Neen !quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:33 schreef mazaru het volgende:
Zie ik daar nou een grijze haar???
Het meervoud van haar = ... wtf denkje zelf ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom maak je een foto van je haar terwijl je het over haring hebt ?
Hariboquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het meervoud van haar = ... wtf denkje zelf ?
Haars....quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het meervoud van haar = ... wtf denkje zelf ?
Ik was om 1 uur klaar !quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:36 schreef arneaux het volgende:
Moet je geen groentens verkopen op zaterdagmiddag?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:42 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo is mijn neefje Ricardo
[afbeelding]
Dat was op stap in de Feesfebrik btw
Dat heeft iets met opvoeding te maken ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:43 schreef veldmuis het volgende:
Ik zag je lopen maar ik heb je genegeerd, men wat ben jij een sukkel in het echt, hier op Fok roep je 'IK PWNDE DE GROENTERS ROFLS JEWEETS" en daar zeg je allemaal ja meneer :$ tegen mensen (en ja mevrouw :$ tegen vrouwen) dus toen durfde ik je niet aan te spreken.
Wat een dotje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:42 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo is mijn neefje Ricardo
[afbeelding]
Dat was op stap in de Feesfebrik btw
Eins.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:31 schreef Maikuuul het volgende:
Alles ging goed, totdat ik iets ging afrekenen, 1 croissant ( khad zelf 2 roflhammen bij met
broekpalingworst en mosterd ) en een halve liter Karnemelk.
Net of ie in t echt ook als zo'n mogolentaaltje gebruikt, denk naquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:43 schreef veldmuis het volgende:
Ik zag je lopen maar ik heb je genegeerd, men wat ben jij een sukkel in het echt, hier op Fok roep je 'IK PWNDE DE GROENTERS ROFLS JEWEETS" en daar zeg je allemaal ja meneer :$ tegen mensen (en ja mevrouw :$ tegen vrouwen) dus toen durfde ik je niet aan te spreken.
Wat een theorie man, ben je daar helemaal zelf op gekomen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Net of ie in t echt ook als zo'n mogolentaaltje gebruikt, denk naIk kan hier ook tof gaan praten enzo, maar ik zie daar geen reden voor
Op mn werk en overal waar ik ben doe ik gewoon beleefd, zo ben ik opgevoed...
It's called the internet
Goedzoquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Net of ie in t echt ook als zo'n mogolentaaltje gebruikt, denk naIk kan hier ook tof gaan praten enzo, maar ik zie daar geen reden voor
It's called the internet
HEBT GIJ EEN GEZWEL IN UWER HUMORCELLULAIRE BIO-CONSTRUCTIE ZITTON!?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
It's called the internet
't Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
It's called the internet
En verstandelijk gehandicapten dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:06 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Heb jij geen verstand dan? Iedereen heeft verstand, alleen niet iedereen gebruikt het.
![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:07 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
En verstandelijk gehandicapten dan?
Wrijf het er maar in.quote:
Verkapt "ik wil je penis balls deep opeten " post ?quote:
Nee verkapt "ik moet weer aan het werk" postquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik wil je penis balls deep opeten " post ?
:/
Die rechter verft zijn harings defenatelyquote:
En dan ganze lollerzweren die je mond pwnen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik wil je penis balls deep opeten " post ?
:/
Volgensmij is die vent gewoon kaal en draagt ie pruikharings..quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die rechter verft zijn harings defenately
Check die bovenkantvet genaaid door de kapper
Pwnd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
En dan ganze lollerzweren die je mond pwnen.
Na het gebruiken van dat soort taal voel ik me vies en gebruikt.![]()
Ja, is het niet geweldig?!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat een theorie man, ben je daar helemaal zelf op gekomen?
Over mijn piele hadden ze het niet want ik draad dit schort:quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien hadden die meiskens het niet over je lollerhoofdharings
Totally n00b kledings.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Over mijn piele hadden ze het niet want ik draad dit schort:
[afbeelding]
Totally n00b.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
Btw op die foto had ik mijn harings nog oldschool in een kuiver !
Lijkt net of je bent gehalveerd vanaf je middenrifquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Over mijn piele hadden ze het niet want ik draad dit schort:
[afbeelding]
Ik lachte hardop om deze zinquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
Btw op die foto had ik mijn harings nog oldschool in een kuiver !
Te groot ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:42 schreef renz0r het volgende:
[..]
Lijkt net of je bent gehalveerd vanaf je middenrif
Overhemd zeker te groot
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die rechter verft zijn harings defenately
Check die bovenkantvet genaaid door de kapper
quote:roflhammen
Je zei 'trek'!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Te groot ?
Dat ding kan ik als overtrek gebruiken
Zowaar,ik heb een regel in je verhaal gevonden waar ik het mee eens ben.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:31 schreef Maikuuul het volgende:
( Wel sad dat je dit leestmaarja, hoe langer de tekst, hoe sneller je doodgaat
)
).
Je brengt me wel op ideeën.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb me weer eens goed afgetrokken op je fobo Maikuuul![]()
"quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:44 schreef Sala-adin het volgende:
Kuttopic
10 eutjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
"
voor hoeveel kan ik dat meisje in je sig kopen?
We zitten hier niet in [SEX] godverdomme !quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb me weer eens goed afgetrokken op je fobo Maikuuul![]()
ik krijg kramp in mijn hand als ik naar die smiley kijk...quote:
wie het zegt..quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:45 schreef E-bit het volgende:
Ghast, wat heb jij voor een probleem? Wat is jouw belevingswereld en poep, u r teh sukk. Houd dit je nou bezig in het dagelijks leven? Je moet echt met iemand gaan praten of ff zwaar emo doen.
noob hou je bek.quote:Statistieken
Laatste bezoek: 46 seconden geleden.
Aantal posts: 26 (gemiddeld 1 per dag)
does he ever?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:57 schreef mcDavid het volgende:
zou TS zelf nog weten waar hij het over heeft?
schopquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:58 schreef Dirktator het volgende:
Is dit kêeeenkertopique nog steeds open?
Dan zeggen nog meerderen mensen dat tegen me.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:26 schreef rameijer het volgende:
Maikuuul, misschien moet je je haar eens verven?
Nee.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:58 schreef Dirktator het volgende:
Is dit kêeeenkertopique nog steeds open?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |