Baan nog heel of zitten er deuken in?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:51 schreef C_W het volgende:
Ik ook weer terug van personeelsfeest
Onze baan heel.. de baan ernaast wat deuken (heb een afwijking naar linksquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Baan nog heel of zitten er deuken in?
Raving with the Stars bij Ruud de Wild op 538 is tofquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:12 schreef febster het volgende:
Ranking with the Stars is ook grappig, maar te kort
Klacht indienen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:11 schreef Juup© het volgende:
Klote fotoboek werkt niet met mijn nick
op id doet ie het wel...maar volgens je fobo ben je vrouwquote:
Mooi toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op id doet ie het wel...maar volgens je fobo ben je vrouw
hier geen kater, ik mag za-morgens altijd uitslapen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:55 schreef ArTiC het volgende:
...en langzaam ontwaken de mensen met hun katers
het is toch al een kattentopic hier af en toe![]()
Helemaal naar de overkant van de straat gelopen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:21 schreef amaranta het volgende:
Ik ben gewoon gaan sporten op zaterdag ochtend
Bijna, moet ook nog even een dvdtje naar de papa brengen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:30 schreef amaranta het volgende:
Programma van vandaag:
* Douchen
* Ikea -> roede kopen en wegwezen!
* Jumbo
* kerstkaarten kopen -> tja bij sommigen ontkom je er niet aan
* cadeautje kopen voor vriendinnetje die vandaag jarig is!
* eten
* klaarmaken voor feest
* feestje!
* slapen
Ik denk dat ik zo alles heb....
Mijn collega's waren na het bowlen al naar huisquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dronken worden waar je collegas bij zijn is NOT DONE...
Òfnie Ingrid?
Dat was al een hele opgave ja......maar toen ik er eenmaal was...quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helemaal naar de overkant van de straat gelopen?
Maar voor de mensen die niet zo wakker zijn, wie ben je nu in hemelsnaamquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:20 schreef C_W het volgende:
[..]
Mijn collega's waren na het bowlen al naar huis...
haha ga ook naar ikea..quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:30 schreef amaranta het volgende:
Programma van vandaag:
* Douchen
* Ikea -> roede kopen en wegwezen!
* Jumbo
* kerstkaarten kopen -> tja bij sommigen ontkom je er niet aan
* cadeautje kopen voor vriendinnetje die vandaag jarig is!
* eten
* klaarmaken voor feest
* feestje!
* slapen
Ik denk dat ik zo alles heb....
ow... dan........quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:20 schreef C_W het volgende:
[..]
Mijn collega's waren na het bowlen al naar huis...
Ik weet het ook niet hoor...quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:22 schreef febster het volgende:
[..]
Maar voor de mensen die niet zo wakker zijn, wie ben je nu in hemelsnaamwant iedereen schijnt het te weten behalve ik
.... PM het anders even ofzo, maakt het allemaal wat duidelijker
Je kunt ook het vorige topic lezenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:22 schreef febster het volgende:
[..]
Maar voor de mensen die niet zo wakker zijn, wie ben je nu in hemelsnaamwant iedereen schijnt het te weten behalve ik
.... PM het anders even ofzo, maakt het allemaal wat duidelijker
Ben nooit dronken hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
ow... dan........
Dronken worden überhaubt is NOT done... Weet waar je grens ligt en stop gewoon![]()
Heeft mex_ ook een handje van;
Amaranta: zou je niet eens stoppen
Mex: nee, het gaat wel
Later op de avond
Mex: kots plee 1
Mex: kots plee 2
amaranta:![]()
Niet om het een of het ander maar daar staat niks in waaruit je kan opmaken wie of wat je bent.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef C_W het volgende:
[..]
Je kunt ook het vorige topic lezen![]()
Wil je best een keer een PM sturen hoor met een korte beschrijving.. maar nu moet ik ook richting de ikea![]()
Ik ben wel ooit helemaal van het pad afgeweest. Maar daarentegen nooit een kater gehad.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:26 schreef C_W het volgende:
[..]
Ben nooit dronken hoor![]()
hooguit wat aangeschoten! Maar dan kun je nog wel een kater hebben!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |