Euh.. ondergewaardeerd?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Borat
Hij heeft áltijd dezelfde grappen, na drie kwartier kijken vond ik hem al saai worden eigelijk omdat hij de helft van de dingen die hij in de film doet ook al bij Jensen en andere talkshows gedaan had.
Aha, dus een film is matig omdat de hoofdrolspeler een jaar later te gast is bij een Nederlands programma. Sterke redenering, is geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Borat
Hij heeft áltijd dezelfde grappen, na drie kwartier kijken vond ik hem al saai worden eigelijk omdat hij de helft van de dingen die hij in de film doet ook al bij Jensen en andere talkshows gedaan had.
Nee de film is matig omdat hij overal hetzelfde doet en niks nieuws doet. Als je eerst Jensen hebt gekeken of een andere talkshow dan is de film geen flikker meer aan omdat de grappen toch veel hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Aha, dus een film is matig omdat de hoofdrolspeler een jaar later te gast is bij een Nederlands programma. Sterke redenering, is geen speld tussen te krijgen.
DVD kopen?quote:Op zondag 31 december 2006 20:52 schreef raptorix het volgende:
Angie, nederlandse film met goede acteurs, goed verhaal, en zeer goede stunts, en natuurlijk Jack Wauterse
http://www.imdb.com/title/tt0106283/
Ik ben zo'n slechte docent, ik leer dat mijn kiddo's dus ook elk jaar, vinden ze geweldigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:06 schreef buachaille het volgende:
Caddy Shack. De drol in zwembadscene is echt de meest hilarische scene ooit gemaakt.
Geweldige film, de beste rol van Bale imo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik vind American Psycho BRILJANT!
Ja, iedereen dacht 'Robin Williams staat gelijk aan humor dus zal het wel een komedie zijn', terwijl dit meer een soort van volwassen versie van Pinocchio is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef McNasty het volgende:
Bicentennial Man vond ik ook wel ok en die werd ook overal afgebrand
Barbarella is gewoon lekker over the top. Volgens mij heeft IMDB als beoordelaar nogal veel moeite met alles wat buiten het vaste stramien gaat. "Starship Troopers" wordt daar ook gewoon door velen beoordeeld als gewone scifi, de satire ontgaat de meesten en dan blijft er weinig van over.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:24 schreef Falco het volgende:
Deze wordt ook enorm ondergewaardeerd: Barbarella
Oke, het is cult, maar waarom heeft wordt deze film op imdb maar met een 5,4 gewaardeerd, terwijl Jane Fonda top is?
[ afbeelding ]
die laatste 40 minuten slaan echt com-pleet nergens op, hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Artificial Intelligence: AI (2001)
Een 6,9 op IMDB en ik heb ook hier in het verleden van heel veel users gelezen die het een complete ruk film vonden.
Ik blijf het een pareltje vinden.
Belachelijk, het is een prima fim met een goede weergave van die tijd.quote:
idd meer waardquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:17 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
The 51st State.
Echt een leuke film maar krijgt maar een 6.1
Is zeker wel een 7 / 7.5 waard.
Moet dat dan? Het gaat erom wat de film met je doet op het moment dat je 'm ziet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:27 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat een hoop filmcritici niet kijken naar de tijd waarin de film gemaakt is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |