quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:48 schreef dekkered het volgende:
kan je ze ook nog een keer zwaaient allemaal op 1 foto zetten??
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef ursel het volgende:
[..]..
Post hier je request welke houding de BoFFers op de volgende foto aan moeten nemen..
JP.. je heb er toch wel een met oorsmeer genomen he..![]()
Ja dat rotding van jp bedoel je?!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zie ik daar een ubergeile Razorback Magma muis naast je![]()
vandaagquote:Op zaterdag 16 december 2006 04:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net een mooie pot Sharqi gespeeld. Mooi teamplay
Nu ga ik ook maar eens me bed op zoeken. Ik hoop dat er nog lucht in zit
Morgen War-en
succes!!maak er effe een filmpje vanquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:30 schreef BattleLies het volgende:
Om 9.30 uur onze eerste compo-war!!
Ik ga dus maar snel naar bed
merciquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
He Frank (inco) Gefeli![]()
![]()
Dat je een grote jongen mag worden met een baan![]()
mja ik ben er nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:27 schreef BattleLies het volgende:
Gaat erg slecht in de compo mannen ... We moeten beter oefenen!
BoF blinkt maar op 1 manier uit!! In ieder zijn eigen weg gaan
[afbeelding]
Over 3 minuten spelen we de 3de match ... hopelijk winnen we die wel
je moet ook 3-1-4 spelenquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:27 schreef BattleLies het volgende:
Gaat erg slecht in de compo mannen ... We moeten beter oefenen!
BoF blinkt maar op 1 manier uit!! In ieder zijn eigen weg gaan
[afbeelding]
Over 3 minuten spelen we de 3de match ... hopelijk winnen we die wel
Tis echt te triest voor woorden .. WEER verloren inderdaad ..quote:
ik bedoeldequote:Op zaterdag 16 december 2006 13:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Tis echt te triest voor woorden .. WEER verloren inderdaad ..
Hoop dat ik hem dan niet vergeet mee te nemenquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Raffie: Bedankt alvast voor het meenemen van mijn trui
Ik zie hem de 5de wel weer.
Zo wij zijn weer thuis van Regroup ...quote:
nee totaal niet... als je stoned bent zijn je ogen rood en kleiner en staan ze slomer. nu lijkt het wel of er housers in het spel zijn...quote:Op zondag 17 december 2006 01:57 schreef Incolumis het volgende:
toch wel de eerste keer dat ik het eens ben met silver_shark
de expertquote:Op zondag 17 december 2006 12:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee totaal niet... als je stoned bent zijn je ogen rood en kleiner en staan ze slomer. nu lijkt het wel of er housers in het spel zijn...
hoe weet jij dat zo goedddquote:Op zondag 17 december 2006 12:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee totaal niet... als je stoned bent zijn je ogen rood en kleiner en staan ze slomer. nu lijkt het wel of er housers in het spel zijn...
heb ik met x64 ook gehad...is nu hersteld door Deamon gelukkig.quote:Op zondag 17 december 2006 12:33 schreef Timminater het volgende:
GVD, terug naar XP, Vista is super, maar als je niets meer kan mounten om te spelen houd het al snel op, vista heeft zelf een beveiliging tegen emulatioesoftware zoals daemon-tools
je hebt maar 2 wii-motes, hoe kan je dan met 4-en spelenquote:Op zondag 17 december 2006 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb ik met x64 ook gehad...is nu hersteld door Deamon gelukkig.
Zeker een reden om geen vista te draaien nog.
Gelukkig is de eerste gekraakte versie van vista al verschenen. Helaas zijn ze al geblocked door MS. (Ze hadden gewoon files gemixed van de trial en de final.) MAar het beloofd al hoop.![]()
En nu weer verder WII-en met Lies, Veer en KEf.![]()
![]()
SCOOP!!!!! >>>>>> TIim heeft een mokkel!!! <<<<<<
2 spelen 2 kijken en daarna omwisselenquote:Op zondag 17 december 2006 14:50 schreef Timminater het volgende:
[..]
je hebt maar 2 wii-motes, hoe kan je dan met 4-en spelen
![]()
je kunt ook hierlangs komen en er effe 2 meenemen, broer zit zelf toch zelda te spelen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
2 spelen 2 kijken en daarna omwisselen
(sickert)
Hij is niet de enigequote:Op zondag 17 december 2006 14:47 schreef jpjedi het volgende:
quote:
Hij kijkt nog wel eens in de spiegelquote:
De prijzen zijn nog niet vergevenquote:Op zondag 17 december 2006 16:42 schreef Incolumis het volgende:
1. 1. Ferdi Dorr Ferdi Dorr Manager Rondewinnaar (4) 28-5-2006 666 (+36)
duivels goed
quote:Op zondag 17 december 2006 16:53 schreef -Raffie- het volgende:
1. ursel ursel 17-8-2006 47
2. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 45
3. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 39
4. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 38
5. Ferdi Dorr Ferdi Dorr Manager 28-5-2006 36
PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 36
7. Sickert Kevin 17-8-2006 30
8. Frank22 Frank 28-8-2006
Ursel had meeste punten
Als ik er vrijdag aan had gedacht had ik PSV op 2-0 kunnen zettenquote:Op zondag 17 december 2006 16:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De prijzen zijn nog niet vergeven
We hebben nog even tot aan de meet, ik zal er alles aan doen om toch boven hem te komen
Ruikt Sickert nu ook al..quote:Op zondag 17 december 2006 17:33 schreef Silver_Shark het volgende:
* Silver_Shark heeft sickert ingehaalt
De laatste rondes zullen het verschil gaan maken. Ik zal misschien ook nog wel wat last minute changes gaan maken, maar het probleem is wel dat tegen de tijd dat de wedstrijden zijn, ik het waarschijnlijk weer vergeet. Dat is ook de reden geweest om al mijn uitslagen zo in te voeren.quote:Op zondag 17 december 2006 19:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik er vrijdag aan had gedacht had ik PSV op 2-0 kunnen zettenDat is ook de reden dat ik nu dezelfde scores heb ingevuld, als ik iets vergeet moet ik er in het weekend nog op uit om de scores te wijzigen en daar voel ik niet zoveel voor
Anyway, tvp vanuit Ploiesti. Beat that!
De enige Wifi hotspot die werkt in de buurt en mn ballen vriezen eraf man. Straks even verhuizen naar t winkelcentrum, kijken of die daar ook werkt
Koevermans was anders ook fout geweest, dus dat scheelt..quote:Op zondag 17 december 2006 20:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De laatste rondes zullen het verschil gaan maken. Ik zal misschien ook nog wel wat last minute changes gaan maken, maar het probleem is wel dat tegen de tijd dat de wedstrijden zijn, ik het waarschijnlijk weer vergeet. Dat is ook de reden geweest om al mijn uitslagen zo in te voeren.
Ik kan nog proberen om met de doelpunten makers iets te scoren, maar dat gaat ook lastig worden.
Dit weekend gokte ik op arveladze, maar hij speelde niet eens
Ik dacht dat jij niets meer ging veranderenquote:Op zondag 17 december 2006 20:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan nog proberen om met de doelpunten makers iets te scoren, maar dat gaat ook lastig worden.
Dit weekend gokte ik op arveladze, maar hij speelde niet eens
Kinderbier zekerquote:Op zondag 17 december 2006 21:17 schreef ursel het volgende:
Ik heb trouwens ook een mooi speciaal biertje voor Foxie gevonden..
Ik probeer zolang mogelijk geen scores aan te passen. De doelpuntenmakers vul ik meestal (mits ik het vergeet) wel in. Meestal een bewuste keus van geen score. Volgens mij moet je ook bewust deze actie saven anders telt het niet mee, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 17 december 2006 20:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niets meer ging veranderenLekker is dat, moet ik weer van alles gaan veranderen en op gaan letten
Fijne van de Wifi in de KFC is wel dat ik nu ook last minute changes kan maken zonder weg te hoeven
quote:
Tja, over het algemeen is het niet al te moeilijk om de aandacht van gamers te trekken ;')quote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef Viro het volgende:
Was idd gezelli op regroupIk was me luchbedje & slaapkleding vergeten mee te nemen
Als een echte bikkel 5 uurtjes geslapen op de grond in me slaapzak
Iedereen die voor 22.00 op zaterdag is vertrokken weet niet wat ie gemist heeft. Man o man, 4 vrouwen met alleen een bikini broekje
, pakken vla
en muziek
was genoeg om iedere kerel daar met een bonker voor de podium te laten staan
Er werden 2 gasten uit het publiek gehaald om met de dames te stoeien. Was graag gegaan maar toch niet gedaan uit respect voor me vriendin
Volgende lan zal ik duidelijk aanwezig zijn. 230 gig gedowned binnen 4 a 5 uur tijd, moest wel even zoeken naar wat ik wou. Next time neem ik gewoon een externe hdd mee van 1 TB
post nou eerst eens een foto van je mokkel..dan praten we verder..quote:Op zondag 17 december 2006 22:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, over het algemeen is het niet al te moeilijk om de aandacht van gamers te trekken ;')
Ik was graag gebleven, maar ja ik moest een wedstrijd spelen, welke ik uiteraard verloren heb![]()
Wat voelde ik me klote zaterdag na die wedstrijd. Maar goed 's avonds in de stad is dat wel weer goed gemaakt, ook al stond ik half te slapen in de stad
Leren gaat weer erg moeizaam. Maar goed nog maar een paar hoofdstukjes doen en dan lekker slapen.
Trusten alvast
Ik had geen fotocamera bij mequote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
post nou eerst eens een foto van je mokkel..dan praten we verder..
Enne Viro...FOTO`s?????![]()
Nou ongeveer 2/3 deel bleef gewoon gamen, volgens mij allemaal homo's.quote:Op zondag 17 december 2006 22:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, over het algemeen is het niet al te moeilijk om de aandacht van gamers te trekken ;')
Ik was graag gebleven, maar ja ik moest een wedstrijd spelen, welke ik uiteraard verloren heb![]()
[...]0
Leren gaat weer erg moeizaam. Maar goed nog maar een paar hoofdstukjes doen en dan lekker slapen.
Trusten alvast
Was wel mooi dat we met een leuk groepje waren..de LAN groep groeit redelijk aangezien de eerste keer we nog met zijn 3-en waren.quote:Op zondag 17 december 2006 23:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou ongeveer 2/3 deel bleef gewoon gamen, volgens mij allemaal homo's.
5de keer verloren die dagLijkt wel of BoF werd gestraft
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef ursel het volgende:
Ik heb misschien wel een ideetje voor een geniale lan op een boot.. Moet ik alleen even informeren hoeveel stroom de aggregaat kan leveren.
Daar is slaapplaats genoeg, ruimte genoeg voor PC's, een bar, muziek. En als we willen kunnen we ook de kaag op.
www.mokkels.nlquote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
post nou eerst eens een foto van je mokkel..dan praten we verder..
als je weet hoe hun toeleveranciers met die kippen omgaan neit meer hoor....quote:Op zondag 17 december 2006 20:01 schreef FJD het volgende:
Back on track @ KFCBen nu al fan van deze fastfoodketen
(over Drum n Bass festival)quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:15 schreef Sickert het volgende:
lekker hoor
na het checken van de site had ik na 1 nummer al genoeg
Moet je nu alweer surprises makenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu alleen nog even de laatste lootjes op het werk en dan naar huis inpakken en hup de file in richting Rijswijk![]()
Yup werkt. Er zit nml niets in het wieltje. Je zet gewoon je mote erin en als je dan t stuur draait draai je eigenlijk je mote. Kortom, als de controls bij NFS ook op die manier werken of ingesteld kunnen worden dan kan t.quote:Op zondag 17 december 2006 23:15 schreef jpjedi het volgende:
Die controller als stuurwiel.![]()
..ff kijken of dat stuurtje van GTpro dan ook te gebruiken is.
![]()
De bierpot raak ik toch wel kwijt. Kom op zeg, we verzamelen bij jouquote:
Hoe kom jij nou weer aan een Wiiquote:Op zondag 17 december 2006 14:47 schreef jpjedi het volgende:
En nu weer verder WII-en met Lies, Veer en KEf.![]()
![]()
Jezus zeg dadelijk kunnen we nog een gezellig stelletjes-avond organiserenquote:
Tja die gedachtegang volg ik nooit. Dan zou ik namelijk ook geen vlees meer etenquote:Op maandag 18 december 2006 07:43 schreef staticdata het volgende:
als je weet hoe hun toeleveranciers met die kippen omgaan neit meer hoor....
Count me inquote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef ursel het volgende:
Ik heb misschien wel een ideetje voor een geniale lan op een boot.. Moet ik alleen even informeren hoeveel stroom de aggregaat kan leveren.
Daar is slaapplaats genoeg, ruimte genoeg voor PC's, een bar, muziek. En als we willen kunnen we ook de kaag op.
Trek dat je toch niet steeds zo aan dat K-woord... Bijna net zo erg als actieve niet rokers die gaan hoesten als ze ook maar wat ruiken... Het is jammer genoeg voor een hoop mensen een stop-woord...quote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Trouwens lachen toen de broer van Lies die gast eventjes afsloot vanaf zijn PDA omdat hij heel de tijd het K-woord riep. We werden er helemaal gallisch van zeg. continu..![]()
Nou als het continue rond je hoofd gegooid wordt heb ik er toch echt de schurft aan. Gelukkig was ik niet de enige en klaagden er veel mensen over.quote:Op maandag 18 december 2006 09:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Trek dat je toch niet steeds zo aan dat K-woord... Bijna net zo erg als actieve niet rokers die gaan hoesten als ze ook maar wat ruiken... Het is jammer genoeg voor een hoop mensen een stop-woord...
geniaal man!!!!quote:Op maandag 18 december 2006 09:42 schreef ursel het volgende:
Nog even terug komend op de lan op die boot, het betreft het wachtschip van scouting Norvicus. Dit is een oude binnenvaarder van 43 meter lang en 5.5 meter breed, heeft aparte slaapplaatsen (In totaal op het gehele schip, exclusief ruim zijn er +/- 70 slaapplaatsen. In het ruim zijn er tafels voldoende aanwezig, een bar/keuken/wc.
Beschikbaarheid schat ik de meeste kans op eind maart/begin april, daar de scouting hem daarna zelf ook gaat gebruiken. Ik zal even informeren welke data beschikbaar zijn.
De kosten zullen ook relatief laag zijn. Willen we ook nog eens gaan varen, dan komt er natuurlijk extra bij voor de diesel. De bar is voorzien van een tapinstallatie, dus dat zit ook nog eens goed..
Ik hoop er deze week op terug te kunnen komen.
Wat betreft bbq meet. Boven de slaapplaatsen kan de dek-ijzers weghalen en kan je een ideaal terras maken alwaar de bbq heerlijk ontstoken kan worden.![]()
Hier een foto van het "bootje"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |