Vanuit mijn veilige woonwijkquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die smokkelen, omdat ze gedwongen/gemanipuleerd worden. Je kan niet zomaar even snel je conclusie trekken vanuit je veilige woonwijk.
hij heeft daar zijn misdaad begaan dus moet hij ook de daar geldende straf ondergaan. Net zoals hier onze wetten gelden voor een ieder die hier een misdaad begaat!quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:43 schreef Lestat het volgende:
[..]
Aha, dus je bent cultuurrelativist! Het gaat jou dus om de normen en waarden die elders gelden. Dus je vindt het ook prima dat homo's onthoofd worden in Iran en Saudi-Arabie, en dat clitorissen weggesneden worden in Afrika?
Je beantwoordt mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij heeft daar zijn misdaad begaan dus moet hij ook de daar geldende straf ondergaan. Net zoals hier onze wetten gelden voor een ieder die hier een misdaad begaat!
Na laat ik het zo zeggen wie zit er te wachten op een Amsterdamse drugssmokkelaar. En drugs verwoest het leven van veel mensen. Jammer dat hij niet gepakt is in Singapore. Want dan was hij idd fatsoenlijk opgehangen. En doen ze niet aan criminelen knuffelen zo als hier.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:43 schreef Lestat het volgende:
[..]
Aha, dus je bent cultuurrelativist! Het gaat jou dus om de normen en waarden die elders gelden. Dus je vindt het ook prima dat homo's onthoofd worden in Iran en Saudi-Arabie, en dat clitorissen weggesneden worden in Afrika?
Wat een kromme vergelijkingquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:43 schreef Lestat het volgende:
[..]
Alcohol ook. Ben jij geheelonthouder?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
En drugs verwoest het leven van veel mensen
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:49 schreef Lestat het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet logisch kan denken![]()
Feit is dat drugs en alcohol vergelijkbaar zijn, en aan het begin van de 20e eeuw beiden volledig legaal waren, en dat opium en haar derivaten alleen maar vanuit pragmatisch politiek oogpunt verboden zijn destijds, niet uit rationele overwegingen. En de 80 jaar indoctrinatie dat drugs slecht zijn en alcohol veel minder erg, heeft jou kennelijk ook gehersenspoeldquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jouw vraag slaat nergens op.
Nee, je vindt het een kromme vergelijking OMDAT je niet logisch kan denken. Dat is iets anders, maar het bewijst wel mijn puntquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Dus omdat ik niet logisch kan denken maak jij een kromme vergelijking. Goed verzonnen iig
We hebben het nu over drugs die onder de opiumwet vallen. Met mate is alcohol niet verslafend. Heroïne is dat bijvoorbeeld wel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:49 schreef Lestat het volgende:
[..]
Alcohol ook. Ben jij geheelonthouder?
volgens mij ben jij je eigen vraag vergetenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:51 schreef Lestat het volgende:
[..]
Feit is dat drugs en alcohol vergelijkbaar zijn, en aan het begin van de 20e eeuw beiden volledig legaal waren, en dat opium en haar derivaten alleen maar vanuit pragmatisch politiek oogpunt verboden zijn destijds, niet uit rationele overwegingen. En de 80 jaar indoctrinatie dat drugs slecht zijn en alcohol veel minder erg, heeft jou kennelijk ook gehersenspoeld![]()
Nee jochie hier kan je je weer niet uitredden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
We hebben het nu over drugs die onder de opiumwet vallen. Met mate is alcohol niet verslafend. Heroine is dat bijvoorbeeld wel.
Eigen schuld vind ik dan, had hij het risico maar niet moeten nemen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:58 schreef PabloLopez het volgende:
hij heeft wel genoeg geleden in bangkok hilton hehe
Oke, gaan we, 1 keer voor jou dan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:52 schreef Lestat het volgende:
[..]
Nee, je vindt het een kromme vergelijking OMDAT je niet logisch kan denken. Dat is iets anders, maar het bewijst wel mijn punt![]()
Ik ben je wel dankbaar voor deze post trouwens ga dus even me zaterdagavond chips en bier aanvullen, Zou dat bijna vergeten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:49 schreef Lestat het volgende:
[..]
Alcohol ook. Ben jij geheelonthouder?
Helemaal juist. En met dat soort mensen heb ik geen medelijden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, gaan we, 1 keer voor jou dan.
Je vergelijkt het executeren van homo's of weghalen van clitorissen met drugssmokkel. Dat staat los van elkaar. Mensen die in landen wonen waar zulke excessen plaatsvinden hebben het zwaarder dan iemand van ons hier kan voorstellen.
Mensen die stom genoeg zijn om drugs naar Thailand te smokkelen doen dit zichzelf aan en moeten er rekening mee houden dat ze heel lang de gevangenis in gaan (als ze al niet opgehangen worden). Dit doen ze echter wel zichzelf aan.
De ware aard van de linkseknuffelaar is tot uiting gekomen. Jij geeft helemaal niks om onze eigen mensen. Jij bent gewoon een gewetenloze dwaas.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Helemaal juist. En met dat soort mensen heb ik geen medelijden.
Klopt, daar voel ik ook geen enkele verbondenheid mee. En jij maakt je er alleen druk om omdat hij een Nederlander is vlgens mij.. of doe je dat ook bij de Belgen, Duitsers, Amerikanen, Turken en Marokkanen die daar zitten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De ware aard van de linkseknuffelaar is tot uiting gekomen. Jij geeft helemaal niks om onze eigen mensen die hele domme dingen doen in het buitenland. Jij bent gewoon een gewetenloze dwaas.
Nee, dat doe ik niet. Lees eens iets zorgvuldiger.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, gaan we, 1 keer voor jou dan.
Je vergelijkt het executeren van homo's of weghalen van clitorissen met drugssmokkel.
Als je het verhaal achter zijn veroordeling hebt gelezen, dan weet je dat het op zijn minst twijfelachtig was dat hij überhaupt schuldig was.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi. Hij heeft zijn portie nu wel gehad. Welkom thuis Machiel.![]()
Dat zei ik net; aan de grens staan hele bataljons juristen klaar die Asielzoekers (bestaande uit gelukszoekers, oorlogismisdadigers en criminelen) naar binnen likken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Klopt, daar voel ik ook geen enkele verbondenheid mee. En jij maakt je er alleen druk om omdat hij een Nederlander is vlgens mij.. of doe je dat ook bij de Belgen, Duitsers, Amerikanen, Turken en Marokkanen die daar zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |