Wat de arts dus eigenlijk zei is dat hij nu meer actief is en dus meer verbruikt. Bovendien kan het gebeuren dat het gewicht een beetje stagneert rond deze leeftijd. 'Hij is wel gegroeid, maar even niet zo hard.' Ik maakte me helemaal geen zorgen, ik was oprecht verbaasd. Zijn luiers zijn nog steeds lekker vol. Het valt mij wel op dat hij idd niet modder-michellinmannetjesvet is en wel vrij lang. Maar we houden het in de gaten. Het enige waar ik af en toe mee zit is dat hij de gemiddelde curve niet bereikt, maar dat komt meer voor bij kindjes die (te) vroeg zijn geboren. Ik probeer er niet naar te kijken, want het cb zegt dat het best goed gaat.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:01 schreef dutchie het volgende:
Snoop wat heerlijk!![]()
![]()
PV, heb jenooit iets gemerkt aan zijn luiers bijv.? Ik kom te weinig aan fokken toe om helemaal op de hoogte te zijn, maar ws maakte je dus al zorgen.
Jep, zes keer per dag, op een vast tijdstip.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:01 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss, mooi! Wat zei je, hij krijgt om de 4 uur de borst
Ik doe het nu wel vaak, omdat ie dan toch 's avonds wat schoons aan moet omdat het vies is, vanaf maat 68 gedaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef ik80 het volgende:
Vanaf wanneer hebben jullie je babytjes 's nachts een pyama aangedaan?
Heb allemaal pyama's in kleine maatjes (gekregen), maar ze ligt nu nog gewoon in haar kleren in bed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |