Bij het halen van kaarten vragen ze niet om legitimatie, hoor. Daarbij is een uitkaart niet verplicht bij een Europese uitwedstrijd, zelfs een seizoenskaart hoeft niet eens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Ja, ze vragen legitimatie.
Iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ga ook proberen een kaartje te regelen hoewel ik er weinig hoop op heb.
Bij scanpunt vragen ze er wel om, als de seizoenskaarten niet in de verkoop zijn geweest krijg je toch wel problemen of nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij het halen van kaarten vragen ze niet om legitimatie, hoor. Daarbij is een uitkaart niet verplicht bij een Europese uitwedstrijd, zelfs een seizoenskaart hoeft niet eens.
Nee, hoor. Geen problemen, zelfs met clubcard kom je er dan doorheen. Als je dan jaar daarop een SCC neemt, heb je meteen een EU-uitkaart erbij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij scanpunt vragen ze er wel om, als de seizoenskaarten niet in de verkoop zijn geweest krijg je toch wel problemen of niet![]()
Dat zei Van der Vaart ook eens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
21:24 Sportweek: Heitinga: 'Wie weet speel ik nog tien jaar bij Ajax'
![]()
Hmm ok, ja EU-uitkaart heb ik gelukkig volgend jaar welquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, hoor. Geen problemen, zelfs met clubcard kom je er dan doorheen. Als je dan jaar daarop een SCC neemt, heb je meteen een EU-uitkaart erbij.
Same here. Nu nog de nationale uitkaart regelen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm ok, ja EU-uitkaart heb ik gelukkig volgend jaar wel![]()
Agreequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Same here. Nu nog de nationale uitkaart regelen.
Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Altijd als ik een voetbalshirtje laat bedrukken is die speler het seizoen erop wegquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:12 schreef Gelderland het volgende:
op ajax.nl is nu aanbieding... als je een shirtje besteld krijg je gratis bedrukking erop! (70 euro dus, weet niet of er nog verzendkosten bijkomen)
best leuk opzich
ach als je Huntelaar erop zet heb je er wel plezier van. Die gast gaat het toch wel maken Europees gezien. TOch leuk datie dan bij ons gespeeld heeftquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
Altijd als ik een voetbalshirtje laat bedrukken is die speler het seizoen erop weg![]()
Nee Heatwave, ik laat er geen Rosales op zetten![]()
Bij het omwisselen moet je toch altijd je paspoort afgeven...bij mij gaan ze dan altijd zitten staren of de foto daarvan wel overeen komt met de foto van mijn uitkaart...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, hoor. Geen problemen, zelfs met clubcard kom je er dan doorheen. Als je dan jaar daarop een SCC neemt, heb je meteen een EU-uitkaart erbij.
Daar dachten ze bij Kopenhagen en Zulte anders over. Halen kan inderdaad wel, maar grote kans dat je bij het omwisselen een probleem hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij het halen van kaarten vragen ze niet om legitimatie, hoor. Daarbij is een uitkaart niet verplicht bij een Europese uitwedstrijd, zelfs een seizoenskaart hoeft niet eens.
ho isquote:
Al zijn gele kaarten waren ontzettend dom.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:15 schreef VoreG het volgende:
En nog een ontzettend stomme gele kaart ook.
Zal never nooit gebeuren. Maar het is wel een echte Ajaciedquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, ben er ook niet heel rouwig om dat hij er bij de uitwedstrijd niet bij is. Ik geef ons namelijk thuis veel meer kans om aanvallend een vuist te maken. Nu heeft 'ie z'n kaart gehad, die hij ongetwijfeld in Bremen ook wel had gepakt. Is 'ie er in Amsterdam in elk geval bij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Al zijn gele kaarten waren ontzettend dom.
Ik zie het ook niet gebeuren, maar desalniettemin een reden om direct te onderhandelen over het openbreken van z'n contract. Real Madrid legt nieuwe spelers al vast tot 2012, dus waarom zouden wij onze sterspelers niet tot die tijd vast proberen te leggen wanneer ze de intentie hebben om te blijven?quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zal never nooit gebeuren. Maar het is wel een echte Ajacied![]()
Worden die dan niet kwijt gescholden of zo?? Neem je de gele kaarten uit de groepsfase mee?quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, ben er ook niet heel rouwig om dat hij er bij de uitwedstrijd niet bij is. Ik geef ons namelijk thuis veel meer kans om aanvallend een vuist te maken. Nu heeft 'ie z'n kaart gehad, die hij ongetwijfeld in Bremen ook wel had gepakt. Is 'ie er in Amsterdam in elk geval bij.
Ik neem aan dat je ze gewoon meeneemt eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Worden die dan niet kwijt gescholden of zo?? Neem je de gele kaarten uit de groepsfase mee?
*heeft hoop*quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:42 schreef PLAE@ het volgende:
met die scc een kaartje kopen en m dan bij de sup balie over laten schrijven op je cc.
Dan heb je volgend jaar een scc met europese uitkaart of als je het bij een cc houdt een cc met europese uitkaart.
inderdaadquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:52 schreef the_hunter het volgende:
Werder gaat eraan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |