abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 december 2006 @ 00:37:01 #101
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_44474110
Ik heb het idee dat de verschillende topics langs elkaar beginnen te lopen.
Deze is de laatse die geopend is:
Actie tegen broodfokkers (l e z e n !)
Misschien dat het samnegevoegt kan worden?
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 16 december 2006 @ 01:11:17 #102
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44474744
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:23 schreef Dont_Panic het volgende:
Lijkt me geen overbodige luxe, straks denken ze ook dat wij dierenfokkers zijn oid...
nu je het zegt

helemaal dat: Wij als Fok!kers...
quote:
Geachte [naam aan instantie],

Gaarne wil ik u bij deze wijzen op een geval van dierenmishandeling.
Het gaat hier om "Dierenhotel Mirando" te Geldrop: http://www.mirando-geldrop.nl/

Zoals in de volgende topics op het FOK!* forum te lezen is, spelen zich dubieuze zaken af in dit 'hotel'.
Alsjeblieft, willen jullie een mening geven? (Alsjeblieft, willen jullie een mening geven?)
Slecht dierenpension (Deel 2: Slecht dierenpension)

Andere informatie: http://www.opgelicht.net/viewtopic.php?t=5939

Niet alleen het dierenhotel is betrokken bij dit grof schandaal, maar ook de school Helicon in Boxtel en de dierenbescherming hebben in onze ogen gruwelijk gefaald. Het persoonlijke drama van de vrouw in kwestie (te lezen in het topic op het forum) is te absurd voor woorden.

Wij van het FOK! forum zijn van mening dat dit soort praktijken niet in Nederland thuishoren en zullen proberen zoveel mogelijk te betekenen voor deze dieren.

Hopelijk wilt u met ons de handen ineen slaan en helpen doormiddel van de media-aandacht die u de zaak kunt geven.

Met vriendelijke groet,

[naam]

* FOK! is Nederlands' grootste online community, waar het Fok! forum een onderdeel van is. Het woord FOK! heeft dan ook niets te maken met het begrip 'dieren fokken'. Zie ook: www.fok.nl
Zoiets dan maar? Heb de omschrijving gebruikt die op de FP stond bij: 'wat is Fok!?'
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Lijkt me ook handig ja.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sh0g op 16-12-2006 02:46:22 ]
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:33:37 #103
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_44475987
0402850289b geef z geen nachtrust!
Ik HAAT mijn toetsenbord.
pi_44476004
Schrijven jullie FOK! wel met hoofdletters? Dat heeft Danny graag
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:46:56 #105
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44476175
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 02:34 schreef Bluezz het volgende:
Schrijven jullie FOK! wel met hoofdletters? Dat heeft Danny graag
aangepast voor de beste kerel
pi_44476214

Staat nu ook vanalles in GC.
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:49:34 #107
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_44476215
Hallo

wij zijn een direnpension in geldrop.
wij verzorgen graag uw dode honden.
Daar hebben wij ervaring mee!
Heeft u een dode hond? Wij klonen het beest.
Maar daarbij nmen wij het zaad af en fokken wij verder!!!
Uw hond wordt niet vergeteN!
Laat ze maar kauwen in het metaal! Daar worden ze sterk van!
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:50:19 #108
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_44476226
zie marktplaats
  zaterdag 16 december 2006 @ 03:13:07 #109
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_44476447
owja, mnorgen vroeg bellen!!! naaar de politie en stuur de foto's. Heb net nl iets afgesproken!
pi_44477027
Lieve Frappelsien, goed dat je je hier voor inzet! De media zoeken lijkt me inderdaad het beste want daar heb je ze mee, het geeft echter ook te denken over de opleiding waar je mee bezig bent, ook die zou ik dus onder de loep laten nemen bij Radar of Kassa want wat er in dat zogenaamde dierenhotel gebeurt is verschrikkelijk maar die opleiding waar je mee bezig bent verdient ook geen schoonheidsprijs als je zoiets aankaart en dan uit wordt gelachen.

Veel succes!
pi_44478292
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Nee, ze wilden ook graag een topic in GC, omdat dat meer aandacht zou trekken.
  zaterdag 16 december 2006 @ 11:33:54 #112
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_44478393
Super actie! Ik hoop dat er grote media aandacht voor komt! En ook voor het Helicon! schande dat zij met dit soort bedrijven in zee gaan!
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_44478550
TVP.

Mijn buurman is ook echt een hondenfreak, zal is vragen of hij nog iets weet om naar toe te mailen/bellen/faxen/whatever
pi_44479359
Ik heb op dat forum van Opgelicht zitten kijken... En daar stond dat de Dierenbescherming alleen wat doet met recente klachten...

Belachelijk, maar er moet toch een manier zijn om ze te geven wat ze willen? Iemand van ons kan een puppie kopen, anderen kunnen misschien net doen of ze geïnteresseerd zijn en ondertussen stiekem foto's maken en/of filmen? Een nep-stagaire daar rond laten lopen...

Bewijzen verzamelen!
pi_44479443
Kan iemand zich niet voordoen als vervanger van Frappelsien? En dat er even iemand zich voordoet als de school die daarheen belt dat ze een vervanger hebben ofzo..

Verder kan iemand net doen alsof ze een puppy willen kopen, of een hond daar willen laten verblijven natuurlijk, maar het lijkt me dat ze die geen toegang geven tot alle verblijven.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 16 december 2006 @ 12:52:25 #116
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44479699
Hoe kan je als iemand die voor een hond komt een beetje onopvallend foto's gaan maken?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44479799
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoe kan je als iemand die voor een hond komt een beetje onopvallend foto's gaan maken?
misschien kan je zeggen dat je je even wilt orienteren en dat je niet echt een voorkeur voor raas hebt ?

Je kan onder bovenstaande vermelding vragen of je daarom even rond mag scharrelen om te kijken of je ergens "een klik" krijgt bij een bepaald hondje ?

1 van mijn honden komt uit het dierenasiel.
Wij hebben eerst ook even rondgekeken en gescharreld om te kijken of er een liefde op het eerste gezicht tussen zat. (wij hadden ook geen rasvoorkeur)
En misschien is het handig om met z'n 2en te gaan.
Dan kan je onderling kletsen om eventueel klik geluid te verdoezelen en de 1 kan de camera een beetje afschermen als er toch medewerkers bij rondlopen.

Je kan ook heel brutaal gewoon naar binnen lopen en beginnen met foto's maken en het dan op een lopen zetten.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44479850
Er zijn hele kleine fototoestellen, en ook kleine mobieltjes met een fotocamera En als je met een groepje komt ("Ik heb mn gezin meegenomen! Kunnen de kids meebeslissen!") dan valt het wat minder op wat je doet
pi_44479858
Of we houden een Flashmob daar Met zn allen binnenrennen en foto's maken en filmen en daarna weer met zn allen wegrennen
pi_44479888
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:00 schreef Elvi het volgende:
Of we houden een Flashmob daar Met zn allen binnenrennen en foto's maken en filmen en daarna weer met zn allen wegrennen

Ik denk dat de mensen als aan de grond genageld staan
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44479904
weet je wat zo jammer is..
als je dit soort mensen op laat doeken...
ze beginnen zo weer ergen in een schuurtje overnieuw.
En wie weet hoe het er dan aan toe gaat.
Sir Winston Churchill
pi_44479983
En daarom stem ik bij de volgende verkiezingen op de Partij voor de Dieren.
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:15:22 #123
150152 Queen_Bee
pi_44480149
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

misschien kan je zeggen dat je je even wilt orienteren en dat je niet echt een voorkeur voor raas hebt ?

Je kan onder bovenstaande vermelding vragen of je daarom even rond mag scharrelen om te kijken of je ergens "een klik" krijgt bij een bepaald hondje ?

Wij hebben eerst ook even rondgekeken en gescharreld om te kijken of er een liefde op het eerste gezicht tussen zat. (wij hadden ook geen rasvoorkeur)
Dan kan je onderling kletsen om eventueel klik geluid te verdoezelen en de 1 kan de camera een beetje afschermen als er toch medewerkers bij rondlopen.

Je kan ook heel brutaal gewoon naar binnen lopen en beginnen met foto's maken en het dan op een lopen zetten.

Vergezeld door Fok knok ploeg dan hè
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:16:19 #124
150152 Queen_Bee
pi_44480165
Nee maar serieus, ik wil wat doen Ik heb geen idee hoe ver die plaats hier vandaan is maar
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:20:26 #125
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_44480245
Vraag me af wat ze zouden doen als iemand daar zou komen voor een hondje, maar in plaats van een pup, zou eisen dat één van de mama's een kansje krijgt op een mooi bestaan.

Verschrikkelijk, zulke mensen maar ze kunnen slechts zaken doen bij de gratie van mensen die snel en goedkoop, zonder al te veel vragen een hondje willen.
power to the people
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:28:27 #126
150152 Queen_Bee
pi_44480433
Ik zag trouwens op marktplaats dat ze ook nog eens bijna 300 euro voor die pups vragen?
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:29:16 #127
150152 Queen_Bee
pi_44480449
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:20 schreef beestjuh het volgende:
Vraag me af wat ze zouden doen als iemand daar zou komen voor een hondje, maar in plaats van een pup, zou eisen dat één van de mama's een kansje krijgt op een mooi bestaan.

Verschrikkelijk, zulke mensen maar ze kunnen slechts zaken doen bij de gratie van mensen die snel en goedkoop, zonder al te veel vragen een hondje willen.
Ze verkopen toch alleen pups?
I'm super sonic man
pi_44480524
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:29 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ze verkopen toch alleen pups?
Als je maar genoeg geld betaald willen ze best wel de moeder erbij verkopen hoor... Zulke mensen doen alles voor geld.
pi_44480535
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee maar serieus, ik wil wat doen Ik heb geen idee hoe ver die plaats hier vandaan is maar
vlakbij Eindhoven
Sir Winston Churchill
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:33:36 #130
150152 Queen_Bee
pi_44480565
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:32 schreef Mirage het volgende:

[..]

vlakbij Eindhoven
Oh, das maar 3 uur
I'm super sonic man
pi_44480577
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:38 schreef alors het volgende:
Kan iemand zich niet voordoen als vervanger van Frappelsien? En dat er even iemand zich voordoet als de school die daarheen belt dat ze een vervanger hebben ofzo..

Verder kan iemand net doen alsof ze een puppy willen kopen, of een hond daar willen laten verblijven natuurlijk, maar het lijkt me dat ze die geen toegang geven tot alle verblijven.
Nee nee.. een vervanger daar zullen ze echt niet intrappen.

Ze hebben al teveel mensen daar stage lopen, ik meen 7 a 9 mensen op dit moment.
Dat terwijl het officieel niet toegestaan is om meer dan 2 mensen van dezelfde school bij één leerbedrijf te laten meedraaien.

Misschien dat inderdaad iemand kan bellen of langs kan gaan?

Houd er rekening mee dat ze de pups al klaar hebben staan in hun woonkamer.

Vragen naar beide ouders is misschien een goed idee..
pi_44480579
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:33 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Oh, das maar 3 uur
Sir Winston Churchill
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:34:48 #133
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44480601
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat niet echt gaat werken. Het is namelijk een dierenpension en geen asiel. Als je er heen gaat onder het mom van 'ik wil mijn beestje hier onderbrengen voor de kerstvakantie', dan mag je 'm waarschijnlijk afleveren bij de poort. Ze komen dan toch met de smoes dat het anders te onrustig is voor de andere dieren.

En als je aankomt met 'ik wil een pup, maar weet nog niet goed welk ras', dan gooien ze waarschijnlijk een stuk of 6 puppies in de ruimte die je wel mag zien

Beste optie is om een spion daar stage te laten lopen. Misschien kan iemand zeggen dat hij/zij een dierenpension wil beginnen en daarom graag een paar daagjes mee wil lopen ..?
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
pi_44480610
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zag trouwens op marktplaats dat ze ook nog eens bijna 300 euro voor die pups vragen?
Dat klopt, ze zijn dan alleen ontwormd, 1 keer ingeënt.
Uiteraard een paspoort van hun eigen dierenarts (vriend van de familie)

Zonder stamboom, zonder chip..
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:36:17 #135
150152 Queen_Bee
pi_44480638
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

Als je maar genoeg geld betaald willen ze best wel de moeder erbij verkopen hoor... Zulke mensen doen alles voor geld.
Ik snap sowieso al niet dat die mensen die arme honden zien, en rare smoesjes geloven waardoor ze niet bij het verblijf kunnen en de ouders zien ed. Ik was dan allang weggeweest

Gelukkig ging het er bij mijn hond veel beter aan toe
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:38:21 #136
150152 Queen_Bee
pi_44480698
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:34 schreef Katey het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat niet echt gaat werken. Het is namelijk een dierenpension en geen asiel. Als je er heen gaat onder het mom van 'ik wil mijn beestje hier onderbrengen voor de kerstvakantie', dan mag je 'm waarschijnlijk afleveren bij de poort. Ze komen dan toch met de smoes dat het anders te onrustig is voor de andere dieren.

En als je aankomt met 'ik wil een pup, maar weet nog niet goed welk ras', dan gooien ze waarschijnlijk een stuk of 6 puppies in de ruimte die je wel mag zien

Beste optie is om een spion daar stage te laten lopen. Misschien kan iemand zeggen dat hij/zij een dierenpension wil beginnen en daarom graag een paar daagjes mee wil lopen ..?
Ja dat laatste lijkt me wel een goed idee Kijken hoe het er aan toe gaat enzo En fotos maken om het later goed uit te kunnen werken enzo
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:38:24 #137
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44480700
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:33 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Nee nee.. een vervanger daar zullen ze echt niet intrappen.

Ze hebben al teveel mensen daar stage lopen, ik meen 7 a 9 mensen op dit moment.
Dat terwijl het officieel niet toegestaan is om meer dan 2 mensen van dezelfde school bij één leerbedrijf te laten meedraaien.

Misschien dat inderdaad iemand kan bellen of langs kan gaan?

Houd er rekening mee dat ze de pups al klaar hebben staan in hun woonkamer.

Vragen naar beide ouders is misschien een goed idee..
Is er niemand van die 7 a 9 mensen die hier iets aan wil doen? Zijn al die stagiaires het eens met dit beleid? Ik kan me niet voorstellen dat het goed voelt om daar stage te blijven lopen, zeker niet als je iets van een dierenopleiding doet. Of ze moeten allemaal de broodfok in willen, dan is het wel een goed leerbedrijf
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:40:08 #138
150152 Queen_Bee
pi_44480751
En dalijk leest Mirando fijn mee en wij hier maar plannen maken
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:44:48 #139
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_44480887
Frappelsien, stuur de foto's door naar de politie in geldrop. Die willen misschien wel iets doen!
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:48:06 #140
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44480976
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:36 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik snap sowieso al niet dat die mensen die arme honden zien, en rare smoesjes geloven waardoor ze niet bij het verblijf kunnen en de ouders zien ed. Ik was dan allang weggeweest

Gelukkig ging het er bij mijn hond veel beter aan toe
Naar ik begrijp zitten er ook niet veel honden in het pension .. de meeste honden zijn van Mirando zelf, toch?

Jammer genoeg blijven broodfokkers altijd bestaan. Er zijn altijd mensen die een zielige pup zien en het niet over hun hart kunnen verkrijgen om de pup daar achter te laten. De broodfokkers hebben het geld binnen en gaan vrolijk door.

Het is helaas ook zo dat broodfokkers net onkruid zijn, het lukt gewoon niet om ze uit te roeien. Zodra ze hier moeten sluiten beginnen ze zo ergens anders weer en verkopen de pups via marktplaats (btw, koop nooit je pup via marktplaats). Zolang mensen er nog intrappen blijven broodfokkers bestaan
pi_44481098
100% zeker dat ze niet op Fok! lezen. Ze zijn rond de 50 a 60 en nogal oudbollig.

(Tenzij er mensen zijn die linkjes naar hun toe gestuurd hebben? )

Denk dat als iemand over de advertenties op marktplaats begint, dat dat het beste werkt.

En die lui die daar nog stage lopen..
Ze waren allemaal een stukje jonger en uit een ander leerjaar, toen ik nog daar was heb ik aan 3 mensen gevraagt of zij dit normaal vonden.
Ze stonden wat schaapachtig te lachen en hun schouders op te halen. 1 iemand zie dat hij het vond lijken op die reclames van wspa.

Een ander meisje vertelde me nog een paar dingen die daar onlangs gebeurd zijn, ik heb een oproep gedaan aan alle mensen die stage gelopen hebben bij mirando.
Die email gaat rond, en ze zijn bereid hun verhaal op papier te zetten.
pi_44481136
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:44 schreef tweakdsl het volgende:
Frappelsien, stuur de foto's door naar de politie in geldrop. Die willen misschien wel iets doen!
Nee, dit is werk voor de dierenbescherming. Zij willen hier niet aan meewerken.

"Wij hebben genoeg te doen, de dierenbescherming moet dit maar aanpakken"
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:55:00 #143
154193 TheYoung1
pi_44481173
Mensjes, mijn bereidheid om daar eens een bezoekje te brengen is duidelijk he.
Als er dus nog wat persoontjes zijn die daar ook voor te vinden zijn, ik hoor het graag!!

Een list is altijd wel te bedenken dus.

Tenzij er eerder melding van komt dat instanties daadwerkelijk op inspectie gaan daar. Dan kunnen we het verder aan hun overlaten.
Patat, dat is het!!
pi_44481204
Is er geen stichting die wat tegen broodfokkers 'in het algemeen' doet? Want dit is maar 1 geval natuurlijk....

Anders richten we er gewoon zélf 1 op...
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:56:18 #145
150152 Queen_Bee
pi_44481218
De politie gaat daar echt niets aan doen hè. En de dierenbescherming eerst ook niet
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:57:24 #146
150152 Queen_Bee
pi_44481247
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Mensjes, mijn bereidheid om daar eens een bezoekje te brengen is duidelijk he.
Als er dus nog wat persoontjes zijn die daar ook voor te vinden zijn, ik hoor het graag!!

Een list is altijd wel te bedenken dus.

Tenzij er eerder melding van komt dat instanties daadwerkelijk op inspectie gaan daar. Dan kunnen we het verder aan hun overlaten.
Ja, al is het 3 uur met de trein, als we zoiets gaan doen als dat we zelf ziets willen beginnen ofzo, dan doe ik mee
I'm super sonic man
pi_44481273
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:56 schreef Queen_Bee het volgende:
De politie gaat daar echt niets aan doen hè. En de dierenbescherming eerst ook niet
En tot op de dag van vandaag nog steeds niet

Er moeten meer getuigen komen!

Daar vragen zij om.. verhalen van mensen die daar zijn geweest,foto's,dierenartsverklaringen etc etc etc
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:00:57 #148
150152 Queen_Bee
pi_44481335
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:58 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

En tot op de dag van vandaag nog steeds niet

Er moeten meer getuigen komen!

Daar vragen zij om.. verhalen van mensen die daar zijn geweest,foto's,dierenartsverklaringen etc etc etc
Nou ja, op dat andere forum zijn er gelukkig al een paar zag ik.
Kunnen die stagaires ook niet bij gegevens ofzo?

En als we allemaal fotos maken, dat moet toch ook genoeg zijn met wat jij te vertellen hebt, en die mensen die er nu stage lopen? Of ben ik te naief
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:01:47 #149
150152 Queen_Bee
pi_44481347
Of we gaan mensen opwachten die daar net een hond kopen
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:02:07 #150
154193 TheYoung1
pi_44481355
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, al is het 3 uur met de trein, als we zoiets gaan doen als dat we zelf ziets willen beginnen ofzo, dan doe ik mee
Al doen we gewoon een actie voor hun deur. Spandoeken,toeters en bellen, hart van NL enzo op de hoogte stellen.Zijn mogelijkheden genoeg!

Spreken we hier af hoe en wat. Onderling vervoer kan dan mss geregelt worden. En dan op een zaterdagmiddag allen daarheen.

Liefhebbers ?? Say ay!!!
Patat, dat is het!!
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:03:13 #151
150152 Queen_Bee
pi_44481383
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:02 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Al doen we gewoon een actie voor hun deur. Spandoeken,toeters en bellen, hart van NL enzo op de hoogte stellen.Zijn mogelijkheden genoeg!

Spreken we hier af hoe en wat. Onderling vervoer kan dan mss geregelt worden. En dan op een zaterdagmiddag allen daarheen.

Liefhebbers ?? Say ay!!!
Ja maar dan hebben we geen bewijs, alleen herriemakers
I'm super sonic man
pi_44481454
Nou ik zit n beetje krap in het geld, dus het liefst als mn OV geldig is
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:07:18 #153
150152 Queen_Bee
pi_44481465
Maar we moeten bewijzen hebben
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:10:49 #154
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_44481537
Ik zeg, een mama kidnappen en aan een grondig onderzoek bij de dierenarts onderwerpen. Verwaarlozing is op vele punten merkbaar.

Is er niemand van die stagiaires die een hondje durft te verduisteren? Is het moeilijk inbreken daar?
power to the people
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:11:43 #155
150152 Queen_Bee
pi_44481559
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:10 schreef beestjuh het volgende:
Ik zeg, een mama kidnappen en aan een grondig onderzoek bij de dierenarts onderwerpen. Verwaarlozing is op vele punten merkbaar.

Is er niemand van die stagiaires die een hondje durft te verduisteren? Is het moeilijk inbreken daar?
Ik denk niet dat iemand zich aan dat feit strafbaar wil maken
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:12:06 #156
150152 Queen_Bee
pi_44481572
We stormen naar binnen, binden ze vast en gaan filmen
I'm super sonic man
pi_44481573
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nou ja, op dat andere forum zijn er gelukkig al een paar zag ik.
Kunnen die stagaires ook niet bij gegevens ofzo?

En als we allemaal fotos maken, dat moet toch ook genoeg zijn met wat jij te vertellen hebt, en die mensen die er nu stage lopen? Of ben ik te naief
Als je daar bent, zal er genoeg te zien zijn.. Zeker als je weet waar je op moet letten.

Ook dingen zoals dat ze geheimzinnig doen over de vader en moeder honden etc etc.

De dierenbescherming zou graag meer verhalen van mensen willen horen.

Foto's zijn helemaal goed

Mensen die daar zogenaamd een pup willen kopen maar vreemde dingen tegen komen.
Dat zoekt de dierenbescherming.

Ik weet 100% zeker dat als iemand zich voordoet als iemand van marktplaats, een gezin.. een stelletje dat graag pup wilt.

Dat die mensen vreemde dingen zullen zien bij Mirando.
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:12:17 #158
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_44481579
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand zich aan dat feit strafbaar wil maken
Ik denk het wel :w is inderdaad geen goed idee, maar oh wat zou ik graag willen
power to the people
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:13:27 #159
150152 Queen_Bee
pi_44481606
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:12 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Als je daar bent, zal er genoeg te zien zijn.. Zeker als je weet waar je op moet letten.

Ook dingen zoals dat ze geheimzinnig doen over de vader en moeder honden etc etc.

De dierenbescherming zou graag meer verhalen van mensen willen horen.

Foto's zijn helemaal goed

I
Waarom doen we dan niet zoiets als dat wij ook zon hotel willen beginnen, dan hebben we reden tot fotos maken ed. Dan is t goed toch?
I'm super sonic man
pi_44481623
Beestjuh is onze held hoor! Ik zat al te wachten wanneer jij zou opduiken
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:15:54 #161
154193 TheYoung1
pi_44481657
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:03 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja maar dan hebben we geen bewijs, alleen herriemakers
Daarom ook een tv-ploeg erbij, als dat zou kunnen lukken.Media-aandacht doet het altijd!!!

Was ook maar een ideetje. Neemt niet weg dat ik nog altijd open sta voor bezoekje te brengen.
Patat, dat is het!!
pi_44481700
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:13 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Waarom doen we dan niet zoiets als dat wij ook zon hotel willen beginnen, dan hebben we reden tot fotos maken ed. Dan is t goed toch?
Ik denk dat ze daar iets achter zoeken, en daarbij.. waarom zou iemand dan naar zo'n afgelegen dierenhotel gaan?
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:18:58 #163
150152 Queen_Bee
pi_44481720
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:12 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Ik denk het wel :w is inderdaad geen goed idee, maar oh wat zou ik graag willen
Jaja, jouw verhaal ken ik ;P Ikzelf zou het ook gedaan hebben. Maar de enige met acces tot die honden zijn die mensen die daar nu werken, en ik betwijfel dat zij dat willen doen hè
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:19:40 #164
150152 Queen_Bee
pi_44481731
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:17 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar iets achter zoeken, en daarbij.. waarom zou iemand dan naar zo'n afgelegen dierenhotel gaan?
Omdat we zulke goede dingen gehoord hebben en we daar in de buurt wonen
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:20:51 #165
150152 Queen_Bee
pi_44481762
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:15 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Daarom ook een tv-ploeg erbij, als dat zou kunnen lukken.Media-aandacht doet het altijd!!!

Was ook maar een ideetje. Neemt niet weg dat ik nog altijd open sta voor bezoekje te brengen.
Ja maar wat voor bewijzen wil je bereiken met een camera ploeg op het erf? Alsof ze die binnen laten om bewijs te filmen
I'm super sonic man
pi_44481765
Juist: we wonen in de buurt van Eindhoven! Dat ik een vet R'dams accent hebt boeit niet
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:22:05 #167
150152 Queen_Bee
pi_44481788
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef Elvi het volgende:
Juist: we wonen in de buurt van Eindhoven! Dat ik een vet R'dams accent hebt boeit niet
Gewoon een zachte g door gooien, en daarbij, je hoeft er niet je hele leven gewoond te hebben
I'm super sonic man
pi_44481804
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:22 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Gewoon een zachte g door gooien, en daarbij, je hoeft er niet je hele leven gewoond te hebben
Kei-goed plan!
pi_44481811
Als het simpel gehouden word, bijv een stelletje dat graag een pup wilt.

Naar aanleiding van de advertenties op marktplaats gebeld hebben..

En dan graag even willen komen kijken,denk dat dat echt het beste werkt.
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:23:15 #170
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_44481813
Ik wil best de trein pakken om actie te komen voeren... geen probleem.
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
pi_44481851
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:23 schreef Dont_Panic het volgende:
Ik wil best de trein pakken om actie te komen voeren... geen probleem.
Held
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:24:36 #172
150152 Queen_Bee
pi_44481855
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:23 schreef Frappelsien het volgende:
Als het simpel gehouden word, bijv een stelletje dat graag een pup wilt.

Naar aanleiding van de advertenties op marktplaats gebeld hebben..

En dan graag even willen komen kijken,denk dat dat echt het beste werkt.
Jij weet toch ook dat die niets te zien krijgen?
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:25:00 #173
150152 Queen_Bee
pi_44481862
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Held
En ik dan?
I'm super sonic man
pi_44481938
Ik vind een nep-stagaire nog steeds Dé Oplossing. Die komt overal bij namelijk.
Als er dan ook nog iemand een pup daar wil kopen... die kan geluids- en/of beeld-opnames maken van hoe het er dan aan toe gaat als je een pup koopt.

Die pup kan je weer naar een échte dierenarts brengen om te kijken wat er mis mee is e.d.
pi_44482015
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Jij weet toch ook dat die niets te zien krijgen?
Juist!

Ze doen geheimzinnig en verkopen pups bij een kennel waarvan ze de ouder honden achter houden.
En misschien niet eens kunnen/willen vertellen wie de paps nou echt is.

Dat zijn dingen die de dierenbescherming wilt horen, verhalen van mensen die het idee hebben dat het daar niet pluis is.
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:32:00 #176
150152 Queen_Bee
pi_44482016
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef Elvi het volgende:
Als er dan ook nog iemand een pup daar wil kopen... die kan geluids- en/of beeld-opnames maken van hoe het er dan aan toe gaat als je een pup koopt.

Die pup kan je weer naar een échte dierenarts brengen om te kijken wat er mis mee is e.d.
Ja maar, ze zeggen dat ze al 9 stagaires hebben rondlopen ofzo daar. Is dat niet al teveel van het goede?
I'm super sonic man
pi_44482031
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef Elvi het volgende:

Ze willen geen nieuwe mensen erbij, er zijn al veel teveel. Sowieso is de periode bijna afgelopen..

Je moet zeggen van welke school je komt, en de papieren van school meenemen.

Dat gaat niet werken
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:33:29 #178
150152 Queen_Bee
pi_44482044
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:31 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Juist!

Ze doen geheimzinnig en verkopen pups bij een kennel waarvan ze de ouder honden achter houden.
En misschien niet eens kunnen/willen vertellen wie de paps nou echt is.

Dat zijn dingen die de dierenbescherming wilt horen, verhalen van mensen die het idee hebben dat het daar niet pluis is.
"Ik mocht de ouders niet zien door deze en deze reden" is voor de dierenbescherm genoeg om ineens wel actie te ondernemen na meerdere verhalen van zieke en dode pups waarna niets gedaan werd?

Ik snap het z niet meer hoor
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:34:21 #179
150152 Queen_Bee
pi_44482057
Echt he, ik blijf mn typefouten niet verbeteren Zeeer weinig slaap gehad dus jullie lezen er maar overheen
I'm super sonic man
pi_44482079
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

"Ik mocht de ouders niet zien door deze en deze reden" is voor de dierenbescherm genoeg om ineens wel actie te ondernemen na meerdere verhalen van zieke en dode pups waarna niets gedaan werd?

Ik snap het z niet meer hoor
De meldingen die gedaan zijn, zijn van 2 jr terug.

Op dit moment willen ze opnieuw gaan kijken, daar zijn nieuwe meldingen voor nodig.
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:36:40 #181
161938 wmml
Code Duello
pi_44482114
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pistols at Dawn!
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:37:44 #182
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_44482133
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:14 schreef Elvi het volgende:
Beestjuh is onze held hoor! Ik zat al te wachten wanneer jij zou opduiken

Frappelsien is de heldin om zomaar tegen de norm in te gaan en haar stage en studie op te geven hiervoor. Ik vind het echt stijlvol.
quote:
Maar de enige met acces tot die honden zijn die mensen die daar nu werken, en ik betwijfel dat zij dat willen doen hè
True, true. Die willen hun stage ook niet op het spel zetten anders hadden ze dat al gedaan. Ik vraag me af of het zulke mensen op zou vallen als er een hondje vermist is trouwens.

Frappelsien, is er echt niemand van de stagiaires die partner in crime wil zijn? Wat gebeurt er met de teefjes als ze ziek zijn, of uitgemoederd? M.i. moeten we een van die teefjes te pakken krijgen, om via een dierenarts te bewijzen dat ze slecht behandeld worden, misschien dat er dan wel actie ondernomen kan worden vanuit de dierenbescherming. Waarom een teefje en geen pup... omdat die teefjes daar vaak al jaren en jaren zitten weg te kwijnen, en dat niemand het wat uitmaakt of ze ziek zijn of gezond, als ze maar pups krijgen. De pups moeten nog geld opleveren, dus gezond en speels ogen, daarbij zijn pups veerkrachtig natuurlijk, daar zul je geen verwaarlozing aan af kunnen lezen.

pff, moeilijk zeg. *peinst verder*
power to the people
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:37:45 #183
150152 Queen_Bee
pi_44482134
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:36 schreef wmml het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn hond wordt dat iig niet
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:40:00 #184
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_44482183
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:35 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

De meldingen die gedaan zijn, zijn van 2 jr terug.

Op dit moment willen ze opnieuw gaan kijken, daar zijn nieuwe meldingen voor nodig.
Oh, dus we hoeven alleen maar de komende dagen een paar meldingen bij ze te doen?

Geen probleem. Dan hoeven er maar 2 mensen, een paar dagen na elkaar, een belletje te geven met wat inside-info van Frappelsien.
power to the people
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:40:34 #185
150152 Queen_Bee
pi_44482200
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:37 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Frappelsien is de heldin om zomaar tegen de norm in te gaan en haar stage en studie op te geven hiervoor. Ik vind het echt stijlvol.
[..]

True, true. Die willen hun stage ook niet op het spel zetten anders hadden ze dat al gedaan. Ik vraag me af of het zulke mensen op zou vallen als er een hondje vermist is trouwens.

Frappelsien, is er echt niemand van de stagiaires die partner in crime wil zijn? Wat gebeurt er met de teefjes als ze ziek zijn, of uitgemoederd? M.i. moeten we een van die teefjes te pakken krijgen, om via een dierenarts te bewijzen dat ze slecht behandeld worden, misschien dat er dan wel actie ondernomen kan worden vanuit de dierenbescherming. Waarom een teefje en geen pup... omdat die teefjes daar vaak al jaren en jaren zitten weg te kwijnen, en dat niemand het wat uitmaakt of ze ziek zijn of gezond, als ze maar pups krijgen. De pups moeten nog geld opleveren, dus gezond en speels ogen, daarbij zijn pups veerkrachtig natuurlijk, daar zul je geen verwaarlozing aan af kunnen lezen.

Zelfs al zou dat lukken hè. Krijg je dan niet gelul van dat dat niet gebruikt mag worden omdat het op illegale manier verkregen is?
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:41:07 #186
154193 TheYoung1
pi_44482216
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:36 schreef wmml het volgende:
SPOILER
Het moet in de openbaarheid komen, hoe dan ook.
Ik heb mn eigen vervoer en het is nog geen 3 kwartier rijden dus, verder hoor ik het wel.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:43:20 #187
150152 Queen_Bee
pi_44482254
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:40 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Oh, dus we hoeven alleen maar de komende dagen een paar meldingen bij ze te doen?

Geen probleem. Dan hoeven er maar 2 mensen, een paar dagen na elkaar, een belletje te geven met wat inside-info van Frappelsien.
Lijkt inderdaad heel makkelijk zo
I'm super sonic man
pi_44482260
Ik ga echt mijn hond daar niet heensturen!
pi_44482281
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:37 schreef beestjuh het volgende:

[..]

[..]

Ik zoek even anar een bericht dat iemand van de dierenbescherming te zeggen had over Mirando.

Het is de 2e keer dat ik zoiets hoor van mensen.

Ik heb het idee dat ze die aanbieden bij de dierenbescherming als 'honden die zijn aan komen lopen'.

Ik ga even zoeken
pi_44482302
http://www.geocities.com/dierenaanschaf/

We kunnen samenwerken met hen? (mits ze een betere website nemen... het oog wil ook wat )
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:46:00 #191
150152 Queen_Bee
pi_44482312
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:44 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Ik zoek even anar een bericht dat iemand van de dierenbescherming te zeggen had over Mirando.

Het is de 2e keer dat ik zoiets hoor van mensen.

Ik heb het idee dat ze die aanbieden bij de dierenbescherming als 'honden die zijn aan komen lopen'.

Ik ga even zoeken
Ja maar Als jij i emand hebt die dat kan beamen, zij hebben heus nog gegevens van die honden, dan is t toch klaar?
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:47:12 #192
150152 Queen_Bee
pi_44482337
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:45 schreef Elvi het volgende:
http://www.geocities.com/dierenaanschaf/

We kunnen samenwerken met hen? (mits ze een betere website nemen... het oog wil ook wat )
Das echt een lelijke site ja
I'm super sonic man
pi_44482425
Hoi Bianca,

Las je oproep op dieractuel.nl
Weet niet zo heel veel van mirando alleen dat t daar niet helemaal pluis
is.Zou ook zeer zeker niemand aanraden daar zijn hond of kat op vakantie te
doen en of een hond of kat te kopen.
Heb een aantal jaren bij de dierenambulance gewerkt in eindhoven en
regelmatig ( zogenaamd) gevonden honden daar opgehaald. We mochten nooit
binnen komen en de dieren die we daar ophaalden zagen eruit als of ze al
weken gezwerft hadden. Heb zelfs ooit in de stromende regen een hond aan
moeten nemen daar stonden ze minstens al een uurmee buiten te wachten. Er
wou ook niemand tekenen voor de overdracht terwijl dit alleen maar een
bevesteging is voor de administratie dat die rit gereden is en op dat adres
is opgehaald.
Wij hebben daar ook melding van gemaakt bij de instanties die daar op toe
zien.
Er word heel veel geklaagt over mirando ook door pension gasten en oud
personeel. Een oud collega van mij is daar zelf na minder dan 2 weken
opgehouden met haar stage omdat ze het niet eens was met de manier waarop
met de honden werd omgegaan ( dit waren pension honden kun je nagaan hoe ze
met eventuele eigen honden om zouden gaan ) Ook zei zij dat hun teven
weleens door pension honden gedekt worden zonden dat een eigenaar hier iets
van weet. Zogenaamd zijn dit ongelukjes.
Er gaan veel verhalen over mirando in de ronte en ieder denkt er het zijne
van maar dat er dingen zijn die niet kloppen lijkt me duidelijk. hoop dat ze
er eens iets kunnen vinden en er onderzoek naar gaan doen.
Vroeg me af waarom je na al die tijd nog van alls wilt weten over mirando.
Hoop dat het nu goed gaat met je hond en hoop iets van je terug te horen
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:52:16 #194
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_44482442
Ik zit me op te vreten dat t zo ver is..
TheYoung1 is oud genoeg om iemand zn pa te zijn, vorm een gezin dat een pup wil en gaan

Wat zeggen ze btw als je verteld dat je je doggy daar wilt laten logeren maar dat je graag wil zien waar ie terecht komt?
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_44482462
Ik hoor nu dat de muts van Mirando een advocaat gezocht heeft..

Ow god.. ze hangt zichzelf op..
pi_44482482
Eigenlijk moeten we gewoon een flashmob doen en dan al die beesten meenemen. Dan worden we maar aangeklaagd enzo! Dan hebben we iig media-aandacht en niemand zal zeggen dat wíj fout zitten!

Kom maar op!
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:57:49 #197
150152 Queen_Bee
pi_44482535
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:55 schreef Elvi het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon een flashmob doen en dan al die beesten meenemen. Dan worden we maar aangeklaagd enzo! Dan hebben we iig media-aandacht en niemand zal zeggen dat wíj fout zitten!

Kom maar op!
Stiekem ben ik voor
I'm super sonic man
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:58:20 #198
154193 TheYoung1
pi_44482544
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:52 schreef Ladylicious het volgende:
Ik zit me op te vreten dat t zo ver is..
TheYoung1 is oud genoeg om iemand zn pa te zijn, vorm een gezin dat een pup wil en gaan

Wat zeggen ze btw als je verteld dat je je doggy daar wilt laten logeren maar dat je graag wil zien waar ie terecht komt?
Hihi, dankje
Ik vind alles goed dus, kom maar op!!

En bellen? Ik heb begin dit jaar gebelt met de vraag om mn 3 poezen daar een paar weken achter te laten ivm mijn vakantie. Heel wazig gesprek. Op de vraag of ik wel eerst kon komen kijken naar de dierverblijven, werd me gezegt dat ik gerust kon komen kijken maar er zou toch niets te zien zijn want ze waren aan het verbouwen.......Ik zou dus niet eens weten wat het onderkomen voor mijn poezen zou zijn Maar ik kon ze wel direkt en probleemloos aachterlaten.....
Aan mijn poezen geen polonaise!!!
Patat, dat is het!!
pi_44482584
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:55 schreef Elvi het volgende:

Kom maar op!
op zich natuurlijk een lief initiatief, maar waar wil je met de dieren naartoe ?

Heb jij zoveel nieuwe huisjes voor de dieren ?
Of wil je de overvolle asiels " opschepen" met de lading honden ?
Die hebben er ook de plaats, tijd en het geld niet voor.

als je zoiets doet moet het wel doordacht gebeuren (en moet je zeker zijn van de ernst).
Sir Winston Churchill
pi_44482596
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:57 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Stiekem ben ik voor
Maar ja die beesten vertrouwen ons niet... Nou dan gaan we met zn allen in die ruimte zitten en als de politie eraan komt zien die wat voor teringzooi het is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')