Ja, vrouwen laten zichzelf graag vertellen wat te doen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou het geweldig vinden om in zijn keuken te staan. Helaas heb ik geen talent voor koken.
Zou je dat echt doen? Ik zie jou niet zo gauw vechten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat ik niet thuis hoor in een keuken, en dat ik die Gordon een klap op zo´n muil zou hebben gegeven, is niet relevant.
Ik denk juist dat weinig vrouwen dat zouden trekken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, vrouwen laten zichzelf graag vertellen wat te doen...
Vrouwen willen toch gedomineerd worden?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk juist dat weinig vrouwen dat zouden trekken.
Het zou hem vast niet lukken. Volgens mij is Gordon een stuk fitter dan DO2.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou je dat echt doen? Ik zie jou niet zo gauw vechten.
Trots is de oorzaak van vrijwel alle ellende in de wereld.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb mijn trots, he...Dat is mijn handicap.
Ik trek al mijn eerdere keuzes in en ga voor '9' van Damien Rice.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vinden jullie de plaat van 2006?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha, broer! Wat ben ik blij jou te zien!
Als mensen iets meer bereid waren om hun meestal volstrekt misplaatste trots in te slikken zou het veel en veel minder tot confrontaties komen. Grote en kleine.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waarom is trots de oorzaak van vrijwel alle ellende?
Ik zou juist zeggen zelfminachting.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:29 schreef broer het volgende:
[..]
Trots is de oorzaak van vrijwel alle ellende in de wereld.
Oh ja...Die is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik trek al mijn eerdere keuzes in en ga voor '9' van Damien Rice.
Denk je?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:31 schreef broer het volgende:
[..]
Als mensen iets meer bereid waren om hun meestal volstrekt misplaatste trots in te slikken zou het veel en veel minder tot confrontaties komen. Grote en kleine.
Waarom? Als je jezelf minacht, hou je de ellende bij je. Als je trots bent, schijn je die tegenover anderen te moeten verdedigen en betrek je er meer mensen bij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou juist zeggen zelfminachting.
Wees jij maar fier op je trots.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Denk je?
Nu ja, ik doe juist mijn best om de vrede te bewaren. Dat kan prima met trots.
En daar mag je trots op zijn, vind ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik doe juist mijn best om de vrede te bewaren.
Ja, da's stap 2.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wees jij maar fier op je trots.
Hoe kom je erbij dat je de ellende dan bij je houdt? Wie zichzelf niet hoog heeft zitten, laat anderen in zijn levensonderhoud voorzien. Wie zichzelf niet hoog heeft zitten, blijft om drugs bedelen. En wie zichzelf niet hoog heeft zitten, heeft anderen veelal ook niet hoog zitten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom? Als je jezelf minacht, hou je de ellende bij je. Als je trots bent, schijn je die tegenover anderen te moeten verdedigen en betrek je er meer mensen bij.
Wauw, hier ga je nog korter door de bocht dan ik al deed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:37 schreef Claudia_x het volgende:
Wie zichzelf niet hoog heeft zitten, laat anderen in zijn levensonderhoud voorzien. Wie zichzelf niet hoog heeft zitten, blijft om drugs bedelen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat dát dan wel weer waar is.quote:En wie zichzelf niet hoog heeft zitten, heeft anderen veelal ook niet hoog zitten.
Nee, maar vertel meer. Ik wil altijd graag nieuwe muziek ontdekken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar jullie zijn niet bekend met Clipse, dus?
Nee, want egoïsme is onvermijdelijk. En het heeft weinig zin om ergens tegenin te gaan waar je toch niets aan kunt doen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Egoisme, broer...Dat is waar je op doelde, denk ik.
Nou, het is hiphop...En het is goede.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:42 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, maar vertel meer. Ik wil altijd graag nieuwe muziek ontdekken.
Nou ja, wie drugs gebruikt heeft zichzelf niet hoog zitten. Dat is in ieder geval wel duidelijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:42 schreef broer het volgende:
Wauw, hier ga je nog korter door de bocht dan ik al deed.
Maar dat het totale onzin is, dat weet je zelf ook wel. Hoe je in een halve stap van 'niet hoog hebben zitten' naar drugsgebruik springt, vind ik onbegrijpelijk.
Dat hangt maar net van je definitie van 'normaal voor zichzelf zorgen' af.quote:Er zijn meer mensen die zichzelf niet hoog hebben zitten en toch normaal voor zichzelf zorgen dan zij die dat niet doen.
Leefden er maar meer mensen voor zichzelf.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, want egoïsme is onvermijdelijk.
Trentemøller - The Last Resortquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vinden jullie de plaat van 2006?
Heb je ook een albumtitel? Dan kan ik gaan zoeken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, het is hiphop...En het is goede.
Nou, kijk,quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, want egoïsme is onvermijdelijk. En het heeft weinig zin om ergens tegenin te gaan waar je toch niets aan kunt doen.
Do they know it's christmas time...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar dat er mensen zijn die rekening houden met andere mensen, en dat er mensen zijn die dat niet doen...
Dat verschil. Dat verschil is te maken.
Hell Hath No Furyquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je ook een albumtitel? Dan kan ik gaan zoeken.
Dat heb je leuk omgedraaid, maar daar trappen wij geen van beiden in, toch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:45 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, wie drugs gebruikt heeft zichzelf niet hoog zitten. Dat is in ieder geval wel duidelijk.
Iedereen leeft toch voor zichzelf? En alles is toch eigenbelang?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:45 schreef Claudia_x het volgende:
Leefden er maar meer mensen voor zichzelf.
Geen idee...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:49 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Do they know it's christmas time...
Volgens mij begin ik dat steeds meer te doen. En ik word er niet een beter mens van. Als ik een ander was, zou ik mezelf haten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:45 schreef Claudia_x het volgende:
Leefden er maar meer mensen voor zichzelf.
Ik ken Dalrymple alleen uit een artikel in een tijdschrift. Ik heb wel een idee van wat hij ongeveer zegt, maar een goed oordeel kan ik er niet over vellen. Het beeld dat ik uit het artikel krijg is wel tamelijk verwerpelijk, dat moet ik dan wel weer toegeven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:46 schreef Claudia_x het volgende:
Die opmerking over drugs was inderdaad kort door de bocht. Niet iedereen is nu Dalrymple aan het lezen natuurlijk. Ik moet er ook niet over beginnen als ik geen zin heb om het uit te leggen.
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zoek 'm op.
Nee hoor. Ik ben blij met wat ik doe en hoe ik dat doe. Maar ik laat me daar niet op voorstaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:48 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien zou jij wat meer trots van jezelf moeten verlangen, broer.
'GeenIdee.jpg'.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand een idee wat dit is? (Ik kan me nog vaag herinneren dat het ergens bij hoort....)
[afbeelding]
[afbeelding]
soulseekquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:59 schreef broer het volgende:
Van Trentemøller kan ik alleen maar een foute download vinden.
Hmm, ja. Jij bent duidelijk te bezopen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar het zijn wel mooie foto's.
Dat zou wel eens heel goed kunnen! Ik had immers een tijdje terug een nieuwe dvd-speler gekocht.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:01 schreef broer het volgende:
Volgens mij zijn het kabeltjes tussen je dvd-speler en de boxen.
Ik heb nooit de moed gehad me daarin te verdiepen. Ik ga het wel een keer in de platenwinkel luisteren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:03 schreef zodiakk het volgende:
soulseek
Ja ik! Van wat voor materiaal is het gemaakt? Hoe zou het gefabriceerd zijn? Dat houdt mij bezig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
Iemand interesse in zo'n kabeltje? ('t Is wel een erg kort kabeltje.)
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ik betreed nu het broer en wyccie tuintje, zie ik...
Daar kom ik zelden of nooit. Spannend. En laat, dus.
The Last Resort zou een goede soundtrack voor een David Lynch-film kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:05 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb nooit de moed gehad me daarin te verdiepen. Ik ga het wel een keer in de platenwinkel luisteren.
Tijdens het zoeken kwam ik wel een paar keer de naam Tiesto tegen. En ik dacht eigenlijk dat jij meer in de hoek zat van wat men 'IDM' noemt. Aan welke kant zit Trentemøller?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ik betreed nu het broer en wyccie tuintje, zie ik...
Een ander soort interesse. Wil je het hebben?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:05 schreef zodiakk het volgende:
Ja ik! Van wat voor materiaal is het gemaakt? Hoe zou het gefabriceerd zijn? Dat houdt mij bezig.
O, mooi. Dan ga ik hem zeker eens luisteren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:06 schreef zodiakk het volgende:
The Last Resort zou een goede soundtrack voor een David Lynch-film kunnen zijn.
Ik ben Twin Peaks aan het volgenquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:06 schreef zodiakk het volgende:
The Last Resort zou een goede soundtrack voor een David Lynch-film kunnen zijn.
Och ja, hoe kon ik het vergeten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, liefde, toch?
Ik vind de versie van Do2 leuker.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:11 schreef wyccie het volgende:
Tuinkers in de vorm van je initalen. Zoals vroeger. Schooltuintje.
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik ben mijn bureau aan het opruimen.
Ja, en een handje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Bah, wat vervelend.
Moet ik hem excuses aanbieden?
Dat lijkt me meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Ja, en een handje.
Dat was gisteren. Wel met je tijd meegaan, wyccie.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Of een kus, als je je kleffe imago wilt houden.
Ik heb 'm aangemoedigd. Dat is wel het minste wat ik kan doen. Dinsdag gaat ie met de Dar mee.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Dat lijkt me meer dan voldoende.
Ik vind het wel een tamelijk trotse hoop oud papier, moet ik zeggen. En om nou te zeggen dat dat terecht is...
En wat/wie ben je vandaag?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Dat was gisteren. Wel met je tijd meegaan, wyccie.
En maar zeggen dat je egoïstisch bent. Je bent zelfs begaan met een stapel papier.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 'm aangemoedigd. Dat is wel het minste wat ik kan doen. Dinsdag gaat ie met de Dar mee.![]()
Vandaag ben ik een beetje chagrijnig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:48 schreef wyccie het volgende:
En wat/wie ben je vandaag?
Vandaag wel. Of in ieder geval totdat ik weer wakker word.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Volgens mij ben jij stiekem gewoon Moeder Theresa.
't Is die kerstmuziek in de stad, hè?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Vandaag ben ik een beetje chagrijnig.
Oe! Daar moet ik op de een of andere manier van zien te profiteren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Vandaag wel. Of in ieder geval totdat ik weer wakker word.
Vandaag leek het mee te vallen. Het was stil tot half drie. Maar toen kwam er een of ander kerstconcert door de boxen dat volgens mij op het Koningsplein werd gegeven. Hoogtepunt was het theme van Baantjer in een kerstjasje. Toen heb ik heel eventjes gehuild achter mijn bureau.quote:'t Is die kerstmuziek in de stad, hè?![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Toen heb ik heel eventjes gehuild achter mijn bureau.
Geen van beide.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:58 schreef broer het volgende:
Draaien jullie zelf muziek of hoefde je niet te werken?
Misschien werk ik daar wel, en heb ik me de hele dag verstopt op het toilet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:03 schreef broer het volgende:
O, oké. Ik heb altijd aangenomen dat je in die ene boekhandel werkte, maar daar zou je het moeten horen, volgens mij.
Ik ga opnieuw op zoek naar de juiste winkel.
Dan zou je niet alleen Moeder Theresa zijn, maar ook nog eens een verstandig meisje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
Misschien werk ik daar wel, en heb ik me de hele dag verstopt op het toilet.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Ik kan me wél voorstellen dat je je behoorlijk dom voelde met je broek op je knieën terwijl je eigenlijk niets op de wc te zoeken hebt.
Ik werk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:18 schreef broer het volgende:
Ja, ik weet het niet, hè. Ik probeer ook maar een beetje te peilen hoe jij je werkdag doorkomt.
Ja, zondag is dan de grote tijd aangebroken dat de diverse persoonlijkheden en subpersoonlijkheden elkaar (malkander) gaan ontmoeten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Goedenacht, bofneger.
Wat ga je aanstaande zondag doen?
O, de meet. Ja, ik vrees dat je zo ongeveer de enige bent, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:24 schreef bofneger het volgende:
Al zag ik zojuist dat ik wellicht de enige ben
Daar stond niks totdat ikquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:24 schreef broer het volgende:
Wat stond daar?
Je snapte Dokkum ook al niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:33 schreef broer het volgende:
Ik ben niet achterdochtig. Ik snapte het gewoon niet.
Is niet erg. Het moest mij uiteindelijk ook een keer overkomen.
Inderdaad. Een leuk uitjequote:Op zaterdag 16 december 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
O, de meet. Ja, ik vrees dat je zo ongeveer de enige bent, inderdaad.
Kun je wel lekker van FOAM genieten.
Ik zei gisteren al dat ik het niet zou uitleggen. En daar blijf ik bij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Ik lees de uitleg morgen wel.
Nu ga ik zes minuten genieten van Hallelujah en dan ga ik slapen.
Slaap lekker, wyccie.![]()
Slaap lekker, wyccie.
Ga je zondag dan nog, of niet?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:39 schreef bofneger het volgende:
Inderdaad. Een leuk uitje
Toevallig ben ik nu ook met foto's bezig. Dat wil zeggen het categoriseren ervan.
Ja, de hele dag op CS.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:32 schreef wyccie het volgende:
Niet zo achterdochtig.
Ik was bang dat Bofneger zondag in Amsterdam de hele dag op de rest zou staan wachten.
Zondag kan ik naturlijk sowieso gaan. Ik kan mezelf meeten. Rust in de tent wordt dan het motto. Gedachten harken in het Sarphatipark bijvoorbeeld.quote:
Dat doet iedereen feitelijk altijd al, toch? Ongeacht waar je bent.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:50 schreef wyccie het volgende:
"Mezelf meeten." Kun je dat niet beter thuis doen?
Ja, ik ben wat lui wat dat betreft. En Amsterdam is een eind weg. Ik meet mezelf het liefst als ik slaap.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:53 schreef bofneger het volgende:
Dat doet iedereen feitelijk altijd al, toch? Ongeacht waar je bent.
Veel succes daarmee.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:54 schreef bofneger het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon een zeer ruime termijn nemen en een nieuwe datum voorstellen.
Ik ben er altijd gevoeglijk van uitgegaan dat jij in Amsterdam woont.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik ben wat lui wat dat betreft. En Amsterdam is een eind weg. Ik meet mezelf het liefst als ik slaap.
Ik zou dat een heel slecht voorstel vinden. Maar ik heb er niks over te zeggen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:00 schreef bofneger het volgende:
Maar ik zou de nieuwe TTK-MEET willen doortikken naar koninginnedag.
Okee, maar zou je bijvoorbeeld iets voelen voor een ontmoeting (dat klinkt meteen wat meer op de man gespeeld, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel) in deze omgeving http://nl.wikipedia.org/wiki/Heveskesquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou dat een heel slecht voorstel vinden. Maar ik heb er niks over te zeggen.
Koninginnedag is eigenlijk carnaval voor de niet-Limburgers en niet-Brabanders.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, wie drugs gebruikt heeft zichzelf niet hoog zitten. Dat is in ieder geval wel duidelijk.
[..]
Ik laat de eerste helft met liefde achterwege.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo lekker om na een paar uur door de drukte en de regen gebanjerd te hebben ergens rustig te kunnen zitten met een kop hete erwtensoep.
Ja!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:16 schreef Lienekien het volgende:
Altijd een felicitatie waard.
(Nicht Anne, de pilote?)
Goed, hè? Er ging ineens een laatje open in mijn geheugen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja!
Heb ik daar ooit iets over verteld?
En natuurlijk een Anne die net geboren is. Toch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:21 schreef Lienekien het volgende:
We kenden allebei een Anne die zwanger was.
Nou, 'net'. Die loopt al bijna, hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:27 schreef broer het volgende:
[..]
En natuurlijk een Anne die net geboren is. Toch?
O, dat vertel je nu. Ik dacht dat je het niks vond.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:41 schreef broer het volgende:
O, jammer. Die pasta-met-noten-en-geitenkaas-tip beviel namelijk best.
Maar dan moet ik het maar in mijn eentje zien te rooien, dus.
Dat klinkt goed. Maar aangezien ik op het moment toch niks proef, ga ik vandaag voor rijstprut-zonder-smaak. Makkelijk en snel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:52 schreef Lienekien het volgende:
Er schiet mij een lekker gerecht binnen met kipfilet, spekjes, champignons en aardappeltjes. Klinkt dat wat?
Nou, oké dan.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ja, je bent wel een man. Rustig nou maar.
Valt wel mee hoor. Hij houdt zichzelf goed schoon.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Hè, jakkes.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ja, je bent wel een man. Rustig nou maar.
O, leuk. Wat zal ik eens gaan kopen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:55 schreef wyccie het volgende:
Oh, broer; morgen is het koopzondag. Volgende week ook. Ik waarschuw je alvast.
Kerstcadeautjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:01 schreef broer het volgende:
O, leuk. Wat zal ik eens gaan kopen?
Dan is het misschien verstandig om je mond te houden voor je jezelf belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:08 schreef R_ON het volgende:
Ik kan het niet uitdrukken in woorden.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:10 schreef dwerg het volgende:
Dan is het misschien verstandig om je mond te houden voor je jezelf belachelijk maakt.
Ironie, is 'my middle name', maar nee, daar komt geen ironie bij te pas, broer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:37 schreef broer het volgende:
Zeg, die quote van Eddy Zoey in jouw sig, R_ON, die heb je er toch wel met de nodige ironie ingezet, of niet?
Je lijkt op Do2.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
Ha, broer. Wat ben ik blij jou te zien.
Is dat een compliment?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:41 schreef broer het volgende:
Je lijkt op Do2.
Jammer. Eddy Zoey quoten is toch iets wat je niet helemaal serieus moet doen, volgens mij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:39 schreef R_ON het volgende:
Ironie, is 'my middle name', maar nee, daar komt geen ironie bij te pas, broer.
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Is dat een compliment?
Ik heb gisteren in een opwelling een dvd van The Muppet Show gekocht. Geen miskoop, kan ik je vertellen.quote:Op zondag 17 december 2006 01:08 schreef wyccie het volgende:
Ben je net terug van het tv-kijken?
quote:Had ik nou ooit gezegd dat ik in woorden of beelden denk?
Ik denk vooral in taal, inderdaad. Soms ook wel in beeld, maar dat komt maar weinig voor.quote:Op zondag 17 december 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
Jij denkt in taal en nooit in beelden, toch?
Ik 'praat' altijd in mezelf als ik nadenk. Maar ik dacht dat ik beelden gebruikte, maar dat weet ik nu niet zeker meer.
Ik doe dus dat laatste.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:39 schreef scrub_nurse het volgende:
en stel je bedenkt je dat je wat in de winkel moet hebben? hoe doe je dat? die vriend van me kreeg een soort van lampje idee zag dan de c1000, en bv een flesje koffiemelk...![]()
ik denk gewoon: o damn vergeten koffiemelk mee te nemen, naja moet ik zo nog maar ff lopen. want X drinkt wel koffie vanaaf..of zou ik ook gewoon melk pakken? onee die heb ik ook niet meer, toch maar ff lopen. tuutututtuuduuduuudutututu (ik tutudu of zing ofzo ook in gedachten) en dan hu weer een boel andere gedachten erachteraan
Ik ook. Kan me ook niks voorstellen bij het eerste.quote:Op zondag 17 december 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
Ik doe dus dat laatste.
Jawel. Superflauw! Zolang ik er met mate naar kijk, vind ik het echt bijzonder leuk.quote:Op zondag 17 december 2006 01:17 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, Muppet Show. Ik hou niet zo van die humor, geloof ik.
Goede vraag. Dat weet ik zelf niet eens.quote:Op zondag 17 december 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Wat is dan wél jouw humor?
Daar hou ik niet van. Ik onthoud dat soort dingen ook niet. En hele films quoten vind ik wat puberaal.quote:Op zondag 17 december 2006 01:42 schreef broer het volgende:
"Ik vind die en die leuk."
"O, ja, ik ook. Vooral die scène met dat en dat."
"Ja, hilarisch was dat."
Zoiets.
quote:Op zondag 17 december 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Je houdt het gesprek al in je eentje op gang, zie ik.
Je kunt me wel vertellen wat je hebt gegeten.quote:Op zondag 17 december 2006 01:51 schreef broer het volgende:
Geeft niet. Ik heb toch niks leuks meegemaakt om over te vertellen.
Jemig, je laat me wel flink nadenken vandaag.quote:Op zondag 17 december 2006 02:03 schreef broer het volgende:
Wat is het leukste wat een klant vandaag tegen je heeft gezegd, wyccie?
Dat ga ik niet zeggen. Ik schaam me dood.quote:Op zondag 17 december 2006 02:04 schreef broer het volgende:
Hoe dan?
Ja, ik kan ook vragen wat je hebt gegeten. Maar dat vind ik niet zo heel interessant.quote:Op zondag 17 december 2006 02:05 schreef wyccie het volgende:
Jemig, je laat me wel flink nadenken vandaag.
Misschien moet je dan eens wat vriendelijker tegen ze doen.quote:Ze zeggen nooit wat leuks tegen me![]()
Lag er een dode banaan achter de boekenkast?quote:Op zondag 17 december 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
Dat ga ik niet zeggen. Ik schaam me dood.
Ik was vandaag hartstikke aardig. (Maar ik weiger te lachen om stomme grapjes.)quote:Op zondag 17 december 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Misschien moet je dan eens wat vriendelijker tegen ze doen.
[..]
Lag er een dode banaan achter de boekenkast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |