jonge kijk eens wat er bij jullie op het veld staat. Pierre van Hooijdonk, Kolka, Charisteas etc etc.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het verschil tussen Ajax en Feyenoord op dit moment is 3 punten. Dus loopt nou niet de arrogante zak uit te hangen.
Lachwekkendquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SMm1c-P7X4U
Oprotten met die oude dvd homo's![]()
Als Kanu dat echt gezegd heeft lijkt het me niet dat hij naar Ajax komt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:33 schreef Urquhart het volgende:
Ajax are thought to be lining up a move for Kanu and the 30-year-old admitted he would consider leaving Pompey if he receives a better offer.
"It's all about the money. If a better offer comes, I will take it," Kanu told a Nigerian radio station.
We zijn het legioen en we worden kampioenquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SMm1c-P7X4U
Oprotten met die oude dvd homo's![]()
Dus Silooy wisselt slecht en zegt dan dat de uitvoering in de tweede helft te wensen overliet? Frappant!quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef denthemen het volgende:
A1-Verhaal
Ja, ga je vooral bezig houden met die Rotterdammersquote:Op zondag 17 december 2006 11:34 schreef denthemen het volgende:
16-12-2006: rotterdam HOMOSTAD....
In 010 schreeuwen ze van de daken dat ONS mooie Amsterdam de gay capital van Nederland is. Ieder jaar hebben ze hier wel weer een spandoekje voor over (originele jongens daar in 010). Echter blijkt deze constatering niet helemaal juist te zijn. 010 is namelijk uitgeroepen tot HOMOSTAD VAN NEDERLAND en heeft zodoende de lantaarnprijs 2006 gewonnen. Wij willen alle 010'ers feliciteren met deze fantastische prijs, staat de coolsingel toch nog vol met homo's dit jaar!
www.vak410.nl
Idd, verlaag je aub niet tot dat niveauquote:Op zondag 17 december 2006 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ga je vooral bezig houden met die Rotterdammers
Is dat de zoon van Wamberto?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef denthemen het volgende:Danillo Sousa Campos
ja. Schijnt een leuk talentje te zijnquote:
MARK, jij ook hierquote:Op zondag 17 december 2006 12:10 schreef markthemen het volgende:
[..]
ja. Schijnt een leuk talentje te zijn![]()
@kakkerlak die zegt dat ze 3 punten voorstaan: goed gerekend jongenknap van je!!! Maja jullie zijn wel ontiegelijk veel geholpen door de knvb uuhh ik bedoel knjb
![]()
Dat je na de wedstrijden tegen Sparta nog zulke dingen durft te zeggen..quote:Op zondag 17 december 2006 12:28 schreef Jasza het volgende:
Geen Slory bij hun dus helemaal een walk over.
Ja dat durf ikquote:Op zondag 17 december 2006 12:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat je na de wedstrijden tegen Sparta nog zulke dingen durft te zeggen...
Ja hoor, geen probleem.quote:Op zondag 17 december 2006 12:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat je na de wedstrijden tegen Sparta nog zulke dingen durft te zeggen...
Whehehe zullen ze leuk vinden.quote:Op zondag 17 december 2006 11:34 schreef denthemen het volgende:
16-12-2006: rotterdam HOMOSTAD....
In 010 schreeuwen ze van de daken dat ONS mooie Amsterdam de gay capital van Nederland is. Ieder jaar hebben ze hier wel weer een spandoekje voor over (originele jongens daar in 010). Echter blijkt deze constatering niet helemaal juist te zijn. 010 is namelijk uitgeroepen tot HOMOSTAD VAN NEDERLAND en heeft zodoende de lantaarnprijs 2006 gewonnen. Wij willen alle 010'ers feliciteren met deze fantastische prijs, staat de coolsingel toch nog vol met homo's dit jaar!
www.vak410.nl
Daar doen we hier niet aan, Miami. Drop die shit in het live verslagentopic.quote:Op zondag 17 december 2006 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
TUSSENSTAND:
Excelsior 0 - 2 AFC AJAX
'24 Klaas-Jan Huntelaar
'48 Klaas-Jan Huntelaar
ROOD '34 v Nieuwstadt (2x geel)
ROOD '53 Zijm (2x Geel)
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het verschil tussen Ajax en Feyenoord op dit moment is 3 punten. Dus loopt nou niet de arrogante zak uit te hangen.
quote:
En terechtquote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef ericajax het volgende:
Ten Cate "Heb me 90 minuten lang lopen ergeren aan mijn eigen team"
Je bent gewoon een idioot wanneer je de gele kaart die je van de scheidsrechter krijgt uit z'n hand slaat.quote:Op zondag 17 december 2006 14:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Van Nieuwstad: "Iedereen heeft kunnen zien dat het wel mee viel, behalve degene met Specsavers op zijn shirt..."
Het is minimaal, maar je verliest gewoon terrein op PSV, waar je eindelijk wat doelpuntjes in had moeten lopen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Drie punten.
Idd, als het 2-0 is, heb ik altijd het idee dat ze het wel geloven.quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Het is minimaal, maar je verliest gewoon terrein op PSV, waar je eindelijk wat doelpuntjes in had moeten lopen.
Hoe groot is de kans dat een kampioenschap op doelsaldo wordt beslist? De laatste jaren echt nooitquote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Het is minimaal, maar je verliest gewoon terrein op PSV, waar je eindelijk wat doelpuntjes in had moeten lopen.
Nee, maar vaak genoeg staan er ploegen gelijk in punten gedurende het seizoen, en dan heb je een psychologisch voordeel als je dan bovenaan staat. En sowieso, een keer veel goals scoren is goed voor het zelfvertrouwen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat een kampioenschap op doelsaldo wordt beslist? De laatste jaren echt nooit.
Babel was een drama vandaag, dus dat is een los verbandje.quote:Op zondag 17 december 2006 14:43 schreef MCH het volgende:
Ik zie allemaal verbanden met Babel en punten halen en zonder Babel geen punten halen.
Moet je mij anders met PES zien.quote:Op zondag 17 december 2006 14:42 schreef twi het volgende:
Had overigens wel gekund hoor.
Babel had 2 goals kunnen maken, Roger had de bal er in kunnen drukken en die bal van grote afstand had er ook in gekund. En ook Huntelaar had er nog wel eentje bij kunnen prikken. Krohn Dehli was er nog dicht bij en 't' stiftje van De Mul had er ook in gekund.
Oude verhaal met kansen missen.
T/m groningen ging het 'super' met ajax (ok, daarna nog gewonnen van feyenoordquote:Op zondag 17 december 2006 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Babel was een drama vandaag, dus dat is een los verbandje.
Naam: Nickquote:Op zondag 17 december 2006 14:45 schreef Pritt het volgende:
Het heeft niks met Ajax te maken maar het is wel leuk om als Ajax-supporter te lezen.
Het commentaar van de 010-hoolies tijdens Utrecht - Feyenoord.
http://www.frgoals.nl/index.php?comm_start_from=0&archive=&subaction=showcomments&id=1166353649&ucat=37&pagina=main
Ze zijn zo debiel daar, echt....quote:Op zondag 17 december 2006 14:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Naam: Nick
jezus excelsior met 9 niet normaal meer die knjb
Hihi
tsja had niet ander verwacht eigenlijk..quote:Op zondag 17 december 2006 14:59 schreef Black-Death het volgende:
Balen dat AZ alweer voor staat
En Ogararu.quote:Op zondag 17 december 2006 14:28 schreef denthemen het volgende:
klaas jan huntelaar JALALALALA, het enige positieve van vandaag
6. Alves heeft er al weer 1 gescoord vandaag.quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef Pritt het volgende:
Hoeveel loopt Klaas er nog achter op Alves?
Toch een knappe prestatie hoor, van Klaas. Gewoon weer helemaal terug in de race voor de topscorerstitel. Zes goals lijkt natuurlijk wel veel, maar het zou mij verbazen wanneer Alves op deze manier door blijft gaan. Koevermans lijkt mij persoonlijk een grotere concurrent. En Farfan, natuurlijk.quote:Op zondag 17 december 2006 15:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
6. Alves heeft er al weer 1 gescoord vandaag.
En N'Kufo?quote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef twi het volgende:
[..]
Toch een knappe prestatie hoor, van Klaas. Gewoon weer helemaal terug in de race voor de topscorerstitel. Zes goals lijkt natuurlijk wel veel, maar het zou mij verbazen wanneer Alves op deze manier door blijft gaan. Koevermans lijkt mij persoonlijk een grotere concurrent. En Farfan, natuurlijk.
Hij houd Rosales op de bankquote:Op zondag 17 december 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
De meerwaarde van Roger moet iemand me nog maar eens uitleggen denk ik.
quote:
Roger is te goed voor Ajaxquote:Op zondag 17 december 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Speelt goed idd de laatste tijd.
De meerwaarde van Roger moet iemand me nog maar eens uitleggen denk ik.
Waar heb je het over droeftoeter?quote:
Dat Babel het ook niet is. Helaas.quote:Op zondag 17 december 2006 17:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Waar heb je het over droeftoeter?
Diep en diep triest ben jij... een slechte wedstrijd schijnbaar (heb alleen goals nog gezien) en hij 'is het ook niet'? Hou toch op man, geweldige speler. Geweldig schot, dreiging, passeerbeweging en zelfs steeds betere voorzet. Ideale speler die zich dit jaar stormachtig ontwikkelt. Speelt over paar jij in de wereldtop. Ga jij lekker verder teleteksten.quote:
Stakker.quote:Op zondag 17 december 2006 18:05 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Diep en diep triest ben jij... een slechte wedstrijd schijnbaar (heb alleen goals nog gezien) en hij 'is het ook niet'? Hou toch op man, geweldige speler. Geweldig schot, dreiging, passeerbeweging en zelfs steeds betere voorzet. Ideale speler die zich dit jaar stormachtig ontwikkelt. Speelt over paar jij in de wereldtop. Ga jij lekker verder teleteksten.
ik vraag alleen maar eerst eens om een tegendoelpuntje om mee te beginnen.quote:Op zondag 17 december 2006 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer gat dat kut-PSV nou eens steken laten vallen?
Ik heb vrijdag een tijdje zitten kijken, maar je zou er maar supporter van zijnquote:Op zondag 17 december 2006 18:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik vraag alleen maar eerst eens om een tegendoelpuntje om mee te beginnen..
weer?quote:Op zondag 17 december 2006 17:04 schreef manny het volgende:
Babel weer droevig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |