Ik heb het vanaf het begin gedaan. Omdat ik die kleine pyamaatjes zo schattig vondquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef ik80 het volgende:
Vanaf wanneer hebben jullie je babytjes 's nachts een pyama aangedaan?
Wat fijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:47 schreef snoopy het volgende:
Lieve allemaal, we zijn weer thuis
Ze ligt daar waar ze hoort, in haar eigen bedje![]()
Later meer.
![]()
Ik heb het er op het CB over gehad. Ze vond dat Thies idd wel wat vluchtig in zijn aandacht was, maar ze kon ook wel degelijk zijn blik vangen. "Een nieuwsgierig wakker kind", zei ze. Nah, voorlopig weer even gerustgesteld dus.quote:Op maandag 18 december 2006 13:25 schreef kozakken het volgende:
Goed dat je het gaat vragen, want moederinstinct is er niet voor niets. En juist het uitspreken kan wel eens heel bevrijdend werken.
Thies weegt nu met 10 weken 6800 gram en is 61 cm lang.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:01 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, hoe is het met Thies (en jou)?
't Is ook geen kleintje iig he!quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:44 schreef Moonah het volgende:
Thies weegt nu met 10 weken 6800 gram en is 61 cm lang.
Dus Fonzel, you rule!
Fijn dat Freek het zo goed doet op school.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:56 schreef Leah het volgende:
Nu zal het voor iederren anders zijn, en moet je moederinstinct zeker niet negeren, ik wilde het jullie toch even vertellen.
Ik heb niet eens een recente foto kwam ik achter.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:48 schreef kozakken het volgende:
-bedelmodus: fotootje?-
Maar, en hier spreek ik dan echt even vanuit mijn vroegere vak, op de leeftijd van 10 weken is dat echt nog heel veranderlijk. Kan zomaar zijn dat ie nu even met hele andere dingen bezig is, en over twee weken wel heel sterk contact maakt. Niets zo onvoorspelbaar als een babyquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Fijn dat Freek het zo goed doet op school.
En dank voor je verhaal en hart onder de riem.
Mijn lief is heel nuchter. Hij accepteert Thies gewoon volledig zoals hij is. Wat maakt het uit als hij 'iets' zou hebben, zegt hij. Hij doet het hardstikke goed. En hij is nou eenmaal zoals hij is, daar valt hoe dan ook niets aan te veranderen. Dat relativerende is ook wel een heel fijn tegenwicht hoor. Ik merk ook wel dat ik een beetje erg gefixeerd raak op het al dan niet contact maken door Thies... En tóch is dat niet voor niets....![]()
Nou, daar had ik het dus op het CB ook over. In de klas herken ik de kinderen met 'iets' eigenlijk feilloos, fingerspitzengefühl... Als er onderzoek gedaan wordt blijk ik het zo'n beetje altijd aan het rechte eind te hebben. Maar ik voegde er meteen aan toe dat ik kinderen dus pas vanaf 4 jaar zie, en dat zij veel meer thuis is in de babies. Dus dat ik (vooralsnog...quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:27 schreef Leah het volgende:
maar ik denk ook dat je meer "wetenschap" (door je vak) als een ander hebt. Dan kan ook een nadeel zijn.
Wat is jouw vroegere vak eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:27 schreef Leah het volgende:
[..]
Maar, en hier spreek ik dan echt even vanuit mijn vroegere vak,
Zie fototopic... net gemaakt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:05 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Bass-Miss heb je geen nieuwe Fons foto vandaag? Ik begon er al bijna aan te wennen.
The highlight of my day was het zelfs wel.I know I'm sad
![]()
Maar goed, bedel, bedel dus bij deze...
Leidster KDV, maar heb al doende en lerende meer dingen gedaan, oa voor de kinderbescherming.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat is jouw vroegere vak eigenlijk?
En nog even voor jou, je eerste en tweede kind kunnen ZO enorm verschillen! Ik heb ook weleens gedacht dat er met nr 2 iets niet goed zat, omdat het zo weinig leek op wat Freek deed.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:36 schreef kozakken het volgende:
En zo ontdekte ik gisteravond dat mijn zoon uitgebreid naar zijn papa lacht. En daarnaast merkte ik vandaag dat hij wel naar me kijkt, maar liever van veraf. (en dan vanaf de andere kant van de kamer me opeens echt breeduit toelachen)
Morgen CB en daar vraag ik het ook even na. Maar leah, tanx..soms is een nuchtere kijk erg lekker. (alhoewel kozakkenman net zoals papa-van-thies ook nuchter is.
) gelukkig maar!)
Je bent een schatquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:39 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Zie fototopic... net gemaakt.
Steeds tot uw dienst.
Ja, had ik ook al bedacht. Waarschijnlijk is onze techniek niet goed en komt er op deze manier minder melk uit. Morgen dus kijken hoe we weer efficiënt kunnen gaan voeden. Met die pijn ben ik ook gespannen en daardoor kan de melk er ook minder soepel uitkomen. Dus ik denk dat Kendahl straks wel weer meer zal aankomen. Klein is hij niet hoor. Hij heeft best wel grote voeten ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:44 schreef Moonah het volgende:
PV, als het straks met je borsten weer beter is zal Kendahl mss weer meer gaan groeien??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |