Wat was je eindcijfer voor Nederlands bij je diploma zal wel niet hoog zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
Alle mannen moeten kloootzakken en zijn dood
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Bashtopic, ban!
Denk je dat ze die gehaald heeft danquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wat was je eindcijfer voor Nederlands bij je diploma zal wel niet hoog zijn geweest.
Oh ja vergeten ze heeft de kleuterschool nog niet eens gehaald was vergetenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef rickystyle het volgende:
[..]
Denk je dat ze die gehaald heeft dan![]()
En dat is wél een grammaticaal correcte zin?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wat was je eindcijfer voor Nederlands bij je diploma zal wel niet hoog zijn geweest.
Geen flauw idee ben zelf slecht in Nederlands dus zal het ook niet ontkennen. Maar ik weet wel 100% zeker dat ik die OP niet snapquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat is wél een grammaticaal correcte zin?.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat is wél een grammaticaal correcte zin?.
Nog 1quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Wouser het volgende:
[..]
Oh ja vergeten ze heeft de kleuterschool nog niet eens gehaald was vergeten![]()
En?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:47 schreef Mirage het volgende:
nou, dat was dan weer een meevaller
Danny leest zijn PM's wel en reageert nog ook![]()
wel een beetje serieus
Maar jij bent ook nog lang geen man.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef Thrilled het volgende:
nouik ben niet dood en ook geen klootzak
![]()
hij gaf een politiek correct antwoord en ging schijtenquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij gaf een politiek correct antwoord en ging schijten
en hij nam het niet eens voor je op toen ik je kreng en " dat yvonne mens" noemde !!
van je mede admins moet je het maar hebben
maar ach.. hij heeft een excuus he.. t is een vent.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:08 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Kutmod, flikker deze ook dicht dan, ik vond al die andere veel cooler dan deez, jeweets.
Dan ga ik naar de fok!tionale ombudsman!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
volgens danny wordt het per geval dor de Fa's bekeken.
Dit is het origineel, alleen de dolly's moeten dood.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:08 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Kutmod, flikker deze ook dicht dan, ik vond al die andere veel cooler dan deez, jeweets.
En die over vrouwen dan, damn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit is het origineel, alleen de dolly's moeten dood.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit is het origineel, alleen de dolly's moeten dood.
en door wie denk je dat die in z'n reet wordt geneukt ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de fok!tionale ombudsman!
Die was best origineel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:10 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
En die over vrouwen dan, damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |