DAT is dus wat ze met je gedaan hebben! Ze hebben gewoon een gaatje in je geprikt, en nu loop je langzaam leegquote:
Langzaam, maar niet bepaald geluidloosquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:10 schreef octopussy het volgende:
DAT is dus wat ze met je gedaan hebben! Ze hebben gewoon een gaatje in je geprikt, en nu loop je langzaam leeg![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:10 schreef octopussy het volgende:
DAT is dus wat ze met je gedaan hebben! Ze hebben gewoon een gaatje in je geprikt, en nu loop je langzaam leeg![]()
Danwel reukloosquote:
Lijkt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het zo grappig dat het accent op dieetclubmeetings altijd op eten lijkt te liggen
Dat al helemaal nietquote:
Wat kom jij hier nou weer doen? Nee, je mag niet mee naar Marveldquote:
Ik was aan het stalken, spreek ik jou ook eens zonder dat je meteen met een waraxe op me af komtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kom jij hier nou weer doen? Nee, je mag niet mee naar Marveld
Ik!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:16 schreef octopussy het volgende:
![]()
heeft er al iemand aan chocoladetaart gedacht?
Jij bent anders Warguilds oid aan het spelen. World of warcraft? Guildwars?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef Atrimar het volgende:
Ik was aan het stalken, spreek ik jou ook eens zonder dat je meteen met een waraxe op me af komt
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent anders Warguilds oid aan het spelen. World of warcraft? Guildwars?
Hey!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vrijdagmiddag al vroeg vrij kan krijgen, maar ik wilde sowieso de maandagochtend vrij nemen![]()
(ieder de nacht doorbrengen in een eigen bungalow of maar gewoon met z'n tweetjes in 1?)
Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Zolang iedereen maar op zondagmiddag/avond even helpt met schoonmaken en opruimen. Ik heb er niet zo'n trek in om 's morgens nog alleen met freecell 2 bungalows schoon te maken![]()
Nuh, heb ik ook weinig zin inquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Zolang iedereen maar op zondagmiddag/avond even helpt met schoonmaken en opruimen. Ik heb er niet zo'n trek in om 's morgens nog alleen met freecell 2 bungalows schoon te maken![]()
Ik weet niet of we verder dan het bubbelbad komen op maandagochtendquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:54 schreef freecell het volgende:
Nuh, heb ik ook weinig zin in
Maandagochtend is hét moment om nog even in desauna
te gaan
En kan iemand me even geruststellen en zeggen dat het geld is aangekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |