password van info@bandoffokkers is veranderd, vandaar dat ie niet kan versturen, ik heb de nieuwe pass niet, stuur me die voor 5 uur en ik fix het nog, na 5 ben ik wegquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:53 schreef FJD het volgende:
[..]
@Frank. Check de mailconfig eens van het forum. Bulkmails komen geloof ik niet aan? Vorige keer heb ik een hoop handmatig gedaan omdat we die Excel sheet hadden maar goed dat kunnen we niet blijven doen natuurlijk
Zal je hem ook niet ff naar dit topic doorsturen..quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gisteren nog gezien. Op de vooruit van me auto.
vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:17 schreef ursel het volgende:
Overigens.. Waar blijft IJs tegenwoordig nou??
Jan Smit - Als de nacht verdwijntquote:
cupidoquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jan Smit - Als de nacht verdwijnt
Die zing ik altijd mee in de kroeg
nirvana pleasequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jan Smit....1 nummer is ok, daarna wordt het irritant. Net zoals met trance
Skihut CD's zijn wel grappig...vooral de oude...
En voor de rockers onder ons neem ik wel Metallica mee![]()
Op Nirvana na te soft vind ik. Linkin Park maakte vroeger leuke muziek, tegenwoordig vind ik het barslecht. Zelfde vind ik voor Papa Roach geldenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
nirvana please
the Used
Lost prophets
Linkin park
Papa roach (vooral laatste nieuwe album)
Metallica mag je thuis laten van mij
Meteora vind ik anders een super cd. is al weer 3 jaar geleden dat ze hun cd hebben uitgebracht en momenteel bezig met het opnemen van een nieuwequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op Nirvana na te soft vind ik. Linkin Park maakte vroeger leuke muziek, tegenwoordig vind ik het barslecht. Zelfde vind ik voor Papa Roach gelden
Iron Maiden gaat ook meeNet zoals Rage Against The Machine
hij kent t nieuwe album vast nog nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
Meteora vind ik anders een super cd. is al weer 3 jaar geleden dat ze hun cd hebben uitgebracht en momenteel bezig met het opnemen van een nieuwe
Meteroa vond ik al slecht. Helemaal dat nummer Numb/Encore met Jay Zquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
Meteora vind ik anders een super cd. is al weer 3 jaar geleden dat ze hun cd hebben uitgebracht en momenteel bezig met het opnemen van een nieuwe
zie ik toch net effe op FTD die album staan in losslessquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jij al beetje allochtoon worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:05 schreef FJD het volgende:
Zo kinders ik ga jullie weer alleen laten. De KFC laat op niet subtiele wijze weten dat ik op moeten rottenAlle lichten gaan ineens uit
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:17 schreef Sickert het volgende:
zoals sommige van jullie weten kijk ik elke week de verse afleveringen van Monday night raw en friday night Smackdown (wwe) worstelen
nu is het altijd nep (duh!) maar ik vind het gewoon cool en vaak erg lachen wat die gasten allemaal uithalen om mensen te vermaken
nu zat ik net de aflevering van maandag te kijken en daar gebeurde dus dit:
http://www.youtube.com/watch?v=y0JA4XBm9w8
check t te ziek
dit is dus echt he![]()
mn maag draaide er ff van om
was dus niet echt de bedoeling
gewone bof mail doet t ook niet! hoe komt dat mannen??quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef Timminater het volgende:
[..]
password van info@bandoffokkers is veranderd, vandaar dat ie niet kan versturen, ik heb de nieuwe pass niet, stuur me die voor 5 uur en ik fix het nog, na 5 ben ik weg
edit: over 10 min ben ik weg (16:50 dus)
Numb/Encore zelf vind ik wel een goed nummer, dat ze dan 1 jaar later het met Jay z uitbrengen is gewoon makkelijk cashenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Meteroa vond ik al slecht. Helemaal dat nummer Numb/Encore met Jay ZSlechter kan bijna niet.
Hybrid Theory daarentegen vind ik een geweldig album met goede nummers zoals One Step Closer, Crawling & In The End
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:30 schreef Incolumis het volgende:
(22:21) Annelies: frankie??
wat is er mis met de bof mail???
(22:21) Frank: geen idee?
(22:21) Annelies: die ligt eruit hier
(22:21) Frank: dan moet je morph hebben
(22:21) Frank: niet mij
(22:21) Annelies: ooh ja
(22:21) Annelies: sorry ! verkeerde
(22:22) Frank heeft zijn/haar naam gewijzigd in: Frank | Inco
(22:22) Frank | Inco: :D
Gefeli! Geen idee waar het over gaat maar goedquote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
934 van de 1000 punten gescoord op mijn examen
Weer een bonus binnen![]()
![]()
Waarschijnlijk zoiets.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef RudyCarell het volgende:
Gefeli! Geen idee waar het over gaat maar goed![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:30 schreef Incolumis het volgende:
(22:21) Annelies: frankie??
wat is er mis met de bof mail???
(22:21) Frank: geen idee?
(22:21) Annelies: die ligt eruit hier
(22:21) Frank: dan moet je morph hebben
(22:21) Frank: niet mij
(22:21) Annelies: ooh ja
(22:21) Annelies: sorry ! verkeerde
(22:22) Frank heeft zijn/haar naam gewijzigd in: Frank | Inco
(22:22) Frank | Inco: :D
Ik weet erg weinig van bier of van de termenquote:
als je over zulke aantallen mensen gaat denken moet je 500% aan een extra aggregaat. Dat ga je zeker niet redden. Mijn gok is dat je rond de 12 man met pc kwijt kan op basis van de huidige stroomvoorziening.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:32 schreef ursel het volgende:
Ik geloof dat het aantal deelnemers niet een probleem gaat worden. Zowiezo weet ik dat er 48 zeker kwijt kan en dat het leiding-hok ook wel 10 man kwijt kan. Of dat gebruikt mag worden hou ik even in het midden.
Enige probleem dat er loopt is wat er aan stroom verbruikt kan worden. Dus kan bijvoorbeeld zijn dat er maar een klein stapel pc's mee kunnen/hoeven. Maar dat de rest gezellig kan gaan bieren/whatever.
Ben vandaag gebeld. Zaterdag zitten ze weer met de groep samen en dan zullen ze dit bespreken en wat de mogelijkheden zijn. Betreffende de eventuele extra aggregaat, dit zou wel een behoorlijk stille moeten zijn (als we aangemeerd blijven) aangezien we anders nog meer ruzie met de boer gaan krijgen..
Dank jequote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gefeli! Geen idee waar het over gaat maar goed![]()
Zo gaat dat altijd met enthousiasmequote:Op woensdag 20 december 2006 13:01 schreef ursel het volgende:
Er is alleen idee geopperd en daarop zijn alle "wilde" ideeën op los gelaten, terwijl nog niets zeker is.
Op zich is dat geen probleem, die kunnen wel op het dek.. Vraag is alleen wie ze dan gaat voeren... Ook dat gaan we dan in de uitwerking meenemen. De circustent gaat zowiezo niet lukken..quote:Op woensdag 20 december 2006 13:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd met enthousiasmeVoor je het weet staat er een heel circus naast de boot, incl. leeuwen
Dan komen de leeuwen ook nietquote:Op woensdag 20 december 2006 13:52 schreef ursel het volgende:
Op zich is dat geen probleem, die kunnen wel op het dek.. Vraag is alleen wie ze dan gaat voeren... Ook dat gaan we dan in de uitwerking meenemen. De circustent gaat zowiezo niet lukken..
En het jachtseizoen dan, is het wel veilig voor hem...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:18 schreef jpjedi het volgende:
Foxie kwam toch??
Hij kan zichzelf toch voeren?![]()
Ik dacht dat we die in het water gingen mikken?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:18 schreef jpjedi het volgende:
Foxie kwam toch??
Hij kan zichzelf toch voeren?![]()
Zo graag zwemmen die beesten toch niet?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:01 schreef ursel het volgende:
Zodra de gegevens van de boot er zijn wordt alles ge-evalueerd wat de mogelijkheden zijn, de deelnemers, het programma, de kosten, wie niet mee mogen, wie we in het water gaan gooien en wie er mag afwassen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |