DAT is dus wat ze met je gedaan hebben! Ze hebben gewoon een gaatje in je geprikt, en nu loop je langzaam leegquote:
Langzaam, maar niet bepaald geluidloosquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:10 schreef octopussy het volgende:
DAT is dus wat ze met je gedaan hebben! Ze hebben gewoon een gaatje in je geprikt, en nu loop je langzaam leeg![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:10 schreef octopussy het volgende:
DAT is dus wat ze met je gedaan hebben! Ze hebben gewoon een gaatje in je geprikt, en nu loop je langzaam leeg![]()
Danwel reukloosquote:
Lijkt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het zo grappig dat het accent op dieetclubmeetings altijd op eten lijkt te liggen
Dat al helemaal nietquote:
Wat kom jij hier nou weer doen? Nee, je mag niet mee naar Marveldquote:
Ik was aan het stalken, spreek ik jou ook eens zonder dat je meteen met een waraxe op me af komtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kom jij hier nou weer doen? Nee, je mag niet mee naar Marveld
Ik!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:16 schreef octopussy het volgende:
![]()
heeft er al iemand aan chocoladetaart gedacht?
Jij bent anders Warguilds oid aan het spelen. World of warcraft? Guildwars?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef Atrimar het volgende:
Ik was aan het stalken, spreek ik jou ook eens zonder dat je meteen met een waraxe op me af komt
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent anders Warguilds oid aan het spelen. World of warcraft? Guildwars?
Hey!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vrijdagmiddag al vroeg vrij kan krijgen, maar ik wilde sowieso de maandagochtend vrij nemen![]()
(ieder de nacht doorbrengen in een eigen bungalow of maar gewoon met z'n tweetjes in 1?)
Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Zolang iedereen maar op zondagmiddag/avond even helpt met schoonmaken en opruimen. Ik heb er niet zo'n trek in om 's morgens nog alleen met freecell 2 bungalows schoon te maken![]()
Nuh, heb ik ook weinig zin inquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Zolang iedereen maar op zondagmiddag/avond even helpt met schoonmaken en opruimen. Ik heb er niet zo'n trek in om 's morgens nog alleen met freecell 2 bungalows schoon te maken![]()
Ik weet niet of we verder dan het bubbelbad komen op maandagochtendquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:54 schreef freecell het volgende:
Nuh, heb ik ook weinig zin in
Maandagochtend is hét moment om nog even in desauna
te gaan
En kan iemand me even geruststellen en zeggen dat het geld is aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |