We kunnen natuurlijk ook kijken hoe rudy reageerd. Eerst zeggen dat we niet gaan varen, Rudy aan boord halen en dan snel wegvaren..quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:37 schreef FJD het volgende:
Bedoelde ook meer een grasveld bij de ligplaats ArieDaar zal vast wel gras zijn
Van mij hoeft de boot overigens niet te varen. Geen bezwaar tegen maar als anderen dat wel hebben dan hoeft t van mij niet. Heb liever dat er meer mensen komen dan dat we een rondje varen. Daarnaast kunnen we natuurlijk ook altijd een uurtje of twee rondvaren als Rudy aan het zonnen is
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:12 schreef ursel het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook kijken hoe rudy reageerd. Eerst zeggen dat we niet gaan varen, Rudy aan boord halen en dan snel wegvaren..
Beesten gaan dan altijd heel panisch reageren als ze weten dat ze opgesloten zijn... Benieuwd hoe Rudy reageerd...![]()
![]()
![]()
![]()
Dalijk stuitert ie een gat in de bodemquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:12 schreef ursel het volgende:
Beesten gaan dan altijd heel panisch reageren als ze weten dat ze opgesloten zijn... Benieuwd hoe Rudy reageerd...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb EHBO, dus ik kan dan eventueel mond-op-mondbeadming doen..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Dalijk stuitert ie een gat in de bodem![]()
Vroegah heb ik nog aan reddingbrigade gedaan dus ik red Rudy wel
Mja, kan er niet veel aan veranderen dat het schip daar nu eenmaal ligt. We kunnen ook naar roermond varen, alleen redden we dat niet met ¤20 en in 1 weekend..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
Niet om het een of ander maar dat varen heeft niets te maken met angst ofzo hoor... Ik heb hetzelfde als ik naar een feessie ga ofzo, het liefst ga ik met eigen vervoer, dan kan je weg wanneer je wilt... En de Kaag, Brassem etc ken ik wel... Heb er 18 jaar gewoond...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, kan er niet veel aan veranderen dat het schip daar nu eenmaal ligt. We kunnen ook naar roermond varen, alleen redden we dat niet met ¤20 en in 1 weekend..![]()
quote:
En wie heeft er zijn grote vaarbewijsquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:46 schreef FJD het volgende:
Ow ik neem aan dat als we gaan varen dat we gewoon een tochtje van een uurtje of 2 a 3 doen.
Heeft weinig zin om zaterdagochtend te vertrekken, vervolgens 30 uur te gaan varen en 24 uur daarvan of aan de tap te hangen of te gamen of te feesten benedendeks. Daar kost het vrees ik teveel geld voorKortom, my guess is dat het om een korte rondvaart zal gaan
Dat maakt het waarschijnlijk ook zo duur en daarmee direct een stuk onwaarschijnlijker.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
En wie heeft er zijn grote vaarbewijs![]()
De gasten van de scouting welke meegaan (+/- 2 a 3 man), waarvan eentje net begonnen is met BF2..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En wie heeft er zijn grote vaarbewijs![]()
Gaan we checken... komen er op terug. Persoonlijk vind ik 300 alweer aardig veel en zou dan zelf eerder neigen naar een volledig nieuw systeem. Maar dat ben ik dan weer..quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:31 schreef FJD het volgende:
Wel handig als je even vraagt welk mobo hij heeft? Dan weten we welke CPU er max op kan
Belangrijkste is de VGA kaart, die zuigt. Mocht dat niet werken dan zijn er twee opties. Of het geheugen is te weinig of de CPU is te traag. Wat dan de beste keus is weet ik niet
Verder zit z'n systeem echt op t bare minium wat BF2 nodig heeft dus tja eigenlijk, als hij het budget heeft, kan hij beter upgradenDenk dan aan een euro of 300,- voor mobo+CPU+VGA+RAM.
Wat is er mis met Klein orkest??quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:54 schreef FJD het volgende:
Ow ja er is een voorwaarde, Ursel mag de muziek niet regelen. Wat ik af en toe voorbij zie komen in z'n MSN naam...
ik ga wel effe een beetje trance mixen, heb 2 cdj-500'squote:Op dinsdag 19 december 2006 12:54 schreef FJD het volgende:
Ow ja er is een voorwaarde, Ursel mag de muziek niet regelen. Wat ik af en toe voorbij zie komen in z'n MSN naam...
212GBquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:17 schreef ursel het volgende:
Correctie.. ff net gechecked, de teller stopte pas bij 68.1 gig..
Toch weer veel gedownload dan de laatste tijd..![]()
![]()
2 cd's 500...quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik ga wel effe een beetje trance mixen, heb 2 cdj-500's
2 CDJ-500's !!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:40 schreef ursel het volgende:
[..]
2 cd's 500...
Heb ik toch iets meer..![]()
Doe eens goed lezenquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:07 schreef RudyCarell het volgende:
We gaan toch niet naar Breezah muziek luisteren he... Kom op, wel een beetje niveau...
Tuurlijk Rudy...quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:07 schreef RudyCarell het volgende:
We gaan toch niet naar Breezah muziek luisteren he... Kom op, wel een beetje niveau...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Tuurlijk Rudy...
* Houdt idee vast van varen en Rudy geen kant opkunnen..![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Dalijk stuitert ie een gat in de bodem![]()
Vroegah heb ik nog aan reddingbrigade gedaan dus ik red Rudy wel
Lijkt me tof. Ik ben net klaar met seizoen 1 en 2quote:
wie zegt dat ik de rest niet meeneem dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik neem m'n MP3 Speler wel mee als ik de muziek zo lees hier
Alleen Ferdi heeft smaak
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen Ferdi heeft smaak
We kunnen natuurlijk ook gewoon de Apres Skihut 1-19 opzetten. Allemaal achter elkaaar! en op repeat!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen Ferdi heeft smaak
Sorry hoor, ik heb het geprobeerd maar ik kreeg Ente-Geschichten niet snel genoeg nagesynchroniseerd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:50 schreef ursel het volgende:
Hij heeft niet eens de tune van ducktales in het duits.
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon de Apres Skihut 1-19 opzetten. Allemaal achter elkaaar! en op repeat!
Wel Kerst in de Apres Skihut, neem ik die wel weer meequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:13 schreef ursel het volgende:.. heb jij nr 20 nog niet dan...
Neem ik die wel mee..
Dan kom ik ZEKER niet! Boerenpummel tunes... Gelukkig bestaan er headphones...quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon de Apres Skihut 1-19 opzetten. Allemaal achter elkaaar! en op repeat!
Gisteren nog gezien. Op de vooruit van me auto.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:17 schreef ursel het volgende:
Overigens.. Waar blijft IJs tegenwoordig nou??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |