meisje dat het laatste kaartje had af zou moeten staan. Herken verder ook helemaal niemand die in de rij bij mij in de buurt stond.
Enne...hier live (wat mindere kwaliteit helaas) de nieuwe single Brianstorm! http://www.youtube.com/watch?v=cFKn1si6dPA
Klinkt errug vet!![]()
Ok de eerste die mij in dat filmpje kan herkennen krijgen een biertje van me!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef mindgames het volgende:
En hier nog een filmpje van de rij....![]()
27 seconden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok de eerste die mij in dat filmpje kan herkennen krijgen een biertje van me!
(Hier is de rij nog niet vooruit gegaan, vorige filmpje al wel...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |