Hmm... 941 ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar daar staat niks in waaruit je kan opmaken wie of wat je bent.
Ik lees hier toch vrij veel, maar ook uit 941 snapte ik er niks van wie je nu wasquote:
Samenvatting:quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ik lees hier toch vrij veel, maar ook uit 941 snapte ik er niks van wie je nu was
EN nu?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:46 schreef gurlie het volgende:
Zo, Flow en consorten afgezet op het vliegveld en weer thuis.
Ik ben meer van het pad af geweest dan erop b.w.s.. Maar dat zal nooit meer voorkomen (tenminste niet door alcohol).quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit helemaal van het pad afgeweest. Maar daarentegen nooit een kater gehad.
Eenzaamheid.quote:
Is weer eens wat anders dan constant aan sex denken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eenzaamheid.
Nee hoor, ik heb het behoorlijk druk deze week dus dat is vast zo weer voorbij.
Leren en leren en nog eens leren.En kerstvoorbereidingen. Cadeautjes kopen, boodschappen doen, menu samenstellen. Wat een feest, kerst. En ik ga ook maar weer eens naar de kapper en mijn haar verven en al die andere dingen waar je normaal niet aan denkt.
eensch...weer een gare zaterdag nuttig besteed...quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:59 schreef Blueman het volgende:
Goed bezig Artic!
Je hebt er ook debiele mensen bij he...quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eensch...weer een gare zaterdag nuttig besteed...
administratie helemaal bijgewerkt en opnieuw ingedeeld
CV ge-upate
klant in nood gered....(de slimmerik dacht ff zijn toetsenbord kabel in de PC te proppen ook al was er wat weerstand...kromme pinnetjes in de ps/2 stekker dus...telefonische cursus 'EHBO met een pincet' gegeven)
en dan roepen dat ie snel hulp nodig heeft want zijn winkel staat vol klanten...blijf dan gvd er met je poten vanafquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je hebt er ook debiele mensen bij he...
Ja. Al prefereer ik dat toch.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan constant aan sex denken.
Precies. En die winkel zat zeker niet in de buurt..quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan roepen dat ie snel hulp nodig heeft want zijn winkel staat vol klanten...blijf dan gvd er met je poten vanaf![]()
mijn broer had laatst ook gezopenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:25 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde laatst een verhaal van een kerel die zo dronken was dat hij op het nachtkastje had gepoept.
Vriendin wordt wakker: hmm wat ruik ik toch? En ziet die shit liggen....
na een paar weken ontdenkt vriendin dat ze haar ketting kwijt is welke ze op het nachtkastje had gelegd.....
Die vriend had schijnbaar de poep door de afvoer van de wastafel weggespoeld (vraag me niet ewaarom) en gelukkig lag het kettinkje nog in een van de lussen van de hals van de afvoer.
Eindje weg in Belgiëquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Precies. En die winkel zat zeker niet in de buurt..
ik wilde het net zeggenquote:
yep, masturbismequote:
teveel gehad, net als ik juup?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben meer van het pad af geweest dan erop b.w.s.. Maar dat zal nooit meer voorkomen (tenminste niet door alcohol).
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn broer had laatst ook gezopen
hij moest snachts pissen.
zegt zn vrouw: schatje, wat doe je daar?
hij: ik ben aan het plassen
zij: KOM DAN ES HEEL RAP ACHTER DIE GORDIJNEN UIT
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |