abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:27:04 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44485798
Als wordt geconstateerd dat de verzorging in het pension niet goed is, dan kun je verwachten dat het pension eerst in de gelegenheid wordt gesteld om de verzorging te verbeteren.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:28:22 #102
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44485836
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:26 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoe triest dan ook, maar alles lijkt me beter dan dat ze daar nog veel langer moeten blijven.
Ja is ook wel. Maar toch

En daarbij, dit weekend kunnen we tch niet veel doen qua bewijs verzamelen, dus kunnen we toch best een mailtje afwachten?

Er staan opties voor bewijs verzamelen bij. Als iedereen daar dan even over gaat nadenken, hoe en wat?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:32:14 #103
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44485947
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:28 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja is ook wel. Maar toch

En daarbij, dit weekend kunnen we tch niet veel doen qua bewijs verzamelen, dus kunnen we toch best een mailtje afwachten?

Er staan opties voor bewijs verzamelen bij. Als iedereen daar dan even over gaat nadenken, hoe en wat?
En meer gedupeerden zien te vinden. Staan er al oproepen op marktplaats, speurders, etc ..?
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:33:12 #104
150152 Queen_Bee
pi_44485977
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:32 schreef Katey het volgende:

[..]

En meer gedupeerden zien te vinden. Staan er al oproepen op marktplaats, speurders, etc ..?
Nee, daar is nog niemand aan begonnen

Heeft iemand suggesties over welke fora/dingen we hiervoor allemaal kunnen gebruiken"?
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:34:02 #105
150152 Queen_Bee
pi_44485997
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Als wordt geconstateerd dat de verzorging in het pension niet goed is, dan kun je verwachten dat het pension eerst in de gelegenheid wordt gesteld om de verzorging te verbeteren.
Waarom hebben ze dat jaren geleden dan niet gedaan Er zijn echt al veeeel klachten over Mirando
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:37:00 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44486098
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:34 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dat jaren geleden dan niet gedaan Er zijn echt al veeeel klachten over Mirando
Misschien is dat wel gebeurd, maar is het daarna weer afgegleden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_44486254
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:12 schreef Diesz het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat er weinig aan gedaan wordt. Broodfokkerij kan blijkbaar gewoon in Nederland, de aandacht gaat naar de honden in het buitenland. Ik heb zelf een hoogzwangere teef bij een broodfokker weg gehaald, ze heeft de bevalling 4 dagen later bijna niet overleefd en daarna nog veel voor haar kiezen gehad. Om een lang verhaal kort te maken (degenen die het willen lezen kunnen kijken op http://puppies.dieszel.nl ), ik heb inmiddels al veel gezien en gehoord en tot nu toe hebben we nergens een poot aan de grond gekregen.

Ik hoop dat hier (en bij de andere broodfokkers en dat zijn er zeer veel helaas) eindelijk eens definitief ingegrepen wordt!!
Zolang runderen en kippen massaal afgemaakt worden als er ook maar een klein kansje bestaat dat onze heilige economie gevaar gaat lopen moet je niet denken dat er iemand is die z'n baan op het spel zet voor huisdieren.
Iedereen vindt het natuurlijk schandalig en het zou nooit moeten kunnen en ondertussen gaat het gewoon door.
Een tijdje geleden zag je in RADAR een item over zieke hondjes die verkocht werden door iemand die al lang in die wereld bezig is en er was vrijwel niks tegen te doen.
De politici die aan het woord kwamen hadden het over wetten en regels die ingevoerd zouden moeten worden en daar zullen ze het over 100 jaar nog wel over hebben denk ik.
Mensen zouden allemaal een rasvereniging moeten bellen om daar te weten te komen waar je eerlijke fokkers kunt vinden en zolang mensen dat niet doen zijn ze zelf ook schuldig aan deze praktijken.
Audaces fortuna juvat
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:44:41 #108
150152 Queen_Bee
pi_44486310
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien is dat wel gebeurd, maar is het daarna weer afgegleden.
Bij alle verhalen van verschillende mensen mbt tot Mirando heb ik gelezen dat de dierenbescherming er niets aan (kon) doen
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:47:33 #109
150152 Queen_Bee
pi_44486415
Ik vertelde mijn ouders er trouwens net over. En toen gaf mn vader me een krantje over een asiel hier in Beilen. Toevallig vandaag bij de post

In ieder geval zie ik hier staan dat dit asiel iig met gastgezinnen voor katten werkt. Gastgezinnen worden dus wel degelijk in Nederland gebruikt, en dat betekent meer plek

Nu ben ik al wat blijer
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:15:10 #110
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44487138
Ik heb (via via) een mail teruggekregen van dierenproject.nl waarin staat dat het 'hotel' een UBN* heeft verkregen naar het Honden en Kattenbesluit. Haar eerste reactie is: druk uitoefenen op Dierenbescherming, maar vanwege dit UBN zullen ze echt geen actie ondernemen. Vergeleken bij Het Poor Animal in Prinsenbeek schijnt Mirando zelfs een echt dierenhotel te zijn, want daar liggen de puppies gewoon doodziek in de badkuip te sterven als ratten en daar doet de Dierenbescherming ook helemaal niets aan!

Kortom deze mensen mogen dus pension houden en fokken met de honden.
Zolang er eten en drinken geserveerd wordt onderneemt de DB GEEN actie.

Het is dus sowieso slim om de Dierenbescherming plat te mailen met deze info, misschien dat het tegelijkertijd met wat andere druk uiteindelijk zal helpen.

* Dat nummer heb je nodig als je in dieren handelt. Om het nummer te krijgen moet je aan allerlei voorwaarden voldoen. Wat deze voorwaarden precies zijn, kan ik niet precies vinden. Ik geloof wel dat het iig iets met huisvesting en verzorging te maken heeft...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:17:56 #111
150152 Queen_Bee
pi_44487198
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:15 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb (via via) een mail teruggekregen van dierenproject.nl waarin staat dat het 'hotel' een UBN* heeft verkregen naar het Honden en Kattenbesluit. Haar eerste reactie is: druk uitoefenen op Dierenbescherming, maar vanwege dit UBN zullen ze echt geen actie ondernemen. Vergeleken bij Het Poor Animal in Prinsenbeek schijnt Mirando zelfs een echt dierenhotel te zijn, want daar liggen de puppies gewoon doodziek in de badkuip te sterven als ratten en daar doet de Dierenbescherming ook helemaal niets aan!

Kortom deze mensen mogen dus pension houden en fokken met de honden.
Zolang er eten en drinken geserveerd wordt onderneemt de DB GEEN actie.

Het is dus sowieso slim om de Dierenbescherming plat te mailen met deze info, misschien dat het tegelijkertijd met wat andere druk uiteindelijk zal helpen.

* Dat nummer heb je nodig als je in dieren handelt. Om het nummer te krijgen moet je aan allerlei voorwaarden voldoen. Wat deze voorwaarden precies zijn, kan ik niet precies vinden. Ik geloof wel dat het iig iets met huisvesting en verzorging te maken heeft...
Ja precies, druk uitoefenen. We zitten nu net al het bewijs bij elkaar te zoeken, en dat post ik hier zo neer. DAt moet naar de DB
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:18:52 #112
150152 Queen_Bee
pi_44487213
Als we al het bewijs bij elkaar optellen, hebben we dan niet meer dan genoeg?

Even op een rijtje

* Frappelsien haar foto's plus dat zij het van dichtbij meegemaakt heeft,
en de anderen die er stage lopen

* 3 a 4 mensen op dat andere forum die ook een doodzieke pup hadden

* Die ambulance mevrouw die "zogenaamd aankomen lopende honden" moest ophalen.
De DB zal die honden wel onderzocht hebben en dossiers hebben?
En dan de (oud)? werknemer die wist te vertellen dat dat de teefjes zijn die
de nesten moesten werpen. Kan me niet voorstellen dat die honden gezond waren.

Plus als we vertellen dat we die en die tv prgrammas erbij hebben gehaald,
en die allen positief reageerden, dat moet ook wel wat zorg baren bij de DB
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:21:02 #113
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44487256
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:18 schreef Queen_Bee het volgende:

[knip]
yep dit moet toch echt genoeg zijn hoor.

En gewoon een beetje bluffen, beetje druk bij de dierenbescherming leggen. Dat ze bang zijn dat ze op nationale televisie erop worden aangesproken dat ze geen poot hebben uitgestoken.
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:21:18 #114
150152 Queen_Bee
pi_44487263
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:15 schreef Lllaura het volgende:
Vergeleken bij Het Poor Animal in Prinsenbeek schijnt Mirando zelfs een echt dierenhotel te zijn, want daar liggen de puppies gewoon doodziek in de badkuip te sterven als ratten en daar doet de Dierenbescherming ook helemaal niets aan!
Ik zie ons 2e project als we van Mirando af zijn
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:22:19 #115
150152 Queen_Bee
pi_44487280
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:21 schreef Sh0g het volgende:

[..]

yep dit moet toch echt genoeg zijn hoor.

En gewoon een beetje bluffen, beetje druk bij de dierenbescherming leggen. Dat ze bang zijn dat ze op nationale televisie erop worden aangesproken dat ze geen poot hebben uitgestoken.
Precies. Dat zullen ze niet prettig vinden
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:26:38 #116
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_44487396
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:21 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik zie ons 2e project als we van Mirando af zijn
Ik zie een vast Fok!front tegen dierenleed in ontwikkeling!!
Misschien een vast forum hierover in het leven roepen?
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:27:31 #117
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44487423
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:18 schreef Queen_Bee het volgende:

Plus als we vertellen dat we die en die tv prgrammas erbij hebben gehaald,
en die allen positief reageerden, dat moet ook wel wat zorg baren bij de DB
Waarschijnlijk wil de DB zich dan wel van haar goede kant laten zien... Op (nog) slechtere publiciteit zitten ze ook niet te wachten...

Edit: dat bedoel ik idd.
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:21 schreef Sh0g het volgende:

Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:29:04 #118
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44487463
Broodfokkers.

Lekkere titel.

Dan denk ik aan Danny, Yvonne, etc.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:29:45 #119
150152 Queen_Bee
pi_44487475
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:26 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ik zie een vast Fok!front tegen dierenleed in ontwikkeling!!
Misschien een vast forum hierover in het leven roepen?
Nah ja, zolang er in t openbaar maar niet al te veel in detail wordt getreden. Qua bewijs verzamelen enzo
I'm super sonic man
pi_44487496
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 02:38 schreef Sh0g het volgende:
voor in de OP

[afbeelding]

jaja, wat ben ik toch ook een photoshop wonder
en dat logo van mirando zo subtiel achter dat verbodsbord gewerkt

maar de boodschap is duidelijk hoop ik
Ik gooi hem in de op !
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:32:13 #121
150152 Queen_Bee
pi_44487546
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:30 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik gooi hem in de op !
Ja, ik zat er over te denken de dingen als de stappen, het bewijs, en die post van llaura bij elkaar te pakken en in de OP zetten? Dat lijken me de meest belangrijke dingen atm?
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:32:16 #122
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44487551
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:29 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nah ja, zolang er in t openbaar maar niet al te veel in detail wordt getreden. Qua bewijs verzamelen enzo
Het lijkt me nu al erg onwaarschijnlijk dat Mirando nog geen lucht heeft gekregen van dit forum...
pi_44487572
Ik ben bezig met een site tegen Broodfokkers. Komt ook een forum op ed. Misschien zelfs een stichting ofzo...

Maar ik moet eerst even mn psychologie-essay's bijwerken hoor Ik loop een béétje achter
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:33:03 #124
150152 Queen_Bee
pi_44487576
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:32 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Het lijkt me nu al erg onwaarschijnlijk dat Mirando nog geen lucht heeft gekregen van dit forum...
Oh dat weet ik. Maar ik bedoel "undercover" naar die mensen te gaan om bewijs te verzamelen. Als we dat openbaar bespreken zullen er altijd fokkers f bekende van dat lezen. En dan is het over
I'm super sonic man
pi_44487586
Zou het iets uithalen om te mailen naar een Belgische site/organisatie? Deze site namelijk: http://www.broodfok.be
Niet geschoten is altijd mis, dus ik kan hen altijd eens een mailtje sturen hierover, toch?
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:34:30 #126
150152 Queen_Bee
pi_44487610
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:33 schreef Saarah het volgende:
Zou het iets uithalen om te mailen naar een Belgische site/organisatie? Deze site namelijk: http://www.broodfok.be
Niet geschoten is altijd mis, dus ik kan hen altijd eens een mailtje sturen hierover, toch?
Ja dat gaat Elvi idd nog doen
I'm super sonic man
pi_44487611
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:32 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, ik zat er over te denken de dingen als de stappen, het bewijs, en die post van llaura bij elkaar te pakken en in de OP zetten? Dat lijken me de meest belangrijke dingen atm?
Ik lees me nu in en stop de belangrijke dingen er wel in!
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:34:52 #128
150152 Queen_Bee
pi_44487620
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik lees me nu in en stop de belangrijke dingen er wel in!
I'm super sonic man
pi_44487767
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:34 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja dat gaat Elvi idd nog doen
Ik wil ook wel ff een mailtje sturen hoor, dat mailtje dat in het andere topic is voorgesteld als 'standaardmail'?
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:41:29 #130
150152 Queen_Bee
pi_44487788
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:40 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ik wil ook wel ff een mailtje sturen hoor, dat mailtje dat in het andere topic is voorgesteld als 'standaardmail'?
Bij hen dacht ik meer aan info verkrijgen, hoe wij dit het best kunnen aanpakken ed
Zij hebben er ervaring in, en wij nog niet
I'm super sonic man
pi_44487820
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:41 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Bij hen dacht ik meer aan info verkrijgen, hoe wij dit het best kunnen aanpakken ed
Zij hebben er ervaring in, en wij nog niet
Aha, ja, da's waar.
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:44:03 #132
150152 Queen_Bee
pi_44487855
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:42 schreef Saarah het volgende:

[..]

Aha, ja, da's waar.
Maar als jij dat wil doen zou tof zijn Elvi heeft het atm nogal druk
I'm super sonic man
pi_44488049
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:44 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Maar als jij dat wil doen zou tof zijn Elvi heeft het atm nogal druk
Ja hoor, ik heb tijd genoeg op het moment. Dus ik zal hen de links geven van de topics hier, wat informatie, en hun vragen hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Dat is toch de bedoeling hé?
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:52:33 #134
150152 Queen_Bee
pi_44488071
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:51 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb tijd genoeg op het moment. Dus ik zal hen de links geven van de topics hier, wat informatie, en hun vragen hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Dat is toch de bedoeling hé?
Yup! Zij hebben de ervaring die wij nodig hebben
I'm super sonic man
pi_44488094
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Yup! Zij hebben de ervaring die wij nodig hebben
Oké, en als ik een antwoord krijg zal ik het hier laten weten!
pi_44488905
Hebben we nu al antwoorden??? er zijn nu best al wat instanties gemailt enzo..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44489416
Ik wil ook graag meehelpen. Misschien kan ik eens een brief inzenden naar onze regionale krant die in bijna heel Overijssel en omstreken veel gelezen wordt.
pi_44489506
Pas wel op, we zijn nu allemaal kwaad op de mensen van mirando.
Maar zij zullen actie ondernemen als ze erachter komen dat dit verhaal rond gaat.

Zo hoorde ik vanmiddag dat ze een advocaat gebeld heeft. Dat wil natuurlijk nog niks zeggen.

Maar wil jullie toch even vragen een klein beetje op te letten op jullie uitspraken, ze kunnen ons anders wegens smaad aangeven.

http://www.beschermjezelf.nl/index_files/Page2949.htm

Wij hebben het recht onze mening te geven, maar mogen niemand ECHT openbaar beledigen!
We mogen mensen waarschuwen voor deze broodfokkers,en zullen allemaal proberen tot het uiterste te gaan.

Maar bescherm jezelf ook een beetje

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun en hulp hierbij.
Vind het echt geweldig om te zien dat er toch zoveel fokkertjes zijn die zich dit net zo aangrijpen als mij.
We zullen hiermee doorgaan, tot we duidelijkheid hebben wat er nou aan gedaan kan worden.

Als zal blijken dat we mirando zijn deuren niet moet sluiten, kunnen we wel allemaal proberen een steentje bij te dragen.
En mensen om ons heen waarschuwen voor broodfokkers en hun walgelijke praktijken.

Ga de mensen van Mirando ook niet vertellen dat wij dit allemaal bespreken hier op Fok.
Ze zullen anders gaan vissen naar uitspraken die niet door de beugel kunnen.

We hebben de vrijheid om te kunnen zeggen wat we willen doen hard nodig hierbij.
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:54:35 #139
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44489541
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:53 schreef Frappelsien het volgende:

Als zal blijken dat we mirando zijn deuren niet moet sluiten, kunnen we wel allemaal proberen een steentje bij te dragen.
Reken maar dat die deur gesloten wordt.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:02:09 #140
150152 Queen_Bee
pi_44489756
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:54 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Reken maar dat die deur gesloten wordt.
En nog vele anderen

Ik heb mn hond al beloofd dat ik zn soortgenoten ga redden

I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:19:52 #141
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44490306
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:02 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

En nog vele anderen

Ik heb mn hond al beloofd dat ik zn soortgenoten ga redden

Haha, beloofd is beloofd! Nu kan je niet meer terug
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:30:48 #142
150152 Queen_Bee
pi_44490640
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:19 schreef Katey het volgende:

[..]

Haha, beloofd is beloofd! Nu kan je niet meer terug
Precies ja. Ben ik ook niet van plan ;P Arme hondjes Mn maag keert zich om

We krijgen trouwens wel veel views, das ook wel fijn
I'm super sonic man
pi_44494631
Ik zie dat dat "bedrijf" 11 honden aangeboden heeft staan op marktplaats....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 17 december 2006 @ 04:46:40 #144
150152 Queen_Bee
pi_44500294
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:58 schreef prupke het volgende:
Ik zie dat dat "bedrijf" 11 honden aangeboden heeft staan op marktplaats....
Maar er zijn er veul meer
I'm super sonic man
pi_44500333
Ze hebben in ieder geval wel een krant om te lezen.

Als ik de foto's zo zie lijkt het wel een of ander Sovjet asiel. Dat zoiets kan in Nederland.
  zondag 17 december 2006 @ 04:53:38 #146
150152 Queen_Bee
pi_44500356
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:51 schreef tho_Omas het volgende:
Ze hebben in ieder geval wel een krant om te lezen.

Als ik de foto's zo zie lijkt het wel een of ander Sovjet asiel. Dat zoiets kan in Nederland.
Ja het is toch schandalig! Zeker als er zveel meldingen zijn geweest bij de Dierenbescherming
I'm super sonic man
pi_44500438
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:53 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja het is toch schandalig! Zeker als er zveel meldingen zijn geweest bij de Dierenbescherming
sluiten hoeft toch niet meteen?

als we ze kunnen dwingen de omstandigheden aan te passen

mensen willen tenslotte toch een hondje kunnen nemen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 17 december 2006 @ 05:18:16 #148
150152 Queen_Bee
pi_44500488
quote:
Op zondag 17 december 2006 05:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

sluiten hoeft toch niet meteen?

als we ze kunnen dwingen de omstandigheden aan te passen

mensen willen tenslotte toch een hondje kunnen nemen
Jij snapt het niet. Deze mensen geven niet om dieren. Ze willen snel veel geld. Ik heb er dus echt geen vertrouwen in dat honden van zwaar mishandeld/verwaarloosd ineens liefkozend behandeld gaan worden

En er zijn genoeg goede Fokkers met pups. En deze mensen moeten we en broodfokkers moeten
I'm super sonic man
pi_44500492
quote:
Op zondag 17 december 2006 05:18 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Jij snapt het niet. Deze mensen geven niet om dieren. Ze willen snel veel geld. Ik heb er dus echt geen vertrouwen in dat honden van zwaar mishandeld/verwaarloosd ineens liefkozend behandeld gaan worden
vervang je de mensen...

probleem opgelost...
  zondag 17 december 2006 @ 05:20:35 #150
150152 Queen_Bee
pi_44500496
quote:
Op zondag 17 december 2006 05:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

vervang je de mensen...

probleem opgelost...
Ja, ze gaan hun bedrijf en dieren even overkopen, en er zijn mensen die deze keet willen hebben waar veel aan verbouwd moet worden, en doodzieke pups en mama honden?
I'm super sonic man
pi_44500505
quote:
Op zondag 17 december 2006 05:20 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, ze gaan hun bedrijf en dieren even overkopen, en er zijn mensen die deze keet willen hebben waar veel aan verbouwd moet worden, en doodzieke pups en mama honden?
nee natuurlijk niet slimmie...

de verantwoordelijken moeten gearresteerd worden en nieuwe mensen aangewezen worden om die tent te gaan leiden...

Dierenbescherming moet voor die rechtzaak gaan zorgen ofzo
  zondag 17 december 2006 @ 05:23:34 #152
150152 Queen_Bee
pi_44500513
quote:
Op zondag 17 december 2006 05:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet slimmie...

de verantwoordelijken moeten gearresteerd worden en nieuwe mensen aangewezen worden om die tent te gaan leiden...

Dierenbescherming moet voor die rechtzaak gaan zorgen ofzo
Waarom zou iemand het over moeten nemen? Er zijn meer dan genoeg goede fokkers

Maar das het punt nu ook niet. Die mensen meoten opgepakt worden en daarna komt de rest wel

[ Bericht 8% gewijzigd door Queen_Bee op 17-12-2006 05:32:28 ]
I'm super sonic man
  zondag 17 december 2006 @ 14:09:49 #153
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44506304
Al zouden ze de omstandigheden verbeteren, dan nog fokken ze met zo veel mogelijk rassen tegelijk. Dat moet gewoon verboden worden. Als je zoveel pups hebt dan kan je ze gewoon niet fatsoenlijk socialiseren .. als dat überhaupt al gebeurt. Het socialiseren van de pups is zo ontzettend belangrijk, dat is gewoon 1 van je belangrijkste taken als fokker!
  zondag 17 december 2006 @ 15:34:16 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44509072
Even voor de duidelijkheid, ik ben ook behoorlijk pissed over dit soort praktijken, maar ik zou het op prijs stellen als jullie bij het sturen van mails en andere uitingen benadrukken dat dit gebeurt op eigen initiatief en niet vanuit FOK!. Met andere woorden, jullie spreken voor jezelf en niet uit naam van FOK!

Klein nuanceverschil wellicht, maar wel belangrijk...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 17 december 2006 @ 18:19:13 #155
150152 Queen_Bee
pi_44513852
Ik heb nog niks over Fok gezegd en zal het niet gaan doen.
I'm super sonic man
  zondag 17 december 2006 @ 18:21:21 #156
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44513911
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nog niks over Fok gezegd en zal het niet gaan doen.
Was ook een 'voor de zekerheid' melding

Zag al ergens mails voorbij komen met teksten als "Wij als FOK!kers" enzo
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 17 december 2006 @ 18:29:31 #157
150152 Queen_Bee
pi_44514097
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Was ook een 'voor de zekerheid' melding

Zag al ergens mails voorbij komen met teksten als "Wij als FOK!kers" enzo
Oh maar toen was ik er nog niet hehe

Maar als het goed is gaat Elvi bezig met een site en forum ofzo hiervoor, dus kunnen we straks daar gewoon heen
I'm super sonic man
  zondag 17 december 2006 @ 19:01:36 #158
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_44514846
Hleemaal goed!
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
pi_44518944
Ik heb gehoord dat de mensen van Mirando linkjes hebben gekregen via email.

Als iemand meer informatie en foto's wilt ontvangen zal ik dat vanaf nu via msn doen.

Email adres kun je vragen via een persoonlijk berichtje

[ Bericht 13% gewijzigd door Frappelsien op 17-12-2006 20:59:36 ]
pi_44519307
Er is een mail gestuurd naar mirando, iemand heeft linkjes gestuurd naar de klootzakken van dat bedrijf, met andere woorden, een of andere teringkneus heeft anoniem Die idioten in de kaart gespeeld! Des te harder wij die Mirando aan moeten pakken!
  zondag 17 december 2006 @ 21:06:15 #161
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44519498
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Frappelsien het volgende:
Ik heb gehoord dat de mensen van Mirando linkjes hebben gekregen via email.

Als iemand meer informatie en foto's wilt ontvangen zal ik dat vanaf nu via msn doen.

Email adres kun je vragen via een persoonlijk berichtje
Ta, dat zat er wel in... Hoe weet je dat?
pi_44519560
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:06 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Ta, dat zat er wel in... Hoe weet je dat?
Ik had zojuist een oudklasgenoot op msn, ze vertelde dat iedereen van stage morgen een gesprek op school heeft.

Mensen van Mirando moeten woedend zijn..
  zondag 17 december 2006 @ 21:12:28 #163
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44519712
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:07 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Ik had zojuist een oudklasgenoot op msn, ze vertelde dat iedereen van stage morgen een gesprek op school heeft.

Mensen van Mirando moeten woedend zijn..
Als er mensen geen reden hebben om woedend te zijn, dan zijn zij het wel...
pi_44519723
Die mensen moeten boos zijn op zichzelf!

[ Bericht 88% gewijzigd door Pizzakoppo op 17-12-2006 21:21:24 ]
  zondag 17 december 2006 @ 21:35:33 #165
150152 Queen_Bee
pi_44520594
Dat krijg je met een openbaar forum
I'm super sonic man
  zondag 17 december 2006 @ 21:46:47 #166
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44521044
Maar diegene die die link naar Mirando heeft gestuurd, moet toch zelf ook wel inzien dat het daar niet gaat zoals het zou horen? Die ziet toch ook de foto's in de OP? Hoe kun je daar zo blind voor zijn?
  zondag 17 december 2006 @ 21:47:47 #167
47102 Elvi
miemkwien
pi_44521084
Misschien wilde die persoon dreigen... *kijk eens, dit is er bekend geworden over jullie*

In de catagorie: you stupid fuck...
pi_44521259
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:46 schreef Lllaura het volgende:
Maar diegene die die link naar Mirando heeft gestuurd, moet toch zelf ook wel inzien dat het daar niet gaat zoals het zou horen? Die ziet toch ook de foto's in de OP? Hoe kun je daar zo blind voor zijn?
Misschien een schattig pubertje die je allemaal niks kan schelen...
  zondag 17 december 2006 @ 22:38:51 #169
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44522993
het is sneu dat er dergelijke mensen zijn. Teefjes die helemaal tebarsten worden gedekt enzo. Even voor de goede orde: ik ben het heel erg eens met waar jullie voor staan, alleen ben ik heel voorzichtig met het in context brengen met Fok!

ik hoop in ieder geval welgemeend van harte dat jullie je doel bereiken !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 17 december 2006 @ 22:45:43 #170
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44523223
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Misschien een schattig pubertje die je allemaal niks kan schelen...
oe en kijk even in je PM
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44523293
Direct opdoeken dat soort wanpraktijken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 17 december 2006 @ 22:55:42 #172
107144 Pido
pi_44523542
TVP; als iemand hulp wil met bepaalde praktijken moet diegene dat zeggen. Dit is absoluut schandalig.

Erheen gaan is natuurlijk wel damn verleidelijk, maar mensen die dat doen worden waarschijnlijk ook boos als ze dat zien. En dat kan wel gevaarlijk worden met dit soort mensen natuurlijk.

M'n hond was ook boos:

Die op z'n rug..
  zondag 17 december 2006 @ 23:07:02 #173
150152 Queen_Bee
pi_44523962
Aww wat een leuk beestje
I'm super sonic man
  zondag 17 december 2006 @ 23:12:16 #174
107144 Pido
pi_44524141
Daar doen we het voor he, zodat die andere honden in het pension ook zo kunnen rollen op een grasveld. Damn, ik snap werkelijk niet dat je dat die beesten aan kan doen. Wonderbaarlijk.
  zondag 17 december 2006 @ 23:22:28 #175
150152 Queen_Bee
pi_44524464
Nope, echt erg. Telkens als ik mijn hond zie en dan aan die honden daar denk We moeten echt slagen
I'm super sonic man
  zondag 17 december 2006 @ 23:25:08 #176
107144 Pido
pi_44524557
"We Must Succeed!".

Maar ik het wel het idee dat er via instanties vrij weinig aan kunnen doen. Vind het wel raar en beschamend dat zoiets in Nederland niet gewoon kan worden aangegeven en kan worden opgerold.
  zondag 17 december 2006 @ 23:26:30 #177
47102 Elvi
miemkwien
pi_44524596
Daarom moet er een stichting worden opgericht die zich specifiek hierop richt. Met dierenartsen, asiels, gastgezinnen en donateurs ed. die willen helpen...
  zondag 17 december 2006 @ 23:26:45 #178
150152 Queen_Bee
pi_44524604
Neuh, je moet veel en overtuigend bewijs hebben Al vind ik het raar dat ze zoveel klachten over Mirando hebben gehad, en ze er nog steeds niets aan gedaan hebben.

En wie waren dat die contact met media hadden? Haal die fucking tv erbij en dr gebeurd wel wat

I'm super sonic man
  zondag 17 december 2006 @ 23:27:42 #179
150152 Queen_Bee
pi_44524637
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef Elvi het volgende:
Daarom moet er een stichting worden opgericht die zich specifiek hierop richt. Met dierenartsen, asiels, gastgezinnen en donateurs ed. die willen helpen...
Ja, maar dat kunnen we nooit snel genoeg doen Hopen dat die Belgen goede tips hebben zodat wij sneller beter bezig kunnen
I'm super sonic man
pi_44524994
even een vraagje

er staan dus op marktplaats 5 advertenties van die firma
met een vraagprijs voor die honden.

is het niet zo dat als iemand een zuiver ras verkoopt dat je dan een vast bedrag wil hebben voor zon beestje?

en stamboom er bij?
  zondag 17 december 2006 @ 23:53:57 #181
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_44525407
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef Elvi het volgende:
Er zijn zoveel stichtingen en organisaties die zich ermee bezig houden.. Het probleem ligt niet aan de opvang, de organisaties etc.. die zijn er wel.. het gaat er om dat er nou eens wetgeving komt die het dier beschermt tegen de 'beesten'.

En een 'dierenpolitie' die echt autoriteit uitstraalt en direct dingen kan opleggen aan bedrijven die iets verkeerds doen.
  zondag 17 december 2006 @ 23:57:06 #182
150152 Queen_Bee
pi_44525502
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:53 schreef TechXP het volgende:

[..]

Er zijn zoveel stichtingen en organisaties die zich ermee bezig houden.. Het probleem ligt niet aan de opvang, de organisaties etc.. die zijn er wel.. het gaat er om dat er nou eens wetgeving komt die het dier beschermt tegen de 'beesten'.

En een 'dierenpolitie' die echt autoriteit uitstraalt en direct dingen kan opleggen aan bedrijven die iets verkeerds doen.
Stichting tegen broodfokkers is er in NL niet hoor WIj konden iig niets vinden. In Belgie wel.
I'm super sonic man
  zondag 17 december 2006 @ 23:58:18 #183
150152 Queen_Bee
pi_44525535
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef prupke het volgende:
even een vraagje

er staan dus op marktplaats 5 advertenties van die firma
met een vraagprijs voor die honden.

is het niet zo dat als iemand een zuiver ras verkoopt dat je dan een vast bedrag wil hebben voor zon beestje?

en stamboom er bij?
Zijn genoeg mensen zonder verstand ervan die een hond kopen. En misschien denken ze dat een handtekening van de dierenarts meer dan voldoende is ofzo

Mijn hond heeft wel een stamboom natuurlijk, en kostte ook meer dan 300 euro
I'm super sonic man
pi_44525734
ik had dus een mail gestuurd (bleek achteraf naar een ambulance dienst voor dieren)
dus nog geen reactie

en het enige adres wat ik in nederland kan vinden wat iets doet tegen broodfok is
stichting pup in nood
  maandag 18 december 2006 @ 00:16:43 #185
150152 Queen_Bee
pi_44525946
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:06 schreef prupke het volgende:
ik had dus een mail gestuurd (bleek achteraf naar een ambulance dienst voor dieren)
dus nog geen reactie

en het enige adres wat ik in nederland kan vinden wat iets doet tegen broodfok is
stichting pup in nood
Wat had jij gemailed dan?

Is stichting pup alleen op broodfokkers in NL gericht?
I'm super sonic man
pi_44526032
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Wat had jij gemailed dan?

Is stichting pup alleen op broodfokkers in NL gericht?
dit had ik gemaild :

zo ben ik ff pislink

net even een mail gestuurd naar dierenbescherming eindhoven :
geachte mensen.

ik lees net iets op een forum en ik hoop van harte dat het niet waar is.... maar willen jullie dit alstublief even lezen en eventueel een keer gaan kijken bij het desbetreffende asiel / pension?

Actie tegen broodfokkers (l e z e n !)

Indien de honden daar zo zitten ga ze alsublieft helpen!!! dit is voor die beesten nog erger dan geschopt worden door een baas!!
nog een topic.

Slecht dierenpension

niet alle reacties zullen even vriendelijk zijn ...maar de meeste mensen vinden dit dus niet kunnen.

met vriendelijke groet:

linda

ik hoop een reactie van u te krijgen

en stichting pup in nood doet wel meer maar ze willen broodfok tegen gaan iig
  maandag 18 december 2006 @ 00:21:02 #187
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44526035
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat krijg je met een openbaar forum
Is er al een 'gesloten' forum hiervoor ..?
  maandag 18 december 2006 @ 00:23:46 #188
150152 Queen_Bee
pi_44526087
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Katey het volgende:

[..]

Is er al een 'gesloten' forum hiervoor ..?
Elvi gaat er zeer binnenkort mee bezig. Alleen heeft ze 4 scripties ofzo nu te maken en ze is ook nog ziek
I'm super sonic man
  maandag 18 december 2006 @ 00:25:19 #189
150152 Queen_Bee
pi_44526125
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:20 schreef prupke het volgende:

[..]

dit had ik gemaild :

zo ben ik ff pislink

net even een mail gestuurd naar dierenbescherming eindhoven :
geachte mensen.

ik lees net iets op een forum en ik hoop van harte dat het niet waar is.... maar willen jullie dit alstublief even lezen en eventueel een keer gaan kijken bij het desbetreffende asiel / pension?

Actie tegen broodfokkers (l e z e n !)

Indien de honden daar zo zitten ga ze alsublieft helpen!!! dit is voor die beesten nog erger dan geschopt worden door een baas!!
nog een topic.

Slecht dierenpension

niet alle reacties zullen even vriendelijk zijn ...maar de meeste mensen vinden dit dus niet kunnen.

met vriendelijke groet:

linda

ik hoop een reactie van u te krijgen

en stichting pup in nood doet wel meer maar ze willen broodfok tegen gaan iig
Ik ga dierenbescherming daaro ook nog mailen Als ze nu nog meer mails krijgen dan al was, moeten ze toch wel een keer wakker worden
I'm super sonic man
  maandag 18 december 2006 @ 00:31:54 #190
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44526239
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Elvi gaat er zeer binnenkort mee bezig. Alleen heeft ze 4 scripties ofzo nu te maken en ze is ook nog ziek
Owh .. eh .. beter dat ze het ff rustig aan doet, dan (beterschap, Elvi!).
Is het trouwens niet beter (en makkelijker) om een mailinglist te beginnen? Want hoe weten we nou dat mensen/vrienden van Mirando zich niet aanmelden?
  maandag 18 december 2006 @ 00:35:11 #191
150152 Queen_Bee
pi_44526294
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:31 schreef Katey het volgende:

[..]

Owh .. eh .. beter dat ze het ff rustig aan doet, dan (beterschap, Elvi!).
Is het trouwens niet beter (en makkelijker) om een mailinglist te beginnen? Want hoe weten we nou dat mensen/vrienden van Mirando zich niet aanmelden?
Nou ja, het fijne aan een eigen forum is dat je belangrijke dingen en of details in onzichtbare topics of iets te zetten. En het andere waar Mirando etc ook niet veel mee kunnen

Maar mailinglist mag wat mij betreft ook. DAn gooi ik mn oude email adres hier wel neer
I'm super sonic man
pi_44528483
tvp enzo
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  maandag 18 december 2006 @ 06:42:03 #193
150152 Queen_Bee
pi_44528549
Ik heb een heus forum gemaakt
I'm super sonic man
  maandag 18 december 2006 @ 09:23:29 #194
150152 Queen_Bee
pi_44529629
quote:
Op maandag 18 december 2006 06:25 schreef JediMindTricks het volgende:
tvp enzo
Hoi
I'm super sonic man
  maandag 18 december 2006 @ 10:08:23 #195
161938 wmml
Code Duello
pi_44530336
Dat waren weer 3 pagina's. Blijkbaar zijn wij niet het eerste "forum" wat zich ermee bezig houdt.

http://www.freewebs.com/dierenhulp/
Pistols at Dawn!
pi_44530785
quote:
Op maandag 18 december 2006 06:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb een heus forum gemaakt
Wil je mij het adres mailen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Saarah op 18-12-2006 10:53:55 ]
  maandag 18 december 2006 @ 10:50:20 #197
150152 Queen_Bee
pi_44531068