Ja, vrouwen laten zichzelf graag vertellen wat te doen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou het geweldig vinden om in zijn keuken te staan. Helaas heb ik geen talent voor koken.
Zou je dat echt doen? Ik zie jou niet zo gauw vechten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat ik niet thuis hoor in een keuken, en dat ik die Gordon een klap op zo´n muil zou hebben gegeven, is niet relevant.
Ik denk juist dat weinig vrouwen dat zouden trekken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, vrouwen laten zichzelf graag vertellen wat te doen...
Vrouwen willen toch gedomineerd worden?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk juist dat weinig vrouwen dat zouden trekken.
Het zou hem vast niet lukken. Volgens mij is Gordon een stuk fitter dan DO2.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou je dat echt doen? Ik zie jou niet zo gauw vechten.
Trots is de oorzaak van vrijwel alle ellende in de wereld.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb mijn trots, he...Dat is mijn handicap.
Ik trek al mijn eerdere keuzes in en ga voor '9' van Damien Rice.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vinden jullie de plaat van 2006?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha, broer! Wat ben ik blij jou te zien!
Als mensen iets meer bereid waren om hun meestal volstrekt misplaatste trots in te slikken zou het veel en veel minder tot confrontaties komen. Grote en kleine.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waarom is trots de oorzaak van vrijwel alle ellende?
Ik zou juist zeggen zelfminachting.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:29 schreef broer het volgende:
[..]
Trots is de oorzaak van vrijwel alle ellende in de wereld.
Oh ja...Die is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik trek al mijn eerdere keuzes in en ga voor '9' van Damien Rice.
Denk je?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:31 schreef broer het volgende:
[..]
Als mensen iets meer bereid waren om hun meestal volstrekt misplaatste trots in te slikken zou het veel en veel minder tot confrontaties komen. Grote en kleine.
Waarom? Als je jezelf minacht, hou je de ellende bij je. Als je trots bent, schijn je die tegenover anderen te moeten verdedigen en betrek je er meer mensen bij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou juist zeggen zelfminachting.
Wees jij maar fier op je trots.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Denk je?
Nu ja, ik doe juist mijn best om de vrede te bewaren. Dat kan prima met trots.
En daar mag je trots op zijn, vind ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik doe juist mijn best om de vrede te bewaren.
Ja, da's stap 2.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wees jij maar fier op je trots.
Hoe kom je erbij dat je de ellende dan bij je houdt? Wie zichzelf niet hoog heeft zitten, laat anderen in zijn levensonderhoud voorzien. Wie zichzelf niet hoog heeft zitten, blijft om drugs bedelen. En wie zichzelf niet hoog heeft zitten, heeft anderen veelal ook niet hoog zitten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom? Als je jezelf minacht, hou je de ellende bij je. Als je trots bent, schijn je die tegenover anderen te moeten verdedigen en betrek je er meer mensen bij.
Wauw, hier ga je nog korter door de bocht dan ik al deed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:37 schreef Claudia_x het volgende:
Wie zichzelf niet hoog heeft zitten, laat anderen in zijn levensonderhoud voorzien. Wie zichzelf niet hoog heeft zitten, blijft om drugs bedelen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat dát dan wel weer waar is.quote:En wie zichzelf niet hoog heeft zitten, heeft anderen veelal ook niet hoog zitten.
Nee, maar vertel meer. Ik wil altijd graag nieuwe muziek ontdekken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar jullie zijn niet bekend met Clipse, dus?
Nee, want egoïsme is onvermijdelijk. En het heeft weinig zin om ergens tegenin te gaan waar je toch niets aan kunt doen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Egoisme, broer...Dat is waar je op doelde, denk ik.
Nou, het is hiphop...En het is goede.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:42 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, maar vertel meer. Ik wil altijd graag nieuwe muziek ontdekken.
Nou ja, wie drugs gebruikt heeft zichzelf niet hoog zitten. Dat is in ieder geval wel duidelijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:42 schreef broer het volgende:
Wauw, hier ga je nog korter door de bocht dan ik al deed.
Maar dat het totale onzin is, dat weet je zelf ook wel. Hoe je in een halve stap van 'niet hoog hebben zitten' naar drugsgebruik springt, vind ik onbegrijpelijk.
Dat hangt maar net van je definitie van 'normaal voor zichzelf zorgen' af.quote:Er zijn meer mensen die zichzelf niet hoog hebben zitten en toch normaal voor zichzelf zorgen dan zij die dat niet doen.
Leefden er maar meer mensen voor zichzelf.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, want egoïsme is onvermijdelijk.
Trentemøller - The Last Resortquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vinden jullie de plaat van 2006?
Heb je ook een albumtitel? Dan kan ik gaan zoeken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, het is hiphop...En het is goede.
Nou, kijk,quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, want egoïsme is onvermijdelijk. En het heeft weinig zin om ergens tegenin te gaan waar je toch niets aan kunt doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |