Ja maar dan hebben we geen bewijs, alleen herriemakersquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Al doen we gewoon een actie voor hun deur. Spandoeken,toeters en bellen, hart van NL enzo op de hoogte stellen.Zijn mogelijkheden genoeg!
Spreken we hier af hoe en wat. Onderling vervoer kan dan mss geregelt worden. En dan op een zaterdagmiddag allen daarheen.
Liefhebbers ?? Say ay!!!
Ik denk niet dat iemand zich aan dat feit strafbaar wil makenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:10 schreef beestjuh het volgende:
Ik zeg, een mama kidnappen en aan een grondig onderzoek bij de dierenarts onderwerpen. Verwaarlozing is op vele punten merkbaar.
Is er niemand van die stagiaires die een hondje durft te verduisteren? Is het moeilijk inbreken daar?
Als je daar bent, zal er genoeg te zien zijn.. Zeker als je weet waar je op moet letten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou ja, op dat andere forum zijn er gelukkig al een paar zag ik.
Kunnen die stagaires ook niet bij gegevens ofzo?![]()
En als we allemaal fotos maken, dat moet toch ook genoeg zijn met wat jij te vertellen hebt, en die mensen die er nu stage lopen? Of ben ik te naief
Ik denk het wel :wquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand zich aan dat feit strafbaar wil maken
Waarom doen we dan niet zoiets als dat wij ook zon hotel willen beginnen, dan hebben we reden tot fotos maken ed. Dan is t goed toch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:12 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Als je daar bent, zal er genoeg te zien zijn.. Zeker als je weet waar je op moet letten.
Ook dingen zoals dat ze geheimzinnig doen over de vader en moeder honden etc etc.
De dierenbescherming zou graag meer verhalen van mensen willen horen.
Foto's zijn helemaal goed
I
Daarom ook een tv-ploeg erbij, als dat zou kunnen lukken.Media-aandacht doet het altijd!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben we geen bewijs, alleen herriemakers![]()
Ik denk dat ze daar iets achter zoeken, en daarbij.. waarom zou iemand dan naar zo'n afgelegen dierenhotel gaan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom doen we dan niet zoiets als dat wij ook zon hotel willen beginnen, dan hebben we reden tot fotos maken ed. Dan is t goed toch?
Jaja, jouw verhaal ken ik ;P Ikzelf zou het ook gedaan hebben. Maar de enige met acces tot die honden zijn die mensen die daar nu werken, en ik betwijfel dat zij dat willen doen hèquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:12 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik denk het wel :wis inderdaad geen goed idee, maar oh wat zou ik graag willen
Omdat we zulke goede dingen gehoord hebben en we daar in de buurt wonenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:17 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar iets achter zoeken, en daarbij.. waarom zou iemand dan naar zo'n afgelegen dierenhotel gaan?
Ja maar wat voor bewijzen wil je bereiken met een camera ploeg op het erf? Alsof ze die binnen laten om bewijs te filmenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:15 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Daarom ook een tv-ploeg erbij, als dat zou kunnen lukken.Media-aandacht doet het altijd!!!
Was ook maar een ideetje. Neemt niet weg dat ik nog altijd open sta voor bezoekje te brengen.
Gewoon een zachte g door gooien, en daarbij, je hoeft er niet je hele leven gewoond te hebbenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef Elvi het volgende:
Juist: we wonen in de buurt van Eindhoven! Dat ik een vet R'dams accent hebt boeit niet
Kei-goed plan!quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Gewoon een zachte g door gooien, en daarbij, je hoeft er niet je hele leven gewoond te hebben
Heldquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:23 schreef Dont_Panic het volgende:
Ik wil best de trein pakken om actie te komen voeren... geen probleem.
Jij weet toch ook dat die niets te zien krijgen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:23 schreef Frappelsien het volgende:
Als het simpel gehouden word, bijv een stelletje dat graag een pup wilt.
Naar aanleiding van de advertenties op marktplaats gebeld hebben..
En dan graag even willen komen kijken,denk dat dat echt het beste werkt.
Juist!quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij weet toch ook dat die niets te zien krijgen?
Ja maar, ze zeggen dat ze al 9 stagaires hebben rondlopen ofzo daar. Is dat niet al teveel van het goede?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef Elvi het volgende:
Ik vind een nep-stagaire nog steeds Dé Oplossing. Die komt overal bij namelijk.
Als er dan ook nog iemand een pup daar wil kopen... die kan geluids- en/of beeld-opnames maken van hoe het er dan aan toe gaat als je een pup koopt.
Die pup kan je weer naar een échte dierenarts brengen om te kijken wat er mis mee is e.d.
Ze willen geen nieuwe mensen erbij, er zijn al veel teveel. Sowieso is de periode bijna afgelopen..quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef Elvi het volgende:
Ik vind een nep-stagaire nog steeds Dé Oplossing. Die komt overal bij namelijk.
Als er dan ook nog iemand een pup daar wil kopen... die kan geluids- en/of beeld-opnames maken van hoe het er dan aan toe gaat als je een pup koopt.
Die pup kan je weer naar een échte dierenarts brengen om te kijken wat er mis mee is e.d.
"Ik mocht de ouders niet zien door deze en deze reden" is voor de dierenbescherm genoeg om ineens wel actie te ondernemen na meerdere verhalen van zieke en dode pups waarna niets gedaan werd?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:31 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Juist!![]()
Ze doen geheimzinnig en verkopen pups bij een kennel waarvan ze de ouder honden achter houden.
En misschien niet eens kunnen/willen vertellen wie de paps nou echt is.
Dat zijn dingen die de dierenbescherming wilt horen, verhalen van mensen die het idee hebben dat het daar niet pluis is.
De meldingen die gedaan zijn, zijn van 2 jr terug.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
"Ik mocht de ouders niet zien door deze en deze reden" is voor de dierenbescherm genoeg om ineens wel actie te ondernemen na meerdere verhalen van zieke en dode pups waarna niets gedaan werd?![]()
Ik snap het z niet meer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pistols at Dawn!
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:14 schreef Elvi het volgende:
Beestjuh is onze held hoor! Ik zat al te wachten wanneer jij zou opduiken
True, true. Die willen hun stage ook niet op het spel zetten anders hadden ze dat al gedaan. Ik vraag me af of het zulke mensen op zou vallen als er een hondje vermist is trouwens.quote:Maar de enige met acces tot die honden zijn die mensen die daar nu werken, en ik betwijfel dat zij dat willen doen hè
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:36 schreef wmml het volgende:Mijn hond wordt dat iig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Oh, dus we hoeven alleen maar de komende dagen een paar meldingen bij ze te doen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:35 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
De meldingen die gedaan zijn, zijn van 2 jr terug.
Op dit moment willen ze opnieuw gaan kijken, daar zijn nieuwe meldingen voor nodig.
Zelfs al zou dat lukken hè. Krijg je dan niet gelul van dat dat niet gebruikt mag worden omdat het op illegale manier verkregen is?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:37 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Frappelsien is de heldinom zomaar tegen de norm in te gaan en haar stage en studie op te geven hiervoor. Ik vind het echt stijlvol.
[..]
True, true. Die willen hun stage ook niet op het spel zetten anders hadden ze dat al gedaan. Ik vraag me af of het zulke mensen op zou vallen als er een hondje vermist is trouwens.
Frappelsien, is er echt niemand van de stagiaires die partner in crime wil zijn? Wat gebeurt er met de teefjes als ze ziek zijn, of uitgemoederd? M.i. moeten we een van die teefjes te pakken krijgen, om via een dierenarts te bewijzen dat ze slecht behandeld worden, misschien dat er dan wel actie ondernomen kan worden vanuit de dierenbescherming. Waarom een teefje en geen pup... omdat die teefjes daar vaak al jaren en jaren zitten weg te kwijnen, en dat niemand het wat uitmaakt of ze ziek zijn of gezond, als ze maar pups krijgen. De pups moeten nog geld opleveren, dus gezond en speels ogen, daarbij zijn pups veerkrachtig natuurlijk, daar zul je geen verwaarlozing aan af kunnen lezen.
pff, moeilijk zeg. *peinst verder*
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:36 schreef wmml het volgende:Het moet in de openbaarheid komen, hoe dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mn eigen vervoer en het is nog geen 3 kwartier rijden dus, verder hoor ik het wel.ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
Lijkt inderdaad heel makkelijk zoquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:40 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Oh, dus we hoeven alleen maar de komende dagen een paar meldingen bij ze te doen?
Geen probleem. Dan hoeven er maar 2 mensen, een paar dagen na elkaar, een belletje te geven met wat inside-info van Frappelsien.
Ik zoek even anar een bericht dat iemand van de dierenbescherming te zeggen had over Mirando.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:37 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Frappelsien is de heldinom zomaar tegen de norm in te gaan en haar stage en studie op te geven hiervoor. Ik vind het echt stijlvol.
[..]
True, true. Die willen hun stage ook niet op het spel zetten anders hadden ze dat al gedaan. Ik vraag me af of het zulke mensen op zou vallen als er een hondje vermist is trouwens.
Frappelsien, is er echt niemand van de stagiaires die partner in crime wil zijn? Wat gebeurt er met de teefjes als ze ziek zijn, of uitgemoederd? M.i. moeten we een van die teefjes te pakken krijgen, om via een dierenarts te bewijzen dat ze slecht behandeld worden, misschien dat er dan wel actie ondernomen kan worden vanuit de dierenbescherming. Waarom een teefje en geen pup... omdat die teefjes daar vaak al jaren en jaren zitten weg te kwijnen, en dat niemand het wat uitmaakt of ze ziek zijn of gezond, als ze maar pups krijgen. De pups moeten nog geld opleveren, dus gezond en speels ogen, daarbij zijn pups veerkrachtig natuurlijk, daar zul je geen verwaarlozing aan af kunnen lezen.
pff, moeilijk zeg. *peinst verder*
Ja maarquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:44 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik zoek even anar een bericht dat iemand van de dierenbescherming te zeggen had over Mirando.
Het is de 2e keer dat ik zoiets hoor van mensen.
Ik heb het idee dat ze die aanbieden bij de dierenbescherming als 'honden die zijn aan komen lopen'.
Ik ga even zoeken![]()
Das echt een lelijke site jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:45 schreef Elvi het volgende:
http://www.geocities.com/dierenaanschaf/
We kunnen samenwerken met hen? (mits ze een betere website nemen... het oog wil ook wat)
Stiekem ben ik voorquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:55 schreef Elvi het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon een flashmob doen en dan al die beesten meenemen. Dan worden we maar aangeklaagd enzo! Dan hebben we iig media-aandacht en niemand zal zeggen dat wíj fout zitten!
Kom maar op!![]()
Hihi, dankjequote:Op zaterdag 16 december 2006 14:52 schreef Ladylicious het volgende:
Ik zit me op te vreten dat t zo ver is..
TheYoung1 is oud genoeg om iemand zn pa te zijn, vorm een gezin dat een pup wil en gaan
Wat zeggen ze btw als je verteld dat je je doggy daar wilt laten logeren maar dat je graag wil zien waar ie terecht komt?
op zich natuurlijk een lief initiatief, maar waar wil je met de dieren naartoe ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:55 schreef Elvi het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon een flashmob doen en dan al die beesten meenemen. Dan worden we maar aangeklaagd enzo! Dan hebben we iig media-aandacht en niemand zal zeggen dat wíj fout zitten!
Kom maar op!![]()
Maar ja die beesten vertrouwen ons niet... Nou dan gaan we met zn allen in die ruimte zitten en als de politie eraan komt zien die wat voor teringzooi het is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |